Publikováno Listopad 6, 200816 r Zdravím U jednoho prodejce jsem zahlédl toto http://www.bmw-trade.cz/cz/k13,1482-electronic-protector/ http://www.system-elektrotechnik.de/set_we...tzubehoer_e.htm sortiment GP12 Připojuje se mezi oba poly baterky, libovolne zvolena orientace. Je možné, aby to fungovalo? Mělo by to zamezit rázům z baterky a snad jestě podpořit životnost žárovek a dalších elektro zařízením z nichž jmenují ABS, HiFi, řídícií jednotky atd. Nezkratuje to baterku? Co vy nato elektrikáři Medik (Konik)
Listopad 6, 200816 r Me to prijde jako predrazena zenerova dioda, nebo mozna transil. Instalace primo na baterku podle me nic neresi, mozna ze ochrani baterku pred napetovymi spickami. Ale na spotrebice to mit vliv nebude. Idelni by bylo dat transily primo pred potrebna zarizeni. Ridici jednotky v aute to maji standardne... Resil jsem problem praskajicich zarovek v prednich svetlech a instalace transilu to odstranila. Pouzil jsem tenhle typ: BZW06-13B15V http://www.gme.cz/cz/index.php?page=produc...;detail=222-177. Cena 4,5kc na 1 svetlo. Mam to asi 7000km a nepraskaji... pred tim mi behem 14 odesly 2. Podotykam ze to nejsou zadne specialni zarovky za x-set, ale zarovky asi za 80kc/ks.
Listopad 6, 200816 r No jasne, transil jsem naletoval primo na konektor co je ve svetle. Paralene k zarovce. Pri trose sikovnosti je to to prace tak na 10 min . Aby to melo spravnou ucinnost - tj. "filtrovani" napetovych spicek - je nutne ho instalovat co nejblize k danemu spotrebici.
Leden 18, 200916 r Fajn riesenie... transil je velmi ucinny a rychly 'hltac' napatovych spiciek Tiez som si to urobil na svetla hned ako mi odisli obe H7 v priebehu miesiaca... malo by to pomoct proti castemu vypalovaniu ziaroviek. Pripajam navod a foto: odpojit konektor ihlou jemne odsunut vodic od konektora prevliect transil zastrihnut a zahnut nozicky, stlacit vodic o konektor hotovo Da sa to samozrejme aj spajkovat, ale treba davat pozor na roztopenie plastu. Mne sa to zdalo takto jednoduchsie. Ak by ste nahodou hladali iny transil nez je tu uvedeny, treba ten bipolarny, tomu je jedno orientacia zapojenia. (BZW06-13B15V ... http://www.gme.cz/cz/index.php?page=produc...detail=222-177)
Leden 19, 200916 r Mam to udelany hodne podobne, akorat jsem ty nozicky transilu ke konektoru svetla priletoval. Jistota je kulomet
Březen 29, 201015 r Mohl by se pls Pinoccio nebo MPavlik vyjádřit k reakci tohoto kolegy v jiném tématu
Březen 30, 201015 r Nie som elektrikár ale mne ten transil funguje bez problémov. To čo tvrdia v škodovke že napäťové špičky vyrábalo staré servo nieviem či tomu veriť. Ja mám bez serva a žiarovky odchádzali. Vyriešil to transil. Špičky vyrába aj mot. stieračov tí čo majú dorábaný tempomat vedia o čom hovorím.Tam idem skúsiť transil tiež. Upraveno Březen 30, 201015 r od vikino1
Červen 15, 201015 r Nie som elektrikár ale mne ten transil funguje bez problémov. To čo tvrdia v škodovke že napäťové špičky vyrábalo staré servo nieviem či tomu veriť. Ja mám bez serva a žiarovky odchádzali. Vyriešil to transil. Špičky vyrába aj mot. stieračov tí čo majú dorábaný tempomat vedia o čom hovorím.Tam idem skúsiť transil tiež. Hale, Vikino, mam dorábaný tempomat a občas, 100% za deště, se mi stává, že se vypíná. MYslíš, že je to napěťovou špičkou od motorku stěrače? Že to je ten důvod, proč se tempomat vypne? Na tohle jsi narážel? Je fakt, že za sucha, kdy stěrače nejdou, mi to nikdy neudělalo. Myslíš, že to transilem na motorku stěračů vyřešíš? Nw bo ho chceš dát někam na páčku tempomatu? Povídej, přeháněj...!!!!!
Červen 15, 201015 r Ano robí to cyklovač a mot. stieračov. Dal som tam transil ale robi mi to stále ale neviem či je tam dobre zapojený lebo som sa tam nedostal. Mal by ísť čo najbliššie k motorčeku.Poradil mi to tu jeden člen no musím to dorobiť.ale teráz na to nemám čas mám väčšie problémy s motorom .
Červen 15, 201015 r Mohl by se pls Pinoccio nebo MPavlik vyjádřit k reakci tohoto kolegy v jiném tématu http://forum.skodaho...ost__p__1368541 Má pravdu, akurát tým servom to nebolo že by servo robilo prepätie ale alternátor dorábal viac pri väčšom odbere no a následne keď už servo bežalo nebolo treba toľký prúd čo sa odzrkadlilo zvýšením napätia. dávať niečo také na baterku je kravina. baterke také veci nevadia a v tých bavorákoch je to častokrát naprd lebo majú baterku v kufri a všetko je dotiahnuté dopredu.
Červenec 8, 201015 r Ahojda chlapi co tedy doporucujete? Mam F r.2000 a porad mrchy praskaji, pouzivam jen Osram, ale je to na pendrek ... Mam risknout ten transil? S odporovym dratem to pry sviti mene ... To reseni se 2 soucastkama od jarka nevim jak vypada, kde tu je nejake zapojeni? Diky moc za info hezky den DD
Červenec 30, 201015 r Mohl by se pls Pinoccio nebo MPavlik vyjádřit k reakci tohoto kolegy v jiném tématu vyjadril som sa, sorry ze neskor ... pozri v tej teme: Pouzitie odporucaneho transilu je podla mna OK. Davat tam iny, pre nizsie napatie, je pochopitelne nezmysel. Neviem ako je riadeny/napajany tempomat, takze ani to, ci ma vyznam pouzit transil. Kazdopadne transil sa dava vzdy co najblizsie k chranenemu obvodu... A motorceky, ako mozny zdroj rusenia, sa filtruju inak, tam by to bolo trosku zlozitesie zapojenie, ale mozno by to spravil aj maly kondenzator priamo na svorkach motorceka.
Červenec 30, 201015 r a jak se chová tady tohle http://www.cc-autodily.cz/vedeni-odporove-kabel?keyword=sv%C4%9Btla&brand=SKODA&model=FABIA ?? je to pouze vedení, které odporem sníží napětí do žárovek? jaký to má odpor (pokud to má někdo z vás změřené)? Upraveno Červenec 30, 201015 r od boobika
Srpen 1, 201015 r Tyhle drátky tam mám taky od předchozího majitele a ještě mi žádná žárovka nepraskla. Tchýně tam nemá nic a kazdej čtvrt roku jedna odejde.
Červen 30, 201213 r Pre este lepsiu ochranu mozno transil skombinovat s takymto zapojenim soft-start. Tiez nad tym uvazujem, i ked transil mi zatial postacoval, no pri drahsich ziarovkach (Osram NB plus) by som rad este viac predlzil ich zivotnost...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.