headerTDI Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 zas po dlouhý době něco s čím s tebou můžu souhlasit..... nesmyslné evropské limity zahrabou naftu do kytek...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Ví někdo, kolik lihu je v 98 a 100 okt. palivu. To samo, kolik je biosložky v dobré naftě? Podle mého pátrání prý žádná...Je tomu tak? Zákon prý neříká, kolik musí být v jednotlivých palivech.Jen , v celkovém množství výroby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Diagnostiku , z jedne strany mas pravdu pocita se to na celorocni vyrobu phm pro danou rafinerii ,ale v celkovem vysledku je tam prd nebo minimalni mnozstvi (vetsina konci v eko nafte a e85 ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 S tím lihem to není takovej malér jako s Fame. V naftě se po cca třech měsících může začít rozkládat Fame a při dobrém poměru vlhkosti začíná biologický rozklad při kterým vznikají kyselé složky na jedné straně a gelovité částice na druhé straně které můžou ucpat filtr. Taky úsady na tryskách z biosložky jsou problém o kterém se až nyní ví a moc se neprezentuje jelikož samy o sobě jsou biosložky velkej průser. Bohužel způsobený lobby v Bruselu. Bez biosložky by něl být Optimal Diesel od Eurooilu - Čepra a Maxx Motion který tam má biosložku na uhlovodíkové bázi - HVO. K benzínu mám jeden dobrý poznatek a to že moje letitá O1 1,8 T dostala zelenou EU4 nálepku pro Německo a tím pádem může do všech emisních zón bez omezení. Tak letitý diesel bohužel na ní nedosáhne a do centra pak již nesmí protože má žlutou nebo červenou. To samý bude zavedený u nás a v tom vidím benzín dlouhodobě perspektivní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 tvoje letitá OI i starší auta dostanou vždy zelenou plaketu, pokud jsou vybaveny katalizátor. Jde tam totiž jen o to, zda daný vůz "vypouští" pevné částice, nebo ne. Je to boj hlavně proti starým dieselovým motorům, který chrlí oblaka černýho kouře. Na zelenou plaketu tak dosáhne např. i Golf 2, který byl už vybaven třícestným katalyzátorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Ano souhlasím v tomhle je benzíňák nesmrtelnej a nevím zda na něj najdou nějakou metlu jako na diesel. Jen mě naštvalo že naši zatím nechtěj uznávat Německý velice podobný nálepky. Já to vyřeším tak že budu používat jen tu Německu protože víc toho na sklo nechci lepit. V pravé části mám dálniční známku, zelenou nálepku pro D. a parkovací kartu pro centrum Prahy. To místo je dost omezující a již se mi za ty nálepky občas něco schovalo při pohledu v pravo. Začíná to být nebezpečný co vše bychom měli na sklo lepit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Pozámka k nafťákům v OIII: pokud jsem to nespletl, tak se před pár týdny uváděla varianta pro OIII 1,6 tdi 81 kW. Byla to správná informace nebo ne a ev. kdy ho budou montovat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Otázka: Kdy se zacne prodávat Octavia III green line s výkonem 81 Kw a šestistupnovou manuálníí prevodovkou? V ceníku ji nevidím... Odpověď ředitele Škoda Auto ČR P.Pečenky: Máte pravdu, v ceníku není, objeví se ale v druhé polovině letošního roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 (editace) Díky. Byla někde o tomto motoru zmínka v testech nebo v odborné literatuře? Editováno: 10. Únor 2013, autor: Malta necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Necituj předchozí příspěvek! Našel jsem ještě tabulku, podle které se počítá s montáží od 45 KT 2013. Jinak něco o technice těchto motorů dal kolega hollywood.2 zde: http://forum.skodahome.cz/topic/121873-20-tdi-ea-288/page__view__findpost__p__1717305 O testech nic nevím, vzhledem k tomu, že tento konkrétní motor není ani v Golfu (podle aktuálních ceníků D a ČR). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 jedná se o nový motor, resp. nové naladění a je zatím jen v interních testech škodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WalkerT Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 to wolfspitz a Honza9007 : bio složky v palivech podporované Eurokomisaři je uměle vyvolaná akce směřovaná na naše peněženky stejně jako přínos čistých zón v Německu a eko plakety viz. zjištění ADACu podle tohoto článku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 V benzínu BA-95 má být podle vyhlášky maximálně 4,5% hmotnostních "biolihu", u "stovky" to nebude jiný, v naftě je to údajně maximálně 5,5% MEŘO (biosložka - methylester řepkovýho oleje). Čistě minerální nafta bez sraček je dost těžko sehnatelná, ale rafinérky ji musejí prodávat na základě požadavků na skladovatelnost v nádržích u agregátů zajišťujících nepřetržitou pohotovost energetický zálohy = pro armádu, nemocnice, letiště, spojový služby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuprt Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Pěkný video... jestli tady už je tak pardon. http://www.youtube.com/watch?v=5LkjACuvdY0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 V benzínu BA-95 má být podle vyhlášky maximálně 4,5% hmotnostních "biolihu", u "stovky" to nebude jiný, v naftě je to údajně maximálně 5,5% MEŘO (biosložka - methylester řepkovýho oleje). Čistě minerální nafta bez sraček je dost těžko sehnatelná, ale rafinérky ji musejí prodávat na základě požadavků na skladovatelnost v nádržích u agregátů zajišťujících nepřetržitou pohotovost energetický zálohy = pro armádu, nemocnice, letiště, spojový služby... No tady jeden ze šéfů Benziny tvrdí, že 100 oktanová Verva neobsahuje biosračku. http://auto.idnes.cz...i.asp?t=BENZINAÚdajně se dováží z Rakouska, tak jako OMV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 (editace) to wolfspitz a Honza9007 : bio složky v palivech podporované Eurokomisaři je uměle vyvolaná akce směřovaná na naše peněženky stejně jako přínos čistých zón v Německu a eko plakety viz. zjištění ADACu podle tohoto článku není to tak úplně pravda, jak se píše v českých novinách. Německé plakety měly a mají tu výhodu, že z měst byly vytěsněny staré naftové příšery. Vozy vyrobené po roce 2006 (a plnící dle TP emisní normu EURO IV) nemají problém. A v článku se i píše, že "... V roce 2010 prováděl (ADAC) měření prachových částic ve velkých německých městech s emisními zónami jako Berlín, Stuttgart nebo Mnichov a výsledky srovnal s kvalitou vzduchu ve městech, která omezení pro vjezd nezavedla..." za A) pokud chci něco srovnávat, pak musím porovnávat stejné veličiny/stejná města, za B ) tyto výsledky jsou staré 3 roky za C) jednorázově zaplacených 300Kč za zelenou nálepku mě nezabilo a můžu tak, bez strachu z pokuty, vjet kamkoliv (stejně jako např. dálniční známka v ČR). Ale to jsme totálně mimo mísu, teda mimo téma Editováno: 10. Únor 2013, autor: Honza9007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Honzo ja si vsiml ze se tu resi uz vsehno od octavie lll po to co kdo mel na svacinu , teoreticky se tu resi i olej a taky to co by slo vypit Se musim pochlubit , dneska jsem v ni sedel libi se mi ten prostor a klidne me zlincujte ale ten volant mi pripada jak kalhotky Povouk: udajne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 jozzi: si měl tříramínko? jj, kdyby jsi na to hodil tangáče, tak to bude věrně kopírovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 jinak bylo 4raminko ale proste se mi to nelibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Povouk: udajne Dovolím si ještě jedno OT,j sou z rafinerie Schwechat.http://www.motorkari...iny--22061.htmlOTÁZKA: Dobrý den, tankuji 100oktanový benzín. Jaké jsou kvalititivní rozdíly mezi těmito vysokooktanovými benzíny u Shell a OMW či jiných prodejců (pokud další existují)? Děkuji.Ivan Václav Loula: 100oktanové benziny jsou vyráběny v rafineriích mimo území ČR a importovány na tuzemský trh. Jejich