Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

S tím lihem to není takovej malér jako s Fame. V naftě se po cca třech měsících může začít rozkládat Fame a při dobrém poměru vlhkosti začíná biologický rozklad při kterým vznikají kyselé složky na jedné straně a gelovité částice na druhé straně které můžou ucpat filtr. Taky úsady na tryskách z biosložky jsou problém o kterém se až nyní ví a moc se neprezentuje jelikož samy o sobě jsou biosložky velkej průser. Bohužel způsobený lobby v Bruselu.

Bez biosložky by něl být Optimal Diesel od Eurooilu - Čepra a Maxx Motion který tam má biosložku na uhlovodíkové bázi - HVO.

K benzínu mám jeden dobrý poznatek a to že moje letitá O1 1,8 T dostala zelenou EU4 nálepku pro Německo a tím pádem může do všech emisních zón bez omezení. Tak letitý diesel bohužel na ní nedosáhne a do centra pak již nesmí protože má žlutou nebo červenou. To samý bude zavedený u nás a v tom vidím benzín dlouhodobě perspektivní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tvoje letitá OI i starší auta dostanou vždy zelenou plaketu, pokud jsou vybaveny katalizátor. Jde tam totiž jen o to, zda daný vůz "vypouští" pevné částice, nebo ne. Je to boj hlavně proti starým dieselovým motorům, který chrlí oblaka černýho kouře.

Na zelenou plaketu tak dosáhne např. i Golf 2, který byl už vybaven třícestným katalyzátorem ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano souhlasím v tomhle je benzíňák nesmrtelnej a nevím zda na něj najdou nějakou metlu jako na diesel. Jen mě naštvalo že naši zatím nechtěj uznávat Německý velice podobný nálepky. Já to vyřeším tak že budu používat jen tu Německu protože víc toho na sklo nechci lepit. V pravé části mám dálniční známku, zelenou nálepku pro D. a parkovací kartu pro centrum Prahy. To místo je dost omezující a již se mi za ty nálepky občas něco schovalo při pohledu v pravo. Začíná to být nebezpečný co vše bychom měli na sklo lepit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázka:

Kdy se zacne prodávat Octavia III green line s výkonem 81 Kw a šestistupnovou manuálníí prevodovkou? V ceníku ji nevidím...

Odpověď ředitele Škoda Auto ČR P.Pečenky:

Máte pravdu, v ceníku není, objeví se ale v druhé polovině letošního roku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Necituj předchozí příspěvek! Našel jsem ještě tabulku, podle které se počítá s montáží od 45 KT 2013. Jinak něco o technice těchto motorů dal kolega hollywood.2 zde: http://forum.skodahome.cz/topic/121873-20-tdi-ea-288/page__view__findpost__p__1717305 O testech nic nevím, vzhledem k tomu, že tento konkrétní motor není ani v Golfu (podle aktuálních ceníků D a ČR).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V benzínu BA-95 má být podle vyhlášky maximálně 4,5% hmotnostních "biolihu", u "stovky" to nebude jiný, v naftě je to údajně maximálně 5,5% MEŘO (biosložka - methylester řepkovýho oleje). Čistě minerální nafta bez sraček je dost těžko sehnatelná, ale rafinérky ji musejí prodávat na základě požadavků na skladovatelnost v nádržích u agregátů zajišťujících nepřetržitou pohotovost energetický zálohy = pro armádu, nemocnice, letiště, spojový služby...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


V benzínu BA-95 má být podle vyhlášky maximálně 4,5% hmotnostních "biolihu", u "stovky" to nebude jiný, v naftě je to údajně maximálně 5,5% MEŘO (biosložka - methylester řepkovýho oleje). Čistě minerální nafta bez sraček je dost těžko sehnatelná, ale rafinérky ji musejí prodávat na základě požadavků na skladovatelnost v nádržích u agregátů zajišťujících nepřetržitou pohotovost energetický zálohy = pro armádu, nemocnice, letiště, spojový služby...

No tady jeden ze šéfů Benziny tvrdí, že 100 oktanová Verva neobsahuje biosračku. http://auto.idnes.cz...i.asp?t=BENZINA
Údajně se dováží z Rakouska, tak jako OMV.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to wolfspitz a Honza9007 : bio složky v palivech podporované Eurokomisaři je uměle vyvolaná akce směřovaná na naše peněženky stejně jako přínos čistých zón v Německu a eko plakety viz. zjištění ADACu podle tohoto článku :(

není to tak úplně pravda, jak se píše v českých novinách. Německé plakety měly a mají tu výhodu, že z měst byly vytěsněny staré naftové příšery. Vozy vyrobené po roce 2006 (a plnící dle TP emisní normu EURO IV) nemají problém. A v článku se i píše, že "... V roce 2010 prováděl (ADAC) měření prachových částic ve velkých německých městech s emisními zónami jako Berlín, Stuttgart nebo Mnichov a výsledky srovnal s kvalitou vzduchu ve městech, která omezení pro vjezd nezavedla..."

za A) pokud chci něco srovnávat, pak musím porovnávat stejné veličiny/stejná města,

za B ) tyto výsledky jsou staré 3 roky

za C) jednorázově zaplacených 300Kč za zelenou nálepku mě nezabilo a můžu tak, bez strachu z pokuty, vjet kamkoliv (stejně jako např. dálniční známka v ČR).

