Jar_da Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 no on roomster není taky žádný MPV, to bychom se mohli za chvíli bavit o tom, že OII Scout je SUV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 A co teda Roomster je? Já myslel (a asi nebudu sám), že se řadí do třídy miniMPV. Řadí ho tam i Škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 Je zajimavy, ze kdyz nekdo porovnava sirku FI/FII, tak je FI vzdycky focena zesikma a FII z prima....kdyz je prani otcem myslenky Vzdycky ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 Prvni vlastovka Jinak co je teda R kdyz ne miniMPV? Klasickej sedan? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 HjM: hagusy som este na FII takto neriesil niceone: vidis to je presne ten pohlad co mavam dost casto pred sebou a pokazde ked to vidim presne ako je to na tejto fotke tak si poviem ze FII vypada robusne ale na tych 165 (ziletkach) je to smiesne a pripada to ako fabia s velkym zadkom na sparatkach, je potreba dat aspon 185 alebo 195 gumy vtedy to uplne inak vypada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 ty pneumatiky šířky 165 na FII jsou přímo tragédie, jak zepředu tak zezadu. Ještěže tolik těch clasicců nejezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 PMA: Fabia II nevychází z Roomsteru a Roomster nevychází z FII. Ve Škoda Magazínu z jara 2007 k tomu Jens Manske řekl: "Celá modelová řada Fabie včetně Roomsteru vznikala současně a všechny karoserie se vyvíjely společně." Tak v tom pripade to nechapu Par facek bych jim dal tem inzenyrum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 no on roomster není taky žádný MPV, to bychom se mohli za chvíli bavit o tom, že OII Scout je SUV A co to teda podle tebe je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 ja by som par faciek dal vw nech sa uz konecne uvedomi a nechova ako velky cerveny bolsevik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 houmr: No hej, ale komu nedať facku? Všetci výrobcovia si ju zaslúžia, pretože na každom aute je nejaké "ale" a musíš spraviť kompromis. Proste v tejto kategórii lacnejších áut (t.j. cena do 25tis Eur) ideálne auto nie je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 No ja myslim ze inzinieri s tym moc nemaju...snad skor designeri. Inzinier je na to, aby urobil co najlepsie riesenie co sa tyka do funkcnosti, ceny a bezecnosti so zachovanim predpisanych vlastnosti auta podla noriem. A to urcite dani inzinieri splnili na vybornu. To ze sa tam po designovej stranke tie uzke kolesa nehodia je druha vec. Ale by ma zaujimalo aku spotrebu ma to auto s tymi galuzkami. Inzinier urcite na estetickost pozera v poslednom rade. A dokaze to byt pre neho oriesok ked je nejaky futuristicky uchyl designer, ktori nema sajn co dana vec, suciastka ci diel musi splnat ale vie to nakreslit ako to ma vyzerat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 (editace) Zdravím, chtěl bych se zeptat, bylo tu zmíněno, že FI měla kontrolu žárovek a FII to již nemá. Tu kontrolu žárovek měly všechny FI nebo to bylo na přání a které žárovky to konkrétně kontrolovalo a jak to řidiče upozorňovalo?? Třeba když nefunguje žárovka u blinkru, tak to už u FII není signalizováno zvýšenou frekvencí blikání? Díky za odpovědi. Editováno: 16. Listopad 2008, autor: HjM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 u FI to měla snad jen výbava Elegance Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Podla mna to neznamena ze mas kontrolu ziaroviek ked ti blinker blika rychleksie ak je bocna vypalena. Viac by ti o tom