Duben 18, 201411 r Hmm, L&K sice levnejsi nez u O2, ale v cene oproti minulemu modelu neni dost veci, dokonce ani uboha metaliza, priplatek za Columba 10x vetsi nez u O2. Za Traveler Assistant dokonce 55000? WTF. Takze v konecnem dusledku o dost drazsi. Osobne jsem zklaman. V pripade O2 bylo v cene L&K mimo navigace za smesny priplatek a nezavisleho topeni v zasade vse, co to auto nabizelo (nepocitam drobnosti za priplatek v radu tisicikorun). Tady je potreba dokoupit v podstate komplet vybavu (mimo ACC), kterou ma O3 oproti O2 navic. Dokonce je za priplatek i takova ptakovina jako SunSet. Probuh vzdyt to ma v zakladu kazda blba akcni Fabia. Ne ze by zrovna na tomhle zalezelo, sam bych to ani nechtel, ale hlava mi to nebere. A to uz vubec nemluvim o podivnosti, proc jde u liftbacku 1.8TSI pouze s manualem a 1.4TSI pouze s automatem, kdyz u ostatnich vybav jde normalne oboji. Upraveno Duben 18, 201411 r od mike_k
Duben 18, 201411 r Tady si to může každý porovnat:ceník OII z 28.5.2012 OctaviaII_cenik.pdfceník OIII z 18.4.2014 octaviaIII-cenik.pdf
Duben 18, 201411 r Mike_k:co se ti na tom nezdá? Jednoduchá politika-loni jsme měli ryto a letos chceme ještě větší a zákazník je nám u prdele. Takhle svět normálně funguje.
Duben 18, 201411 r Nevim, prijde mi, ze toto uz neni auto v plne palbe, ale obdoba nejake bezne stredni-vyssi vybavy od konkurence. Ani celokozene sedadla uz tam nejdou dat a do plne palby tomu chybi tak 150000. Upraveno Duben 18, 201411 r od mike_k
Duben 18, 201411 r Evidentně ti to tak nepřijde,evidentně to tak totiž je. Já zas nechápu,že jim to nepřijde hloupé,ostudné.Je to fakt jen o tom,hlavně, že to sype:(
Duben 18, 201411 r kokto, podle mě je to překlep, ta cena je ve špatným řádku. Když se podíváš k verzi kombi, tak tam už je to v pořádku a to pro 1.8 tsi manuál a 1.8 tsi automat.
Duben 18, 201411 r Ne, je to oficiální ceník stažený z webu ŠA. Ale to neznamená, že se tam nemůže vyskytnout chyba.
Duben 18, 201411 r ...to je kšeft po česku, když se daří tak se zdraží a za výbavu si ještě připlať...co na tom, že konkurence dává výbavu zdarma, my jsme Škoda, kdo je víc...a bude hůř, líp už bylo....za ty prachy by měli dávat tři roky servis zdarma...
Duben 18, 201411 r No jak už se tedy psalo, Škoda už není holt lidové vozítko, stejně tak jako VW.... kdo neřeší značku a chce koupit levněji odešel už dávno k Renaultu, Hyundai nebo Kie.... Rozhodnutí je na zákazníkovi ... a Škodě rostou pořád prodeje... platí: "nemáš na to, tak to nekupuj" .... neřekl bych, že je to kšeft po Česku... jsou to prostě klasická pravidla kapitalismu... tak to prostě dneska funguje Upraveno Duben 18, 201411 r od Napalm
Duben 18, 201411 r ...to je kšeft po česku, když se daří tak se zdraží a za výbavu si ještě připlať...co na tom, že konkurence dává výbavu zdarma konkurence dělá to, co jí škoda dovolí. a škoda nemá důvod jít s cenama ještě níž. tak si dobrovolně zažádáš o snížení platu, protože někdo jiný má nižší?