Ale to jsme totálně mimo mísu, teda mimo téma :kol-28:

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzo ja si vsiml ze se tu resi uz vsehno :D od octavie lll po to co kdo mel na svacinu , teoreticky se tu resi i olej a taky to co by slo vypit

Se musim pochlubit , dneska jsem v ni sedel :D libi se mi ten prostor a klidne me zlincujte ale ten volant mi pripada jak kalhotky :D

Povouk: udajne ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Povouk: udajne ;)

Dovolím si ještě jedno OT,j sou z rafinerie Schwechat.
http://www.motorkari...iny--22061.html

OTÁZKA: Dobrý den, tankuji 100oktanový benzín. Jaké jsou kvalititivní rozdíly mezi těmito vysokooktanovými benzíny u Shell a OMW či jiných prodejců (pokud další existují)? Děkuji.
Ivan
FDV324fae_Novy_obrazek.JPG Václav Loula: 100oktanové benziny jsou vyráběny v rafineriích mimo území ČR a importovány na tuzemský trh. Jejich kvalita je dána evropskou normou ČSN EN 228 kategorie SUPER plus kde je předepsáno oktanové číslo výzkumnou metodou min.98. Převládá nákup z rakouské rafinerie OMV. Vedle uvedených druhů má 100oktanový benzin v nabídce ještě BENZINA pod názvem VERVA 100. Z pohledu složení jde o stejný uhlovodíkový základ paliva a rozdílná může být úroveň aditivace ...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pavouku presneji uz to ani neslo ;) s tim ze s tim rakouskemmje to na hrane pokud jde o benzinu , s OMV je to cira pravda ;)

Jinak s tim uvazovanim o piti bio slozky ... mam dojem ze rusove uz jsounv fazi dlouhodobych testu :D ale v zime radeji prehazeji na nemrznouci smes do ostrikovacu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to tu prolezl za několik dni zpet, jen skoda, ze to je tak zaneradeno příspěvky, které jsou skutecne mimo věc...

Panove, nerad, ale musim. Vratte se k tematu OIII nebo zacnu promazavat. Tohle je do forácký Hospody. Ď.

To je docela k věci, pokud to tu ma byt pro nekoho nejakym vodítkem...

...Strasne se mi libi nova paka DSG. Jemnounka vizuelne stejna jako klasicka paka, zadny morbidni prepinac ze strany ale pekne decentne ve predu paky pekne na mackani ukazovackem.

....Zajimalo mne DSG a to na zkusebku nemeli (meli ji jen vystavenou)...

Nesouhlas, asi nemas moc (asi zadne) zkusenosti s Octaviemi s DSG, neboť jejich dosavadni radicka je mimoradne povedena a pohodlna (nevim, co je na prepinaci morbidního, když je z boku), zejména pro opreni ruky na dlouhych cestách. Chapu, ze u jinych aut vypadaji radicky automatu opravdu desive (napr. evropske Toyoty).

Dosavadni radicka nemá chybu, a tato ulitba, kdy se radicka priblizuje svým vzhledem k beznym "kvedlackam" asi nebude to prave orechove...

...Hluk v kabine podle me horsi nez u 2ky, ale zde srovnavam se svym autem se SunSafeGlass, ktere udelaji dost hodne a O3 je nenabizi. Nejvetsi posun (bohuzel k horsimu) jsem zaznamenal v mem "oblibenem" cost cuttingu. Interier 3ky je podle me minimalne o stupen horsi nez u 2ky. Ted srovnavam nejvyssi verze, nezajima me nejaka holota... ...

Tak to je docela na pováženou, jen docela doufam, ze verze, která me zajima (a bude asi az pristi rok) bude do te doby oprostena od nekterych zjevných omylu... Napr. chybejici nabídka SunSafeGlass skel, které snad u LK opet Skoda nabidne...

můžu se zeptat jak je na tom ta 1.4TSI 103kw v porovnáním se starou 1.8T? Nová 1.4 měla na brzdě víc jak 103kw...

1.8 TSi z O2FL miva na brzde také vice, nez ji rikaji papiry :t

s DSGčkem to funguje obdobně, jako popisuješ ty u manuálu. Systém můžeš ovlivňovat sílou stisku brzdového pedálu. Tebou popisovaná situace (přibrždění a rozhlídnutí se) by u DSGčka byla vyřešena zhruba takto (popsáno velice hrubě): přijíždíš ke křižovatce a začínáš brzdit; zastavíš, ale protože nic nejede, tak začneš popouštět brzdový pedál - to je pro elektroniku signál, že se jede dál a motor nechá běžet. Pokud bys zůstal stát na brzdě, tak se motor vypne.

Perfektni, takto nejak jsem si to predstavoval :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...