vedel asi povedat profor...ale tuto "kontorlu" mal aj moj stary ziguli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IIIRazor Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 hoj, Tak dneska jsem jel ve Fábii I. (2004) Combi HTP, a oproti mému Roomstru 1.4 se mi zdá že má ta fabia silnejsi motor...jako v mestsky provozu ma velký odpich, ale je možný že třeba na dalnici ..by byl roomster lepsi. nwm no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Podla mna to neznamena ze mas kontrolu ziaroviek ked ti blinker blika rychleksie ak je bocna vypalena. Viac by ti o tom vedel asi povedat profor...ale tuto "kontorlu" mal aj moj stary ziguli. Jo, to je fakt, mají to snad všechny auta. Mě to akorát přišlo divné, když se tu psalo že FI měly kontrolu žárovek a já si nepamatuji, že bych si něčeho podobného na FI všiml. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 No my tu mame sluzobne F1 kombi a nic take tiez nemame. Takze asi fakt len urcite vybavy to mali... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Ze mela FI kontrlolu zarovek slysim prvne, asi to fakt muslei byt ve spesl vybave a to sem jezdil skorem desitkou ruznejch. co se tyka toho "rychlejsiho " blikani , kdyz praskne blinkr. U drivejsich prerusovacu to delal zmeneny odpor vetve. Resp to podle me nebylo umyslem vyrobce, ale proste stav. U novejch aut, tedy s RJ sem to nesledoval, tak nevim jak se to chova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 (editace) Díval jsem se na stránky škodovky do návodu k FI a je tam napsáno toto: Žárovky* Kontrolní světlo (znázorněné jako symbol svítící žárovky s vykřičníkem uprostřed) svítí při poškození vlákna žárovky během: • sešlápnutí brzdy (zadní brzdová světla); • rozsvícení světel (přední potkávací světla nebo zadní obrysová světla). Jako varovný signál zazní i akustická signalizace (1 pípnutí). Text zobrazený na informačním displeji*: LIGHTS FAILURE (SVĚTLA ZÁVADA!) nebo BRAKE LIGHT FAILURE (BRZDOVÁ SVĚTLA ZÁVADA!) Editováno: 16. Listopad 2008, autor: HjM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 No pokud v tom navodu je * tak jak jsi to uvedl tady, tak je to urcite doplnkova vybava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 Mel jsem r.v. 2000 Elegance a tam to bylo standardne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JozefDrahovsky Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 Ja bohužiaľ konštruktérov aj manažérov chápem - rozkaz bol jasný, ušetriť kde sa dá. Samozrejme, že s tým nesúhlasím, ale to je tak všetko, čo môže zákazník spraviť. Môže ísť ku konkurencii, no tam sa stretne s tým istým, len v ružovom. Ale poďme k jednotlivým bodom: 1.) s tými schránkami máš pravdu, tieto nové sú dosť nepraktické, hlavne tvar vnútra tej spodnej. Ale nápad s 2 oddelenými schránkami sa mi páči, škoda, že ho nedotiahli k dokonalosti. 2.) nádrž otvárateľná zvnútra lankom skončila u každého auta, všetci otvárajú zvonka buď tzv. push-push systémom (napr OII), alebo klasicky zobáčikovými dvierkami aj u modelov v cenách nad milión korún. Na lankový systém bolo dosť veľa reklamácií, v zime víčka zamŕzali, po celý rok dochádzalo zasa k vyháknutiu lanka atď. 3.) to zamykanie okien diaľkovým oficiálne u FI spraviť tiež nešlo, ak si dobre pamätám, až neskôr sa upravovala RJ komfortu, aby to vedela. Buďme radi, že máme vôbec možnosť okná zavrieť kľúčom, sú autá, kde to nejde a dokonca okná ani nie sú sekvenčé (námatkovo Focus alebo Mégane). Dá sa to riešiť neorigo alarmom s dovieraním okien, to funguje spoľahlivo. 