kvalita je dána evropskou normou ČSN EN 228 kategorie SUPER plus kde je předepsáno oktanové číslo výzkumnou metodou min.98. Převládá nákup z rakouské rafinerie OMV. Vedle uvedených druhů má 100oktanový benzin v nabídce ještě BENZINA pod názvem VERVA 100. Z pohledu složení jde o stejný uhlovodíkový základ paliva a rozdílná může být úroveň aditivace ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Možná tady i pár členů přemýšlí nad tím , zda by ta bio složka šla pít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 11. Únor 2013 Sdílet Vloženo 11. Únor 2013 Pavouku presneji uz to ani neslo s tim ze s tim rakouskemmje to na hrane pokud jde o benzinu , s OMV je to cira pravda Jinak s tim uvazovanim o piti bio slozky ... mam dojem ze rusove uz jsounv fazi dlouhodobych testu ale v zime radeji prehazeji na nemrznouci smes do ostrikovacu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robik5 Vloženo 11. Únor 2013 Sdílet Vloženo 11. Únor 2013 Ekkar_z_Bastlírny: U Euroilu prodávají Optimal Diesel, který je bez biosložky. Nafta bez biosložky sehnat jde, my jí používáme do motorgenerátorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 11. Únor 2013 Sdílet Vloženo 11. Únor 2013 Mě tu čistou naftu před vděma roky taky vozili do generátorů, pak jsem přešel na Maxx z důvodu sjednocení a z nákladové stránky zkouším Optimal protože ten můžu brát v množství potřebném a ne jako dříve závoz s cisternou přímo z Čepra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 11. Únor 2013 Sdílet Vloženo 11. Únor 2013 Tak jsem to tu prolezl za několik dni zpet, jen skoda, ze to je tak zaneradeno příspěvky, které jsou skutecne mimo věc... Panove, nerad, ale musim. Vratte se k tematu OIII nebo zacnu promazavat. Tohle je do forácký Hospody. Ď. To je docela k věci, pokud to tu ma byt pro nekoho nejakym vodítkem... ...Strasne se mi libi nova paka DSG. Jemnounka vizuelne stejna jako klasicka paka, zadny morbidni prepinac ze strany ale pekne decentne ve predu paky pekne na mackani ukazovackem. ....Zajimalo mne DSG a to na zkusebku nemeli (meli ji jen vystavenou)... Nesouhlas, asi nemas moc (asi zadne) zkusenosti s Octaviemi s DSG, neboť jejich dosavadni radicka je mimoradne povedena a pohodlna (nevim, co je na prepinaci morbidního, když je z boku), zejména pro opreni ruky na dlouhych cestách. Chapu, ze u jinych aut vypadaji radicky automatu opravdu desive (napr. evropske Toyoty). Dosavadni radicka nemá chybu, a tato ulitba, kdy se radicka priblizuje svým vzhledem k beznym "kvedlackam" asi nebude to prave orechove... ...Hluk v kabine podle me horsi nez u 2ky, ale zde srovnavam se svym autem se SunSafeGlass, ktere udelaji dost hodne a O3 je nenabizi. Nejvetsi posun (bohuzel k horsimu) jsem zaznamenal v mem "oblibenem" cost cuttingu. Interier 3ky je podle me minimalne o stupen horsi nez u 2ky. Ted srovnavam nejvyssi verze, nezajima me nejaka holota... ... Tak to je docela na pováženou, jen docela doufam, ze verze, která me zajima (a bude asi az pristi rok) bude do te doby oprostena od nekterych zjevných omylu... Napr. chybejici nabídka SunSafeGlass skel, které snad u LK opet Skoda nabidne... můžu se zeptat jak je na tom ta 1.4TSI 103kw v porovnáním se starou 1.8T? Nová 1.4 měla na brzdě víc jak 103kw... 1.8 TSi z O2FL miva na brzde také vice, nez ji rikaji papiry s DSGčkem to funguje obdobně, jako popisuješ ty u manuálu. Systém můžeš ovlivňovat sílou stisku brzdového pedálu. Tebou popisovaná situace (přibrždění a rozhlídnutí se) by u DSGčka byla vyřešena zhruba takto (popsáno velice hrubě): přijíždíš ke křižovatce a začínáš brzdit; zastavíš, ale protože nic nejede, tak začneš popouštět brzdový pedál - to je pro elektroniku signál, že se jede dál a motor nechá běžet. Pokud bys zůstal stát na brzdě, tak se motor vypne. Perfektni, takto nejak jsem si to predstavoval :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.