Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

kurva !!!!!!

 

   ta hneda kdyz je nalestena to je ORGAZMUS twl !!!! ;) hodne pekny ;)

 

  a jak koukam na tu 1.8 DSG ty klasicky mlhovky k tomu docela i jdou ;) kdyz je to svetla barva ;)

 

   u nas v okoli mame dva kousky 1.8 jedna BLUE RACE hodne pekna !!! klasika halogeny a pak CAPUCCINO taktez klasika ;) ale uricte bych se nezlobil ;)

 

            zejtra mam pujcenou na vikend 1.4 TSI ;) a mam moznost si projet tu 1.8 tak sem zvedavej na to nejsilnejsi letadylko od Š-A ;) uz tedka nemuzu dospat :D

Nejsilnejsi mozna do O3, ale Superb 3,6, to musi byt raketka :D

tak jasne ze myslim OIII ;) na SUPA II a tu jeho 3,6 V6 je to chrchlatko :D ale zase je to Turbicko takze s tou V6 by si to mohlo taky trochu pohrat ;)

Objem nicim nenahradis!!!

ale prosim te :D

 

  nahradis turbem a je to uplne to stejny !!!!!

 

   tak si nech nejaky pravidla ;)

Zivotnost a bezudrzbovost zcela urcite stejne nejsou. Zejmena motory VW me teda zatim fakt nepresvedcili, ze toto stare rceni uz neplati. :)

Upraveno od mike_k

Myslím, že 1,8 TSI si určitě nepohraje s 3,6 FSI V6 191 kW :D už jenom zvukově bude mít 3,6 jasně navrh, proti tomu bude 1,8 TSI jako motor z vysavače :D

 

Jednou to kolem mě projelo, zrovna když tomu šlapal na krk a má to zvuk skoro jako AMG Mercedes, až jsem čuměl, že takový rambajz dokáže udělat Škodovka :D

mike,...... nebudu tady rozjizdet nebatu viz. v podani ZADNI NAPRAVA ;)

 

 

jo kdyz sem se kouknul kolik to ma ,, kilo " tak sem si rek, aha .... tak to neklapne :D

Ale no tak, AMG Mercedesy, zejména ty s V8 a V12 motory, to je zvuk ale z úplně jiné planety, než kdy bude mít nějaká škodovka :)) Chápu že tu jsou nadšenci, ale někdy by neškodilo vnímat realitu všedního dne:)

Ale tak jasne, ze nemuzes srovnavat sestilitr V8 s s 3.6 u Superba, ani ve zvuku ani v nicem jinem. Ale porad je to o tridu jinde nez mainstreamove piditurbomotory.

Upraveno od mike_k

Myslím, že 1,8 TSI si určitě nepohraje s 3,6 FSI V6 191 kW :D už jenom zvukově bude mít 3,6 jasně navrh, proti tomu bude 1,8 TSI jako motor z vysavače :D

 

Jednou to kolem mě projelo, zrovna když tomu šlapal na krk a má to zvuk skoro jako AMG Mercedes, až jsem čuměl, že takový rambajz dokáže udělat Škodovka :D

No mohu te ujistit, ze takovy rozdil to ve zvuku zase neni (samozrejme ze to slyset je), a hlavne 1.8TSi rozhodne nezni jako motor z vysavace. Mnoho lidi bylo zvukem velmi prekvapeno, zejmena ve vyssich otackach (DSG v rezimu S).

A to hovorim o soucasnem 1.8Tsi v O2.

Motor 3.6 v Superbu jsem mnohokrat zkousel, motor se me velice libi a je jen skoda, ze nejde do Octavie, moc jsem ho chtel.

Nechtěl jsem tím říct, že to má opravdu zvuk jako AMG :D samozřejmě tam je to mnohem větší rambajs, ale že na Škodovku to má hodně zvláštní zvuk.

 

1,8 TSI má taky hezký zvuk, ale ne takový, jako 3,6 v Supu. Takže to neberte jako urážku, jen přirovnání :)

 

Během odpoledne sem hodím další test O3 2.0 TDI DSG Elegance :)

Výbava: nevím co tam vše opravdu bylo, jen co jsem tak koukl a všiml si :) takže: tempomat, elektrická okna vpředu i vzadu, vyhřevané sedačky, automatická klimatizace, parkovací senzory vpředu i vzadu, stop&start, barevný maxidot, rádio Bolero, kožené sedačky s alcantarou, malý kožený paket s multifuknčím volantem.

