Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Asi to má někde zkopírováno a pak to sem tam pustí. Ovšem v jednom by mohl tu pohádku poupravit. Právě Korea poukazuje jaký mají výkon vs. cena. Ovšem co se ví, tak třeba jejich 99kw v 1,6 GDI  je sotva živější než 1,4 63. Ony ty motory mají papírově kobylky, ale jsou to takový vyzáblinky bez krouťáku. :kol-32:  :kol-32: :kol-32:  :kol-32:   :kol-32:

 

Edit: prolezen konfigurátor Hyundai a při konfigurování kroutícím momentem jsem při cenách  orientačních Š-A a v podstatě tvrdých Hyundai tak jak i20,tak i30, tak ix20 je to 3:3 :kol-31:  :kol-31: :kol-31:  :kol-31:  :kol-31:  .

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to asi neviděl zespodu třeba i20ku nebo Rio a neporovnal to se spodkem Fabie. Technik co ho moc dobře znám se rozpovídal a on do aut dělá tak 40let, maká v servisu Š-A a Kia a z toho co mi říkal jsem byl rád za to co mám . 

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto znám své auto jako své boty, po záruce si dělám servis sám, Takže vím jestli se šetřilo nebo ne. Taky mám komplet dílenský knihy v Němčině ( cca 2000 stran) a tak konstrukci znám velice dobře. Proto po porovnání se současnou produkcí Škody bych bral jedine snad Supa a to ještě není zrovna terno. Aktuální Sorenta se dají sehnat v akci a ve stejné ceně jako vybavenější OIII jenže s neporovnatelnou bezpečností a užitkovýma vlastnostma. Já sice mám radši můj starší model s rámovým podvozkem a to protože vím co provedlo s těma viníkama kolizí.

Právě to šetření při výrobě současných motorů Koncernu mi stěžuje budoucí výběr a snad to bude nějaká Amerika, tam je snad svět ještě v pořádku. Po 3 mm silném AL bloku motoru opravdu netoužím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.financninoviny.cz/zpravy/skoda-nabidla-prodejcum-hyundai-spolupraci/980756

Protože jsem pragmatik a taky ekonom tak za 19 850 Eur jsem koupil nové auto které více než 4,5 roku slouží perfektně, je v plné výbavě a kůže i po 100 tkm je jako nová a nic není opotřebované. Protože je to pořádný auto s pohotovostní váhou 2200 kg , tažnou sílou 3000 kg, motorem 2,5 crdi s 125 kw/400 Nm a zatím super spotřebou tak svého rozhodnutí nelituji. Takže laťku mi to nastavilo vysoko a proto budoucí auto musí být minimálně takové.

Když nyní vidím u Koncernu jak se zmenšují obsahy  skoro na úroveň zahradního traktůrku, výkony se šponují náročnýma úpravama s nejistou životností. Dále věčná debata o zadní nápravě kdy je u Škody šance mít moderní řešení až v tak vysoké cenové hladině, že je pak těžké rozhodování zda jí vůbec koupit. Dále když nový Golf převyšuje OIII znatelně v lepší technice a i výbavě a i další konkurenti nabízí modernější podvozky tak se nedivím poslední statistice prodeje Škody a ta je neúprosně klesající. Konkurence je obrovská a to je dobře pro zákazníka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

njn hold lidi dnes potřebují SUV, protože si myslí, že offroad je asfalt. žere to jak hovado, nejede to, vypadá to hnusně a pak takový řeči že nebolí záda když se tam do toho leze, tak ať si ty lidi radši lehnou doma do poslete a nevyházejí ven.

sorento má taky známej, stálo skoro Mega, tak tomu říkáme korejský mercedes, ovšem s tím je spokojen. (detaily nebo reklamace o těch nemluví, takže nevím...)

 

žádná novinka, že vw má fše lepší.... taky bych si nekoupil jednoduchou tyč v octavii 3, ale pro zaměstnance firem v tom nevidím žádny problém....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože mám starou dobrou O 1 SLX tak z mého pohledu je OIII očesaná chudinka. S Octávkou jsem ve středu byl na Slovensku, najel jsem 1130 Km za jeden den a spotřeba byla 6,8 l na sto. Ta 1,8 T je super motor s neskutečnou životností a vůbec mě neimponuje zmešování obsahů u koncernu a ještě když tam u OIII dají podobnou nápravu jako u O1 tak je to do nebe volající. A když je ještě konstrukčně špatně navržené její uložení tak to je pak neřešitelný.

A ke spotřebě mé permanentní čtyřkolky uvádím dlouhodobě 7,8 l a měřeno na nádrž. Jezdím jen na čisou naftu, bez FAME- to mi nesmí do žádného auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci se zapojovat do teto ubohe a nic nerikajici konverzace, kde se o prinosu vubec neda mluvit, ale tvrdit porad ze Hyudai je Best a propagovat ho co par stranek, pak pripominat, ze auto stare x let je vlastne daleko lepsi, nez uplna novinka o ktere ani neni mozne rict, jestli je drzak, nebo nic nevydrzi, to uz mi prijde opravdu infantilni...taky mam Fabii I a porad jezdi, ale netvrdim, ze je to TOP a vse nove jsou sracky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to by pánové stačilo! Pro pana wolfspitze - na Sorento máš na foru sekci Odpadlící,dezertéři. Tak se s ním laskavě přestěhuj tam. Tvé hodnocení tohoto vozu (aniž bych proti autu něco měl) ve vláknech,kde to nepřísluší,je již dostatečně známé. A pro ostatní pány - návrat k OIII. Ať to tady nemusím všechno smazat.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koncern to musel vědět dříve co bude hrozit a proto přidělil direktivně typy náprav jednotlivým výrobcům.

Jinak toto je z výzkumu Mazdy, která řešila podobný problém a řešení bylo ve víceprvku pro napostou většinu produkce. Ostatně to pochopili i další výrobci, bohužel Škoda se neubránila. To že je napostá většina OIII postižená tímto řešením je opravdu tragické a konkurence se válí smíchy a má na co poukazovat.

Vidím řešení pouze ve víceprvku, klikovka je to cesta do minulosti kdy zákazníci ledacos tolerovali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty woe, to je porad hromada hysterickyho breku.
Ja se divim, ze se to auto vubec prodava, kdyz je to takova neskonala tragedie a v podstate se s tim dle vyse uvedeneho neda jezdit. Jak to sakra delam? lol

Jedinej, v beznem provozu znatelnej, negativni projev jednoduche napravy u OIII je zvukovy projev (tzv. dupnuti) pri prejezdu vetsich nerovnosti a to pouze do rychlosti cca 70km/h, ve vyssich i toto mizi.

Ze se konkurence vali smichy a ma na co poukazovat je videt predevsim z odusevnele reklamni kampane Hyundai rizene zakomplexovanym p. Vošickým - rozhovor v radiu Impuls (podcast zde) se mu opravdu povedl a nicim novym neprekvapil! :Dlol

Bavil jsem se jeste dlouho po skonceni rozhovoru... :kol-98:

 

A proc ze Hyundai ve sve kampani na zadni napravu nepoukazuje? Jo, uz vim, protoze mají charakter a chtějí hrát fér! :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...