bicista Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 Verit neverit, ale 600tis se da i docela vyhodne urocit. To je skoda je jen tak vybrat z uctu a dat je nekomu ne ? obvzlast kdyz ti ted treba pul roku budou lezet ladem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 Určitě to v zákoně je, otázka je jestli máš ve smlouvě termín dodání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 (editace) Auto mělo být hotový do 14 dnů .. proto jsem s dobrým úmyslem peníze poslal. Ve smlouvě termín dodání není (moje chyba) opravdu mě nenapadlo ,že se přestane vyrábět motor (moje chyba) Peníze mi pošlou podle mě zpátky a nechají si jen zálohu tím sem si jistej. Nebudou mi držet celejch 600 000 ,- to ani nemůžou. Zálohu zatím jo tu si nechat zatím můžou. Kdyby se třeba v MB někdo vyjádřil hned by to všechno bylo jednodušší ... Editováno: 12. Březen 2013, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 jenomže se dočkáš "politického" vyjádření které ti bude k ničemu... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 (editace) Nebude náhodou problém v dodávkách zadní víceprvkové nápravy? 1.8 TSI ji má jako jediná seriově! Že by shoda náhod? Taky je spousty 1.8 TSIček na novinářské akce pro dealery různé předváděčky atd. Je to jenom úvaha tak mě za to nepranýřujte. Editováno: 12. Březen 2013, autor: kačer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 No prave moc novych O3 s novym 1.8TSi mezi novinari neni, dostatek kloudnych testu jsem zatim nevidel az na par vyjimek (myslim, ze Janda), takze tim to jiste nebude... Souvislost s multilinkem je nabiledni, nicmene tak moc by zase nelhali, aby zakryli problem s napravou problemem s dodavkou motoru, to by bylo asi "pritazene za vlasy"... A mimoch. cetl jsem nejaky test tohoto motoru, kde psali, ze se nedomnivaji, ze se jedna o "novy" motor (jak se casto uvadi), ale prepracovany soucasny 1.8Tsi v takove mire, ze se jedna o motor zdokonaleny, vylepseny ale ne novy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 (editace) Co mě přijde divný je informace ,že se to prý netýká 1.8tsi DSG !! Už mi to řekli na dvou prodejnách. Dnes mi jeden prodejce tvrdil a to dost přesvědčivě ,že je motorů prostě jen nedostatek. 1.8tsi dsg prý k dostání jsou. To je přesně ono. Nikdo to neřekne ve škodovce na plnou hubu a pak vznikaj podobný dezinformace Editováno: 12. Březen 2013, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 Veril bych tomu, ze budou uprednostnovat zakazniky pro agregat 1.8TSi + DSG, je to idealni kombinace, VW hodne "dual shift" tlaci, je jasne, ze jen diky koncernu je tato prevodovka tak vpredu a zacali ji pouzivat i ostatni automobilky. Z me zkusenosti opravdu povedena kombinace, u noveho auta bych nemenil, jen je skoda, ze vykonove motor trochu doplaci na konstrukcni omezeni 7DSG oproti 6DSG, ktera ma ovsem zase malo prevod. stupnu idealni vyuziti tohoto spickoveho motoru. Ale pravda asi bude nekde spise v nejakem technickem problemu s "kvedlackovymi" prevodovkami, pokud to s DSG jde objednat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 Nová 1.8 TSI řady EA888 III.generace je "jen" výrazně zmodernizovaná 1.8 TSI řady EA888 II.generace,používaná např. v OII.Tak u staré 1.2 TSI VW hodil problém s rozvodovým řetězem také na "technické problémy" u dodavatele. Jen aby to nebylo něco podobného. Skoro všechno sa na tom motoru (1.8) optimalizovalo (včetně napínáku rozovodového řetězu),tak jestli jim to někde "neulítlo". Ale to je jen spekulace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chleidy Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 memory2: Pokud ve smlouvě nemáš datum nebo termín dodání, tak neuspěješ. Je pak jen na prodejci, jestli ti pro udržení dobrých vztahů dá slevu nebo výbavu zdarma. Já mám ve smlouvě, že cena je platná 10 týdnů, po té můžu, podle zákona, když nedodají vůz, odstoupit od smlouvy bez sankcí. Z Boleslavi ti přijde akorát, že je to mrzí, ale nic s tím nejde dělat. To s tím DSG jsem slyšel taky, osobně si myslím, že to má spojitost s multilinkem, protože VW Golf ho má od nížší motorizace, takže krátí dcery. Držím ti palce. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 Dneska jsem se bavil s technikem který dělal dříve v servisu Škoda a líčil mi jak na pravidelném školení MB k motoru 1.2 TSI dostávali info k rozvodům tohoto motoru. Konstrukčně děs a hrůza rozvody nezajištěné perem a drážkou ale pouze sevřením utáhnutým šroubem zajištěným lepidlem. Jenže stačilo malé protočení svěrného spoje a kolaps motoru byl hotovej. Takto koncerm šetří a věřil bych tomu že podobný problém bude u 1,8 TSi u kterého se taky použily úsporná řešení. P,s. byl tu odkaz na test OIII která byla nakonec náhradní protože u prvního auta k testu došlko ke škodě. Nebyla to náhodou taky 1,8 TSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 (editace) wofe, ty tvoje dedukce to je věc... nechápu proč porovnáváš