Hravec Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 ... a vypadá to že ani nebude.... alespoň než příjde megaSuperb III - ale opět jiná cílovka, i jak to psal Mav., každý nepotřebuje machrovat velkým autem a vozit za sebou metr volného místa... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis001 Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Taky si myslím, že s cenou OIII nebudou letos hýbat. Maximálně tam něco navíc hodí do základní výbavy, či do paketu Plus. Jinak docela mě zajímá, jak si poradí s cenou nové Fabie. Hlavně zezhora tam bude tlak od Rapidu a pokud nebude auto s klimou i motorem (ne HTP) kolem 260t tak to bude asi podobný začátek jako Rapid, ale to už jsem OT... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 (editace) opět, vzhledem k cílovce Nové Fábie, kdy jedničku i dvojku kupovali běžně do flotil firmy, u F III to bude zřejmě trochu jinak, pravděpodobně žádné zvětšné nelze moc čekat, naopak má to být auto zaměřené na mladé lidi a ikdyž dostane část nových technologií, měla by tomu odpovídat cena ... nicméně právě proto se již neočekává relativně dost drahá RS verze (i když u ŠA niky nikdo neví co bude)... Editováno: 13. Únor 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Firma kde dělám měla flotilu cca 15 kusů F1 a O1 facelift - fábule hatch s 1,2HTP, kombíky s 1,4 55kW a oktávky s 1,6 MPi a 1,9TDI. Dnesky z toho zbyly dvě fábule a jedna okta - všecko ostatní už se rozprodalo a vedení NEUVAŽUJE o obnovení vozovýho parku - prý vyjde lacinější učunit realitou náhradovej program, kdy jednotliví ouředníci budou v zájmu fabriky jezdit svým vlastním povozem a budou se jim refundovat náklady za ujetý km a amortizaci... A to jsme podnik s přibližně 300 zaměstnanci (dneska, před 5-6 lety to bylo 4x tolik - ale pokles odbytu v oboru zchladil prvotní rozmach plánů už před "oficiálním" začátkem ekonomický krize v roce 2008). Nejvyšší šéfové a správní rada mají každej jedno firemní "soukromý" auto = audinu A6 a ouředníci ať si jezdí každej čím chce... A myslím že můj zaměstnavatel není v Kocourkovsku jedinej, kterej zvažoval výměnu flotily a dospěl k výsledku, že nejekonomičtější řešení podnikový flotily bude NEMÍT ŽÁDNOU FLOTILU... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Ono nechat lidi jezdit vlastními auty je trochu dvousečné. Nařídit se jim to nedá. Stav auta se špatně hlídá a ještě musí mít havarijní pojistku. No tedy nemusí, ale pak je tu riziko, že bude poškození auta na služební cestě platit zaměstnanci zaměstnavatel. A podobně je to v případě úrazu při nehodě a následném dohadování kdo koho kam a čím vyslal a v jakém to bylo technickém stavu. Školení řidičů referentů musí i při používání vlastního auta pořádat zaměstnavatel. No a z pohledu zaměstnance není horších jízd než po městě z kanceláře na poštu. To je pak těch cca 6Kč/km náhrady skoro málo. (benzín+amortizace, když se cestou auto ani neohřeje). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 Takže info pro všechny. Aktuelní stav dodacích termínů na OIII od ŠA, podle vytíženosti výroby a "čekaček" na ND: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 15. Únor 2014 Sdílet Vloženo 15. Únor 2014 A to chtějí zvýšit prodej na milion aut ročně, když nejsou nyní schopni vykrýt poptávku!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodolfo Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 S nárastom o 40,2 % v západnej Európe je nová Škoda Octavia aj v novom roku zásahom do čierneho... http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/1378685/Skoda-Auto-predava-stale-viac--v-januari-dosiahla-novy-historicky-rekord Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 A to bylo řečí jaký to bude propadák a jak ti "blbci" z MB a Vlkohradu profičí i gaťata. Evidentně se potvrdilo, že příplatek není za "blbost", ale přidaná hodnota proti neobyčejným špičkově kvalitním vozům. A co mám informace od garančního technika značkového servisu, tak je s OIII velký problém pro servisy. Ony se nějak nekazí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 dovolím