Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

kurva !!!!!!

 

   ta hneda kdyz je nalestena to je ORGAZMUS twl !!!! ;) hodne pekny ;)

 

  a jak koukam na tu 1.8 DSG ty klasicky mlhovky k tomu docela i jdou ;) kdyz je to svetla barva ;)

 

   u nas v okoli mame dva kousky 1.8 jedna BLUE RACE hodne pekna !!! klasika halogeny a pak CAPUCCINO taktez klasika ;) ale uricte bych se nezlobil ;)

 

            zejtra mam pujcenou na vikend 1.4 TSI ;) a mam moznost si projet tu 1.8 tak sem zvedavej na to nejsilnejsi letadylko od Š-A ;) uz tedka nemuzu dospat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že 1,8 TSI si určitě nepohraje s 3,6 FSI V6 191 kW :D už jenom zvukově bude mít 3,6 jasně navrh, proti tomu bude 1,8 TSI jako motor z vysavače :D

 

Jednou to kolem mě projelo, zrovna když tomu šlapal na krk a má to zvuk skoro jako AMG Mercedes, až jsem čuměl, že takový rambajz dokáže udělat Škodovka :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že 1,8 TSI si určitě nepohraje s 3,6 FSI V6 191 kW :D už jenom zvukově bude mít 3,6 jasně navrh, proti tomu bude 1,8 TSI jako motor z vysavače :D

 

Jednou to kolem mě projelo, zrovna když tomu šlapal na krk a má to zvuk skoro jako AMG Mercedes, až jsem čuměl, že takový rambajz dokáže udělat Škodovka :D

No mohu te ujistit, ze takovy rozdil to ve zvuku zase neni (samozrejme ze to slyset je), a hlavne 1.8TSi rozhodne nezni jako motor z vysavace. Mnoho lidi bylo zvukem velmi prekvapeno, zejmena ve vyssich otackach (DSG v rezimu S).

A to hovorim o soucasnem 1.8Tsi v O2.

Motor 3.6 v Superbu jsem mnohokrat zkousel, motor se me velice libi a je jen skoda, ze nejde do Octavie, moc jsem ho chtel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechtěl jsem tím říct, že to má opravdu zvuk jako AMG :D samozřejmě tam je to mnohem větší rambajs, ale že na Škodovku to má hodně zvláštní zvuk.

 

1,8 TSI má taky hezký zvuk, ale ne takový, jako 3,6 v Supu. Takže to neberte jako urážku, jen přirovnání :)

 

Během odpoledne sem hodím další test O3 2.0 TDI DSG Elegance :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výbava: nevím co tam vše opravdu bylo, jen co jsem tak koukl a všiml si :) takže: tempomat, elektrická okna vpředu i vzadu, vyhřevané sedačky, automatická klimatizace, parkovací senzory vpředu i vzadu, stop&start, barevný maxidot, rádio Bolero, kožené sedačky s alcantarou, malý kožený paket s multifuknčím volantem.

Motor "dvoulitr" TDI jede jako střela, ze začátku línejší, ale když se to vytočí nad 1700 otáček, tak to zarve do sedačky a táhne a táhne a táhne.

Interiér krásný, kůže pěkná, alcantara celkem zajímavý materiál, jakkoliv se ho dotknete, tak tam zůstane otisk. Inu na sedačkách jsou vidět i moje dlaně. Jestli doléhá kastlík nevím, nezkoumal jsem ho.

Víc motor a interiér hodnotit nebudu, páč bych se jen opakoval.

DSG. Byla to moje první zkušenost s DSG. Takže jsem se trochu bál, co to auto udělá. No .. stačí zařadit D a pustit brzdu, auto se samo rozjede, pak přidáte plyn a jedete. Jen tím, jak člověk nemusí za volantem nic dělat, tak řazení mu přijde zdlouhávé, všechno trvá minimálně 1 vteřinu, ale to vám prostě tak přijde, páč nic neděláte a čekáte, že šlápnete na plyn a ono to okamžitě vystartuje. Tak se nestane, nejdřív musí převodovka podřadit a potom to teprve vystřelí, takže tam je asi 1 vteřina prodleva. Ale parkování je díky tomu sranda, jen pracujete s brzdou, pouštíte s citem a parkujete, na plyn vůbec šlapat nemusíte. Nic méně, prostě DSG je NUDA!

Stop&start u automatu. Za začátku jsem to zkoušel, po 30 km po Praze jsem to vypnul. Fakt mi to lezlo na nervy. Proč? Důvod je takový .. zastavíte na křižovatce, zmačknete brzdu a auto chcípne. Jenže tím, že nemačkáte spojku a nemusíte řadit, tak se chcete rozjet tím, že pustíte brzdu a zmačknete plyn. Jenže to potom není ta dostatečná prodleva na to, aby se auto stačilo nastartovat. Na semaforech to nevadí, na oranžovou pustíte brzdu, a na zelenou se auto rozjede. Ale v kolonách, tam je to peklo. Někdo se mě ptal, jak funguje Stop/start v koloně, jestli se vypne, aby se třeba nestartovalo 120x za sebou. Nevypne. Tedy .. pokud popojede asi 3 metry, tak znova auto nechcípne. Pokud se však v koloně posunete o 10 metrů, tak poté auto znovu chcípne. Nejel že to leze na nervy vám, ale taky to asi nedělá moc dobře motoru, startéru a baterce. 