dva uplně jiný motory, nehledě na to si myslím že koncern si z toho vzal ponaučení..... ještě nám sem nahoď jak kia používá kevlarovej ultra řemen kterej vydrží všechno a kladky jsou na hřídel navařený aby se nehly.... OMG z5 k tématu, pokud já vím tak 888 II.gen od audi na praskání napínáku netrpěla ne ? ja sem si myslel že na to tpěly 1,2 a 1,4 od vw Editováno: 12. Březen 2013, autor: headerTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 (editace) Když pomineme protažený řetěz,tak právěže napínák 1.8 TSI II.gen. měl/má zásadní vadu - "vylamování zubů",které brání jeho zpětnému pohybu... I proto asi existují jeho čtyři,nebo kolik,verzí. Editováno: 12. Březen 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 @headerTDI dlouho jsem zde nepsal o mé současné značce a tak nevím proč jí sem zatahuješ. Já jen žasnu nad tím kvantem problému s kvalitou u koncernu, to já nepamatuju z dřívějška a jako reference kvality je moje 1,8 - T již babička, ale po 14 letech bez jediný závady. To bohužel nyní neplatí a mám dojem že zákazníci jsou zkušební řidiči a to by tak nemělo bejt. Díky těmto informacím vybírám potencionálního nástupce v budoucnosti, ale podle současných poznatků to bude směr Japonsko nebo USA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 Chtel bych tady trochu usmernit mozna zacinajici OT diskuzi o nejakych katastrofalnich vadach 1.8TSi, je to dost rozplizla kauza, ktera jako obvykle ma nejaky zaklad, ale haldu polopravd a lzi, typu "jedna pani povidala". Pro podrobnosti navstivte prislusnou vetev o tomto motoru na O2ce, kde si jiste dozvite vice pravdy. Je pravdou ze nektere motory postihl vicemene vetsi problem, ale statisticky podobne jako u jinych motoru. Ja napr. mam MR2010, kdyz jsem navstivil servis preventivne (a sve auto vubec nesetrim!), zadny problem me nezjistili a opet vicemene preventivne me instalovali onu vychytavku nahrazujici problemove dily. Dle jejich slov (jeden z nejvetsich autosalonu Skoda v CR) nemeli zadny problem na servisovane 1.8TSi, tak jak to bylo dost medializovano. SAmozrejme tim nechci rici, ze problem nebyl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka37 Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 wofe, ty tvoje dedukce to je věc... nechápu proč porovnáváš dva uplně jiný motory, nehledě na to si myslím že koncern si z toho vzal ponaučení..... ještě nám sem nahoď jak kia používá kevlarovej ultra řemen kterej vydrží všechno a kladky jsou na hřídel navařený aby se nehly.... OMG z5 k tématu, pokud já vím tak 888 II.gen od audi na praskání napínáku netrpěla ne ? ja sem si myslel že na to tpěly 1,2 a 1,4 od vw Nevíte někdo jaké jsou doporuřené výměny řemenu v 1.4TSI v O3 ? Snad to bude držák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 nové řemeny mají interval výměny buď 250.000km nebo 10 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 (editace) Tak někde se spekulovalo něco kolem 250 000 km (asi tak jako u Fordího Ecoboost 1.0?). Nicméně jsem napsal do škodovky. Případnou odpověď sem pak dám.Edit:Honza byl rychlejší,než jsem to stačil sesmolit. Editováno: 12. Březen 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 250 tisic?? to ako vazne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 ............. Takze do SMRTI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 Jo pánové,vót těchnika. Napřed bezúdržbové řetězy,teď řemeny na 250 tkm. A co kladky? Ty to taky vydrží? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 Ano vypadá to na celoživotní řemen, mám obavu že ty motory víc nenatočí. Když u staré dobré 1,8t byla výměna po 180 Tkm tak za ta léta je očekávaný pokrok v materiálech a proto může být interval výměny až 250 Tkm. A u benzínu ten řemen moc netrpí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 (editace) Tak jako celoživotnímu řemenu bych i věřil když se to tak vezme tak ten řemen není tolik namáhán jako třeba ve variátorech velkých čtyřkolek a za pár let ty řemeny poskočily.. Editováno: 12. Březen 2013, autor: headerTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 cize vymena po 120 tisicoch ako obycajne... by ma zaujimalo kde na tie hausnumera chodia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 zcela jednoduše Patriku. životnost vozu (u jednoho majitele) je někde kolem 150-200t km max. To ten řemen i kladky vydrží. U dnešních PD naftových motorů byl interval na rozvody 150t km a benzíny jsou ještě o chlup dál (stejně i CR diesely). A v rámci testů agregátů se dělají i zátěžové zkoušky, kdy se komponenty nemění a jen se jezdí a jezdí dokud to jede a drží. A ty nájezdy jsou ještě o velký "fous" vyšší, než je udávaná hodnota Po deseti letech je třeba jej vyměnit, protože materiál postupem času ztrácí na vlastnostech a v extrému by mohlo dojít např. k napuchření atp. a následnému poškození řemenu, kladek či motoru samotného. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.