Přejít na obsah

D-DOT s parkovacím asistentem


dolezelk

Doporučené příspěvky

zdravim podarilo sa mi zohnat D-dot (použity(

a mam ho zopojeny v GOLFE IV ako CAN

a mam aj origo parkovaci asistent a po zaraden spiatocky sa mi nezobrazi to auticko s tou grafikou co je na uplne prvej stranke tejto temy ale iba hore napis PARKING a najkratsia vzdialenost

nevie niekto poradit co mam zle alebo to musim prerobit na 3- drat aby mi to ukazovalo aj to cuvajuce auto?

dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha no to je skoda lebo 3-drat mi nejde

ale mam dalsiu otazku mam automat a ked chcem z neho zobrazit neaku hodnotu Ddot skoci automaticky do modu pre diagnostiku

neda sa tam nieco nastavit ?

lebo aj s normalnou OBD diagnostikou to troska dlhsie trva kym ju nacita lebo ta jednotka je dost pomala je to r.v.98

ale niekedy sa podari aj zobrazit ale ozaj iba niekedy

tak ak niekto vie ci sa to da neak oklamat dajte pls vediet inak je to dobra vec a ostatne rj idu normalne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

D-Dot pouzivam k plne spokojenosti uz nejaky ten patek, ale v hlave mi vrta jedna otazka. Kdyz zobrazuji na displeji napr. data z jednotky ABS, nemuze se stat, ze je jednotka diky diagnostickemu rezimu (tj. posilanim dat po K-lince) zatizena a pracuje pomaleji? Napriklad ze pomaleji reaguje na zmenu provozniho rezimu, pomaleji odecita rychlost otaceni jednotlivych kol apod.? Neznam sice vnitrni konstrukci RJ auta, ale treba nedavno jsem odladoval modul denniho sviceni vlastni konstrukce osazeny jednocipem Atmel ATMega a kvuli zjisteni analogovych hodnot ktere meril jsem rozchodil datovy prenos pomoci UART a prevodniku na seriovy port a neveril jsem svym ocim, kdyz jsem zjistil jak moc zpomalila tato komunikace beh vlastniho programu v jednocipu. Proto jsem zacal premyslet o tom, zda se neco takoveho nedeje i v RJ, po kterych je vyzadovano posilani diagnostickych dat po K-lince.

V pripade, ze zjistuji nejaka data z CAN, pouze nasloucham komunikaci mezi jednotlivymi RJ, pokud ale data cerpam z K-linky, "nutim" onu jednotku ke komunikaci, kterou bezne nevykonava. Jestli se pletu, opravte me ;-)

Editováno: , autor: tomina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diagnostika nemuže funkci nijak omezovat když se  určitý věci na uáutě kontrolujou při plným výkonu  a za provozu

Taky doufám, že to je tak jak říkáš. Ale přeci jenom, na 100% to asi nikdo neví. Diagnostika po K-line je navržená na krátkodobý provoz, na ověření funkčnosti vstupních prvků apod. Nikdo asi nečekal, že bude využitá pro D-Dot nebo podobné moduly, který běží trvale.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuji,vetsinu hodnot jsem si nacetl z VAG-COM, v dilenske prirucce jsem to nejak nemohl najit.Ale mam par udaju,ktere nemohu nikde najit.Vse je pro Octavii1 81kW mr01.Teplota Oleje,teplota katalyzatoru,kroutici moment a vnitrni teplota ve vozu?Muze mi nekdo pomoct?Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

 Asi je to škoda... Ale nakonec jsem se s tím smířil. Já jsem ho taky hned, jak jsem to minulý rok objevil, chtěl. A dneska jsem nakonec rád, že to tak umřelo. Ani mi to nechybí... Krom toho byly nějaké problémy s diagnostikou a musel bych kvůli tomu kupovat OBD kabel, zatímco mám originál HEX-CAN a s tím to nejede. Tak asi tak. Jak to tak už rok sleduju, tak se mi zdá, že D-Dot je zkrátka minulostí... Taky si říkám škoda... 

Editováno: , autor: Řehoř
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak az tak uplne to neumrelo :)

Preci jenom se mi v Listopadu narodil syn, navic nova prace, atd. No proste cas 0.

