Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

StalePlus je mazec, také jsem jednoho viděl, v červené barvě, krásné auto a nevypadá tak úzké jako normální Rapid.... hlavně zadní světla ve stylu O III mu sluší víc než jsou u standard. Rapida

 

jen kdyby někdo nevěděl o čem je řeč (písmo) a aby nemusel hledat, dovolím si odkaz

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A na to jsi přišel jak, případně kde? To by mě docela zajímalo. Tento, podle tebe, "bezpečnostní" prvek většina řidičů nikdy nevyužije (myslím tím nehodu a nejspíš přes střechu), na rozdíl třeba od těch zmiňovaných xenonů.

 

chce to číst, obecně skleněná střecha má lepší vlastnosti, podobně jak jsem psal lepená čelní skla, jež jsou součástí samonosné karoserie a tedy funkční pevnostní prvek a to i tím, že jsou lepená... na netu je spousta (snad ADACem) neovlivněných testů, protože u prvních aut měli zákazníci obavy o bezpečnost při přetočení na střechu....

 

nepsal jsem že je to pro mě bezpečnostní prvek, jen jsem opravil tvůj příspěvek, kde jsi tvrdil že bezpečnost jsou xeny a skleněná střecha nikoli...   to jsou ovšem ti nejšťastnější, kteří nebudou muset tyto bezpečnostní prvky nikdy použít....

 

...přece si nikdo krom magorů nebo kaskadérů či masochistů nekupuje bezpečná auta s nejlepšími bezpečnostními prvky jen s tím výhledem, že je hned vyzkouší a použijí....

 

nejspíš sii to tak nemyslel a jen se zase navážíš a tak to taky beru  :kol-47: protože je to, cos napsal, dost zavádějící....

 

...neboť až někdo půjde autem přes střechu a nikoli vlastní vinou a bude mít deaktivované airbagy (aby nemusel kupovat nové, protože je nepotřebuje a jezdí opatrně), že nebude mít v autě Crew Protect Assistant, protože raději bude mít příplatkovou barvu, a podobně...., ...bude mu to možná kurev*ky houby platné, že měl na autě xenony ve stylu vidět a být viděn...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...... Nějaké LEDky jsou už skoro podružné a u tohoto modelu nijak zázračně nesvítící.  :kol-32:  ..................

 

No, já bych řekl že právě ty ledky ve dne svítí docela dost a rozhodně nejdou snadno přehlédnout, myšleno protijedoucími řidiči, sousedi mě nezajímají....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

pěkné čtení, ale Mav to testnul stručněji a také velmi výstižně.... obecně Seatu přeju, že mají konečně slušné auto anejen překabátěného Šarana, á čtverku, nebo Rapida.....

 

Třeba si to někdo koupí, ale svého času se mi dostaly do ruky data z pojištění prodloužené záruky celého koncernu a vím, že bych Seata nikdy nechtěl....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako obvykle, škodifka musí zůstat na chvostu, i kdyby se kvůli tomu měl papírově udávat menší výkon konkurenčního modelu (pokud váží ± stejně, jak jinak může bejt rychlejší v akceleraci???), aby to vypadalo, jako že mu česká varianta může konkurovat. Důkazem tlaku shora jsou výbavy a ceníky - všecko proto, aby se v €uropě jo prodávaly zapyrenejský pekáče líp, než škodifka - ta si přeci už nahonila dost na prodejích v Rusku, v Indii a v Číně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Leon je prostě jiné auto, pro jinou skupinu zákazníků. Za sebe bych ho klidně vzal - stejná platforma, hromada stejných věci, dobrá cena - dost dobrá ve srovnání s O3. Každý má ale jiné požadavky, ať už design, nebo kufr pro národ chalupářů. Pokud bych vybíral s volnou rukou v této kategorii, rozhodně bych Leon zařadil.

Na druhou stranu Leon postrádá některé prvky výbavy O3, to je zase jen politika VAG. Nicméně líbí se mi zvenku, v interiéru už o něco méně.

Co se týká té údajné poruchovosti - z toho bych si z pohledu aktuálního Leonu vůbec nedělal hlavu. Klíčové komponenty jsou stejné napříč platformou a nemyslím, že by to Seat z pohledu kvality nějak kazil. Nevím jak pedchozí modely, ale tohle je IMHO pro Seat last chance, jinak už nevím co by se muselo stát, aby tu fabriku VAG konečně už nezavřel po těch letech omylů :)

Editováno: , autor: attim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako obvykle, škodifka musí zůstat na chvostu, i kdyby se kvůli tomu měl papírově udávat menší výkon konkurenčního modelu (pokud váží ± stejně, jak jinak může bejt rychlejší v akceleraci???), aby to vypadalo, jako že mu česká varianta může konkurovat. Důkazem tlaku shora jsou výbavy a ceníky - všecko proto, aby se v €uropě jo prodávaly zapyrenejský pekáče líp, než škodifka - ta si přeci už nahonila dost na prodejích v Rusku, v Indii a v Číně...

 

zajímavě napsané, myslel jsem že rčení zůstat na chvostu (tedy na ocasu, či oháňce) znamená být poslední, nikoli první....

 

... problém je někde jinde a to, že se ty zapyrebnejský pekáče neprodávaly vůbec a VW zvažovalo i prodej SEATu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že si to koupí hodně lidí... já teda taky nejsem zrovna fanda Seatu, ale Leon vypadá jako hodně povedené auto a aspiruje na prodejně zajímavý model... :kol-47:   Za přijatelné peníze dostane dospělé auto ze vším všudy...

