peto120lr Vloženo 11. Září 2008 Vloženo 11. Září 2008 Prosim vas, poradte mi mam octu 1.8T 20v a prisiel som domov zaparkoval a auto same zhaslo jak keby sa zadusil, a nejde nastartovat len toci motorom a este nevrci cerpadlo v nadrzi. pomoooc dakujem Citovat
Tomas.cz Vloženo 11. Září 2008 Vloženo 11. Září 2008 Zaměř se na pojistku palivového čerpadla. Citovat
peto120lr Vloženo 11. Září 2008 Autor Vloženo 11. Září 2008 Zaměř se na pojistku palivového čerpadla. [/quota dik a nemoze to byt aj rele ? Citovat
KaJe Vloženo 11. Září 2008 Vloženo 11. Září 2008 Relé to taky může být, podívej se na pojistku, pak kdyžtak na relé. Pak jen asi zbývá to čerpadlo. Citovat
peto120lr Vloženo 15. Září 2008 Autor Vloženo 15. Září 2008 (editace) Dik bolo zalepene rele uz je nove Ale teraz mam iny problem, cerpadlo ide a nejde natocit len toci motorom a neodpali a ani sa nesnazi odpalit vobec necuka jak keby chcel nastartovat len toci a este VAG ukazal toto: 17733 - Regulace klepani valce 1 Regulacni mez dosazena P1325 - 35-10 - - - Sporadicky 17734 - Regulace klepani valce 2 Regulacni mez dosazena P1326 - 35-10 - - - Sporadicky 00515 - Halluv snimac (G40) 30-00 - preruseni n.zkrat na plus Editováno: 21. Září 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat
sandwwich Vloženo 16. Září 2008 Vloženo 16. Září 2008 No ten hallov snimac by to mohol byt. U niektorych starsich modelov VW group vypisovalo tuto chybu permanentne pri vypnutom motore. Akonahle si nastartoval chyba tam nebola ale to asi nebude tvoj pripad tak skus kuknut vedenie k nemu. Inak novy takmer 4000,- Citovat
olisoft Vloženo 16. Září 2008 Vloženo 16. Září 2008 Skus sa zamerat na ten hallov snimac. Bez neho elektronika nevie zistit otacky a nemoze preto nastartovat. Citovat
peto120lr Vloženo 16. Září 2008 Autor Vloženo 16. Září 2008 dik skusim sa zamerat na ten hallov snimac teda Citovat
peto120lr Vloženo 17. Září 2008 Autor Vloženo 17. Září 2008 Nazdar paani takze to nebol hallov snimac, preskocil rozvodovy remen a stretlo sa to takze ventily su v prdeli a kto vie co este Citovat
Mi-rek1,8T Vloženo 17. Září 2008 Vloženo 17. Září 2008 Jak to že to přeskočilo ? Ty jsi to roztahoval - roztlačoval ? Nebo se to stalo při tom pokusu o nastartování ? Citovat
Laci L&K Vloženo 17. Září 2008 Vloženo 17. Září 2008 Peťo ak to preskočilo na voľnobeh tak by tam nemali byť veľké škody. každopádne Ti držím palce! Citovat
peto120lr Vloženo 21. Září 2008 Autor Vloženo 21. Září 2008 Jak to že to přeskočilo ? Ty jsi to roztahoval - roztlačoval ? Nebo se to stalo při tom pokusu o nastartování ? nadar nie neroztahoval som to, stalo sa to pocas jazdy isiel som asi 20-30 km/h Citovat
peto120lr Vloženo 21. Září 2008 Autor Vloženo 21. Září 2008 (editace) Peťo ak to preskočilo na voľnobeh tak by tam nemali byť veľké škody. každopádne Ti držím palce! cau laci no preskocilo to pocas jazdy a isiel som asi 20-30km/h a dakujem Editováno: 21. Září 2008, autor: peto120lr Citovat
TomášT Vloženo 21. Září 2008 Vloženo 21. Září 2008 tý jo a byla po rozvodech??? Neprošvihnul si termín? Nerad to říkám, ale těch 1.8 20V Turbo už jsem v blízkém okolí pár potkaných zaregistroval. Vlastně pokud to byl potkanej motor, tak to byla vždycky 1.8T... 1.6, 2.0 zatím ne... Že by na to byly choulostivější? Ono je fakt, že 20 ventilů a 20 pružin má slušný odpor a řemen je docela namáhaný. Citovat
peto120lr Vloženo 22. Září 2008 Autor Vloženo 22. Září 2008 tý jo a byla po rozvodech??? Neprošvihnul si termín? Nerad to říkám, ale těch 1.8 20V Turbo už jsem v blízkém okolí pár potkaných zaregistroval. Vlastně pokud to byl potkanej motor, tak to byla vždycky 1.8T... 1.6, 2.0 zatím ne... Že by na to byly choulostivější? Ono je fakt, že 20 ventilů a 20 pružin má slušný odpor a řemen je docela namáhaný. neviem ti povedat ci uz bol po termine ja som ich este nadal menit ale teraz budem muset Citovat
peto120lr Vloženo 3. Prosinec 2008 Autor Vloženo 3. Prosinec 2008 Caute caute, takze skoro po troch mesiacoch mam auto spat zo servisu a uz ide jak hodinky. Zavada bola : spatne olejove cerpadlo to nedavalo dostatocny tlak oleja na sponovak retaze a zadrel sa a pnutim sa zdemoloval takze mam nove ventily,komplet rozvody,retaz,sponovak retaze, olejove cerpadlo a regulator tlaku oleja. Platil som 52 000 ale uz to ide,konecne. Citovat
olisoft Vloženo 3. Prosinec 2008 Vloženo 3. Prosinec 2008 Fuu, to musel byt porod to vsetko spravit. No nech Ti teraz dobre sluzi! Citovat
Laci L&K Vloženo 3. Prosinec 2008 Vloženo 3. Prosinec 2008 Peťo len dúfam,že si "smolu" vyčerpal aspoň na 5 rokov dopredu! nech Ti to šlape bez poruchy kámo . Citovat
TomášT Vloženo 3. Prosinec 2008 Vloženo 3. Prosinec 2008 Caute caute, takze skoro po troch mesiacoch mam auto spat zo servisu a uz ide jak hodinky. Zavada bola : spatne olejove cerpadlo to nedavalo dostatocny tlak oleja na sponovak retaze a zadrel sa a pnutim sa zdemoloval takze mam nove ventily,komplet rozvody,retaz,sponovak retaze, olejove cerpadlo a regulator tlaku oleja. Platil som 52 000 ale uz to ide,konecne. o je je, no hlavně že už je OK. Teď musí sloužit už bez jediné drobnosti aspoň 10 let, aby si to odpracovala Citovat
peto120lr Vloženo 4. Prosinec 2008 Autor Vloženo 4. Prosinec 2008 o je je, no hlavně že už je OK. Teď musí sloužit už bez jediné drobnosti aspoň 10 let, aby si to odpracovala To mas pravdu Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.