Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Znovu to napíši. To tu bylo a nejen tady prndů jak se ta předražená kisna nebude prodávat. A ejhle. Ona ta očesaná bedna plná šetření a úspor ukázala, že i přes viditelné šetření zůstává autem s vysokou hodnotou, je "betelně" udělaná a je právem tam kde je.

A nejen u nás, kdy je v nejen v cenové konfrontaci s Golfem, je tím kdo má asi "vyšší" image, myšleno auto co nenosí už v názvu "lidovéauto" vyhrává právě Octa. 

 

Kdybys tehty ty "prndy" cetl poradne, tak by sis pamatoval, ze vsichni jejich autori uz tehdi psali, ze ta ocesana bedna plna setreni se stejne bude prodavat tak dobre, jak se nyni prodava, protoze lidi toto proste dnes vetsinove chteji, a ta mensina, ktere tento pristup vadi (vcetne me) s tim proste nic neudela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvědomte si že veklá většina kupujících se naprosto v technice auta nevyzná a jak se šetřilo nepozná. Kupujou to na základě obrázků v katalogu a chvalospěvů prodejců. K tomu se přidá fenomenální úspěch O1 a celkem i OII a reference jsou na světě. Hlavně v cizině toto platí a lidi jdou jako ovce.

Osobně vždy auto které chci koupit prozkoumám z technické, konstrukční, referenční i materálové stránky a pak padne ortel. Proto taky posledí nová Škoda kterou jsem koupil byla O1 1,8 T a pak už to přebrala konkurence. Jenže v technice se dnes vyzná málokdo a v konstrukci aut minimum kupujících.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no kdyby měl být každý vševěd a zbožíznalec, technický expert a nevím co ještě, nedělal by pak nic jiného než prověřoval, ověřoval, zjišťoval a šetřil... trochu asi úlet a nejde jen o stádo, většina lidí (tím spíš na západ od Aše) kupuje i auto jako spotřebák, kterým samo sebou je!

 

 

není při těch technických, konstrukčních, referenčních a materiálových schopnostech škod kupovat cokoliv nového hotového, ale raději si to postavit doma, nebo si založit vlastní výrobu? určitě bys měl úspěch, nicméně by se ti pak ty obrázky v katalogu a chvalozpěv prodejců jistě hodil a byl bys za něj jistě vděčen! A nakonec bez možnosti doložit historické úspěchy a reference bys byl rád, kdyby lid v podobě ovcí, jenž by nekupoval, nezapřičinil tvůj krach.... ono to totiž na světě od dob, kdy skončila prvobytně pospolná společnost a začala dělba práce, funguje trochu jinak....

 

P.S. když strkám do zásuvky vidlici holícího strojku, nemusím přeci znát princip jaderného reaktoru, jeho chlazení, materiálové složení obalu reaktoru ani jádra samého.... je to extrém, ale v podstatě něco hodně podobného....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zásadní rozdíl je v tom, že s tím reaktorem se nikdy nemusíš potkat. Naproti tomu v autě se s těmi materiálovými / kontrukčními věcmi potkáváš pokaždé, když tam sedneš čili ten příměr je trochu mimo.

Jinak souhlas v tom, že auto této kategorie je spotřebka a tak je třeba to brát. Ta menšina která to řeší se poohlédne jinde a ta většina prostě jezdí s tím, co jim výrobce dodá, tečka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na západ od nás je opravdu auto spotřebka a taky se na to tak hledí. Všichni chodí do servisu a berou jako nutný zlo že cálujou astronomický ceny. Bohužel současná atomobilová technika a ostatně i další technika se dělá na životnost záruky a dokonce i něde se vyskytují tzv. kurvítka pro pravidelnou návštěvu servisu. Tím se získávají další prostředky pro výrobce a to je vidět i na elektronických servisních knížkách u Škody od listopadu. Takže tím zákazník ať chce nebo nechce musí jezdit do autorizovaného servisu.

Protože OIII se nevyrábí až tak doluho domnívám se že má dost bolestí jak je zde vidět u majitelů. Docela jsem osobně rád že mám předkrizový auta, tam byl svět ještě v pořádku.

