Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Myslím že to je výsledek kompromisů v několika protichůdných požadavcích, mezi kterýma vedl prim požadavek na co nejmenší výrobní náklady. Neboli ubastlili něco, co 

a) je viditelně odlišný od běžný spotřební verze

b ) má to jakejs-takejs účinek na aerodynamiku auta

c) dá se to dobastlit na auto na lince s minimálníma dalšíma montážníma nákladama - vůbec bych se nedivil, kdyby to ke kapotě drželo jen epoxidovým lepidlem, BEZŠROUBOVĚ.

d) výroba takovýho dílu je ta nejlacinější, jakou šlo od subdodavatele vytřískat

...

 

I když ten poslední bod byl v hodnocení "ODPOVĚDNÝMA OSOBAMA" určitě na prvním místě a hned za ním ten napsanej jako třetí... Na estetiku se žádnej požadavek nevznášel, takže to klidně může vypadat jako transplantát od VW - New Beetle...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jich uz par videl na dalnici, ale vsechno elegance na 18" kolech, mozna i sportovni podvozek a vypadala dobre. Otazka, jak to bude vypadat na 16" treba. Ale podle me to nebude horsi nez u Rapida :D btw. po MB dalnici jezdi nejak podezrele moc novych Superbu v kombiku v plne palbe, nalestenych a celkem dost rychle.. vcera jsem jich potkal asi 10 mezi MB a Prahou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejaky postrehy dnes ze salonu, bederni operka se nesteluje koleckem jako u O2, ale na sedadle je takova preklapeci packa.
Nemuzu si pomoci ale potah z Ambition si mi nekolikanasobne libi vice nez ve verzi Elegance. Nechapu ze si potah nemuze clovek vybrat
z vice typu. O3 combi, sklapeni sedadel z prostoru kufru, tak levemu se moc nechtelo. No a skoda ze postranach v kufru nejsou uz ty kryty co
byly v OII combi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, čemu se divíte :) Audi, VW, BMW, Ford .. všichni mají téměř totožně masky, zadek se liší pouze v tom, že je to úplně jiná třída auta a jiný tvar auta. Ale když mi vedle sebe postavíte 6 Audin, tak vám podle předku neřeknu, která je která :D prostě mi přijdou všechny stejný :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, čemu se divíte :) Audi, VW, BMW, Ford .. všichni mají téměř totožně masky, zadek se liší pouze v tom, že je to úplně jiná třída auta a jiný tvar auta. Ale když mi vedle sebe postavíte 6 Audin, tak vám podle předku neřeknu, která je která :D prostě mi přijdou všechny stejný :D

 

Škoda mohla Audinu následovat v jiných oblastech, než zrovna ve sjednocování designu. Myslím si už dlouho, že Kabaň už by měl jít od Škody co nejdál to půjde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jediný co je na první pohled patrný jako rozdíl mezi OIII a Rapem ZEPŘEDU jsou blinkry v zrcátkách (octa je má, rap ne) a pak vzdálenost mezi mřížkou masky a vnitřním okrajem hlavních světel - octa má zhruba stejně širokou mřížku jako rap, ale protože je celkově širší, má masku "nastavovanou" = mezi světlometem a mřížkou je pás nalakovanýho materiálu (plastu???), kterej u rapáka není - rap má světla těsně nalepený na mřížku.

 

Zezadu je rozlišení ještě horší - tam snad jedinej rychle postřehnutelnej rozdíl jsou kočičí oči, který octa má a rap ne...

 

Z boku jdou rychle rozpoznat jen podle tvaru zadního okraje skla v zadních dveřích - rap tam má klín do úhlu, zatímco octa šikmo seříznutej kraj s nahoru "trčícím" pahejlem potahu dveří...

 

Já to taky nechápu - představte si ten zmatek, až se s tímhle typem stane nějaká nehoda nebo třeba zločin - a viník ujede. Co budou říkat svědci?

 

Že to byla škodofka, ale nevědí jestli to byl rapid nebo nová octa, protože to od sebe nejde poznat...!!!!!!!

 

A jak to v podstatě degraduje octu, která jako "lepší auto" nejde dostatečně zřetelně odlišit od "levného rodinného vozu" rapida, to ještě asi nikdo nezmínil. Až na tohle přijdou lidi, že nová octa už není tak "repre" jako bejvala třeba OII, potože si málokdo je jistej její identifikací jako "lepšího" auta, tak půjdou Škodifce prodeje ještě níž než jsou teď - každej, kdo by bejval šel do OIII radši přitlačí a půjde do supa, nebo úplně někam jinam, jen aby si jeho auto "sousedi nepletli se sockou"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdo by bejval šel do OIII radši přitlačí a půjde do supa, nebo úplně někam jinam, jen aby si jeho auto "sousedi nepletli se sockou"...

 

Přesně tak to je, bohužel. Jenže, firemní fleety tohle moc řešit nebudou a tam se Octy prodávají asi nejvíc (minimálně u nás) a na to Škoda sází - jinak by si nemohli dělat prdel s návodem na rozlišení těch aut. Ale třeba si někdo podrbe hlavu a jak přijde FL, něco s tím udělají. Každopádně souhlas, že ta podobnost je prostě už za hranicí chápání, docela by mě zajímalo jak tohle interně posuzují a kdo je za to zodpovědný :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdo by bejval šel do OIII radši přitlačí a půjde do supa, nebo úplně někam jinam, jen aby si jeho auto "sousedi nepletli se sockou"...

Ale no tak tohle může řešit jedině někdo,kdo bere typ a kategorii vozu,jako nějaký společensko-majetkový status. Což je u škodovek poněkud nepatřičné - vždyť jsou to celkem obyčejná auta. Normálně uvažující člověk si přece koupí vůz,který mu vyhovuje z různých finančně-technicko-účelovo-designových důvodů a ne proto,aby trumfnul souseda. Toto je pro mě součástí "čecháčkovského" uvažování,které,si myslím,je "normální" akorát tak někde na východ od Aše...

Sjednocování designu mi také moc nejde pod nos.

KoNGu,doufám,že máš pravdu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...