omicron Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 (editace) Ješte pro omicrona jedna s panoramatickou střechou: http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/12388551?goFrom=list Bohuzel to nema s panorama strechou vubec nic spolecneho, jen dalsi novy skodovacky marketingovy trik (jak se novodobe podfukum u nas nyni rika), kdy skodovka prejmenovala zcela normalni elektricky sibr na "panoramaticke okno". To skutecne pano bohuzel najdeme jen u kombi verze. A na tech vystavach to jen opticky "protahli" pomoci folii, aby to vypadalo jako skutecna pano strecha. Jejich troufalost nezna mezi, je to tak dokonce pojmenovane i v manualu (!). jen 71 u sunsetu? to musí být víc Honza9007 ma pravdu, vetsi hodnoty jsou jen u pokovenych vrstvenych SunSafe skel, se kterymi jsi si (stejne jako rada jinych) to asi spletl, ty ale zatim pro stavajici bezne modely nabidnuty nebyly. Asi je uvolni az s prichodem L&K verze, jako u O2 Laurinky. Tyto skla maji skutecne fenomenalni vlastnosti - mj. utlum UV slozky je takrka 100% (skutecne asi 0,2 % UV !, tonovane 21%, netonovane propusti 64%). Osobni zkusenost viz ten link. Takze lepe zatim u O3 resitelne asi jen s nejakymi foliemi (mozna dodatecnym pokovenim), jen doufam, ze SunSafe skla budou opet k dispozici. Editováno: 23. Březen 2013, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 (editace) Jendoslav: Problem je, ze RS neni v zakladu krome motoru vrcholna verze ani nahodou. Tedy alespon u O2 nebyla a doplneni vybavy stalo dalsich minimalne 150k. I blba packa tempomatu byla snad za 10k nebo jeste vice. Editováno: 23. Březen 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 Od 28.30 minuty asistenční systémy: http://www.autosalontv.cz/autosalon-12-1-1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 Jako super asistenty. Ale na druhou stranu, to pak člověk dá za svoje bezpečí skoro 200 000 kč navíc, proti holé verzi. A nejsem moc zastánce těchto systémů, páč navádí lidi od toho, aby se věnovali řízení a spoléháli na tyto systémy, které nejsou podle mě v 80% aut, které jezdí na silnicích. Takže naopak to může být spíš problém. Dovedu si představit, že jedu se systémem, který okamžitě zastaví, jakmile se mu objeví nějaká překážka v cestě. Moje auto zastaví, ale co ten za mnou? Na 70% jsem si jístý, že mi nabouří do auta zezadu Takže na jednu stranu super, na druhou stranu mi to moc nelahodí 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 Jenca: ........... nevim no,.... podle me si myslim ze OIII RS bude rozhodne drazsi ty jsi to mel pres PL ale tady v CR takze si myslim ze tu slevu i tech 150 - 200 tis si tam mit mohl,.... ale fakt nevim jenom typuju a polemizuju ale urcite vim ze OIII RS nebude v zakladu levnejisi nez OII FL RS typuju tak minimalne ze bude zacinat na 750 000 kc ...... na kafco bych se stavil rad, ale jelikoz ho piju studeny sedel bych tam jeste do vecera a jeste mam nejakou praci s tatou takze to asi neklapne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jendoslav Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 (editace) Tím RS v základu, jsem samozřejmě myslel verzi "RS" bez příplatků, jelikož i k o2RSFL bylo pořád příplatků požehnaně (spíš už některý nesmysly, ale i tak tam bylo spousta užitečných viz. 12 repro, radio dotyk, tempomat, senzory, šíbr, 18" kola atd. tak jsem to myslel Lukíno-jseš zlobivej...tak ti udělám čaj...tak OK, ale až bude líp tak se zastavíš na strýčka podívat Editováno: 23. Březen 2013, autor: Jendoslav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 ........ jo jo ....... no uvidime jak se skodovka pochlapi s cenou sem na ni zvedav neboj strejdo ...... az bude pekne urcite se rad stavim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chleidy Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 ...dnes trasa Kroměříž-Mohelnice-Polička a zpět, nájezd 260 km, ve čtyřech lidech, průměrná spotřeba 5,8l...to de ne ?...jinak, trošku pomalejc to topí, ale to se snese, halogeny bych řekl, že svití nadprůměrně dobře...motor jede skvěle, zhruba od 2300ot brutální zátah a v kopcích k neutahání... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 nechces zalozit uz konecne to svoje vlakno ? jo s tim topenim se schodneme kdyz sem mel 2.0 TDI pripadalo mi ze topilo rychleji oproti 1.4 TSI ale to uz sem tady o par stranek zpet psal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 jj,chtělo by to vlastní vlákno. K topení - to mělo oproti staré 1.4 TSI vyřešit integrované výfukové potrubí v hlavě motoru a další úpravy chladícího okruhu,tak že by se to úplně nepovedlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 asi ne,..... a to nehlede na to ze s tou 2.0 TDI sem jezdil ve vetsich mrazech nez s 1.4 TSI a taky to ze s 1.4 TSI pri ,, ekonomy run " pri 10 km jizde rucicka nevystoupala ani za boha k 90 stupnum az kdyz sem se nastval a trochu ji drzel ve vyssih otackach tak se po dalsich 5 km doohrala a uz zacalo trochu konecne topit ...... podotykam ze to byla za dne a nejaka extra kosa nebyla,.... cca - 3 stupne kdezto u nafty bylo - 10 a ted kde je problem je asi jasny ze nafta bude mit v chladicim okruhu nejaky vyhrevny teliska pro doohrev vody, ale stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 TDI má maximálně přídavný topný element- něco jako spirálu fénu v topení, ale je mi divná ta 1,4ka. Jel jsem sice s prckem CitiGo, ale ten topil v podstatě hned a ten má taky řešené svody stejným způsobem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 1.6TDI se kterou jsem jezdil taky netopila nijak moc dobře (i s dodatečným výhřevem), ale u dieselu bych to čekal. Na druhou stranu, dá se asi čekat že ty moderní motory budou prostě účinnější, z čehož bohužel posádka jako příjemci zbytkového tepla moc neprofituje. Co to bude dělat při -25 ? Ještě bych chtěl vědět co je to brutální zátah chápu nadšení z nového auta, pokud je to bráno jako "slušný na 1,4" tak beru, ale jinak doporučuju se někdy svézt s něčím co má motor abyste věděli co to je zátah a nemleli tady nesmysly No offense... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 Tak 250 Nm je na 1.4 TSI v této kategorii slušný,u OIII dokonce stejně jako u 1.8 TSI. Já byl taky u nového nadšený,pak si člověk zvykne a už mu to nepřijde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 ... je asi jasny ze nafta bude mit v chladicim okruhu nejaky vyhrevny teliska pro doohrev vody, ale stejne Nemá, má jen výfukovou komoru v hlavě obklopenou chladicím pláštěm - aby se jednak víc ochladily plyny před vlítnutím do turba a katalyzátoru a nemusely se chladit přídavným vstřikem paliva jako u starší 1,2TSI, druhak aby se rychle ohřál samotnej motor. V jednotce ventilace/klimy pak mají už od dob prvních oktávek všecky diesely tzv. "PTC", což je elektrický topení udělaný stejně jako topný články v horkovzdušný pistoli - jsou to keramický odporový "tablety" pospojovaný vlnitým kovovým páskem, kterej slouží zároveň jako elektrickej přívod i jako vyzařovací část pro teplo. Napájí se to přes relé přímo od baterky drátem tlustým jako sloní noha, protože to odebírá kolem 80A proudu - příkon toho tělesa je cca 1kW... Slouží to k rychlejšímu odmlžení skel v autě v době, kdy ještě motor není dostatečně horkej aby sám dostatečně topil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 (editace) Zeptam se kdyz se koupi novy vuz obsahuje povinnou vybavu (zarovky/pojistky, Trojuhelnik, Lekarnicka, Lano) nebo se to musi dokoupit ???? Dalsi otazka, vyplati se vyhrivane celni sklo, nebo je to prlisna luxusni tresnicka ?? jaky s tim mate zkusenosti ?? vyhrejva to rychle, nebo budu mit seskrabany sklo rucne rychleji, nez cekat nez se to odmrazi a pak to setru steracema ??? Zrusili zase priplatek za bilou, takze mam rezervicku ve firemnim rozpoctu. Tak nevim zda to mam zvolit nebo treba si dat chromopaket. Jak se stavi pojistovny k rozbytemu drahemu sklu s vyhrejvanim ?? kdyz je sklo pripojisteny. Nakolik asi tak vyjde to sklo samotny pri vymene ? Diky Editováno: 24. Březen 2013, autor: bicista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 Povinná tam není. Vyhřívané sklo MÁ smysl. Já, vzhledem k tomu , že mi ani nešlo objednat, tak mám přes sklo deku. Ale soused má Forda se sklem a to je mazárna.... Tak 20 vteřin a jen pustí stěrače... Tady nejde že škrabeš, ale že se " s tím musíš srát". Jinak k pojištění není o tom jaké to sklo je, ale jaký máš limit na sklo(a). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 (editace) Jeste jedna otazecka, kdyz se zvoli Elegance plus, tak tam jsou 17" kola a nejde zvolit plnohodnotna rezerva ale jen neplnohodnotna.Co si mam pod tim predstavit ?? to je ta male uzka dojezdovka ?? nebo je to klasicke ocel kolo, ale je treba 16" ??? DikyP.S neni lepsi treba do sluzebaku na ty nase silnice lepsi 16" kola ?? Editováno: 24. Březen 2013, autor: bicista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 To je kolo, které je normálně ocelové, ale guma má maximální povolenou rychlost do 80 kmh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 Takze mi chces rici ze to bude 17" rezerva s nejakou shit gumou ?Ze kdybych ji jednou prezul udelam z ni v uvozovkach plnohodnotnou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 i kdyz ji prezujes bude ti to prd platny bude to proste ocelak a na tom pidi kolecko kde bude max. rychlost s touto pneu jak psal kuba 80 km,... proste dojezdak do servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 myslim ze niekto pisal ze rezerva je 16" a vacsia sa do diery nevojde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Já jsem to jednou vyřešil, že mi jako rezerva posloužila jedna guma ze sady uskladněné . Např letní na autě a v kufru jedna zimní. Onu díru jsem neviděl, tak spekulovat nebudu, ale v době neskutečného a trapného šetření to nejde vyloužit. Ovšem když už utratíš za auto např 0,6mil, tak se 4000 snad ztratí. Na druhou stranu jsem neměl defekt ani nepamatuju. Ovšem jet na dovču tak si jedno kolo asi přibalím, pro sichr. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 (editace) A jakou mate zkusenost 17" na kazdodeni jezdeni po CR. Neni to nekomfortni ?A jeste bych se zeptal co predni parkovaci senzory, jak to funguje ?? Zadni se asi aktivujou zpateckou a jak je to z prednima ??. Editováno: 25. Březen 2013, autor: bicista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 přední se ti aktivují společně se zadními a nově je funkce, kdy se pod rychlost 10km/h automaticky aktivují přední parkováky a upozorňují na překážky až do vzdálenosti 95cm. Např. dojetí kolony a příliš malý odstup - pak ti to vpředu začne pípat. Jde o to, aby se řidiči naučili dodržovat minimální rozestupy i v kolonách, protože když někomu vjedeš např. 50cm za kufr, tak v případě průjezdu sanitky/hasičů/PČR nemáš manévrovací prostor a jsi pro ně překážkou v provozu. Podle mého to má smysl přikoupit společně se zadními parkováky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.