Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Halogenový světla v RS verzi...ehm tak to zní trochu nereálně. To je nějáká photoshop slepenina.

zeby ta ORS nakoniec nebola podvrh?

V jednej diskusii sa pisalo:

"Bola to náhoda, skôr systémová chyba, fotky som našiel ja a objavovali sa náhodne. Robil som konfigurátor Fabie RS a keď som zvolil paket s čiernymi svetlami, maskou atď, tak sa hodil miesto Fabie RS obrázok Octavie RS, takisto to nešlo v jednom slede, kým som dostal tieto finálne obrázky, musel som asi hodinu skúšať kombináciu rôznych príplatkových výbav Nakoniec Škoda asi zistila problém a slovenský konfigurátor zablokovala"

Pro kontrolu jsem si teď projel konfigurátor Fabia RS, jestli jsem nezaspal. Ale nikde jsem nenašel, že by se dala udělat z výroby s MC světly a MC maskou. Nebo aspoň ne na CZ konfigurátoru a pochybuji, že by SK tohle mohli mít :)

Takže si myslím, že je to pořád Fake :)

Polsko to melo nebo dokonce ma ;)

jako nechce se mi tomu ani věřit kdyby ten dotyčný udělal Print Screen tak by to bylo v dobré kvalitě ale ta kvalita fotek byla hrozná jako by někdo nechtěl aby byly vidět detaily fotek...

Dix: už aby bylo 7.1. dík..

Upraveno od Hurikan88

Tak tahle fotka potvrzuje, že ta RS nebude žádný fake...

to je relativní, zadní část vypadala věrohodně, ale ten předek vypadá hrozně.. Možná ale jen chtěli vyzkoušet, jak to bude vypadat a ještě ten 3D model není hotov - doufám.. Pokud se skutečně jedná o realitu, počkám si na osobní setkání, no dle toho 3D modelu se mi líbí akorát tak zadní část, zbytek za mnoho nestojí.. :(

Tak tahle fotka potvrzuje, že ta RS nebude žádný fake...

Tyhle laufy byly známé už několik dní před tím špatně photoshopovaným 3D modelem.

No já jsem zkoušel, prošel jsem všechnu příplatkovou výbavu v paketech a ta možnost už není. Samozřejmě není problém to předělat pak doma na Black packet :) stačí si koupit ty věci zvlášť z MC :)

Ale prostě mi to RS přijde divné .. nevěřím tomu, že je to finální verze RSa, i kdyby to bylo opravdu od škodovky :)

A chtěl bych vidět toho umělce, který programuje ten konfigurátor a pošle na veřejnost fotku O3 RS, když by si to měl dělat někde u sebe na kompu a tam to zkoušet ve virtuálním prostředí..

spekulace, spekulace,... nechte to hosi na 7.1. a uvidime co a jak,...

tedka to jsou stejne jenom otazky do VETRU ;)

Upraveno od Lukason

Tak jako u nás nejde objednat Yetiho 1.8TSI/112kW DSG 4x4, tak u nás nejde objednat paket ve stylu Monte Carlo na RS.

Jo proc nejde objednat 1.8TSI s automatem a 4x4 u zadneho auta to by me opravdu dost zajimalo. Pro me naprosto nepochopitelna vec. Podle me vetsina lidi, co chce 1.8TSI a 4x4 bude chtit spise automat nez manual.

Dle čeho soudíš? V Českých končinách se stále většina lidí domnívá, že automaty nedosahují kvality svezení jako s manuálem a jejich poměr vůči manuálům je stále dost malý.. Přitom mít tu možnost, auto s automatem (nové) bych si kdykoli koupil.

Upraveno od _Denis_

Protože si většina lidí myslí, že automat je pro blbce a už potom jen sedíš za volantem a kroutíš volantem. Já osobně bych automat uvítal tak maximálně ve městě, ale i tak bych se za tím volantem nudil. Řadit mě baví a je mi to přirozené, ne jen sedět a kroutit volantem. Nemluvě o tom, že za automat se docela dost pěnez připlácí, ne? :)

To si mysli ale z 99% lide, kteri bud automat nikdy neridili nebo na nej nemaji. Znam jen jednoho, co nesplnuje ani jednu podminku a presto ma manual a trva na tom, ze je lepsi.

