Davon Vloženo 4. Duben 2009 Sdílet Vloženo 4. Duben 2009 Tak jsem se s tim 1,4TSI 92kW svezl a z prechodu z me 1,6MPI do tohoto je to hudba! Tahne to okamzite po seslapnuti jiz od cca 1450 ot. az do 4500 co jsem to tocil to stale tahlo a pisou i dale, muzu rici, ze me to velmi prekvapilo, fakt je to prijemna jizda, hlavne to nekope a je to tichounky!!! V porovnani s 1,8TSI 118kW s kterou jsem jel v Supu II se to neda zase rovnat, tam je zatah velmi mohutny, v Praze da se rici velmi malo vyuzitelny v provozu, jelikoz pak je to brzda plyn a chrousta to 11l/100km. Proste v klidu tento motor doporucuji, v Golfu variantu jel velmi dobre!!! Jeste bych rad vedel, jak to je s tim, ze nektery maji turbodmychadlo + kompresor, ktery si tu praci predavaji pri nizkych tahne kompresor, ktery to ve vysich predava turbu. Ktery motory maji toto u 1,4TSI a ktery maji jen to turbo? Nejak se v tomto ztracim... EDIT: Tak uz jsem to nasel, cituji "K dispozici jsou motory 1,4TSI výkonem 90kW, 103 kW a 125 kW. Turbo u tohoto /90kW/ motoru pracuje samotné, bez pomoci dalšího kompresoru, jako je tomu u silnějších verzí." 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 5. Duben 2009 Sdílet Vloženo 5. Duben 2009 jen bych doplnil,ze je i 110 kW verze napr v Tiguanu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_F Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 škodovky budou používat předpokládám jen 90kW a to jen s turbem. je to tak? co spotřeba a její rozdíly mezi 1,4 a 1,8 tsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 no O II FL má 1.4 TSI (90 kW) a S II má 1.4 TSI (92 kW) ... a to je určitě obojí "jenom" turbo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Oboje co pouziva Skoda a Seat je "jen" turbo, napr. Altea ma take 92kW, je to ten stejny motor, akorat jinak zprevodovany... Tiguan ma 110kW, ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 a ja este pridam ze existuje aj 118kW verzia v modeloch golf 6 a scirocco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 a 125 kW v G5 GT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 (editace) to je až neuvěřitelný, co z tý jednačtyřky vyždímou, co??? btw. v pátek se s tím konecčně projedu... mám domluvenou předváděčku, tak jsem zvědav... Editováno: 8. Duben 2009, autor: vorlajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 nie som si isty, ale myslim, ze je aj 132 kW...asi pre Seat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 Tak ja budu mit 1,4TSI 59kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 to je nejaka bez IC, ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_F Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 ty větší výkony jsou právě s kombinací kompresor-turbo. slabší verze mají "jen" turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 Presne tak, a ta moje nema ani turbo, ani IC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 Davone, neříkej mi, že bereš tu 1.4 MPI... btw. dneska se v tom projedu.... olééé .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 tak jsem to byl projet... musím uznat, že ten motor jede velmi slušně... turbíčko jsem tam slyšel, malinko si hvízdne... ale není to nic dramatického... táhne to pěkně (v autě byly 2 dospělé osoby) ... jestli někdo uvažujete o 1.4 vs. 1.8 TSI, tak já kdybych hleděl na peníze, tak těch 40 tisíc bych ušetřil a radši bych si vzal 1.4 ... na ježdění je to silný až až... jestli je někdo závodník a má dost peněz, tak je 1.8 TSI lepší, je prostě silnější! každopádně doporučuju si ten motor projet... stojí to za to! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 (editace) som rad, ze uznavas, ze je to super motor pre Octaviu a ja som rad, ze som si ho objednal aj bez skusobnej jazdy Editováno: 10. Duben 2009, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Vorlik - delam si kozacky, jasne ze bych nesel nize, nez mam nyni Vzal jsem 1,4TSI 92kW a slusne fakt jede A jsem rad, ze toto ctu i od cloveka, co ma 110kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 no ta 1.4 TSI má papírově stejný zrychlení jak moje FSIčko... takže není co řešit... určitě budeš s tou 1.4 TSI spokojenej! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidzej Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 1.4TSI nemam, ale toto som nasiel na Briskoda fore...Revo uz ohlasilo novy performance soft aj pre 1.4TSI 122k verziu: http://www.revotechnik.com/aboutRevo/news/1_4turbotsi.aspx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 to by som bol zvedavy na cenu, ABT to robi na 160 koni, Revo "len" na 137... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidzej Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Revo si pyta 399 GBP....vid link dolu, mas tam aj graf zmeneneho vykonu. http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1102 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 skoda, ze su len v UK a US of A... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 A jsou podivni... 122 koni davaji asi jen v GB.. Ja koupil v CR 125koni /92kW/ Vorlik - jo ja doufam, papirove nepapirove, oba vime, ze je to jen papirove, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 no Davone... jede to vážně pěkně... (1.4 TSI), ale jestli je to živější jak 2.0 FSI to po jedný jízdě nedokážu posoudit... přišlo mi, že ta 1.4 nezabírá tak nízko... a je tole taková mdlá..., ale jak to roztočíš, tak je to prima! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 (editace) jsem chtěl porovnat křivky výkonu a Nm u 1.4 TSI (90 kW) a 2.0 FSI (110 kW) vezre 4x4... a nemůžu bohužel najít tu FSI křivku... tak už jsem to našel... EDIT: ale nevím, zda je to verze 4x4 či klasika... otázkou je, zda je to stejné či nikoliv... to nevím.. hh... tak to bylo 2.0 TDI... mě už hrabe... Editováno: 15. Duben 2009, autor: vorlajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.