dex Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 Zdravim, kamarád si koupil octavku rv 2000 benzin 1,6 75kw combi nemohl se mu zahřát motor při jízdě po přípojení na diagnostiku nam to naslo chybu 1 Nalezeny chyby: 16500 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Nesmyslny signal P0116 - 35-10 - - - Sporadicky ve skode doporucili vymenu zeleneho cidla tu jsme uděli chybu smazali a projeli a znovu se nenačetla ale po ujeti cca 15km a zastaveni se spustili sahary i když motor nebyl zahřáty na plno a jeli snad 15 min minimalne, museli jsme odpojit baterku jinak by ji to zničilo. Po nastartovani ihned sahara vypne vypnu zapalovani a zase se spustí. Jo a jeste je stim nejak proposene asr? mam problem s kontrolkou asr. Nevite někdo co stim kam mrknout nebo co vyzkoušet aby se to dalo do kupy? Mlhovky - zarovky tam jsou pojistka ok na palubovce pri sepnuti sviti kontrolka ale ¨mlh. světla ne. nemate s tim nekdo zkusenost? Předem moc děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 Pokud jsi z Moravy, pokus se spojit s Vašou je z Prostějova ten na to určitě příjde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 A podívat se na pojistky tě nenapadlo? Ty sahary by odpovídaly spálený pojistce k dochlazovačce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dex Vloženo 9. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 A kde ta pojistka je? je nekde u motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 Nejspíš se jedná o motor s elektronicky řízeným termostatem / umožňuje provozní teplotu až 105 st. C / kód motoru BFQ, BVU, nebo tak nějak. Tady nepomůže měnit G62, pouze celý termostat, resp. jeho el. část. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 A kde ta pojistka je? je nekde u motoru? To kamarád ani neví kde má pojistky? Radil bych mu si pořídit nějakou příručku na OI. Pojistky máš na pravé straně z boku palubovky když otevřeš dveře pod plastem. Zkoukni je všechny, pozici si z hlavy nepamatuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 Nejspíš se jedná o motor s elektronicky řízeným termostatem / umožňuje provozní teplotu až 105 st. C / kód motoru BFQ, BVU, nebo tak nějak. Tady nepomůže měnit G62, pouze celý termostat, resp. jeho el. část. To je taky možnost, nejdřív bych ale kouknul na ty pojistky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dex Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Jo tak pojistky v prostoru kabiny jsou vsechny ok myslel jsem ze to ma jeste nejake. Ale vcera jsme procistili vsechny kontakty na cidlech dali pred chladic papir a auto jsme projeli a zahřáli a vse bez problemu, oddelali potom karton papiruteplota ihned trochu klesla ale pak se dostala na 90 a drzela se a vag jiz nazahlasil zadnou zavadu. zda se byt vse ok ani sahary se nerozjeli po vypnuti zapalovani. tak jsem z toho jelen jak blazen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dex Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Tak je to zase uplne stejne jako na zacatku .... to je v háji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert77 Vloženo 13. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2008 Tak už jsme na to přišli, ulomený plastový cosi držící termostat. Nevíte někdo, jestli se dá sehnat jen díl s termostatem? Celá skříň se mě kupovat nechce. Dík za nápady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tepw808 Vloženo 19. Únor 2011 Sdílet Vloženo 19. Únor 2011 (editace) Ahojte, mam/mal som ten isty problem pri motore 1.9.TDI 77kW, momentalne to nerobi. ProsimTa robert77 ked si mal prasknute "cosi" to bol vlastne plastovy drziak termostatu, ktory sa pripevnoval k bloku a na druhy koniec ide hadica? Resp.nema/nemal pododbu poruchu niekto iny? Na diagnostike nic nenaslo. Dakujem. Editováno: 8. Duben 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 75Kw Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Tak už jsme na to přišli, ulomený plastový cosi držící termostat. Nevíte někdo, jestli se dá sehnat jen díl s termostatem? Celá skříň se mě kupovat nechce. Dík za nápady. Z mé zkušenosti kup celou skříň odešel mi termostat kámoš ze škodovky mi radil ať koupím celou tu skříň že se mi stejně rozpadne. Měl jsem svoji hlavu koupil termostat a razil do Chorvatska na cestě zpět po cca 2 tis km už mi to hlásilo ať zkontroluju hladinu chladící kapaliny. Opravdu mi ta skříň praskla uplně na druhé straně než je termostat. Kupoval jsem skříň termostat čidlo jako komplet 1600Kč třeba seženeš levněji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tepw808 Vloženo 7. Duben 2011 Sdílet Vloženo 7. Duben 2011 Znovu sa objavil ten isty problem = po dlhsej ceste po zhasnuti motora sa po cca.1 minute zacala naplno tocit sahara. Na teste ukazalo nedostatocne naplnenu klimatizaciu. Doplnil som klimu (resp.servis) ... a je po probleme. ... ja checme zase 105-ku !!! No memory - no problem !!! ( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.