Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Mě včera odepsali to samý. Že prý motory jsou v pořádku a že se jedná pouze o jisté druhy konfigurace. Mám se obrátit na prodejce a bla bla bla. Tak jsem se tedy obrátl na prodejce a ten s tím samozřejmě nepohne. Dal si tu práci a zavolal do MB kde mu bylo řečeno ,že se čeká na převodovky. Odepsal jsem tedy obratem do Škodovky ,že na prodejně žádná změna. že s tím asi prodejce nepohne a kde je teda problém ,když oni tvrdí ,že v motoru ne ? Bylo mi odpovězeno ať jim napíšu kontakt na konkrétní prodejnu a nejlépe konkrétního prodejce. To jsem v dalším mejlu zásadně odmítl ,že takhle to rozhodně řešit nechci a ,že posílám totožnou konfiguraci a ať mi tedy zjistí v čem je ten problém kvůli kterýmu mi zatím nevyrábějí auto.  Pokavaď to tedy nemá souvislost s motorrem (převodovkou) ? Já v tom mám jasno. Dělaj z lidí blbce a pravá strana neví co dělá levá .....

Dost divný chování škodovky??? Napiš jim prodejce!!! Já taky řešil s prodejcem výměnu znaku na kufru ,ten brečel jako želva když jsem to chtěl na kulanici. Napsal jsem do bolky ty zavolali prodejci a on sám se mi ozval a nabídl výměnu bez dalších řečí. Vím je to maličkost proti celému autu. Písni jim kde to máš objednaný a uvidíš. Dal jsi jim prachy a teď máš čekat na auto bůh ví do kdy!!! To asi néé!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem se smířil s tím že to jak 20.týden nebude. Je to hotová věc. Ty informace co vypouští škodovka jsou dost zavádějící a matoucí. Snažím se tím od teď moc nezatěžovat i když me to řádně s......e

Poslal jsem jim moji konfiguraci s žádostí ať tedy prověří ,kde je ten problém ,když v motoru podle nich je všechno v naprostém pořádku. Odepsali ,že to nechají prověřit. Jsem moc zvědat co dostanu za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem se smířil s tím že to jak 20.týden nebude. Je to hotová věc. Ty informace co vypouští škodovka jsou dost zavádějící a matoucí. Snažím se tím od teď moc nezatěžovat i když me to řádně s......e

Poslal jsem jim moji konfiguraci s žádostí ať tedy prověří ,kde je ten problém ,když v motoru podle nich je všechno v naprostém pořádku. Odepsali ,že to nechají prověřit. Jsem moc zvědat co dostanu za odpověď.

Jde o solidní jednání složil jsi prachy a teď budeš čekat!!! Trochu nefér jednání jak ze strany prodejce tak škodovky. Prodejce nyní otočí tech tvejch 600kilo nekolikrát bude znich mít zisk a ty nic?! Tak z nich vyždímej ješte slevu!!! Umě by jim to tak lehce neprošlo! Písni co ti odpověděli.

Editováno: , autor: kačer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně bych Škodu za takové chování roznesl na kopytech. Mám v paměti jak jsem s ní bojoval v roce 2000 a nakonec plně zvítězil když to hrozilo mediálním zveřejněním. Tenkrát byl net v plenkách a tím byly ruce svázaný. Dnes je jednoduchá cesta a to udělat video a dát ho na youtube a budou se dít věci. Já takhle přinutil pojišťovnu k jednání když jsem jim řekl že se uvidíme na youtube. O negativní reklamu nestáli a hned jsem slavil úspěch.

Za to zpoždění v dodání bych nárokoval komplet auto v kůži a to za 1 kč jako satisfakci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o solidní jednání složil jsi prachy a teď budeš čekat!!! Trochu nefér jednání jak ze strany prodejce tak škodovky. Prodejce nyní otočí tech tvejch 600kilo nekolikrát bude znich mít zisk a ty nic?! Tak z nich vyždímej ješte slevu!!! Umě by jim to tak lehce neprošlo! Písni co ti odpověděli.