Motor "dvoulitr" TDI jede jako střela, ze začátku línejší, ale když se to vytočí nad 1700 otáček, tak to zarve do sedačky a táhne a táhne a táhne.

Interiér krásný, kůže pěkná, alcantara celkem zajímavý materiál, jakkoliv se ho dotknete, tak tam zůstane otisk. Inu na sedačkách jsou vidět i moje dlaně. Jestli doléhá kastlík nevím, nezkoumal jsem ho.

Víc motor a interiér hodnotit nebudu, páč bych se jen opakoval.

DSG. Byla to moje první zkušenost s DSG. Takže jsem se trochu bál, co to auto udělá. No .. stačí zařadit D a pustit brzdu, auto se samo rozjede, pak přidáte plyn a jedete. Jen tím, jak člověk nemusí za volantem nic dělat, tak řazení mu přijde zdlouhávé, všechno trvá minimálně 1 vteřinu, ale to vám prostě tak přijde, páč nic neděláte a čekáte, že šlápnete na plyn a ono to okamžitě vystartuje. Tak se nestane, nejdřív musí převodovka podřadit a potom to teprve vystřelí, takže tam je asi 1 vteřina prodleva. Ale parkování je díky tomu sranda, jen pracujete s brzdou, pouštíte s citem a parkujete, na plyn vůbec šlapat nemusíte. Nic méně, prostě DSG je NUDA!

Stop&start u automatu. Za začátku jsem to zkoušel, po 30 km po Praze jsem to vypnul. Fakt mi to lezlo na nervy. Proč? Důvod je takový .. zastavíte na křižovatce, zmačknete brzdu a auto chcípne. Jenže tím, že nemačkáte spojku a nemusíte řadit, tak se chcete rozjet tím, že pustíte brzdu a zmačknete plyn. Jenže to potom není ta dostatečná prodleva na to, aby se auto stačilo nastartovat. Na semaforech to nevadí, na oranžovou pustíte brzdu, a na zelenou se auto rozjede. Ale v kolonách, tam je to peklo. Někdo se mě ptal, jak funguje Stop/start v koloně, jestli se vypne, aby se třeba nestartovalo 120x za sebou. Nevypne. Tedy .. pokud popojede asi 3 metry, tak znova auto nechcípne. Pokud se však v koloně posunete o 10 metrů, tak poté auto znovu chcípne. Nejel že to leze na nervy vám, ale taky to asi nedělá moc dobře motoru, startéru a baterce. 

18" kola. Sice na autě vypadá nádherně a auto vypadá mnohem lépe, ale ta jízda .. i když jedete po relativně dobré silnici, tak se auto neustále klepe, poposkakuje. Jízda není určitě příjemná a komfortní už vůbec ne.

Můj celkový dojem z auta: vypadá nádherně, kola jí sluší, stříbrná metla taky. Výkon motoru je obrovský, na mě až moc. Občas mi bylo i nepříjemné zrychlení, které to auto mělo. DSG ne, nebo aspoň ne s stop/start systémem. Což je celkem problém, když stop/start bude v základní výbavě a nebude možné to z auta vyndat (tedy oficiálně :D) Když jsem si vypnul stop/start, tak bylo DSG hned lepší. Jen mi přijde prostě takové nudné, jak jen člověk sedí, mačká plyn a brzdu a kroutí volantem. Nějak mi to řazení chybí. Auto je velmi tiché, takže jedete 50 kmh a přijde vám, jak když se sotva vlečete. Proto se s tím autem hravě jezdí mimo předpisy, páč jede po Praze 80 kmh a vůbec vám to nepřijde, že jedete tak rychle. 120 kmh tam je jak nic a připadává vám to zas, jak když se vlečete tak 90 kmh. Takže si myslím, že běžná dopravní rychlost tohoto motoru a auta je tak 160-180 kmh.

Kdyby se někdo chtěl na něco zeptat, tak se klidně ptejte.

post-68241-0-24234800-1362144751_thumb.j

post-68241-0-25300600-1362144752_thumb.j

post-68241-0-08566100-1362144753_thumb.j

post-68241-0-83758900-1362144753_thumb.j

post-68241-0-59409900-1362144754_thumb.j

post-68241-0-33218600-1362144755_thumb.j

post-68241-0-04996100-1362144756_thumb.j

post-68241-0-88238400-1362144756_thumb.j

post-68241-0-66166000-1362144757_thumb.j

post-68241-0-57880000-1362144766_thumb.j

post-68241-0-60734800-1362144767_thumb.j

post-68241-0-36072600-1362144768_thumb.j

post-68241-0-18262600-1362144769_thumb.j

post-68241-0-96495500-1362144769_thumb.j

post-68241-0-69191500-1362144770_thumb.j

post-68241-0-19927500-1362144772_thumb.j

post-68241-0-04327200-1362144804_thumb.j

post-68241-0-75093200-1362144805_thumb.j

post-68241-0-72413300-1362144806_thumb.j

post-68241-0-67989900-1362144807_thumb.j

post-68241-0-41661400-1362144808_thumb.j

mc2uba:Jak hraje ten CANTON ?