Duben 18, 201411 r Hmm, L&K sice levnejsi nez u O2, ale v cene oproti minulemu modelu neni dost veci, dokonce ani uboha metaliza, priplatek za Columba 10x vetsi nez u O2. Za Traveler Assistant dokonce 55000? WTF. Takze v konecnem dusledku o dost drazsi. Osobne jsem zklaman. V pripade O2 bylo v cene L&K mimo navigace za smesny priplatek a nezavisleho topeni v zasade vse, co to auto nabizelo (nepocitam drobnosti za priplatek v radu tisicikorun). Tady je potreba dokoupit v podstate komplet vybavu (mimo ACC), kterou ma O3 oproti O2 navic. Dokonce je za priplatek i takova ptakovina jako SunSet. Probuh vzdyt to ma v zakladu kazda blba akcni Fabia. Ne ze by zrovna na tomhle zalezelo, sam bych to ani nechtel, ale hlava mi to nebere. A to uz vubec nemluvim o podivnosti, proc jde u liftbacku 1.8TSI pouze s manualem a 1.4TSI pouze s automatem, kdyz u ostatnich vybav jde normalne oboji. Tak trochu konkretneji. Treti generace je hned od zacatku prodeje levnejsi nez akcni cenik stare generace: 1.8TSI/118kW 663 900Kč > 1.8TSI/132kW 644 900Kč (-19 000Kč) 2.0TDI/103kW 683 900Kč > 2.0TDI/110kW 672 900Kč (-9000Kč) Cena DSG je o 10 000Kč nižší, 4x4 o 3000Kč dražší. Z drazsich polozek odpadaji laminovana skla (nejsou vubec v nabidce), metaliza bez priplatku (13 900Kč) a navigace není za 4 000Kč, ale za 13700Kč/33500Kč. Zbytek je prakticky totozny, zmeny typu pribylo MDI, chrompaket, led svetla a podobne hovadinky. Navic ma bezklicove odemykani (v nizsich vybavach 10 000Kc), el. pate dvere (10 000Kc), Adaptivni tempomat + front assistant (17 000Kc), zadni bocni airbagy. Nic z toho OII nemela v nabidce. Sunset je nove v nabidce, u OII L&K taky kvuli laminovanym sklum nebyl.
Duben 18, 201411 r Je pravda, ze dokud to budou lidi i za tyto penize kupovat, tak si neni moc na co stezovat. Kazdy podnikatel se snazi vytriskat co nejvice penez za co nejmene muzyky. bojler: Kdyz to beres takto, tak lze skutecne rict ze to stoji mene a vybava je skoro stejna. Ale prece jen je rok 2014. Od nejvyssi vybavy cekam, ze bude obsahovat trochu vice nez obsahovala pred 8mi lety. Jedine co to ma z nadstandardni modernejsi vybavy je ACC a otvirani kufru. Osobne bych mel z toho mnohem lepsi pocit, kdyby tam bylo opravdu vse co O3 nabizi a stalo to treba o 50k vice nez O2. Upraveno Duben 18, 201411 r od mike_k
Duben 18, 201411 r Pánové z Brna a okolí, kteří se chtějí zúčastnit srazu OIII, mrkněte do vlákna forum.skodahome.cz/topic/126445-sraz-oiii-brno-a-okolí/?p=1895697 a dejte vědět, jestli můžete/nemůžete, popř. který den by se vám více hodil Návrh srazu je pátek nebo sobota příští týden (25 nebo 26.4.) v Brně u již nefungujícího stadionu Za Lužánkami, konkrétně zde http://mapy.cz/s/9GRg Akce se bude fotit a točit i ze vzduchu Samozřejmě nebudeme kempit někde v hospodě, ale pěkně u svým mazlíčků, takže je důležité aby vyšlo počasí. Tak doufám, že vše klapne a setkáme se v hojném počtu!
Duben 19, 201411 r Jsem skládal OIIIC 2.0 TDI 110 KW DSG L&K a plná výbava v ceníkové ceně je 940 100 Kč.
Duben 20, 201411 r Pokud je na vozidle ACA,tak se nesmí na přední nárazník montovat podložka pod RZ,ale musí se RZ namontovat přímo na nárazník.
Duben 20, 201411 r Noooo, myslím že s tímhle OBJEVEM (nejmíň Ameriky) má Dix1 víc jak roční sekeru už na příjezdu do diskuse...
Duben 20, 201411 r Ať má Škoda nosánek nahoře, nevadí třeba bude schválená dohoda s USA o volném obchodu a bude možné pak dovážet auta s USA homologací a to přihlašovat k provozu u nás jako je to s dovozem z Eu. To teprve uvidí co je plná výbava a jaké motory se vyrábí. A k tomu ta cena. Protože je možné již nyní i oficiálně přihlásit auto s pravostraným řízením tak se okruh zvětšuje na Anglii a Japonsko. Takže konkurence třeba probere Škodu ze sna.
Duben 20, 201411 r Elkar:Proč je ta zpětná kamera až od září 2014 ? To jich je nedostatek nebo z jakého důvodu ?
Duben 20, 201411 r Už se to tady probíralo - proč třeba během posledního roku výroby OII skoro nešlo objednat verzi 4x4? Protože koncern - jako celek má nasmlouváno u subdodavatelů nějakej roční počet určitýho konstrukčního dílu a když si "prémiovější" člen koncernu vyhradí větší část toho subkomponentu "pro sebe", na ty "chudší" jednoduše nezbyde...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.