Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ano, tak jsem to i myslel, že to je jen pocit, že to trvá dlouho, páč člověk nemá co dělat, kromě sešlápnutí plynu na podlahu. Jediné jak tohle obejít si podřadit ručně a pak teprve zmačknout plyn. Jinak to opravdu vystřelí jak raketa a je to celkem nepříjemné.

patrickcevela: jenom se zeptát, kolik měříš? Já mám 197 cm a koleno se mi tedy do místa popelníku fakt nevešlo, měl jsem ho opřené o bok rádia, jako v každém autě :)

 

Canton podle mě nepomůže, měl jsem ho včera v O3 a rádio hrálo stejně, jako by tam Canton nebyl. Ale je pravda, že jsem neměl čas to moc zkoumat, abych si nastavil EQ a vyzkoušel nějaké CD.

 

Nevím jestli to má O3 jako příplatek, ale já jsem tedy včera pádla pod volantem k DSG neměl. Co se týče jízdy, tak si myslím, že když vzít DSG, tak ve městě vypnout Stop/Start, mě to fakt lezlo na nervy. A asi bych si musel na chování DSG zvykat, přišlo mi, že jí všechno trvá hrozně dlouho. Ale to bude absencí pohybu spojky a řazením rychlostí pákou, na což jsem zvyklej.

 

cca 179cm..

 

Myslim ze treba doobjednat spravny volant. V konfiguratore je polozka "Trojramenný multifunkčný kožený volant pre ovládanie rádia a telefónu a radenia DSG prevodovky" a ten myslim padla ma.

Je jasne ze na DSG si treba zvyknut, ale uprimne ma unavuje vechslovat radickou vzdy ked chcem niekoho predbehnut alebo stojim v zapche kde to ide systemom spojka 1 - spojka 2 - spojka brzda :D

Upraveno od patrikcevela

Ale joo, do města do kolon je to jasné, že DSG je fajn :) popravdě žiju v Praze a v koloně jsem nestál už asi rok a půl :D takže mě to zatím nijak nevadí :D

lojzahlina: to RSo s cenou přes milion pochybuju, přes milion stojí ze Škodovek akorát Superb v té nejdražší výbavě s šestiválcem 3.6

já to řikám pořád 1.4TSI jasnej kompromis kterej potěší i svižnou jízdou...

Jen na ty spotřeby bych moc nehleděl. Mě stačilo, když tam byl podobný srovnávací test na TSI v OII. Konkrétně zrovna u 1.4 TSI jim tam vyšel na dálnici úplný blábol. Na přesnost PP nelze vždy až tak spoléhat.

tak dneska sem vracel OIII 1.4 TSI a sem z toho motoru nadsenej ;)

 

   fakticky me ohrome prekvapil,... sice sem tomu skoro porad slapal na krk, ale i tak 8,5 l/100 km neni az tak zavratny, ale ani taky strasny ( dodavam ze je to mereno po dotankovani, PPC ukazoval hodnotu 8,1 l/100 km )

 

najezdil sem s 1.4 TSI, 330 km a zase se budu opakovat,... ucite bych do neho sel,... je to opravdu parada ;)

 

a taky verim ze kdyz by se jelo normalne, se spotrebou by se dalo pohybovat urcite realne kolem 6 - 6,5 l/100 km ;)

Upraveno od Lukason

To jsi nalítal ty šílenče zase takovou porci km :D kdo si má pak to auto koupit, když bude od tebe vylítaný jako pes ? :D :D :D

Upraveno od Jendoslav

Já jsem zvědavej, kdy vyjde nějakej test na tu 1,8 TSI 180 kobyl....

Jinak auto jsem zatím prolezl jen na salonu a nějak nadšenej zase nejsem. Asi jsem čekal něco víc...

Ne, že by auto bylo špatné, to určitě ne, předek je suprovej, na zadní partii mi vadí ty šikmé prolisy u SPZ, nějak to kazí čistej dojem.

Interiér je samozřejmě perfektně zpracovaný, ale ta palubka je taková chudá, přijde mi rovná a hodně plastová...skoro se mi víc líbí u dvojky FL. A volant je snad ještě horší....takovej sem měl podobnej ve stodváce.