V ceniku u verze 2.0TDI s DSG neni nutnost mit  bez volby start/stop  system. Takze jestli tomu rozumim pokud si ho sam ucelove neobjednam tak ho tam u tehle verze mit nebudu plati do 22KT. Pak je svoboda u vsech verzi.

Dix1: hrálo mi tam jen rádio bez jakéhokoliv nastavení, nezkoušel jsem ho :) ale takhle v základu to hrálo jako telefon :) 

 

bicista: aha, já myslel, že je to naopak, že od 22KT bude stop/start povinnost :) tak to se omlouvám.

mc2uba: To či dolieha kastlík u spolujazdca si skúmať nemusel, ale zdokumentoval si to pekne, ako vidieť na 14tej fotke :kol-28: . Ináč vyzerá pekne s tým 18kami, ale ako píšeš na našich cestách je to značné riziko, hlavne teraz po zime.

rob: ano, a to ani ta silnice nemusí být rozbitá, stačí se ještě zvlněná nebo něco podobného a auto se klepe jako drahej pes :) snad jsem neujel kilometr, kdy by to auto jelo v klidu a pohodlně :)

 

Nic méně, potkal jsem O3 Combi :D

 

A taky jsem od kolegy slyšel, že po MB dálnici se už prohání nový Yeti :)

Včera jsem jel po D1 až za Brno a ta dálnice je tak katastrofální že si nedokážu představit jak na ní funguje ta OIII na osumnáctkách. Já mám balony 17ky a i tak to bylo náročný a jedna díra mě dost rozhodila auto že mi málem vypad volant z ruky. A v okolí Prahy a Říčan jsou silnice tak zdevastovaný že vozidlo budoucnosti bude asi pásový. Osobně tedy nový auto nemám v plánu, na ty dezolátní silnice je ho škoda.

Tenkrát jsem se dostal na cyklotůře na slovensko do nějaké vesnice na moravě a tam měli silnici jak ementál. Ale ty díry byli tak půl metru hluboky, to jsem nepochopil. Zrovna to tam opravovaly, s kolem jsem to prokličkoval ale na auta neprůjezdné. Ale v zimě zlatý zimáky na malejch kolech. Jinak nevim jak u octavky ale u rapida se mi víc líbí plecháče bez poklic víc než malé lité kola. :kol-32:  

Ty 18ky pěkný,ale že si dovolej to nechat v tomhle počasí na letních gumách :kol-44:

Petus: co bych ti k tomu řekl :D "jsou tam leťnáky, už se mi to nechce přezouvat, když za měsíc je teplo" :D samozřejmě, že by to nikomu nepůjčil na letních, kdybych venku mrzlo, sněžilo nebo to namrzalo :D dnes mi to půjčil jen proto, že bylo na silnicích sucho a ještě mi říkal, abych jezdil opatrně :) a měl pravdu, fakt ty letňáky v +2 stupních moc nedrží, i když je sucho :)

Dnes jsem prubnul OIII s 1,6 TDI a musím konstatovat, že je to kus auta v porovnání s OII, ale co mne fakt "dostalo" jsou detaily v okolí vzpěry předních pružin a to je jak po opravě po havárce. Nevím proč se nenašel postup aby ten tmel "vypadal", když stroje navlékají i těsnící gumy na dveře a jak jim to panečku jde. Ten tmel snad nanáší někdo za trest a taky je to vidět....

Jinak jízdně vcelku dobrý a i přes nerovnosti to jelo obstojně a nemít mindrák pro potřebu sedět výš tak bych si ji dovedl představit doma.

Jen jsem zvědavý co budou dělat ta turba se start stopem. Dojedeš, zastavíš a hned to chcípne :kol-32:

Upraveno od Jakub Nabel

Jsem si ještě vzpoměl, že O3 měla vyhřívání čelního skla. Jak to vypadá? Přes celé sklo jsou od zhora dolu asi 2 stovky vlkových pásků. Na pohled je to samozřejmě hodně vidět, ale v provozu to nevadí. Avšak než si zvyknete, tak začnete možná šilhat :D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.