Tohle jsou opravdu plky  :kol-44:  prodejce s tím nic nezmůže, nebo si myslíte, že si půjde stoupnout do závodu k pásu a to auto bude šroubovat a stloukat sám?? infolinka chce kontakt na prodejce jen z toho důvodu, aby ho "informovali" = dostal do tlamy, za špatný přístup k zákazníkovi, za neinformování (správně by měl zákazníka "šponovat" že už už se auto dostává do výroby, a pak najednou ne; kdežto on narovinu a férově řekl přesný stav věci) a pak by prodejce volal zákazníkovi, že bude stav jeho objednávky sledovat a že se ozve. Nic víc to není  :kol-46:  spíš se ještě prodejce (se kterým je kolega zřejmě spokojený) dostane na pozorovací listinu  :kol-29:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak samozřejmně že za to prodejce nemůže,ten ty auta nevyrábi-jen prodava.Akorat by škodovka z lidi neměla dělat blbce a postavit se k tomu čelem ale to ona nikdy neuděla-bohužel.Ja ji nezazlivam že ma problem to se může přihodit každemu,ale hrubě se mi nelibi když takhle vodi zakaznika za nos a zatlouka jen jak se da.Ma jedine štěsti že ty auta proda i jinde než u nas,to by se pak museli začit jinak chovat k zakaznikovi....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neprodá, prodeje klesaj a zájem je jen o 4x4 verze Yeti a jinak to stojí prodejně špatně. Jenže to je v MB jako na Titanicu, na palubě se slaví a do podpalubí se valí voda. A to vypovádá o komunikaci s MB. Pokud by byli solidní tak by se písemně omluvili a dali bonus výbavu za způsobené komplikace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši někde jsem tady četl kde jste řešili u 17" kol neplnohodnotnou rezervu a pochopili jste to špatně označená jako neplnohodnotná je proto že je to 16" to znamená je menší tak se neoznačuje jako plnohodnotná jinak tam je klasický kolo o rozměru 205/55R16 91V tušim což je normální běžná guma není to neplnohodnotná jako se nosí u vw 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes najel v OIII kolem 200km a klasicke postrehy pozitivni az na:
- jak jsem mel pred mesicem dobry pocit z provedeni interieru, tak nyni
trochu zklamani (jde i slyset, kde ve skodovce setrili - obcasne
rezonance)
- repro a swing zklamani (v testovacim aute pouze predni repro), zvukove
jsem cekal vic dle toho, jak si to jiz nekteri posluchaci chvalili. Ale
asi jsem v tomhle moc rozmlsany... smile.gif
- obcas se mi zdalo, ze ma zadek tendenci ustrelovat - staci mala nerovnost v zatacce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No trochu z jiného oboru, ale koupil jsem telku a tam mne celou dobu co doma visela na zdi ráno budila(koupit budíka pochopím....), tak jsem povypínal vše co šlo a ta čub.a ne a ne toho nechat.

Tu nechutnou aroganci a pomalu dementnost operátorů na lince výrobce jsem pánové a dámy nezažil a to jsem komunikoval, no snažil, i s asertivním hov.dem na lince Š-A.

Nyní je to už dva týdny a servisu "se to neprojevilo" a na tento výraz, po peripetiích se servisováním s mým vehiklem jsem alergický.....

Tak se potom vůbec nedivím, že si tady kažý dělá co chce a je mu vše u zádele.

Nikomu bych už žádnou zálohu nikomu nedal. Až ta kisna bude stát na salonu tak potom. Ať si to ošetří machři obchodníci smlouvama o smlouvě budoucí kupní a je to. Odstoupíš,tak třeba nějaká kompenzace na zbavení se toho nalakovaného zázraku, ale jinak :kol-46:  :kol-46: :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakub měl asi namysli to, že nejen u Š-A se chovají při reklamaci výrobku arogantně a nejsou schopni cokoliv říct a když se výrobek dostane do servisu, tak se jim závada nikdy neprojeví.

 

A na základě jeho zkušeností zaplatí objednaný výrobek, až ve chvíli, kdy před ním stojí a ne, že zaplatí zálohu na něco, co neviděl a nemá jistotu, že to bude mít :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle jsou opravdu plky  :kol-44:  prodejce s tím nic nezmůže, nebo si myslíte, že si půjde stoupnout do závodu k pásu a to auto bude šroubovat a stloukat sám?? infolinka chce kontakt na prodejce jen z toho důvodu, aby ho "informovali" = dostal do tlamy, za špatný přístup k zákazníkovi, za neinformování (správně by měl zákazníka "šponovat" že už už se auto dostává do výroby, a pak najednou ne; kdežto on narovinu a férově řekl přesný stav věci) a pak by prodejce volal zákazníkovi, že bude stav jeho objednávky sledovat a že se ozve. Nic víc to není  :kol-46:  spíš se ještě prodejce (se kterým je kolega zřejmě spokojený) dostane na pozorovací listinu  :kol-29:

