Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

rikam za 400 - 430 000 kcy si myslim by byl kazdej spokojenej ;) ja bych treba pridal asi kozenej paket :D a neco dalsiho co by se mi libilo ;)

oproti RAPIKOVI si myslim ze cena je ohodne slusnejsi :D

to mi da za pravdu doufam kazdej, pochopitelne,... pokud by ta cena byla opravdu oficialni ;)

Vloženo (editace)

Tak kazdy asi tezko, kazdy ma trochu jine naroky. Pro me auto, kde chybi polovina vybavy, co do nej jde koupit, neni plnohodnotne auto. :) Nicmene oproti Rapidu opravdu cena slusna, pokud je to teda pravda. Az se mi prave zda, ze to pravda nebude, kdyz to srovnam s tim co za tu cenu nabizi Rapid. Nepredpokladam, ze by se u Octavky Skodovka rozhodla pro takove usporne zvrhlosti jako u Rapidu, takze kdo by si pak ten Rapid vubec koupil.

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo

no tak jasny,.. ja bych si tam taky nabouchal hory doly cernej les, ale jenom rikam ten zaklad kterej by byl pro me ;)

co se tyce ceny, to je taky druha otazka a zapomel sem napsat, kdo by si pak koupil zase rapida kdyz by si neco malo priplatil a mel by koktu ;)

Vloženo

Tak ono už tady padlo, že Rapák je vlastně náhrada za O-Tourku, aby se nevyráběl "už vyběhnutej typ", ale aby se prodávala novinka... Samozřejmě vývojově i výrobně lacinější, prodejně minimálně stejně drahá nebo dražší, ale určitě "víc navoněná a nafintěná". Kolikpak je to mohlo stát, připosrazit už vyvíjenou a designově vyřešenou kastli na OIII v přední části a našroubovat ji na podvozek už léta vyráběnýho Rooma? Rozhodně to nebyla taková pálka, co by stál vývoj do šroubku new auta, i kdyby se do něj použily koncernový skupiny. Já Rapida chápu jako vatu, výplň na místo, který doposud obsazovala Tourka = auto pro lidi, co jim je fábulije malá, ale na aktuální new octu namají dost financí. Jenže to už mám radši Rooma - sice to není novinka a voňavka, ale i tak...

Vloženo (editace)

.. k čemu "dvoulitr" s 81kW, 105kW a 110kW ?

81kW verzi "dvoulitru" ještě dokážu pochopit, ačkoli ji stejně firmy nebudou kupovat a soukromník na ten motor buď má a je mu 77kW "jednašestky" málo, nebo na něj prostě nemá, popř. mu výkon vyhovuje a "dvoulitra" si nekoupí.. Proto mi také tato výkonová varianta vzhledem k "jednašestce" (kterou bych nejraději vyškrtl úplně) nedává smysl.

Co však nechápu už vůbec je, proč teoreticky bude, aspoň dle výše uvedené tabulky, 105kW a 110kW verze "dvoulitru"? Vždyť v reálu těch 5kW rozdílu ani nepoznám :kol-32:

Editováno: , autor: _Denis_
Vloženo (editace)

DAVID SK: .................... :kol-47: :kol-47: :kol-47: :kol-47: :kol-47: :kol-47: :kol-47: :kol-47: :kol-47:

akorad sem nepochopil proc maji dvoulitr a vykon se tam lesi v desitkach koni :D trochu ujety u skodovky ne ? :D

Editováno: , autor: Lukason
Vloženo

O pár příspěvků dříve se psalo, že se to prej objevilo na slovenském konfigurátoru při konfiguraci Fabia 2 RS black edition, ale pořád mi tam nesedí ten přední nárazník. Ze předu je vidět, že tam má takové decentní lízátko a z boku je ten nárazník takovej placatej :) ale i kvalita fotky je dost špatná, tak může jít o zkoušku konfigurátoru v nějakém základním rozlišení, kde model ještě nemá plné hodnoty pro konfigurátor :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...