Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Prvně dolejt, normálně jezdit, zkontrolovat a uvidíš co se bude dít. Pokud bude mizet začít hledat kam. Buď někde poteče nebo ti může prosakovat zkrz těsnění pod hlavou do voleje-kontrolovat jestli nepřibejvá olej.

Tak jsem na to přišel. Nebylo zacvaklé horní koleno chlodiče a teklo to ven. Docela se mi ulevilo, že nemusím tělat hlavu těsnění. Dolil jsem kapalinu a už se drží. Takže je to OK.

Tak problém je zpět. Dnes zase svítila kontrolka vody...ubyla...jde jasně vidět že to teče tím horním kolenem u chladiče. Zacvaknutý byl, ale nedrží moc pevně, docela se viklá. Měl jsem vytahlej o-kroužek a ten vypadá ok. Nevím, ale asi se v tom někdo hrabal. Je tam klasický kulatý o-kroužek vnějšího průměru 40mm a tloušťky 4mm. Je to origo? nemá tam být něco jiného? Jde koupit samostaně to plastové koleno? Díky

  • 3 roky později...

Ahoj, chtěl bych se zeptat. Vzhledem k tomu, že mi zřejmě zamrzlo auto, po nastartování strašný hluk řemenu a nefunkční dobíjení. Z toho jsem usoudil, že byla zamrzlá vodní pumpa. Tolik moje diagnostika :). Vypustil jsem obsah chladícího okruhu, stejně tam byla zřejmě jen voda. Pak jsem koupil 2l chladící kapaliny tu nalil jako první a poté dolil vodou. Vzhledem k tomu, že objem chůadiče pro 1.4 MPI je cca 5,6l a má se míchat na 40% koncentraci (tedy 2,24 l chl. kapaliny na -25°C), říkal jsem si, že 2l bude stačit tak na -20°C. Předpokládal jsem, že když to projedu pořádně všechna chladící kapalina se dobře promíchá. Nyní jsem to měřil a naměřil jsem sotva -10°C. Otázka zní, je dobrý předpoklad, že se všechna chladící kapalina smíchá sama, nebo může být vlivem zamrznutí poškozená vodní pumpa i když neteče a nebo mám prostě nekvalitní hustoměr??? Díky.

  • 1 měsíc později...

Zdravím všechny.Mám problém s chladící kapalinou,přesněji s vyrovnávací nádržkou.Každý druhý rok,se mi udělá na kontaktech v nádržce nějakej nános a v zimě mi bliká kontrolka chladící kapaliny,protože kontakty navodí.V nádržce se udělá i pruh ve výšce hladiny ,alekapalina je přitom čistá. Nádržka se musí demontovat a vyčistit.Nevíte čím to je?Díky.

Ahoj tak pokud je to jak píšeš,že kapalina je čistá,tak nechápu od čeho se ti dělá ten pruh. Co tam leješššš? Chladící kapalinu vypust,nalej vodu a den jezdi jen z vodou,nech se vše pročistí.vymontuj nádržku a pořádně ji propláchni jarovou vodou.

Kolega mi říkal,že to dělá ,,růžová,, kapalina kterou používám a že mám dávat fialovou.Nikde jsem to ale ještě neslyšel.

Ale velký hovno fialovou. Ten tvůj kolega autům rozumí asi jako koza marcipánu - daleko spíš máš prasklinu v těsnění pod hlavou a do kapaliny foukají plyny z některýho válce spolu s motorovým olejem. Je to ale maličký a toho oleje projde málo - jinak už bys dávno nejezdil, respektive by se to projevilo daleko hůř. Nechej udělat výměnu těsnění a kontrolu palice spolu s přeměřením těsnosti a rovinnosti dosedací plochy. Sice to bude nějakou tisícovku stát, ale zmizí to zasírání nádobky.

To mi před nějakou dobou dělali nové a rovnali hlavu...

Upraveno od vitezslav2

  • 4 měsíce později...

tak asi špatně, já jsem tohle dělal taky u své F1, nechal jsem rovnou dělat hydroštely a všechny věci kolem, když už je dole hlava, nové šrouby atd...sice to stojí ale máš klid...otázkou je si spočíst jak dlouho chceš auto mít a zda se Ti to vyplatí, určitou dobu se i s tímhle dá jezdit....

  • 1 rok později...

Prečítal som celú tému  Chladící kapalina  mám Fabia 2005 69 000km ešte som chladiacej kvapaliny ani raz nedolial (nebol dôvod,nechýbala)kvapalina má mrazuvzdornosť do -34 merané refraktometrom asi najpresnejšie meranie,Ph je 8 akurát som nemeral vodivosť nemám po ruke multimeter ale aj na to sa chystám takže podľa mňa výrobca vozidla aspoň u mňa nezavádza.

co nezměříš, je stav antikorozních přísad

antikorozne prísady a ich funkcia by sa mala vyjadrovať podľa Ph ak je roztok zásaditý od 7-10Ph,ak je kyslý t.j. menej ako 7Ph antikorozne prísady už nefungujú 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.