Jaký plky jde o 600ti, který má obchodník!!! Tak ať se stará pokud není schopen dostát závazku tak ať prachy vrátí! Jsou to peníze memory2!!! Když si bude chtít auto koupit pozdějitak ho potom zaplatí Do té doby si může nakládat se svými penězi těžce našetřenými sám! To bych viděl jako férové jednání. Jinak souhlas se smlouvou o smlouvě budoucí a žádné zálohy max. 10ti. Takto je vše na chudákovi kupujícím jako je v téhle republice běžné!!!

Editováno: , autor: kačer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakub měl asi namysli to, že nejen u Š-A se chovají při reklamaci výrobku arogantně a nejsou schopni cokoliv říct a když se výrobek dostane do servisu, tak se jim závada nikdy neprojeví.

 

A na základě jeho zkušeností zaplatí objednaný výrobek, až ve chvíli, kdy před ním stojí a ne, že zaplatí zálohu na něco, co neviděl a nemá jistotu, že to bude mít :)

Jo, možná zláštně napsané, ale přesně tak. K tomuto přístupu jsem byl po "lidském" k "normálnímu", bránícímu svoje úsilí k vydělaným penězům donucen jak po netečnosti a doprošování se jak u reklamací(viz anketa poruchovosti TSI), tak po dalších věcech a věřte nebo ne, tak po mně nikdo žádnou zálohu nechtěl a ani ji neuvidí, kamarád nekamarád... Pouze jediné, tak bych podepsal smluvní flastr za ony trable když to neodeberu,to se může stát. Změna rodinné finanční situace atd atd  atd. Ale i tak auto, což je navýsost věcí zbytnou tak jej kupuji s velkým rozmylsem a není to pět rohlíků na krámě co můžou jít na strouhanku :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všeobecně platí že pokud prodejce není v dobré finanční situaci tak vyžaduje nejvyšší zálohu předem. To platí i v jiných oborech, pravda někdy hraje taky roli jedinečné určení výrobku, ale to v případě auta neplatí. Takže já pokud platil zálohu tak max. 30 tisíc a to pro potvrzení vážnosti zájmu.

A k zvykům u reklamací s MB mám poznatek ten že jsem musel uplatnit maximální technické znalosti abych potvrdil moje stanovisko ohledně synchronu a dvouhmotnostního setrváku. To bylo při konzulatci z technikama servisu a výrobce MB. Stále hrozili že záruku neuznávají a že vše zaplatím já. Nad vyndanýma dílama se ukázala moje pravda a to je smutný protože jiný zákazník by měl minimální šanci na úspěch.

Po přechodu na Sorento jsem v záruce reklamoval malé křupnutí při ostrém zatáčení na kruháči pod přístrojovkou v oblasti řízení. Servis vyměnil ochotně vše od převodovky řízení, volantové kloubové hřídele, tyčky sabilizátoru a řadu dalších věcí. Jenže problém byl stále a mě jich bylo líto jak stále se snaží a tak jsem se pustil do hledání příčiny. Našel jsem jí téměř ihned a bylo to ve spoji nosné trubky přístrojovky a skeletu karoserie. Protože je to rámové auto tak se karoserie chová jinak než u samonosného provedení. Na spoj jsem stříknul teflonový olej a od té doby je ticho jako v kostele.

Zde je tedy srovnání přístupu u reklamací a jsem rád že jsem přešel do jiný stáje, reklamace byla procházka růžovou zahradau.

Taky dékla záruky pro mě je významný ukazatel jak si výrobce věří. A MB stále má dva roky a více je na příplatek nebo tíži prodejce. Pomalu bude tato základní záruka raritní, stále více výrobců dávé dlouhé záruky a to je v dnešní době razantního šetření ve výrobě jen dobře.

Editováno: , autor: wolfspitz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Memory2: Jestli ta doba dodání převyšuje počtem dní původní dohodu, máš dost možností, co vše můžeš udělat. Nebojím se toho, že bys nebyl schopný z toho vydupat alespoň nějakou výbavu zdarma navíc atd. Chodí to tak běžně nejen u automobilového průmyslu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...