Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Verit neverit, ale 600tis se da i docela vyhodne urocit. To je skoda je jen tak vybrat z uctu a dat je nekomu ne ?   obvzlast kdyz ti ted treba pul roku budou lezet ladem.

Určitě to v zákoně je, otázka je jestli máš ve smlouvě termín dodání

Auto mělo být hotový do 14 dnů .. proto jsem s dobrým úmyslem peníze poslal. Ve smlouvě termín dodání není (moje chyba) opravdu mě nenapadlo ,že se přestane vyrábět motor (moje chyba)  Peníze mi pošlou podle mě zpátky a nechají si jen zálohu tím sem si jistej. Nebudou mi držet celejch  600 000 ,- to ani nemůžou. Zálohu zatím jo tu si nechat zatím můžou. Kdyby se třeba v MB někdo vyjádřil hned by to všechno bylo jednodušší ...

Upraveno od memory2

jenomže se dočkáš "politického" vyjádření které ti bude k ničemu...

Nebude náhodou problém v dodávkách zadní víceprvkové nápravy? 1.8 TSI ji má jako jediná seriově! Že by shoda náhod? Taky je spousty 1.8 TSIček  na novinářské akce pro dealery  různé předváděčky atd. Je to jenom úvaha tak mě za to nepranýřujte.

Upraveno od kačer

No prave moc novych O3 s novym 1.8TSi mezi novinari neni, dostatek kloudnych testu jsem zatim nevidel az na par vyjimek (myslim, ze Janda), takze tim to jiste nebude...

Souvislost s multilinkem je nabiledni, nicmene tak moc by zase nelhali, aby zakryli problem s napravou problemem s dodavkou motoru, to by bylo asi "pritazene za vlasy"...

A mimoch. cetl jsem nejaky test tohoto motoru, kde psali, ze se nedomnivaji, ze se jedna o "novy" motor (jak se casto uvadi), ale prepracovany soucasny 1.8Tsi v takove mire, ze se jedna o motor zdokonaleny, vylepseny ale ne novy...

Co mě přijde divný je informace ,že se to prý netýká 1.8tsi DSG !! Už mi to řekli na dvou prodejnách. Dnes mi jeden prodejce tvrdil a to dost přesvědčivě ,že je motorů prostě jen nedostatek. 1.8tsi dsg prý k dostání jsou. To je přesně ono. Nikdo to neřekne ve škodovce na plnou hubu a pak vznikaj podobný dezinformace

Upraveno od memory2

Veril bych tomu, ze budou uprednostnovat zakazniky pro agregat 1.8TSi + DSG, je to idealni kombinace, VW hodne "dual shift" tlaci, je jasne, ze jen diky koncernu je tato prevodovka tak vpredu a zacali ji pouzivat i ostatni automobilky.

 

Z me zkusenosti opravdu povedena kombinace, u noveho auta bych nemenil, jen je skoda, ze vykonove motor trochu doplaci na konstrukcni omezeni 7DSG oproti 6DSG, ktera ma ovsem zase malo prevod. stupnu idealni vyuziti tohoto spickoveho motoru.

 

Ale pravda asi bude nekde spise v nejakem technickem problemu s "kvedlackovymi" prevodovkami, pokud to s DSG jde objednat.

Nová 1.8 TSI řady EA888 III.generace je "jen" výrazně zmodernizovaná 1.8 TSI řady EA888 II.generace,používaná např. v OII.
Tak u staré 1.2 TSI VW hodil problém s rozvodovým řetězem také na "technické problémy" u dodavatele. Jen aby to nebylo něco podobného. Skoro všechno sa na tom motoru (1.8) optimalizovalo (včetně napínáku rozovodového řetězu),tak jestli jim to někde "neulítlo". Ale to je jen spekulace. :kol-28:

memory2: Pokud ve smlouvě nemáš datum nebo termín dodání, tak neuspěješ. Je pak jen na prodejci, jestli ti pro udržení dobrých vztahů dá slevu nebo výbavu zdarma. Já mám ve smlouvě, že cena je platná 10 týdnů, po té můžu, podle zákona, když nedodají vůz, odstoupit od smlouvy bez sankcí. Z Boleslavi ti přijde akorát, že je to mrzí, ale nic s tím nejde dělat. To s tím DSG jsem slyšel taky, osobně si myslím, že to má spojitost s multilinkem, protože VW Golf ho má od nížší motorizace, takže krátí dcery. Držím ti palce.

Dneska jsem se bavil s technikem který dělal dříve v servisu Škoda a líčil mi jak na pravidelném školení MB k motoru 1.2 TSI dostávali info k rozvodům tohoto motoru. Konstrukčně děs a hrůza rozvody nezajištěné perem a drážkou ale pouze sevřením utáhnutým šroubem zajištěným lepidlem. Jenže stačilo malé protočení svěrného spoje a kolaps motoru byl hotovej. Takto koncerm šetří a věřil bych tomu že podobný problém bude u 1,8 TSi u kterého se taky použily úsporná řešení.

