Johny007 Vloženo 16. Červen 2009 Vloženo 16. Červen 2009 No páni ja mam tiež problem s hlukom , pri otackach cca 2000 mi to riadne hučí ako keby bolo vyfukove potrubie oprete o nejaky plech , take drnčenie , ale cele potrubie som skontroloval a nigde sa nedotýka ziadneho plechu , menil som spojku co je za spaja katalatyzator a stredny diel vyfuku ta bola dierava , pomohlo to ale len trosku , cize chyba bude niekde inde , len nevjem prist na to že kde je chyba , stredovy diel je bosal ale urcite ma uz cosi za sebou , pretoze auto mam uz rok a pred tym bol iny majitel ... ja mam octavku rok : 1.6i , 1997rok , 74kW/101ps , kod motora : AEH . Zadny (koncovy) tlmič vyfuku mám SEBRING , nie original skodovacky .. Uvazujem nad tym ze vymenim stredovy i zadny diel vyfuku , len nevjem aku znacku vyfuku ... uvazujem nad vyfukom znacky BOSAL-stredovy i zadny diel... co by ste mi odporucili??? budem rad aj za maila , na ruud@pobox.sk . dik zatial Citovat
Píst Vloženo 17. Červen 2009 Vloženo 17. Červen 2009 Měnil jsem také střední díl na 1.6 AKL a pak jsem se dlouho trápil s pazvuky než jsem výfuk vyladil tak, že je vše ok. Moje poznatky. 1. Výměnu výfuku musíš dělat jenom na studeném potrubí - pokud utahuješ horké díly, tak dochází při vychladnutí k pnutí, které vytváří rezonance výfuku. 2. Spojku mezi předním a středním dílem musíš usadit na trubce předního dílu na značku S-manuál převodovka (A-automat). Pokud to neuděláš - opět nepříjemné rezonance. 3. Všechny díly vyrovnat v závěsech - zvlášt střední díl. Střední díl má 2 sylentbloky - musí být vyrovnaný na obě strany. 4. Zadní díl musí být vyrovnaný cca 3-4cm nad zadní nápravou jinak ti při zatížení začne mlátit do nápravy. Já jsem dával originální díl, perfektně sedí a je bez problémů. Hodně zdaru s montáží. Citovat
Johny007 Vloženo 17. Červen 2009 Vloženo 17. Červen 2009 Měnil jsem také střední díl na 1.6 AKL a pak jsem se dlouho trápil s pazvuky než jsem výfuk vyladil tak, že je vše ok.Moje poznatky. 1. Výměnu výfuku musíš dělat jenom na studeném potrubí - pokud utahuješ horké díly, tak dochází při vychladnutí k pnutí, které vytváří rezonance výfuku. 2. Spojku mezi předním a středním dílem musíš usadit na trubce předního dílu na značku S-manuál převodovka (A-automat). Pokud to neuděláš - opět nepříjemné rezonance. 3. Všechny díly vyrovnat v závěsech - zvlášt střední díl. Střední díl má 2 sylentbloky - musí být vyrovnaný na obě strany. 4. Zadní díl musí být vyrovnaný cca 3-4cm nad zadní nápravou jinak ti při zatížení začne mlátit do nápravy. Já jsem dával originální díl, perfektně sedí a je bez problémů. Hodně zdaru s montáží. Tu spojku som menil co je medzi katalyzatorom a strednym dielom ale bolo to tak ze za tepleho stavu tak len tak skusim cez vikend tu spojku povolit a ked tak pritiahnut opet .... Aj tie 2 silentbloky som menil co drzia stredny diel vyfuku a pomohlo to trosku taktiez ale stale to nieje ono,zvuk je hrozny pri niektorych otackach .... A este sa spytam ze AKU ZNACKU STREDNEHO TLMICA A ZADNEHO VYFUKU BY STE MI ODPORUCILI??? Premyslam nad znackou BOSAL , myslim ze ten POLSKY asi rozumne by nebolo , poradte dakujem .. Citovat
Píst Vloženo 18. Červen 2009 Vloženo 18. Červen 2009 Já jsem po špatných zkušenostech s Bosalem (ve Felicii) na repliky zanevřel a objednal jsem si originální střední díl za 3500Kč ve škodovce. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.