Prosinec 30, 201113 r Prvně dolejt, normálně jezdit, zkontrolovat a uvidíš co se bude dít. Pokud bude mizet začít hledat kam. Buď někde poteče nebo ti může prosakovat zkrz těsnění pod hlavou do voleje-kontrolovat jestli nepřibejvá olej.
Leden 4, 201213 r Tak jsem na to přišel. Nebylo zacvaklé horní koleno chlodiče a teklo to ven. Docela se mi ulevilo, že nemusím tělat hlavu těsnění. Dolil jsem kapalinu a už se drží. Takže je to OK.
Leden 5, 201213 r Tak problém je zpět. Dnes zase svítila kontrolka vody...ubyla...jde jasně vidět že to teče tím horním kolenem u chladiče. Zacvaknutý byl, ale nedrží moc pevně, docela se viklá. Měl jsem vytahlej o-kroužek a ten vypadá ok. Nevím, ale asi se v tom někdo hrabal. Je tam klasický kulatý o-kroužek vnějšího průměru 40mm a tloušťky 4mm. Je to origo? nemá tam být něco jiného? Jde koupit samostaně to plastové koleno? Díky
Leden 5, 20169 r Ahoj, chtěl bych se zeptat. Vzhledem k tomu, že mi zřejmě zamrzlo auto, po nastartování strašný hluk řemenu a nefunkční dobíjení. Z toho jsem usoudil, že byla zamrzlá vodní pumpa. Tolik moje diagnostika . Vypustil jsem obsah chladícího okruhu, stejně tam byla zřejmě jen voda. Pak jsem koupil 2l chladící kapaliny tu nalil jako první a poté dolil vodou. Vzhledem k tomu, že objem chůadiče pro 1.4 MPI je cca 5,6l a má se míchat na 40% koncentraci (tedy 2,24 l chl. kapaliny na -25°C), říkal jsem si, že 2l bude stačit tak na -20°C. Předpokládal jsem, že když to projedu pořádně všechna chladící kapalina se dobře promíchá. Nyní jsem to měřil a naměřil jsem sotva -10°C. Otázka zní, je dobrý předpoklad, že se všechna chladící kapalina smíchá sama, nebo může být vlivem zamrznutí poškozená vodní pumpa i když neteče a nebo mám prostě nekvalitní hustoměr??? Díky.
Únor 9, 20169 r Zdravím všechny.Mám problém s chladící kapalinou,přesněji s vyrovnávací nádržkou.Každý druhý rok,se mi udělá na kontaktech v nádržce nějakej nános a v zimě mi bliká kontrolka chladící kapaliny,protože kontakty navodí.V nádržce se udělá i pruh ve výšce hladiny ,alekapalina je přitom čistá. Nádržka se musí demontovat a vyčistit.Nevíte čím to je?Díky.
Únor 9, 20169 r Ahoj tak pokud je to jak píšeš,že kapalina je čistá,tak nechápu od čeho se ti dělá ten pruh. Co tam leješššš? Chladící kapalinu vypust,nalej vodu a den jezdi jen z vodou,nech se vše pročistí.vymontuj nádržku a pořádně ji propláchni jarovou vodou.
Únor 9, 20169 r Kolega mi říkal,že to dělá ,,růžová,, kapalina kterou používám a že mám dávat fialovou.Nikde jsem to ale ještě neslyšel.
Únor 9, 20169 r Ale velký hovno fialovou. Ten tvůj kolega autům rozumí asi jako koza marcipánu - daleko spíš máš prasklinu v těsnění pod hlavou a do kapaliny foukají plyny z některýho válce spolu s motorovým olejem. Je to ale maličký a toho oleje projde málo - jinak už bys dávno nejezdil, respektive by se to projevilo daleko hůř. Nechej udělat výměnu těsnění a kontrolu palice spolu s přeměřením těsnosti a rovinnosti dosedací plochy. Sice to bude nějakou tisícovku stát, ale zmizí to zasírání nádobky.
Únor 9, 20169 r To mi před nějakou dobou dělali nové a rovnali hlavu... Upraveno Únor 9, 20169 r od vitezslav2
Červen 14, 20169 r tak asi špatně, já jsem tohle dělal taky u své F1, nechal jsem rovnou dělat hydroštely a všechny věci kolem, když už je dole hlava, nové šrouby atd...sice to stojí ale máš klid...otázkou je si spočíst jak dlouho chceš auto mít a zda se Ti to vyplatí, určitou dobu se i s tímhle dá jezdit....
Srpen 9, 20178 r Prečítal som celú tému Chladící kapalina mám Fabia 2005 69 000km ešte som chladiacej kvapaliny ani raz nedolial (nebol dôvod,nechýbala)kvapalina má mrazuvzdornosť do -34 merané refraktometrom asi najpresnejšie meranie,Ph je 8 akurát som nemeral vodivosť nemám po ruke multimeter ale aj na to sa chystám takže podľa mňa výrobca vozidla aspoň u mňa nezavádza.
Srpen 9, 20178 r antikorozne prísady a ich funkcia by sa mala vyjadrovať podľa Ph ak je roztok zásaditý od 7-10Ph,ak je kyslý t.j. menej ako 7Ph antikorozne prísady už nefungujú
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.