Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak to zhruba odpovídá těm 11 500. Nicméně teď se dívám na uložené screeny některých dílů 1.4 TSI z minulého roku a tam to stálo jen 10 725 Kč. Takže zdražují...

  • o 2 týdny později...
Vloženo

V posledním měsíci se mi již po 3-tí stalo, že jsem nemohl nastartovat.

 

- startér normálně točí

- motor na cca 1/2 s naskočí a hned chcípne

- včera a dnes to naskočilo až na 3-tí pokus, předtím až na 5.pokus

- na palubce žádná chyba nesvítí

 

Před cca 6 tis.km mi měnili rozvody, protože chrastily  cca 50 % startů. Po výměně chrastí ve 25 % startů. Prý to je normální. Záruka skončila minul měsíc :-(. Najeto je cca 65 tis.km.

 

Máte někdo podobnou zkušenost?

Vloženo

Se špatnými starty zkušenost nemám, ale chtěl bych se Tě zeptat, co všechno Ti měnili na rozvodech? Zlepšení z 50% na 25% mi přijde jako pěkná mizérie, to je jako by nic nespravili. Mně to občas také zachrastí, ale ještě jsem s tím v servisu nebyl.

Vloženo

v tej cene by si mal mať EDGE 5w-40 a nie pos*ný magnatec 

 

To je asi možné, ale nemyslím si, že je Castrol Magnatec 5W-40 úplná sračka. Používám ho, protože je o něco hustší než Castrol EDGE 5W-30. Měním ho s olej. filtrem každý rok a jsem s ním spokojený. Nicméně zřejmě budu brzy auto prodávat, takže to nebudu muset řešit.

Vloženo

Se špatnými starty zkušenost nemám, ale chtěl bych se Tě zeptat, co všechno Ti měnili na rozvodech? Zlepšení z 50% na 25% mi přijde jako pěkná mizérie, to je jako by nic nespravili. Mně to občas také zachrastí, ale ještě jsem s tím v servisu nebyl.

 

No po pravdě vlastně nevím, co přesně měnili - prý rozvody. Více nevím. Mizérie to teda je. Tuším, že je to spíše přesavovačem vačky.

 

Jinak dnes opět problém se startováním. Maxidot nemám, ale na palubce chvíli zůstaly svítit kontrolky ABS a ESP. Pak to hned zmizlo. Dnes start na 3.pokus. Přes týden to odvezu do servisu. Při té příležitosti se jich poptám, co mi měnili.

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Mno, dlouho jsem tu nebyl. Auto se skoro 3 měsíce nehnulo z místa (byl jsem v cizině) a po této dlouhé době se po nastartování teda ozval asi na 2 vteřiny opravdu nepěkný rachot. Mám to přisuzovat skutečně té velmi dlouhé době stání (zatuhlý, steklý olej) ? Mám najeto jen 8500 km.

Vloženo

Cchem sa spýtať, tie problemy s tymto motorom / rachot a nutna vymena retaze/, sú všetky motory týmto postihnute ?

 

Musim už vymeniť auto, tak pozeram nejaky ročnik 2010 a novšie, len vyberám motor :)

Vloženo

U 2009 a starších byl problém s přestavovačem vačky. 2010 už by měl být O.K. Záleží, jak s tím kdo jezdí, jaký používá a jak často mění olej apod. Já mám aktuálně 68 tkm a bez problému.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Do provozu 4/2011, najeto cca 117.000 km, první start každého dne naprosto neuvěřitelný zvuk, LeasePlan nechce o výměně ani slyšet, faktem je že kromě to naprosto úchylného zvuku ten motor šlape jako šicí stroj. Teď jsem byl třikrát za Stutgartem (jedna cesta cca 780 km) a na německé dálnici jsem po dlouhé době opět provětral výfuk. Ani se mi nechtělo věřit, jak ten motor jede. A docela to ani "nežralo". Za červenec jsem najel 7680 km a průměrná spotřeba 6,61l/100km.....Jsem s tím motorem fakt spokojen

Vloženo

Já Ti nevím přesně Pawouku.někde jsem to tu psal, ale nechce se mi to hledat, řekl bych že to začalo tak mezi 60-70.000 km, ale ruku do ohně bych za to nedal....No daleko, přístup LeasePlanu jsem napsal a ono to fakt zarachotí (ale strašně) jen ráno po prvním nastartování....a jinak nic...a když to nechám zklidnit (už jsem se naučil počkat pár chvil na místě-moje teorie je, že když to není "v zátěži" tak to nepřeskočí :-))) tak pak je to už v poho....jako víš co, co já s tím mám dělat? Ve 109.000 to bylo na prohlídce ve značkovém servisu a opět jsem žádal.....ale LP neschválil (neschválili mi ani výměnu pylového filtru, která je prý ŠA předepsána....tak Ti nevím jestli mají nějakou smlouvu s farmacií, vyrábějící nějaký Zirtec nebo co:-)))....třeba se to nerozsype....

Vloženo

Mě to nějakou dobu taky po startu krátce chrastilo, někdy kolem 70tis...už jsem scháněl servisáky a pak to přestaloa od té doby je klid, najeto 93tis.

 

Taky to nechávám chvíli na místě a hned nezatěžuji....nehledě na to, že mi skáčou otáčky a já čekám, než se to zklidní.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Jenze v "laboratori" emise nemeri pri teplotach, ktere jsou v zime, ale prave pri teplotach, na ktere je to ohrivani katalyzatoru nastavene. Mohlo by to samozrejme vyhrivat i pri nizsich teplotach, ale takto to dostacuje (aby mohly byt na papiru namerene hodnoty).

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...