Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

bicista: od MR2014 může mít v autě něco, co vidět není, ale původně by to tam nebylo. Různé vychytané věci, které jsou u MR2013 špatně udělané. Jsou to třeba drobnosti, ale tobě to do budoucna můžeš ušetřit pár tisícovek v peněžence. Na autech se stále něco mění a vychytávají se chybičky z původního výrobního plánu.

Vloženo (editace)

Řekni spíš odstraňujou se vši zanedbaný při nedostatečným testování novýho typu nebo doplňujou se věci, na který se při uvádění do prodeje "pozapomnělo", respektive se nestihly tak nahonem vyvinout a zavést do výroby...

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!
Vloženo

ty woe, tady se furt melou dokola stejné hovadiny  :kol-44:

 

kdo z vás "expertů" přes všechny obory ví v jakých podmínkách, kde a jak se nové vozy testují v rámci vývoje? A jestli někdo trvá na tom, že testování prototypů je nedostatečné, tak ať si jde stoupnout na Václavák a tam to rozkřikuje. To je prostě neuvěřitelný BLÁBOL a vypovídá to o pohrdání práce všech lidí ve škodovce. Opravdu tu někteří píší jen proto, aby tu něco napsali  :kol-43:

Vloženo

..tak u Fabie II to byla treba zadni naprava, ktera se od jisteho modeloveho roku cela modifikovalo, tusim to bylo uchyceni ramen, ci ceho, kdy vymena vrzajicich gum stala vic nez servisni prohlidka...

Vloženo

Honza9007: Ja vubec netusim, jak a kde se nove modely Skodovky testuji a ani me to vubec nezajima. Me zajimaji pouze vysledky. Pokud se velkemu procentu zakazniku na aute v kratke dobe posere to stejne tak to znaci, ze to asi testuji blbe. :) A takove pripady bys nasel temer u vsech poslednich modelu, o motorech uz vubec nemluve. Ale rozhodne to neni jen problem Skodovky.

Vloženo

Když jsme u toho testování, zajímalo by mě jak testovali ten slavnej kastlík na přístrojovce. Ten měl na první pohled zfušovanej systém zavírání a kdo to pustil do serie tak je konstrukční amatér. A těch prvků je tam více, a je smutný že zákazníci jsou zároveň zkušební jezdci.

Vloženo

Kastlík byl u předváděček jaksi jiný, ale série je opravená a jak psal Honza, tak se tu mlátí dokola prázdná sláma. Ten kdo si to CHCE koupit, tak to koupí a nemusí být hned tím blbečkem a ostatní nemusí ze sebe mazáky co nad tím vyzráli že to nekoupí. :kol-44:  :kol-44: :kol-44:  

Vloženo

Panove, u funkce konkroly tlaku v pneumatikach - funguje to pouze jako kontrola (resp. pristroj oznami, ze je mensi/vetsi tlak v pneumatikach nez ma byt)? Nebo pristroj dokaze napsat jaky je tlak v pneumatikach?

Vloženo

Používá to snímače ABS a rozdíl v otáčkách podhuštěného kola-logicky větší počet menšího kola a hodí hlášku. Samozřejmě to nevříská hned, diferenc v otáčení je i v zatáčkách :kol-28:

Vloženo

Takže když se namontuje více sjetá rezerva tak to bude ihned hlásit špatnej tlak ačkoliv to bude správně nahuštěný. Ten rozdíl obvodu mezi novým a starým vzorkem nebo jiným výrobcem gumy může být značný.

Vloženo

stačí, když přezuješ ze zimy na léto nebo opačně a po pár km to reaguje. Musí se to resetovat a opět to reaguje už na případnou změnu tlaku. O smysluplnosti toho zařízení mám pochybnosti. Jezdím s tím asi pátý rok a klidně bych dokázal žít i bez toho. Existuje i přímé měření, ale nejsem si jist, jestli to je případ zrovna OIII.  

Vloženo

V poslední aktualizaci Etky se začínají objevovat některé díly pro RS. Například přední a zadní nárazník,výfukové potrubí (včetně dvou zadních tlumičů),zadní spojler pro Combi...pro liftback je tam zatím jen ta lišta na hranu kufru pro motorizaci 1.8 TSI.


post-32075-0-21236600-1366222735_thumb.jpost-32075-0-17835500-1366222750_thumb.j

post-32075-0-97767200-1366222764_thumb.jpost-32075-0-63416400-1366222775_thumb.j

post-32075-0-12020900-1366222789_thumb.jpost-32075-0-00498100-1366222801_thumb.j

Vloženo (editace)

27.4.2013 bude oficální představení OIII Combi na salonech.

 

Nová příplatková položka:

 

Schránka na brýle a vnitřní zpětné zrcátko, dětské kód 7N7 cena 400 Kč.

Editováno: , autor: Dix1
Vloženo

Sportovní paket Dynamic (sportovní sedadla vpředu, malý kožený paket* pro 3ramenný volant,ozdobné prahové lišty, spojler na pátých dveřích, k dispozici později) (pro limuzínu / pro Combi)

 Ve Škoda magazínu Jaro 2013 píšou,že bude k dispozici ve čtvrtém čtvrtletí 2013.  :kol-47:

Vloženo (editace)

Jazda na 2.0 TDI 110 KW DSG je celkom ok, len sa mi celkom nezdalo, že by to malo výkon 150 k... (v porovnaní s mojím Scoutom 103 Kw DSG 4x4)

ke porovnám scouta a moje 2.0 TDI tak ten rozdíl je kurna znát, hlavně ty převody, btw scout má horší např zrychlení 0-100

Editováno: , autor: kokta7

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...