 

A jak už jsem tady psal OIII už je opradu velká, je jednou nohou ve střední třídě (rozměrově doslova) a tím paradoxně hodně lidí už odrazuje....a pak Golf Variant je taková klasika (ničím nevybočuje)... takže když vezmu Seat Leon ST tak ten má trochu jisku -  "šmrnc", k tomu dobrá reklamní masáž... své zakázníky si najde, věřím tomu  :kol-27:  

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Té poruchovosti bych se taky tak nebál... jedna věc je statistika (záleží na metodice) a druhá realita.... 

 

A vůbec nejdůležitější je jakou má značka pověst mezi lidmi - statistiky čteme tak my, tady na fóru :kol-47: , nezaujatý běžný zakazník čte maximálně katalog a ceník, případně se poradí s televizní reklamou a je rozhodnuto... :kol-28:  

 

A Seatů v ČR jezdí dost (hlavně starších) a myslím, že mají celkem dobrou pověst (takový průměr)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Seatů jezdí v ČR hodně hlavně proto, že je zde početná skupina, pro kterou je škodovka pod jejich úroveň, často se jim ze zásady auta z Mladé Boleslavi nelíbí, budou je hanit a naprosto přehlížejí fakt, že "jenom" z velké části táhne ekonomiku země. Přesně pro ně je Seat jako dělaný, stejné technologie, podle autařských časopisů atraktivnější design a hlavně zmíněná cenová politika postavená vyloženě na podporu prodeje i na úkor kanibalismu. Samozřejmě zde vidím řadu fanoušků škodovky, kterým by Seat nevadil, zaujme je cena, která je samozřejmě zásadním faktorem při koupi vozu, ale já chytám prostě při pohledu na ty španělské produkty hned jakousi pachuť... Cítím tu podporu, kterou by si třeba škodovka zasloužila stejnou (raději úplně přehlédnu, jak vypadají modely Altea, starší Toledo nebo Leon, takhle tedy podle mě atraktivní design vůbec nevypadá, ale to je čistě můj názor). Zpětně ještě velmi dobře chápu úspěch prvního Seatu Toledo, které bylo do jisté míry předchůdcem Octavie v koncernu VW (dokonce jsem kdysi četl v jednom článku, že designově si byly vozy původně velmi podobné).

 

Rád bych se vrátil v diskusi k O3, zajímalo by mě, kdy se objeví 1. akční model (něco jako Prima u O2). Jakkoli jsou prodeje perfektní, jsem zvědavý, jestli se podaří vymyslet nějaké atraktivní provedení (neočekávám sice již klasický akční model jako pro modely Favorit/Forman - velká škoda) :) Výbava Ambition mi přijde pořád tak zvláštně poskládaná (podle mě se moc nevyplatí), tak mám pocit, že na jejím základě by se dalo stavět ;) Udělal bych návrh podle sebe, ale nechci tu mystifikovat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O3 podle mne nebude mít ještě nějakou tu chvilku akční model, protože ty auta se prodávají jak rohlíky na krámu. Rapid je věc jiná, tam měli velké problémy s prodeji, tak okamžitě zakročili a hele, ono to opravdu funguje, najednou se Rapid začal taky prodávat.

Takže O3 akční model bude až ve chvíli, kdy opadne to mega objednávání a ustálí se prodeje na nějakém průměru. Zatím u O3 se stále prodlužují dodací termíny, protože to nestíhají vyrábět.

Když to vezmu porovnání prodejů na začátku Rapid vs. O3, tak Rapida ze začátku byl celkem problém potkat, páč to nikdo moc nekupoval, O3 po několika měsících na silnicích potkávám, jak kdyby se to auto prodávalo 2 roky za super cenu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Té poruchovosti bych se taky tak nebál... jedna věc je statistika (záleží na metodice) a druhá realita.... 

 

 

nešlo o statistiku, ale o konkrétní data, konkrétní závady (škody) a jejich počet a rozsah... společnosti, která provádí likvidaci škod z pojištění prodloužené záruky pro koncern .... protože to že si zaplatíš prodlouženou záruku je v podstatě pojištění, které daná pravidla,(pojistné podmínky) - je to v podstatě pojištění importéra nikoli tvoje jako majitele či uživatele vozidla, škodu (tu opravu) si řeší servis nebo importér... dost věci je řešeno kulancí výrobce či importéra.... je to trochu složitější, tím jsem chtěl říci, že nešlo o "slepá" nic neříkající čísla, ale opravdu o konkrétní škody...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O3 podle mne nebude mít ještě nějakou tu chvilku akční model, protože ty auta se prodávají jak rohlíky na krámu. Rapid je věc jiná, tam měli velké problémy s prodeji, tak okamžitě zakročili a hele, ono to opravdu funguje, najednou se Rapid začal taky prodávat.

Takže O3 akční model bude až ve chvíli, kdy opadne to mega objednávání a ustálí se prodeje na nějakém průměru. Zatím u O3 se stále prodlužují dodací termíny, protože to nestíhají vyrábět.

Když to vezmu porovnání prodejů na začátku Rapid vs. O3, tak Rapida ze začátku byl celkem problém potkat, páč to nikdo moc nekupoval, O3 po několika měsících na silnicích potkávám, jak kdyby se to auto prodávalo 2 roky za super cenu. 

 

to co píšeš je pravda, ale Rapid má zcela jinou cílovou skupinu, mimo to spousta koupěchtivců čekala na O III a hlavně na verzi kombi, kterou Rapid nemá a vědělo se že mít nebude (pominu li Spaceback) ... takže ono to není až tak černobílé... Octavky se prostě vždy prodávaly a pp. prodávat budou samy.... pro český trh je to prostě ideální platforma

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...