18" kola. Sice na autě vypadá nádherně a auto vypadá mnohem lépe, ale ta jízda .. i když jedete po relativně dobré silnici, tak se auto neustále klepe, poposkakuje. Jízda není určitě příjemná a komfortní už vůbec ne.

Můj celkový dojem z auta: vypadá nádherně, kola jí sluší, stříbrná metla taky. Výkon motoru je obrovský, na mě až moc. Občas mi bylo i nepříjemné zrychlení, které to auto mělo. DSG ne, nebo aspoň ne s stop/start systémem. Což je celkem problém, když stop/start bude v základní výbavě a nebude možné to z auta vyndat (tedy oficiálně :D) Když jsem si vypnul stop/start, tak bylo DSG hned lepší. Jen mi přijde prostě takové nudné, jak jen člověk sedí, mačká plyn a brzdu a kroutí volantem. Nějak mi to řazení chybí. Auto je velmi tiché, takže jedete 50 kmh a přijde vám, jak když se sotva vlečete. Proto se s tím autem hravě jezdí mimo předpisy, páč jede po Praze 80 kmh a vůbec vám to nepřijde, že jedete tak rychle. 120 kmh tam je jak nic a připadává vám to zas, jak když se vlečete tak 90 kmh. Takže si myslím, že běžná dopravní rychlost tohoto motoru a auta je tak 160-180 kmh.

Kdyby se někdo chtěl na něco zeptat, tak se klidně ptejte.

post-68241-0-24234800-1362144751_thumb.j

post-68241-0-25300600-1362144752_thumb.j

post-68241-0-08566100-1362144753_thumb.j

post-68241-0-83758900-1362144753_thumb.j

post-68241-0-59409900-1362144754_thumb.j

post-68241-0-33218600-1362144755_thumb.j

post-68241-0-04996100-1362144756_thumb.j

post-68241-0-88238400-1362144756_thumb.j

post-68241-0-66166000-1362144757_thumb.j

post-68241-0-57880000-1362144766_thumb.j

post-68241-0-60734800-1362144767_thumb.j

post-68241-0-36072600-1362144768_thumb.j

post-68241-0-18262600-1362144769_thumb.j

post-68241-0-96495500-1362144769_thumb.j

post-68241-0-69191500-1362144770_thumb.j

post-68241-0-19927500-1362144772_thumb.j

post-68241-0-04327200-1362144804_thumb.j

post-68241-0-75093200-1362144805_thumb.j

post-68241-0-72413300-1362144806_thumb.j

post-68241-0-67989900-1362144807_thumb.j

post-68241-0-41661400-1362144808_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rob: ano, a to ani ta silnice nemusí být rozbitá, stačí se ještě zvlněná nebo něco podobného a auto se klepe jako drahej pes :) snad jsem neujel kilometr, kdy by to auto jelo v klidu a pohodlně :)

 

Nic méně, potkal jsem O3 Combi :D

 

A taky jsem od kolegy slyšel, že po MB dálnici se už prohání nový Yeti :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem jel po D1 až za Brno a ta dálnice je tak katastrofální že si nedokážu představit jak na ní funguje ta OIII na osumnáctkách. Já mám balony 17ky a i tak to bylo náročný a jedna díra mě dost rozhodila auto že mi málem vypad volant z ruky. A v okolí Prahy a Říčan jsou silnice tak zdevastovaný že vozidlo budoucnosti bude asi pásový. Osobně tedy nový auto nemám v plánu, na ty dezolátní silnice je ho škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenkrát jsem se dostal na cyklotůře na slovensko do nějaké vesnice na moravě a tam měli silnici jak ementál. Ale ty díry byli tak půl metru hluboky, to jsem nepochopil. Zrovna to tam opravovaly, s kolem jsem to prokličkoval ale na auta neprůjezdné. Ale v zimě zlatý zimáky na malejch kolech. Jinak nevim jak u octavky ale u rapida se mi víc líbí plecháče bez poklic víc než malé lité kola. :kol-32:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petus: co bych ti k tomu řekl :D "jsou tam leťnáky, už se mi to nechce přezouvat, když za měsíc je teplo" :D samozřejmě, že by to nikomu nepůjčil na letních, kdybych venku mrzlo, sněžilo nebo to namrzalo :D dnes mi to půjčil jen proto, že bylo na silnicích sucho a ještě mi říkal, abych jezdil opatrně :) a měl pravdu, fakt ty letňáky v +2 stupních moc nedrží, i když je sucho :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem prubnul OIII s 1,6 TDI a musím konstatovat, že je to kus auta v porovnání s OII, ale co mne fakt "dostalo" jsou detaily v okolí vzpěry předních pružin a to je jak po opravě po havárce. Nevím proč se nenašel postup aby ten tmel "vypadal", když stroje navlékají i těsnící gumy na dveře a jak jim to panečku jde. Ten tmel snad nanáší někdo za trest a taky je to vidět....

Jinak jízdně vcelku dobrý a i přes nerovnosti to jelo obstojně a nemít mindrák pro potřebu sedět výš tak bych si ji dovedl představit doma.

Jen jsem zvědavý co budou dělat ta turba se start stopem. Dojedeš, zastavíš a hned to chcípne :kol-32:

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem si ještě vzpoměl, že O3 měla vyhřívání čelního skla. Jak to vypadá? Přes celé sklo jsou od zhora dolu asi 2 stovky vlkových pásků. Na pohled je to samozřejmě hodně vidět, ale v provozu to nevadí. Avšak než si zvyknete, tak začnete možná šilhat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...