Toho místa na zadních sedačkách také moc není, jak deklarovali, se supem se to nedá vůbec srovnávat. Nechápu jak někdo může říct, že je tam místa skoro jak v superbu. Možná skoro tak o polovinu méně :D Určitě je to lepší jak ve dvojce, ale já jsem dlouhej a když si sednu sám za sebe, mám to akorát, že se mi kolena dotýkají lehce předních opěráků, což se mi u supa nestane ani náhodou, tam si můžu přehodit klidně nohu přes nohu.

 

Takže za mě O3 (asi jsem jedinej) trochu zklamání, čekal sem nějak víc a zcela určitě vím, že za výměnu O2 FL to nestojí. Pokud bych měnil, raději vezmu superba.

 

Sorry všem nadšencům, je to jen můj postřeh a zřejmě se s nikým neztotožním. Jinak samosebou srovávat novou O3 s korejcema nejde, to je jiná liga, korejci hrajou až tu druhou.

Upraveno od Clint

kdybych mel prachy na benzin a vic casu,... nebyl by problem za vejkend nalitat 1000 km ;):D :D :D

Clint,

s podobným názorem na OIII je nás  tady víc.

Upraveno od Racek08

To jsem rád, nestihl jsem tohle vlákno přečíst, ale zase alespoň nejsem nikým ovlivněný v názorech. Škododvka tomu autu, stejně jako Rapidu udělala obrovskou reklamu a lidi prostě čekají nadpozemské vozidlo...ale ono není. Třeba nová Jetta od VW se mi chlapci líbí snad i víc...

 

Co se týče té 1,4 TSI, není špatná a nikdy nebyla. Jen u nás jsou všichni zvyklí od revoluce na diesly (nafta se dala lehce sehnat, později přidání turba zvedlo výkon a auto dokonce i jelo) Vzpomeňte si na SDI motory, sice držáky, ale o nějaké dynamice nemohla bý řeč. Pak konečně soudruhy napadlo přidat turba i k benzínům (bohužel stále ne všude) a benzínovej motor ve všech ohledech ten turbodiesel trumfne. Ve všech, kromě spotřeby, ale rozdíl 1,5-2/100 je zanedbatelný, s ohledem na kvalitu svezení, pořizovací náklady, absenci (zatím) filtru pevných částic a nezapomínejme na nižší ručení! Tohle všechno ten finanční rozdíl ve spotřebě hravě smázne.

 

Já osobně bych šel znovu do 1,8 TSI, 180 kobyl musí bejt paráda na svezení.

Upraveno od Clint

Srovnávací test: Škoda Octavia 1.2 TSI vs. 1.4 TSI vs. 1.6 TDI – Pro kterou se rozhodnout?

http://www.auto.cz/srovnavaci-test-skoda-octavia-1-2-tsi-vs-4-6-tdi-pro-rozhodnout-73161

Nejtrapnější se mi jeví ta slova"ke konkurenci". Tyto žvásty jsou hodny 5té cenové a až lidi pochopí,že "konkurence" musí být v řádu desetitisíců levnější z důvodu nalákání podobných zoufalců tak začnou být konečně klidnější debaty i na tomto vlákně.

To Clint- udělala reklamu, ale blbě načasovala vystřelení na trh.

Upraveno od Jakub Nabel

Docela lidová cena za slušnou legendu na 4 kolech :kol-47:

Celkem jo, teď s tím bude machrovat každý rozmazlený parchant :D

Kuuuurde ten kombik vypada moooooc dobre ;)

keby ho takto predavali tak mega mega mega.

skoda toho, ze ak budeme chciet aby takto pekne sedel pri zemi, budeme ho musiet znizit vlastnorucne... a neviem ci s tym bude SA v ramci zaruky suhlasit :)

Tak volba sportovního podvozku by tam měla být ne? 

Jen je potřeba si uvědomit že na 18" - 19" bude vypadat k světu i Dacie. To není kritika ,ale jen konstatování ,že aby ten kombík takhle vypadal tak si připravte hezkej balík chechtáků. Ono až to někde uvidíme stát v základu na 15" kolech tak možná někteří zase změní názor. Úplně stejné to bylo s liftbackem. Když ukázaly první foto kde byla focená plná palba na 19" kolech všichni chválili ,ale jak se začaly objevovat i nižší verze div se všichni nezačly předhánět v kritice.

To je fakt, ono 16cky plechy, a nějakým krytem kol, bez snížení a bez třeba zrcátek v laku, to bude hezké (ironie) 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.