Ostatne ja jsem taky tvrdil, ze automat je kravovina, nez jsem s tim poprve jel.

Upraveno od mike_k

jednou jsem měl půjčenou i30 v automatu, nejdřív jsem si dával pozor ale pak jsem někam spěchal a chtěl jsem sešlápnout spojku a hle...málem jsem si rozbil hubu o volant :kol-28: automat bych uvítal opravdu jen v silnějších autech viz 1.8 ....v té i30 to bylo utrpení,nechtěl bych to auto.

Ale zpět k tématu...

Upraveno od Hurikan88

To si nemyslí, já to vím - do mého soukromého automat nesmí. Už tak se většinou pohybuji po nudných dálnicích a když sjedu někam, kde jsou zatáčky a kopečky, by to bez šlápnutí na spojku a ručním řazení/podřazování nebylo prostě ono - neměl bych ten správný pocit a zážitek z řízení vozu. To je bez diskuse. Nijak nezpochybňuji, zda je automat horší než manuál, nebo obráceně, to nechť si každý vybere podle svých preferencí. V práci, by se třeba DSG šiklo, jezdím jen po městě a tam je to někdy otravné pořád šíbovat fofrklackem. Ale jinak ne.

Hurikan: To je normalka, to se stane kazdemu kdo poprve ridi automat. :)

Upraveno od mike_k

U casti lidi je to taky o tom, ze by prihodili 30-40 tis., ale v zadnem pripade ne 70 tis. jako u Superbu. S automatem jsem jel dvakrat v Range Roveru a zamlouva se mne. Ale fakt za neho nedam 70 tis., paradoxne bych vetsi castku zaplatil u mensiho auta, kde je vetsi provoz v meste a ne na dalkovych trasach.

Ja zas by som cielene siel do automatu pre kazdu prevadzku. Manual ma sice nieco do seba a dava cloveku pocit vacsej kontroly nad autom, ale pre mna, ako cloveka leniveho radit, je vhodnejsi automat (ale samozrejme, padla pod volantom musia byt :)) V reale, ked budem kupovat auto, sa vsak budem orientovat situaciou v penazenke, pretoze ak by som sa mal rozhodnut medzi nezavislym kurenim a automatom, berem kurenie...

je to přesně, jak píše mike_k - spousta lidí si myslí, že zná přednosti manuálu, s automatem ale nikdy nejeli. Neberu-li v potaz to, že automat ani jako takový není nuda, neboť v případě dvouspojek zase člověka stále ohromuje rychlost přeřazení, v mnoha nových vozech vč. OII jsou páčky pod volantem a ty zastávají stejnou funkci jako manuál, jen pohodlněji a bez nutného sešlapování spojky. Poněvadž jsem s automatem už jel, pro mě by to byla jednoznačná volba. Pro slabší motory nebo ve vozech typu "hnusjndé" nemá automat smysl, jen motor brzdí - u silnějších motorizací, nebo v případě BMW je to už jiný kafe.. Samo, druhým aspektem je již zmíněná cena, neboť jak píše Bojler, chtít 70 tisíc za DSG je přehnané...

Ale konec OT a zpět k tématu :)

Upraveno od _Denis_

Jeste drobne OT k automatu. ;)

Sam jsem s DSG (a drive s Tiptronicem) najezdil hodne na to, abych mohl rict, ze DSG je vyborna prevodovka, ktera umi velmi dobre uspokojit pozadavek na komfortni i sportovnejsi styl jizdy. Razeni padly je navykove, kvrdlani volicem mezi D, S a M taky.

Cena je mi jedno, presto si do sveho auta beru manual. Pres nepopiratelne vyhody a vyborne vlastnosti DSG prevodovky mam stejne radsi manual, ikdyz bych ho cas od casu v dlouhe zacpe za DSG vymenil raz dva.

No a ted uz snad opravdu zpet k OIII.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.