Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

na kluzkým začneš hrabal - ale hrabe ti jen jedno kolo a druhý stojí - to zpusobí diferencial který pustí 100% výkonu jen na jedno kolo Podle čidel ABS řj pozná tento stav a to kolo co se protáčí začne normální brzdou přibrždovat a tím začne přenášet točivý moment i na to druhé kolo které stoji - To že stojí je tím že má pod sebou míň kluzský povrch...to znamená když na něj přeneseš výkon rozjedeš se. (a nebo stojíš na zimním stadioně co postavili omylem do kopce a začneš i couvat :D )

Protože ta regulace zjištění stavu - přibrždění-zjištění stavu-přibrždění probíhá kadencí samopalu vz58 tatatatata.... ta brzda vlastně kmitá a to jsou ty rány. v zímě na kluzkém rozjezd do kopce - suprová věc je to moc poznat!!!!

Je to vlastně elektronická uzávěrka diferáku (samo opravdové uzávěrce se to nevyrovná a je to jen časově omezené kvuli přehřátí brzdy..)

ještě do toho zasahuje ASR které ti začne omezovat točák.... prostě hrabat s málem plynu...

dík za vysvětlení, už můžu klidně spát. -_-

Myslel jsem, že EDS funguje do rychlosti 40 km/h a za mimořádných okolností může fungovat i ve vyších rychlostech. Mě to ale funguje i v 60 km/h nebo i 80 km/h. Jak to máte vy?

Co jsem vypozoroval u mě, tak to EDS funguje opravdu asi jen do 40km/h, u tebe bude asi nějaká chyba a nebo máš nějaký extra spešl EDS lol

No doufám, že to rozbité nemám. Vag asoň nic nepíše. Je fakt, že když se třeba rozjíždím, tak napřed to pěkně chroustá a po té čtyřicítce to už pěkně klouže a hrabe, to je fakt, to by odpovídalo. Ale jak jsem řádil na letišti, tak jsem vytočil dvojku, při tom to už hrabalo, vrazil tam trojku a pak jsem přidal a pěkně to chroustalo - klasické EDS.

Tak pokud to nedělá nějakou neplechu a sepíná se to EDS při nerovnoměrném prokluzu kol, tak bych to neřešil ;)

Já to taky neřeším, jen mě zajímá, jak přesně to je s tím EDS. Jestli třeba někdy nemůže sepnout ve vyšší rychlosti.

Chápu, na toto ti (nám) musí odpovědět někdo, kdo o tím ví víc než my :)

EDS funguje do rychlosti 40 km/h. U mna je to niekde do 50 km/h tachometrickych. Takto to funguje u vsetkych octavii. Po prekroceni rychlosti sa system uz nazapina. Vyssie funguje uz iba ASR, ktore funguje v podstate na takom istom principe, akurat ze vie zasiahnut aj do otaciek motora a tie regulovat. Auto si samo spomaluje resp. ubera plyn a pridava.

Verzia octavie 4x4 bez ohladu na motorizaciu ma funkciu EDS aktivnu az do rychlosti 80 km/h.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.