Posledni mesic jsem trosku intenzivneji pracoval na d-dotu. Ted mam jiz hotovu verzi 1.40 s podporou kwp2000. (napr. pro HTP Fabky, nove ABSky)

prave testuji EDC16 a 17 z Oktavky II, ktera take bezi pres kwp2000. tento tyden by mi meli prijit budiky z o2, takze pripravim verzi pro o2, roomstera apod.

Dal tam je par uprav, aby se predeslo poskozeni eepromky. (zahada u atmelu)

ovladaci soft do windows mam jiz take upraven, kontroluje vstupy na zadani spatnych hodnot, ktere mohou zpusobit zhrouceni d-dotu.

Jeden zakaznik mel jeste zajimavy napad, ktery hodlam zapracovat a to, ze pred CAN se precte rychlosti jednotlivych kol a pokud se nektera lisi, tak upozorni na pokles tlaku v pneu.

1.40 je zatim ve fazi release candidate, podpora kwp2000 je beta, ale pokud ji budete nekdo chtit zkusit, tak neni problem.

Po prvotnim testovani kwp2000 se zda, ze neni problem. Akorat podpora tohoto protokolu neni zatim dostatecne robustni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dolezelk: tak to gratuluju, k synovi ! :)

já mám roomstera 07 zatím bez maxidotu, asi si ho nechám dodelat od Honzy72 i s tempomanem.

a zeptal bych se ostatních...

když jsem toto vlákno pročítal, tak sem docela zmatenej.

Co mám v R, 3-drát nebo CAN ?? případně co je lepší a jak to poznam, díík moc

a je rozdíl když nemám parkovacího asistenta?

ještě k tomu vubec nechápu jak to v tom autě funguje, co po čem chodí apod. jen nak vim, že je tam sbernice CAN-BUS po který komunikujou ty zařízení

a to sme jeste k tomu tenhle školní rok probírali programovaní ATMELU, že já mel dávat pozor a mohl jsem dělat podobné veci jako dolezelk DDoty .. :D

mimo to dolezelk je největší frajer, že se vtom umí vyznat a hlavně to umí realizovat, to se mí líbí, držím mu palce, jen tak dál ;)

Editováno: , autor: IIIRazor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ovladaci soft do windows mam jiz take upraven, kontroluje vstupy na zadani spatnych hodnot, ktere mohou zpusobit zhrouceni d-dotu.

Jeden zakaznik mel jeste zajimavy napad, ktery hodlam zapracovat a to, ze pred CAN se precte rychlosti jednotlivych kol a pokud se nektera lisi, tak upozorni na pokles tlaku v pneu.

1.40 je zatim ve fazi release candidate, podpora kwp2000 je beta, ale pokud ji budete nekdo chtit zkusit, tak neni problem.

Po prvotnim testovani kwp2000 se zda, ze neni problem. Akorat podpora tohoto protokolu neni zatim dostatecne robustni.

Super, ta kontrola tlaku pneu je zajímavá a klidně tu novou verzi můžu otestovat na svoji Fabce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://profi.edisk.cz/adresar/23956/d-dot1.49.html

Pribyla podpora jednotek SIMOS, ktere maji nestandardni zobrazovani skupin. zatim beta.

je zmenena stuktura konfiguracniho souboru, takze je treba pouzivat novou verzi d-dot tool

kontrola tlaku v pneu zatim neni implementovana.

dodavka ddotu uz neni problem, jakmile se vratim z dovolene, 28.8. je mozno dodat dalsi.

Editováno: , autor: dolezelk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hned jak se mi podari opravit wokna v notasu tak to nasypu do auta a otestuju.

Edit:

Tak nahrani noveho firmware bez problemu, vlastni konfigurace taky v pohode....navic uz funguje i propojeni s klimatizaci:-)

Jsem rad ze tento projekt neumrel a tesim se na dalsi verze firmware...

Editováno: , autor: majkl.s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rad slysim. ted zrovna testuji noveou verzi kde se prepinaji bloky trosku jinak. Je tam prodleva mezi prepnutim a naslednym pripojenim do jednotky, takze pokud d-dot cte z vice RJ, tak nemusim po kazdym prepnuti cekat, nez to nacte, ale muzu je v podstate preskocit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...