si jedno doporučení.... objednáno 10.2.2014 doručeno dnes 17.2.2014 odkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 ... A co mám informace od garančního technika značkového servisu, tak je s OIII velký problém pro servisy. Ony se nějak nekazí. Zatím, studente, ZATÍM....!!!! Co není, to může každým dnem nastat - kdyby tak Velkej Rohatej chtěl a nenastalo to nikdy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 A co mám informace od garančního technika značkového servisu, tak je s OIII velký problém pro servisy. Ony se nějak nekazí. Hmm, to je skutecne znamka nejvyssi kvality, ze se maximalne rok stary vyrobek moc nekazi. To u konkurence fakt nemaji. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 Na vedlejším foru je seznam různých závad, které OIII provázejí, tak bych krotil nadšení. Ale to při uvádění nového modelu není nijak neobvyklé. A nemusíme chodit daleko - různé obtíže se řeší i zde na foru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 Pich do hnízda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Únor 2014 Sdílet Vloženo 19. Únor 2014 Škodu Octavia III GreenLine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 19. Únor 2014 Sdílet Vloženo 19. Únor 2014 jen škoda, že tato konfigurace, tedy 1,6 TDI se 110 koníkama a šetiklvaltem nejde do neGreenLine verze a naopak že do GreenLine verze nejde v podstatě nic moc přiobjednat .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Únor 2014 Sdílet Vloženo 19. Únor 2014 jj, o takovou kombinaci by mohl být slušný zájem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 19. Únor 2014 Sdílet Vloženo 19. Únor 2014 Stejně jako u Fabie GreenLine. Tyto verze vozů škodovka prodává jen proto, aby snížila svoje emise na výrobu vozů jako takovou. Vůbec jim nejde o to, aby se tyto typy vozů prodávaly. Proto nikdy na žádné greenline není žádná akce a podle ceníku by si jí koupil jen magor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 19. Únor 2014 Sdílet Vloženo 19. Únor 2014 jsou firmy, které v rámci snižování dopadů na ŽP tyto auta kupují.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 19. Únor 2014 Sdílet Vloženo 19. Únor 2014 To samozřejmě ano, ale takových firem je úplně minimum. Mi řekni, kolik denně potkáč greenline Fabii nebo Octavii? Já sem tam potkám Superba. Poměr asi tak 1/1000 vyrobeným autům. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 V posledním Světě Motorů je test GreenLine Combi a delkarovaná spotřeba 3,3 litrů nebyla dosažená ani náhodou a je to podvodné tvrzení výrobce aby oblafnul Brusel. V výše uvedeným testu od Pawouk má dokonce průměrnou spotřebu 5,6 l a to při průměrný rychlosti 53 Km. Takovou spotřebu bych snad dosáhnul i u mého 2,5 Crdi a 2,2 tuny těžkýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 Ona je taky otazka, jak rychle slapali na plyn a taky mohli stat hodinu v kolone a potom to prohnat po dalnici. Ale je pravda, ze deklarovanou spotrebu nedas ani omylem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 Hele wolfspitz nedávno se měl tu čest projet se s tím tvým zázrakem. Jako do lesa a do terénu asi dobrý, ale jinak tvoje nadšení nesdílím a myslím, že skoro každý kdo má Octavii by měl názor podobný. Tak už nás prosím ušetři věčného připomínání toho co za super výrobek máš, páč to je jen tvůj názor a už to dost nudí a otravuje čéče 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 Jirko N. (wolfspitz-čokle) to už si zase děláš z nás prdel že srovnáváš Soriho VS OIII 1.6TDI spotřebou!! I já se dostanu pod kombinovanou spotřebu 6,2l papírově a mám 5,8l reálně a kdybych jezdil jenom mimo město tak tam určitě mám i papírových 5,3l takže z toho plyne že i s tou 1.6TDI se dostanou na moc pěkná čísla a Meveric by mohl vyprávět Ta tvoje svině těžká 2,2t a líné crdi ti žere podle tvého fora 8-10l nafty...a už mě moc nebaví pořád dokola číst témata na Kia foru, nestartuje, chrastí, žere, kouří, nefunguje, nemaže vesměs na to vaše forum píšou zoufalí lidi maj tam spotřeby od 9-15l nafty krása!! 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.