Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

... a vypadá to že ani nebude.... alespoň než příjde megaSuperb III - ale opět jiná cílovka, i jak to psal Mav., každý nepotřebuje machrovat velkým autem a vozit za sebou metr volného místa...

Vloženo

Taky si myslím, že s cenou OIII nebudou letos hýbat. Maximálně tam něco navíc hodí do základní výbavy, či do paketu Plus.

 

Jinak docela mě zajímá, jak si poradí s cenou nové Fabie. Hlavně zezhora tam bude tlak od Rapidu a pokud nebude auto s klimou i motorem (ne HTP) kolem 260t tak to bude asi podobný začátek jako Rapid, ale to už jsem OT...

Vloženo (editace)

opět, vzhledem k cílovce Nové Fábie, kdy jedničku i dvojku kupovali běžně do flotil firmy, u F III to bude zřejmě trochu jinak, pravděpodobně žádné zvětšné nelze moc čekat, naopak má to být auto zaměřené na mladé lidi a ikdyž dostane část nových technologií, měla by tomu odpovídat cena ... nicméně právě proto se již neočekává relativně dost drahá RS verze (i když u ŠA niky nikdo neví co bude)...

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo

Firma kde dělám měla flotilu cca 15 kusů F1 a O1 facelift - fábule hatch s 1,2HTP, kombíky s 1,4 55kW a oktávky s 1,6 MPi a 1,9TDI. Dnesky z toho zbyly dvě fábule a jedna okta - všecko ostatní už se rozprodalo a vedení NEUVAŽUJE o obnovení vozovýho parku - prý vyjde lacinější učunit realitou náhradovej program, kdy jednotliví ouředníci budou v zájmu fabriky jezdit svým vlastním povozem a budou se jim refundovat náklady za ujetý km a amortizaci...

 

A to jsme podnik s přibližně 300 zaměstnanci (dneska, před 5-6 lety to bylo 4x tolik - ale pokles odbytu v oboru zchladil prvotní rozmach plánů už před "oficiálním" začátkem ekonomický krize v roce 2008). Nejvyšší šéfové a správní rada mají každej jedno firemní "soukromý" auto = audinu A6 a ouředníci ať si jezdí každej čím chce...

 

A myslím že můj zaměstnavatel není v Kocourkovsku jedinej, kterej zvažoval výměnu flotily a dospěl k výsledku, že nejekonomičtější řešení podnikový flotily bude NEMÍT ŽÁDNOU FLOTILU...

Vloženo

Ono nechat lidi jezdit vlastními auty je trochu dvousečné. Nařídit se jim to nedá. Stav auta se špatně hlídá a ještě musí mít havarijní pojistku. No tedy nemusí, ale pak je tu riziko, že bude poškození auta na služební cestě platit zaměstnanci zaměstnavatel. A podobně je to v případě úrazu při nehodě a následném dohadování kdo koho kam a čím vyslal a v jakém to bylo technickém stavu. Školení řidičů referentů musí i při používání vlastního auta pořádat zaměstnavatel.

No a z pohledu zaměstnance není horších jízd než po městě z kanceláře na poštu. To je pak těch cca 6Kč/km náhrady skoro málo. (benzín+amortizace, když se cestou auto ani neohřeje).

Vloženo

A to bylo řečí jaký to bude propadák a jak ti "blbci" z MB a Vlkohradu  profičí i gaťata. Evidentně se potvrdilo, že příplatek není za "blbost", ale přidaná hodnota proti neobyčejným špičkově kvalitním vozům. A co mám informace od garančního technika značkového servisu, tak je s OIII velký problém pro servisy. Ony se nějak nekazí.

Vloženo

... A co mám informace od garančního technika značkového servisu, tak je s OIII velký problém pro servisy. Ony se nějak nekazí.

Zatím, studente, ZATÍM....!!!! :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  Co není, to může každým dnem nastat - kdyby tak Velkej Rohatej chtěl a nenastalo to nikdy....

Vloženo

A co mám informace od garančního technika značkového servisu, tak je s OIII velký problém pro servisy. Ony se nějak nekazí.

 

Hmm, to je skutecne znamka nejvyssi kvality, ze se maximalne rok stary vyrobek moc nekazi. To u konkurence fakt nemaji. :)

Vloženo

Na vedlejším foru je seznam různých závad, které OIII provázejí, tak bych krotil nadšení. Ale to při uvádění nového modelu není nijak neobvyklé. A nemusíme chodit daleko - různé obtíže se řeší i zde na foru.

Vloženo

jen škoda, že tato konfigurace, tedy 1,6 TDI se 110 koníkama a šetiklvaltem nejde do neGreenLine verze a naopak že do GreenLine verze nejde v podstatě nic moc přiobjednat ....

Vloženo

Stejně jako u Fabie GreenLine. Tyto verze vozů škodovka prodává jen proto, aby snížila svoje emise na výrobu vozů jako takovou. Vůbec jim nejde o to, aby se tyto typy vozů prodávaly. Proto nikdy na žádné greenline není žádná akce a podle ceníku by si jí koupil jen magor :D

Vloženo

To samozřejmě ano, ale takových firem je úplně minimum. Mi řekni, kolik denně potkáč greenline Fabii nebo Octavii? Já sem tam potkám Superba. Poměr asi tak 1/1000 vyrobeným autům.

Vloženo

V posledním Světě Motorů je test GreenLine Combi a delkarovaná spotřeba 3,3 litrů nebyla dosažená ani náhodou a je to podvodné tvrzení výrobce aby oblafnul Brusel. V výše uvedeným testu od Pawouk má dokonce průměrnou spotřebu 5,6 l a to při průměrný rychlosti 53 Km. Takovou spotřebu bych snad dosáhnul i u mého 2,5 Crdi a 2,2 tuny těžkýho.

Vloženo

Ona je taky otazka, jak rychle slapali na plyn a taky mohli stat hodinu v kolone a potom to prohnat po dalnici. Ale je pravda, ze deklarovanou spotrebu nedas ani omylem.

Vloženo

Hele wolfspitz nedávno se měl tu čest projet se s tím tvým zázrakem. Jako do lesa a do terénu asi dobrý, ale jinak tvoje nadšení nesdílím a myslím, že skoro každý kdo má Octavii by měl názor podobný. Tak už nás prosím ušetři věčného připomínání toho co za super výrobek máš, páč to je jen tvůj názor a už to dost nudí a otravuje čéče  :kol-32:

Vloženo

Jirko N. (wolfspitz-čokle) to už si zase děláš z nás prdel že srovnáváš Soriho VS OIII 1.6TDI spotřebou!! :kol-28:  I já se dostanu pod kombinovanou spotřebu 6,2l papírově a mám 5,8l reálně a kdybych jezdil jenom mimo město tak tam určitě mám i papírových 5,3l takže z toho plyne že i s tou 1.6TDI se dostanou na moc pěkná čísla a Meveric by mohl vyprávět :kol-47:  Ta tvoje svině těžká 2,2t a líné crdi ti žere podle tvého fora 8-10l nafty...a už mě moc nebaví pořád dokola číst témata na Kia foru, nestartuje, chrastí, žere, kouří, nefunguje, nemaže icon_mrgreen.gif vesměs na to vaše forum píšou zoufalí lidi :kol-46: maj tam spotřeby od 9-15l nafty krása!! :kol-24:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...