Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Rodinny vuz tohleto? No nevim. Ty sedadla fakt nejsou typicke rodinne :) a urcite to nebude vyhovovat kazdemu a nizky a tvrdy podvozek take neni zrovna specifikum rodinneho vozu. Ale je fakt, ze diky zcela nepochopitelne absenci L&K je RS v pomeru cena/vykon tedka na spici.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja vim, ale proc neni od zacatku? Vsechny jine znacky (mimo teda celou VW group) se na pocatku prodeje snazi naopak zaujmout nejakou maximalni vybavou, kterou posleze spise snizuji. Skodovky jsou prvni dva roky pro lidi, co chteji maximalni vybavu, prakticky nezakoupitelne, pokud teda nechteji preplatit tak 200 tisic nad uroven budouciho L&K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to kombík, je prostorný, je rychlý :) je to rodinné auto :)

 

Pro koho by potom byla třeba taková Audi RS6 Combi :D to je taky rodinné auto s 600 koňma pod kapotou no :D hold jsi na dovolené za 3 hodiny a ne za 10 hodin :D

 

Jinak co se týče plných výbav, tak to je případ škodovky, třeba takový VW Golf Variant se prodává ve všech výbavách, od Trendline až po Highline, jediné na co se čeká, tak je verze GTD a ta není jistá, jestli bude :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Highline u Golfu je taky nouze s bidou. Dyt to nema zcela zakladni veci, co ma dokonce i Fabie Elegance. :) U VW bych naopak rekl, ze je situace jeste horsi. Takovy Golf nemel nejakou opravdu poradnou vybavu nikdy a bylo treba priplacet za 15 dalsich polozek, pokud clovek chtel kompletni auto. Skodovka prece jen to L&K vzdycky nakonec predstavi.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě je otázkou jak na tom budou se slevama prodejci při ataku klienta s cenou vůči Gčku. Každopádně bych za tím viděl "protiútok" na Koreu než kopání do vlastních řad. Nakonec to potom dopadne jak z Rapidem a cena se možná o cca 15% sníží a nebo bude obdoba Freshe u Rapida. Každopádně by už klima, dálkový centrál a tónovaná okna měla být u takového auta neoddiskutovatelný standard, pokud ho máme jako zákazníci brát jako něco víc jak se doposud brala. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stupen podobny L&K zdaleka u ostatnich znacek neni obvyklou zalezitosti. Brek nad tim, ze neni v nabidce od zacatku (jakoze nikdy nebyl a rocni odstup je snad nejkratsi v historii) je mimo. Navic nechapu, co se resi. U Elegance s vykonnejsimi motory je za stejnou cenu Superb..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me naprosto nevadi, ze plne vybavena Fabie stoji jako Rapid s polovicni vybavou. Vadi mi, ze plne vybavena O3 stoji temer stejne Superb L&K s lepsim motorem. Ma sice par prvku vybavy, kteryma Superb nedisponuje, ale na druhou stranu je to proste mensi a mene "luxusni" auto. Osobne si myslim, ze je to proste zpusob, ja vyzdimat vice penez z lidi, co chteji plnou vybavu a nechteji cekat rok a pul az se L&K objevi.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co říkáte na tu reklamní kampaň co spustil Hyundai? Mě to přijde legrační, objednat desítky OIII, naházet je k autosalonům a pak ukazovat, jak ty škodovky jsou bez výbavy a hrozně drahý... a pak v reklamně říct že auto není jen velký kufr a škrabka....

Možná to na lidi zabere, ale.... mě osobně tohle přijde divný a laciný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blby je to jen z pohledu skodovkare. Jinak mi to divny neprijde. Pokud tam nedochazi k pospineni znacky tak to je v poradku. I kdyz pokud se odvolavate na konkurenci tak si nejsem jistej. Hold jina doba. Ono to ty skodovce prospeje. Nic proti, ale je fakt ze nabizi holotu za ceny plnych vybav jinych znacek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co říkáte na tu reklamní kampaň co spustil Hyundai? Mě to přijde legrační, objednat desítky OIII, naházet je k autosalonům a pak ukazovat, jak ty škodovky jsou bez výbavy a hrozně drahý... a pak v reklamně říct že auto není jen velký kufr a škrabka....

Možná to na lidi zabere, ale.... mě osobně tohle přijde divný a laciný

 

Nemam zadny vztah k Hyundai, momentalne bych si ho ani neporidil, nicmene co z te reklamy podle tebe neni pravda? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do salonu Hojandé jsem jednou zabloudil, když jsem měl na cestách čas. O Škodě jsem nemluvil vůbec, stačilo tehdy přijet před šapito s OII combi. Před zákazníky se konkurencí nezabývám. Nevím, proč bych to měl dělat. Prezentuji produkty a služby mého zaměstnavatele a je na zákazníkovi, co si vybere.