4.) áno, nastavenie podsvietenia chýba 5.) tá pohárová nádobka sa mi nejak extra nepáči, popolníček v FI bol určite praktickejší. Zasa sa ušetrilo tam, kde sa nemalo - a cena za ten popolník tiež nie je nejak extra ľudová 6.) s týmto nesúhlasím, naopak tvrdím, že stredová konzola je tvarovaná podstatne lepšie, než bola v FI. Záleží ale od toho, ako a aký človek sedí za volantom. Netvrdím, že FII a R sú tie najlepšie autá, no vzhľadom na to, aký mám prehľad aj o konkurencii, stále tvrdím a budem tvrdiť, že napriek všetkým menším či väčším nedostatkom patria k tomu lepšiemu, čo sa dá aktuálne kúpiť. Ideálne auto neexistuje, nikto ho zatiaľ nevyrobil - a ani nevyrobí. Je vždy na človeku, aby pred kúpou zistil čo najviac o tom, čo ide kupovať a pri samotnom výbere spravil určité kompromisy. A od toho je tu aj naše fórum, aby sme pomáhali nie len sebe, ale ja tým, ktorí auto vyberajú Pretože nech nakoniec človek kúpi hocaké auto, vždy v ňom bude hlodať červíček, čo by bolo, keby kúpil niečo iné! Musim unazt, ze Roomset ma voci F aj vyhody. Zaujimave je, ze nevyhody nie su principialne, na ich odstraneni by stacilo trochu pri konstrukcii rozmyslat. Napriklad to zatvaranie okien. Uz raz su ovladane elektronicky z riadiaceho pocitaca, ked vytiahnem klucik zo zapalovania este sa daju zatvorit ale musim to stihnut skor nez niekto otvori dvere, lebo v tom momente su uz neovladatelne. Cize z konstrukcneho a programatarskeho hladiska drobnosti, ale z hladiska konfortu vodica a jeho spokojnosti vyznamna vec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 Čo sa týka tej kontroly žiaroviek, mala to len výbava Elegance, po celý čas výroby FI. Kontrola fungovala len na brzdové svetlá, obrysové a stretávacie. Jozef: Máš úplnú pravdu. Stačilo naozaj kúsok, dotiahnuť tých zopár detailov po funkčnej aj konštrukčnej stránke a hneď to mohlo byť lepšie. Ako napríklad tie okná, stačilo spraviť jednu jedinú vec: Pri zamykaní kľúčom na zatvorenie okien treba kľúč podržať v zamykacej polohe, aby sa okná začali zatvárať - takto to aj je spravené. A analogicky podľa tohto stačilo spraviť aj to, aby po stlačení ovládača RJ predĺžila zamykací impulz na tých X sekúnd, a bolo by to vyriešené. Konkrétne takto funguje doťahovanie okien, ak je namontovaný alarm (nie z výroby)... Ak to takto vedeli vyriešiť výrobcovia univerzálnych alarmov, prečo nie VW koncern len jednoduchým upravením softvéru v RJ komfortu? Ale ako som už písal vyššie, buďme radi, že vôbec to funguje tak, ako to fungje - u veľa áut sťahovanie okien funguje len v polohe kľúča II, nie je dokonca ani sekvenčné a už vôbec nejde zavrieť zvonka... A sú to autá inej kategórie, než FII/R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 (editace) Vím že je to dost lamný dotaz, ale můžu se zeptat, co se přesně rozumí tím sekvenčním stahováním oken?? (jestli je moje domněnka správná) Editováno: 17. Listopad 2008, autor: HjM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 Sekvenčné sťahovanie okien znamená, že okno vieš úplne zavrieť alebo úplne stiahnuť jediným zmačknutím tlačítka - proste ho cca. sekundu podržíš, potom pustíš a okno sa vysúva/zasúva až do krajnej polohy. Takto je to u škodoviek, pri ovládaní okien od šoféra od čias FI. Napr u Méganov to funguje od šoféra len na jeho okno, ak otváraš/zatváraš okno iné, tak musíš tlačítko držať, kým sa nezavrie/neotvorí úplne. U nášho Focusu MR2007 to dokonca nefunguje ani na šoférovo okno, takže ak ho stiahneš napr pri rampe na parkovisku, ako truhlík musíš tlačítko držať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.