Duben 25, 201411 r Tak to zhruba odpovídá těm 11 500. Nicméně teď se dívám na uložené screeny některých dílů 1.4 TSI z minulého roku a tam to stálo jen 10 725 Kč. Takže zdražují...
Květen 3, 201411 r V posledním měsíci se mi již po 3-tí stalo, že jsem nemohl nastartovat. - startér normálně točí - motor na cca 1/2 s naskočí a hned chcípne - včera a dnes to naskočilo až na 3-tí pokus, předtím až na 5.pokus - na palubce žádná chyba nesvítí Před cca 6 tis.km mi měnili rozvody, protože chrastily cca 50 % startů. Po výměně chrastí ve 25 % startů. Prý to je normální. Záruka skončila minul měsíc :-(. Najeto je cca 65 tis.km. Máte někdo podobnou zkušenost?
Květen 3, 201411 r Pokud motor naskoci, ale hned zhasne, muze se jednat o chybu imobilizeru. To by ale MaxiDot hlasil chybu imobilizeru. Nevim ale, jestli se chyba imobilizeru hlasi i bez MaxiDotu.
Květen 6, 201411 r Se špatnými starty zkušenost nemám, ale chtěl bych se Tě zeptat, co všechno Ti měnili na rozvodech? Zlepšení z 50% na 25% mi přijde jako pěkná mizérie, to je jako by nic nespravili. Mně to občas také zachrastí, ale ještě jsem s tím v servisu nebyl.
Květen 8, 201411 r v tej cene by si mal mať EDGE 5w-40 a nie pos*ný magnatec To je asi možné, ale nemyslím si, že je Castrol Magnatec 5W-40 úplná sračka. Používám ho, protože je o něco hustší než Castrol EDGE 5W-30. Měním ho s olej. filtrem každý rok a jsem s ním spokojený. Nicméně zřejmě budu brzy auto prodávat, takže to nebudu muset řešit.
Květen 9, 201411 r Se špatnými starty zkušenost nemám, ale chtěl bych se Tě zeptat, co všechno Ti měnili na rozvodech? Zlepšení z 50% na 25% mi přijde jako pěkná mizérie, to je jako by nic nespravili. Mně to občas také zachrastí, ale ještě jsem s tím v servisu nebyl. No po pravdě vlastně nevím, co přesně měnili - prý rozvody. Více nevím. Mizérie to teda je. Tuším, že je to spíše přesavovačem vačky. Jinak dnes opět problém se startováním. Maxidot nemám, ale na palubce chvíli zůstaly svítit kontrolky ABS a ESP. Pak to hned zmizlo. Dnes start na 3.pokus. Přes týden to odvezu do servisu. Při té příležitosti se jich poptám, co mi měnili.
Květen 18, 201411 r Čaute, chci se jenom zeptat ohledně nového Seat Leon rv. 2013, který ma motorizaci 1.4TSI. Je to totožný motor, který máte zde v OII FL?
Květen 18, 201411 r 5F Leon má remeňový rozvod a celkove je to iný motor - viac info pri Octavii 3. Upraveno Květen 18, 201411 r od suri.
Červen 10, 201411 r Mno, dlouho jsem tu nebyl. Auto se skoro 3 měsíce nehnulo z místa (byl jsem v cizině) a po této dlouhé době se po nastartování teda ozval asi na 2 vteřiny opravdu nepěkný rachot. Mám to přisuzovat skutečně té velmi dlouhé době stání (zatuhlý, steklý olej) ? Mám najeto jen 8500 km.
Červen 11, 201411 r Cchem sa spýtať, tie problemy s tymto motorom / rachot a nutna vymena retaze/, sú všetky motory týmto postihnute ? Musim už vymeniť auto, tak pozeram nejaky ročnik 2010 a novšie, len vyberám motor
Červen 11, 201411 r U 2009 a starších byl problém s přestavovačem vačky. 2010 už by měl být O.K. Záleží, jak s tím kdo jezdí, jaký používá a jak často mění olej apod. Já mám aktuálně 68 tkm a bez problému.
Červen 11, 201411 r Tak jest, jen řetěz a napínák je pořád stejný. Počítám s tím, že jejich výměna nás časem čeká všechny. Zatím 64 tkm a motor ok.
Červenec 31, 201411 r Do provozu 4/2011, najeto cca 117.000 km, první start každého dne naprosto neuvěřitelný zvuk, LeasePlan nechce o výměně ani slyšet, faktem je že kromě to naprosto úchylného zvuku ten motor šlape jako šicí stroj. Teď jsem byl třikrát za Stutgartem (jedna cesta cca 780 km) a na německé dálnici jsem po dlouhé době opět provětral výfuk. Ani se mi nechtělo věřit, jak ten motor jede. A docela to ani "nežralo". Za červenec jsem najel 7680 km a průměrná spotřeba 6,61l/100km.....Jsem s tím motorem fakt spokojen
Červenec 31, 201411 r Jak dlouho ti to už rachotí? Ono to není na věky, bych se bál jezdit s tím tak daleko.
Červenec 31, 201411 r Já Ti nevím přesně Pawouku.někde jsem to tu psal, ale nechce se mi to hledat, řekl bych že to začalo tak mezi 60-70.000 km, ale ruku do ohně bych za to nedal....No daleko, přístup LeasePlanu jsem napsal a ono to fakt zarachotí (ale strašně) jen ráno po prvním nastartování....a jinak nic...a když to nechám zklidnit (už jsem se naučil počkat pár chvil na místě-moje teorie je, že když to není "v zátěži" tak to nepřeskočí :-))) tak pak je to už v poho....jako víš co, co já s tím mám dělat? Ve 109.000 to bylo na prohlídce ve značkovém servisu a opět jsem žádal.....ale LP neschválil (neschválili mi ani výměnu pylového filtru, která je prý ŠA předepsána....tak Ti nevím jestli mají nějakou smlouvu s farmacií, vyrábějící nějaký Zirtec nebo co:-)))....třeba se to nerozsype....
Červenec 31, 201411 r Mě to nějakou dobu taky po startu krátce chrastilo, někdy kolem 70tis...už jsem scháněl servisáky a pak to přestaloa od té doby je klid, najeto 93tis. Taky to nechávám chvíli na místě a hned nezatěžuji....nehledě na to, že mi skáčou otáčky a já čekám, než se to zklidní.
Červenec 31, 201411 r Jo, jasně, to znám - v práci jsem se servisem auta také limitován politikou firmy. Jen to třeba mohlo projít formou kulance, když s tím jezdíš do autorizáku.
Srpen 1, 201411 r Zachrastění by dle škodovky nemělo být delší než 3 sekundy. Po startu nikdy nepřidávám plyn a nechám řetěz min 5 sec dopnout.
Srpen 20, 201411 r Jenze v "laboratori" emise nemeri pri teplotach, ktere jsou v zime, ale prave pri teplotach, na ktere je to ohrivani katalyzatoru nastavene. Mohlo by to samozrejme vyhrivat i pri nizsich teplotach, ale takto to dostacuje (aby mohly byt na papiru namerene hodnoty).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.