Editováno: , autor: wolfspitz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tahle debata mi připadne dost obecná ... mohl bych poprosit o pár konkrétních "kurvítek"? ... tyhle řeči o tom jak se všude šetří a jak to už "není co bývalo" poslouchám už dvacet let. Když se podívám zpětně na Favorita co si uchovávám tak se kvalita ale i trvanlivost neskutečně protáhla ... dřív ty "poctivá" auta chodila po 100kkm na generálku ... a nikdo je jako spotřebku nebral.

 

To co přišlo s Octavii - pozink - zvedlo z mé zkušenosti životnost značně - auto 14 let staré dnes vypadá jako dřív po 4ech letech. Děda po 10ti letech na Škoda 100L kupoval novou kastli protože ta původní byla totálně zrezivělá.

 

Máte pravdu že dnes jsou ty auta daleko složitejší a tím určitě náchylnější na problémy - ale já sám když bych si měl vybrat tak beru O3 místo O1 to se na mě nezlobte. Asi to víc žere a víc věcí se může rozbít ale to dovedu pochopit pokud pak po 100k budu mít výfuk čistý jako nový - tam chápu že za tu složitost dostávám hodnotu. A euro 6 a spol neřeší primárně CO2 (to by klesala spotřeba) ale řeší prasárny jako NOx - to je prostě nutná daň za to že chceme supr auta.

 

Jenom pro neustálé nadávače na EU bych rád dodal že v USA mají samozřejmě taky limity jako u nás ... akorát jsou tam daleko tvrdší - tak tvrdá že tam VW zakázali prodávat jeho předchozí diesely protože limity nesplnil ... i dnes ty diesely od VW mají v US řadu dalších prvků protože ty co se prodávají u nás (euro 5 ani euro 6 verze) by v dnešní americe neprošli. Konkrétně pro normu ULEV musí mít EA 288 motor oproti EU6 verzi močovinu (adblue), nebo 3 další snímače tlaku ve válcích.

 

Je pravda že TSI motorům ve výdrži nad 300kkm moc nevěřím a je vidět že tady hodně experimentují pro snížení spotřeby, ale regulérně by mě zajímalo jestli víte kde konkrétně Škoda/VW šetří finance na úkor životnosti. A nepočítám věci jako náprava nebo kvalita materiálů ... tam je škoda bita aby neměla ten "premium feeling" to je jasné.

 

Hlavní změnu oproti dřívějšku vidím v tom že cena lidské práce šla hodně nahoru, navíc kvůli tomu výkonu který si užíváme (ne ani tak kvůli EUx) je řada fakt drahých dílů (turbo, vstřiky). Akorát sem pořád nepochopil proč je tak drahý DPF, už aby byla druhovýroba, pak si myslím že cena bude přežitelná.

Editováno: , autor: flek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K těm levnějším věcem zkus popřemýšlet jinak. Raději je budu mít dražší, ale nemusím řešit to, že je taková hrůza lidí v EU bez práce. Odkud asi pramení krize původem z Ameriky. Taky se řídili "svobodou" a jejich tradiční firmy a města se potýkají s kriminalitou a nezaměstnaností. Viz megacity Detroit.

 

Zpět k tématu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je stejne k pobaveni, jak se dnes vsichni hrnou za cernymi svetly. U prvni Fabie byly u sockoverzi polocerne vnitrky svetel a u vyssich celostribrne. Ted nekdo rozhod ze highend jsou cerne a vsichni chteji cerne a dokonce nekteri experti lakuji stribrne vnitrky na cerno. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, všechno je to trend nebo móda..... :kol-21:

 

A taky reklama dělá divy.... všimli jste si někdy, že když byla reklama na OI, účinkovalo tam auto v červené barvě ... všichni kupovali červenou, ta OI mimochodem opravdu slušela  :rolleyes:. Pak byla reklama na OII FL s autem ve světlounké zelené (taková ta "vyblitá" zelená.. omlouvám se, opravdu se mě nelíbí) a kolik jich je v této barvě na silnicích k vidění... pak byl Rapid ve světlounké modré a světe div se..... zase je jich plno  :kol-48:

 

A netvďte mě, že si někdo vybere tuhle sv.zelnou mezi (25 barvama) jen tak .....

 

Ještě doplním, že reklama na OIII RS je na bílou ...

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...