P,s. byl tu odkaz na test OIII která byla nakonec náhradní protože u prvního auta k testu došlko ke škodě. Nebyla to náhodou taky 1,8 TSI?

wofe, ty tvoje dedukce to je věc... nechápu proč porovnáváš dva uplně jiný motory, nehledě na to si myslím že koncern si z toho vzal ponaučení..... ještě nám sem nahoď jak kia používá kevlarovej ultra řemen kterej vydrží všechno a kladky jsou na hřídel navařený aby se nehly.... OMG :kol-43:  :kol-43:  :kol-43:

 

z5 k tématu, pokud já vím tak 888 II.gen od audi na praskání napínáku netrpěla ne ? ja sem si myslel že na to tpěly 1,2 a 1,4 od vw

Upraveno od headerTDI

Když pomineme protažený řetěz,tak právěže napínák 1.8 TSI II.gen. měl/má zásadní vadu - "vylamování zubů",které brání jeho zpětnému pohybu... I proto asi existují jeho čtyři,nebo kolik,verzí.

Upraveno od Pawouk

@headerTDI

dlouho jsem zde nepsal o mé současné značce a tak nevím proč jí sem zatahuješ.

Já jen žasnu nad tím kvantem problému s kvalitou u koncernu, to já nepamatuju z dřívějška a jako reference kvality je moje 1,8 - T již babička, ale po 14 letech bez jediný závady. To bohužel nyní neplatí a mám dojem že zákazníci jsou zkušební řidiči a to by tak nemělo bejt. Díky těmto informacím vybírám potencionálního nástupce v budoucnosti, ale podle současných poznatků to bude směr Japonsko nebo USA.

 

Chtel bych tady trochu usmernit mozna zacinajici OT diskuzi o nejakych katastrofalnich vadach 1.8TSi, je to dost rozplizla kauza, ktera jako obvykle ma nejaky zaklad, ale haldu polopravd a lzi, typu "jedna pani povidala".

Pro podrobnosti navstivte prislusnou vetev o tomto motoru na O2ce, kde si jiste dozvite vice pravdy. Je pravdou ze nektere motory postihl vicemene vetsi problem, ale statisticky podobne jako u jinych motoru.

Ja napr. mam MR2010, kdyz jsem navstivil servis preventivne (a sve auto vubec nesetrim!), zadny problem me nezjistili a opet vicemene preventivne me instalovali onu vychytavku nahrazujici problemove dily. Dle jejich slov (jeden z nejvetsich autosalonu Skoda v CR) nemeli zadny problem  na servisovane 1.8TSi, tak jak to bylo dost medializovano. SAmozrejme tim nechci rici, ze problem nebyl...

wofe, ty tvoje dedukce to je věc... nechápu proč porovnáváš dva uplně jiný motory, nehledě na to si myslím že koncern si z toho vzal ponaučení..... ještě nám sem nahoď jak kia používá kevlarovej ultra řemen kterej vydrží všechno a kladky jsou na hřídel navařený aby se nehly.... OMG :kol-43:  :kol-43:  :kol-43:

 

z5 k tématu, pokud já vím tak 888 II.gen od audi na praskání napínáku netrpěla ne ? ja sem si myslel že na to tpěly 1,2 a 1,4 od vw

Nevíte někdo jaké jsou doporuřené výměny řemenu v 1.4TSI v O3 ? Snad to bude držák.

nové řemeny mají interval výměny buď 250.000km nebo 10 let.

Tak někde se spekulovalo něco kolem 250 000 km (asi tak jako u Fordího Ecoboost 1.0?). :kol-32: Nicméně jsem napsal do škodovky. Případnou odpověď sem pak dám.

Edit:Honza byl rychlejší,než jsem to stačil sesmolit. :kol-47:

Upraveno od Pawouk

250 tisic?? to ako vazne?

............. Takze do SMRTI :D

Jo pánové,vót těchnika. :kol-28:  Napřed bezúdržbové řetězy,teď řemeny na 250 tkm. :kol-32:  A co kladky? Ty to taky vydrží? :kol-22:

Ano vypadá to na celoživotní řemen, mám obavu že ty motory víc nenatočí. Když u staré dobré 1,8t byla výměna po 180 Tkm tak za ta léta je očekávaný pokrok v materiálech a proto může být interval výměny až 250 Tkm. A u benzínu ten řemen moc netrpí.

Tak jako celoživotnímu řemenu bych i věřil když se to tak vezme tak ten řemen není tolik namáhán jako třeba ve variátorech velkých čtyřkolek a za pár let ty řemeny poskočily..

Upraveno od headerTDI

cize vymena po 120 tisicoch ako obycajne... by ma zaujimalo kde na tie hausnumera chodia...

zcela jednoduše Patriku. životnost vozu (u jednoho majitele) je někde kolem 150-200t km max. To ten řemen i kladky vydrží. U dnešních PD naftových motorů byl interval na rozvody 150t km a benzíny jsou ještě o chlup dál (stejně i CR diesely). A v rámci testů agregátů se dělají i zátěžové zkoušky, kdy se komponenty nemění a jen se jezdí a jezdí dokud to jede a drží. A ty nájezdy jsou ještě o velký "fous" vyšší, než je udávaná hodnota ;)

 

Po deseti letech je třeba jej vyměnit, protože materiál postupem času ztrácí na vlastnostech a v extrému by mohlo dojít např. k napuchření atp. a následnému poškození řemenu, kladek či motoru samotného.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.