Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Taky si myslím, že s cenou OIII nebudou letos hýbat. Maximálně tam něco navíc hodí do základní výbavy, či do paketu Plus.

 

Jinak docela mě zajímá, jak si poradí s cenou nové Fabie. Hlavně zezhora tam bude tlak od Rapidu a pokud nebude auto s klimou i motorem (ne HTP) kolem 260t tak to bude asi podobný začátek jako Rapid, ale to už jsem OT...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opět, vzhledem k cílovce Nové Fábie, kdy jedničku i dvojku kupovali běžně do flotil firmy, u F III to bude zřejmě trochu jinak, pravděpodobně žádné zvětšné nelze moc čekat, naopak má to být auto zaměřené na mladé lidi a ikdyž dostane část nových technologií, měla by tomu odpovídat cena ... nicméně právě proto se již neočekává relativně dost drahá RS verze (i když u ŠA niky nikdo neví co bude)...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Firma kde dělám měla flotilu cca 15 kusů F1 a O1 facelift - fábule hatch s 1,2HTP, kombíky s 1,4 55kW a oktávky s 1,6 MPi a 1,9TDI. Dnesky z toho zbyly dvě fábule a jedna okta - všecko ostatní už se rozprodalo a vedení NEUVAŽUJE o obnovení vozovýho parku - prý vyjde lacinější učunit realitou náhradovej program, kdy jednotliví ouředníci budou v zájmu fabriky jezdit svým vlastním povozem a budou se jim refundovat náklady za ujetý km a amortizaci...

 

A to jsme podnik s přibližně 300 zaměstnanci (dneska, před 5-6 lety to bylo 4x tolik - ale pokles odbytu v oboru zchladil prvotní rozmach plánů už před "oficiálním" začátkem ekonomický krize v roce 2008). Nejvyšší šéfové a správní rada mají každej jedno firemní "soukromý" auto = audinu A6 a ouředníci ať si jezdí každej čím chce...

 

A myslím že můj zaměstnavatel není v Kocourkovsku jedinej, kterej zvažoval výměnu flotily a dospěl k výsledku, že nejekonomičtější řešení podnikový flotily bude NEMÍT ŽÁDNOU FLOTILU...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono nechat lidi jezdit vlastními auty je trochu dvousečné. Nařídit se jim to nedá. Stav auta se špatně hlídá a ještě musí mít havarijní pojistku. No tedy nemusí, ale pak je tu riziko, že bude poškození auta na služební cestě platit zaměstnanci zaměstnavatel. A podobně je to v případě úrazu při nehodě a následném dohadování kdo koho kam a čím vyslal a v jakém to bylo technickém stavu. Školení řidičů referentů musí i při používání vlastního auta pořádat zaměstnavatel.

No a z pohledu zaměstnance není horších jízd než po městě z kanceláře na poštu. To je pak těch cca 6Kč/km náhrady skoro málo. (benzín+amortizace, když se cestou auto ani neohřeje).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to bylo řečí jaký to bude propadák a jak ti "blbci" z MB a Vlkohradu  profičí i gaťata. Evidentně se potvrdilo, že příplatek není za "blbost", ale přidaná hodnota proti neobyčejným špičkově kvalitním vozům. A co mám informace od garančního technika značkového servisu, tak je s OIII velký problém pro servisy. Ony se nějak nekazí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejně jako u Fabie GreenLine. Tyto verze vozů škodovka prodává jen proto, aby snížila svoje emise na výrobu vozů jako takovou. Vůbec jim nejde o to, aby se tyto typy vozů prodávaly. Proto nikdy na žádné greenline není žádná akce a podle ceníku by si jí koupil jen magor :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V posledním Světě Motorů je test GreenLine Combi a delkarovaná spotřeba 3,3 litrů nebyla dosažená ani náhodou a je to podvodné tvrzení výrobce aby oblafnul Brusel. V výše uvedeným testu od Pawouk má dokonce průměrnou spotřebu 5,6 l a to při průměrný rychlosti 53 Km. Takovou spotřebu bych snad dosáhnul i u mého 2,5 Crdi a 2,2 tuny těžkýho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele wolfspitz nedávno se měl tu čest projet se s tím tvým zázrakem. Jako do lesa a do terénu asi dobrý, ale jinak tvoje nadšení nesdílím a myslím, že skoro každý kdo má Octavii by měl názor podobný. Tak už nás prosím ušetři věčného připomínání toho co za super výrobek máš, páč to je jen tvůj názor a už to dost nudí a otravuje čéče  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko N. (wolfspitz-čokle) to už si zase děláš z nás prdel že srovnáváš Soriho VS OIII 1.6TDI spotřebou!! :kol-28:  I já se dostanu pod kombinovanou spotřebu 6,2l papírově a mám 5,8l reálně a kdybych jezdil jenom mimo město tak tam určitě mám i papírových 5,3l takže z toho plyne že i s tou 1.6TDI se dostanou na moc pěkná čísla a Meveric by mohl vyprávět :kol-47:  Ta tvoje svině těžká 2,2t a líné crdi ti žere podle tvého fora 8-10l nafty...a už mě moc nebaví pořád dokola číst témata na Kia foru, nestartuje, chrastí, žere, kouří, nefunguje, nemaže icon_mrgreen.gif vesměs na to vaše forum píšou zoufalí lidi :kol-46: maj tam spotřeby od 9-15l nafty krása!! :kol-24:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...