 

U hojandé prodejce "fleet managera" byla Škoda vyrobená v Číně, byla drahá, hůř jezdila a vydržela mnohem méně. Tak jsem tehdy panáčka trochu provětral. Combi od I30 je dost neobratné, vychvalovaný motor má 99kW možná někde u 6000ot. a chudákovi se zjevně trochu zapotily svěrače. Nakonec se shodil sám, když neuměl ovládat ani palubní počítač. A nedělám si iluze, že tady tahle  "srovnávací" akce bude nějak jiná.

 

Koncern VW, potažmo Škoda konkurenci potřebuje. Dokud bude hojandé konkurovat jen opisováním a podobnými akcemi, tak to nepřinese nic dobrého.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potíž je v tom, že sic mají jinak poskládané výbavy a fakt v holousovi jakékoli tradiční automobilky z Evropy jsou cenově  někde jinde, ale oni to právě z důvodu zaujmutí místa na trhu takto musí praktikovat. A poslední pokus jak se ukázat je stejně "ubohý" jak po povodních končil slogan "proti škodám", stejně jak kvákání o Škodovce z dílů z Číny. A odkud je Hjondeee a Kia???...

A jak opakuji už poněkolikáté a není to opravdu škodovkobijství a ani cokolibijství, ale je to nakonec jen naše volba kam budeme chodit  za pár let a naše děcka do práce. Není to tak dávno jak PSA propouštěla 5000(!!!!!!!) lidí na dlažbu. Tržní koláč je jen jeden a lidi ta auta víc kupovat nebudou, jsou to věci zbytné. A ti co dřív např u nás kupovali Fiaty, Opely, Renaulty utíkají právě k H a K.  Zoufalé počiny Fiatu a spol cenama nemá efektu.

Š-A byla pro Koreu další meta a vzhledem k tomu jak tradiční jmenovaní byli bez boje poraženi, nastoupili na posledního co jim "brání" ve žlutorasové ovládnutí zbytku světa.

Korejci se musí za břicha popadat co jsme za blbce, jak nás "dostali", stejně jak Ameriku. Vyhráli tendr na 500 aut České poště, policajti mají první várku aut Hjondee a to mají všechny Octy být vyměněny za I30sw....

A je zvláštní že Japonci se nikam nehrnou, prodávají +- stejně. Aby se nakonec nesmáli oni nejvíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ale co chces do reklamy dat jineho, nez to v cem vynikas nad konkurenci. Hyundai ted stavi reklamu na cene a lepsi vybave, v cemz nad Skodovkou vyhravaji s prehledem. A to tak o 3 tridy. Ve stejne vybave je mezi I30 kombi a Octavii rozdil 200-300 tisic, pricemz nekterou vybavu Octavie ani nenabizi. I30 kombi ve zcela maximalni vybave uplne se vsim (kuze, navigace, el. sedadla, multilink u vsech motorizaci, o 3 roky delsi zaruka.......) sezenes s nejslabsim motorem od nejakych 475000. U O3 je za tu cenu nejslabsi Elegance navic pouze v liftbacku, jejiz soucasti neni prakticky nic. Pokud jsou vrcholem vybavy 4 elektricka okna a automaticka klima, tak je to proste snadny terc pro konkurenci. Tim ale vubec netvrdim, ze by snad mela Skodovka zlevnovat. Pokud to lidi masivne kupuji i za soucasne ceny, tak to maji evidentne nastaveno dobre.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale o motorech taky v te reklame neni ani slovo. :) Myslim, ze o jejich lenosti nepochybuje nikdo, kdo tim jel. Ten nejsilnejsi benzin mi prisel horsi nez 1.2TSI, ktery ma o 20kw mene. Naftou jsem nejel, takze neumim posoudit.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ale co chces do reklamy dat jineho, nez to v cem vynikas nad konkurenci. Hyundai ted stavi reklamu na cene a lepsi vybave, v cemz nad Skodovkou vyhravaji s prehledem. A to tak o 3 tridy. Ve stejne vybave je mezi I30 kombi a Octavii rozdil 200-300 tisic, pricemz nekterou vybavu Octavie ani nenabizi. I30 kombi ve zcela maximalni vybave uplne se vsim (kuze, navigace, el. sedadla, multilink u vsech motorizaci, o 3 roky delsi zaruka.......) sezenes s nejslabsim motorem od nejakych 475000. U O3 je za tu cenu nejslabsi Elegance navic pouze v liftbacku, jejiz soucasti neni prakticky nic. Pokud jsou vrcholem vybavy 4 elektricka okna a automaticka klima, tak je to proste snadny terc pro konkurenci. Tim ale vubec netvrdim, ze by snad mela Skodovka zlevnovat. Pokud to lidi masivne kupuji i za soucasne ceny, tak to maji evidentne nastaveno dobre.

Jak psal bojler, o konkurenci se nemluví a když tak v dobrém- pravidlo solidního obchodníka :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...