Publikováno Červenec 29, 200817 r Ahoj, chtel jsem se zeptat, co by mohlo zpusobit ze mi prestala fungovat klima. je to manualni A/C klima, v octavii TDi 66kw rok 97 Pustim ventilatory v aute, puistim A/C a nedeje se nic. nesepne venkovni ventilator, ani klima kompresor. do nedavna vse fungovalo. kdyz v motoru ručně sepnu relatko klimy, kompresor sepne normalne. Je tam nejake cidlo tlaku chladici kapaliny? auto mam 3 roky a jeste sem ji nenechaval plnit, tak me napadlo ze uz je tam malo toho chladiciho media a proto klima nesepne. Je to možné? Díky za každý možný TIP... Lísky
Červenec 30, 200817 r Autor Myslíš že to má nějakou pojistku co hlídá množství? Protože oni se fakt nepustí ventilátory ani kompresor nesepne :/
Červenec 30, 200817 r Gombík na spustenie AC ti zopíná? Ma dve polohy tak skus ci normalne fachá a ked hej tak je to médiom
Červenec 30, 200817 r Autor OK, nechám to doplnit a uvidim co dál.. Fakt je že když ten kompresor napojim natvrdo na baterku, sepne, ale nechladí to vůbec :/
Srpen 2, 200817 r no jasne, bude to chladivom, ak kopresor spustis na kratko a aj tak nechladi, pravdepodobne ti klesol vysoky tlak a tym padom aj nizky, chce to vyvakuovat a napustit na novo, ale nech ti zistia tesnost chl. systemu, aby ti to zase nevyfucalo...
Srpen 5, 200817 r Mám 3-ročnú II-ovú OCTAVIU 1.6 MPI. Pred pár dňami mi prestala chladiť manuálna klíma. Navštívil som preto doporučený servis, kde hľadali postupne závadu: 1. možnosť bola nedostatok chladiva. Preto sústavu vyvákuovali a naplnili novým chladivom, s tým, že prídem o týždeň aby zistili či nemám nejaký únik. Za tým účelom je vraj do chladiva pridávaná nejaká značkujúca látka. Klíma však stále nechladila 2. Potom zistili, že chyba môže v tlakovom spínači, ktorý možno nepracuje korektne - to sa však nepotvrdilo. 3. Po prekontrolovaní na testovacej mašine zistili, že elektricky je všetko v poriadku - kompresor točí ale nechladí, z čoho vraj vyplýva, že je asi vadný. Definitívne sa to však dá potvrdiť len vyňatím kompresora z vozu a jeho preskúšaním. Návrh servisu : výmena kompresora (cena nového asi 17 tis. Sk + práca). Celé sa mi to však akosi nezdá. Nemá s tým niekto podobné skúsenosti? Dá sa ešte niečo iné zmysluplné skúsiť? Upraveno Červenec 20, 201114 r od Wojnar
Srpen 7, 200817 r Autor Tak zkus taky na tvrdo napojit kompresor. Jestli sepne a jestli je tam chladivo, melo by to chladit. Nevidim duvod proc by kompresor nechladil kdyz ma chladivo a toci se. Vadny kompresor vetsinou nejde kvuli el. Magn. Spojce, tim padem se ani netoci.. Upraveno Červenec 20, 201114 r od Wojnar
Srpen 7, 200817 r a nebo taky kompresor točí, ale "nepracuje" tj. je bez výkonu no, měl by jet někam kde tomu rozumí a ne jen do škodaservisu kde umí jen plnit takže když napojím manometry na sací a výtlačnou stranu a spustím klimu, musí mi být jasný rozdíl mezi nedostatkem chladiva a kompresorem bez výkonu: jestliže je kompresor bez výkonu, pak je sací tlak vyšší než obvykle a výtlač. tlak nižší (jsou vyrovnanější protože komp. nepracuje) když je málo chladiva a komp. vpořádku pak je sac. tlak nízký......když máš vercajk a znalosti pak je to prkotina aby to nebylo tak jednoduchý- u oktávek občas zlobí vstřikovací ventil (vstup chladiva do výparníku)....... Upraveno Červenec 20, 201114 r od Wojnar
Srpen 14, 200817 r Autor Zahada vyresena.. Prorazeny chladic klima :/ asi nejaky kaminek byl hodne vostrej a hodne rychlej.. Takze du shanet chladic..
Červenec 19, 201114 r Zdravím..mám ten stejný problém...klima šla slaběji..až nechladila vůbec... Dneska jsem si ji nechal doplnit,vyčistit...ale klima nejde zapnout.svítí jen tlačítko AC..ventilatory se netočí,kompresor necvakne.. Propojil jsem kompresor na přímo-cvakne a je to znát i na chodu motoru..,ventilátory taky a obě trubky na kompresoru jsou horký a klima nechladí...:-( Napadá Vás prosím,čím by to mohlo být??Do teď jsem s klimou neměl problémy...Mám manuál..Díky za radu..Jirka..
Září 7, 201113 r nazdarek majstri.ja mam pre vas nieco podobne.pred dvoma dnami som dal maplnit klimu na cca750g. chcel som ju zapnut no nic.tlacidlo svieti,aj ventilatori slapu,no efetk ziadny.odmeral som napatie na konektore na kompresore a odmeral som 5,4v co je cudne. tie volty su tam aj pri zapnutom aj vypnutom tlacitku ac.ako je to mozne??? pomoc prosim
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.