LPG Vloženo 24. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 Je toho tu o tomto problému dost ale nenašel jsem přesně tuto závadu.Po nastartování začne ihned blikat žhavení a svítí kontrolka elektroniky motoru.Maxík píše"MOTOR-DO DÍLNY". Brzdový spínač jsem dal nový ale nic. Nevím jestli to může mít souvislost ale rosvítilo se to při delším prohrabávání na sněhové břečce. Všem moc díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 24. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 To chce diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LPG Vloženo 24. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 Se z toho pose.u,auto stálo asi hodinu a půl a pak jedu a asi po 1km to zhaslo a dobrý.Nechápu to.Nemůže se třeba někam dostat voda z těch sraček na silnici a pak to tohle dělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 24. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 kamosovi toto delalo na seat ibiza cupra GT.mel nejaky blby zarovky bo co rikal vzadu na blinkru.tak je jen tak vymenil ze svitily strasne silne a od ty doby ma klidek.nevi dodnes jestli to bylo tim ale od te doby co to vymenil,potom nastartoval a nerozla se.tak to zkus taky,i kdyz to bude asi blbost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 24. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 vcera sem to resil kamosovina aute a jemu to hlasi spatny predvstrik,nedelals ted nekdy rozvody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 24. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 predvstrik kdyz je spatnej blika zhaveni?jsi si tim jistej??kamosovy nekdy blikal nekdy ne.jak pisu o par radku nahore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LPG Vloženo 24. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 kamosovi toto delalo na seat ibiza cupra GT.mel nejaky blby zarovky bo co rikal vzadu na blinkru.tak je jen tak vymenil ze svitily strasne silne a od ty doby ma klidek.nevi dodnes jestli to bylo tim ale od te doby co to vymenil,potom nastartoval a nerozla se.tak to zkus taky,i kdyz to bude asi blbost. Zkusím to ,za to nic nedám,díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LPG Vloženo 24. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 vcera sem to resil kamosovina aute a jemu to hlasi spatny predvstrik,nedelals ted nekdy rozvody? Rozvody sen nedělal,maj před sebou ještě 35000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 24. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 predvstrik kdyz je spatnej blika zhaveni?jsi si tim jistej??kamosovy nekdy blikal nekdy ne.jak pisu o par radku nahore. to napsal vag,nekdo tu psal ze blikajici zhaveni muze byt 8 zavad,vse ma ok akorat to psalo jedinou chybu a to ten predvstrik tak podle toho soudim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 25. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2008 1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru 2) ventil počátku vstřiku N108 3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku) 4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku) 5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru) 6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149 7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LPG Vloženo 25. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2008 (editace) Už mi svítí i kontrolka ESP tak sem dnes byl ve Škodovce a ukázalo to závadu nějakého snímače na čerpadle.Ještě to prý může být špatným nastavením předvstřiku tak jim to příští pátek dám ať to seříděj a uvidíme. Editováno: 25. Listopad 2008, autor: LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 25. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2008 sem ti to tady psal ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LPG Vloženo 25. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2008 No jo psal ale když se v tom nevyznám tak už sem nevěděl co dal doufal sem,že tobude něco kolem těch brzdových světel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buff Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 Já můžu číct, že jsem měl úplně stejný problém. Blikalo žhavení, ale nezhaslo a psalo MOTOR DO DÍLNY. Měl jsem prasklé obě brzdové žárovky. Vyměnil jsem žárovky brzdových světel a bylo to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 TO buff: kamos mel prave to same ale na blinkrech.zarovky mus vitily ale on koupil nejaky spesl co silene svitily.koupil jiny a je to lepsi,ale obcas mu to zablika jeste ne po kazdym startu ale zablika.ma ale externi cip takze jestli to nebude tim no jeste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 7. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2008 (editace) No tak to ja mel podobnej problem. Jednoho letniho vikendu jsem jel do OV a natankoval jsem tam nekde nejakou spatnou naftu, alespon soudim ze to tak bylo nic se celou dobu nedelo a vse v poho jen kdyz jsem sel za dva dny do garaze tak mi po startu zacalo svitit to zhaveni kdyz jsem vipl motor a opet nastartoval tak to nekdy prestalo svitit ale jinak skoro pokazdem startu svitilo to zhaveni. Nevedel jsem co s tim ,chtel jsem dalsi den zajet do servisu koupit brzdovej spinac ale uz jsem nenastartoval a musel jsem to tam odtahnout cerpadlo nenasavalo naftu a po dukladnem prohlednuti se jeste zjistilo ze jsou i dva vstriky uplne zasvinene nejakym humusem a ten jeden z nich uz byl na tvrdo prilepenej. tak to byla docela draha oprava dal jsem nove cerpadlo a jeden vstrik. ten druhej se podarilo vycistit a rozchodit. no a prej to bylo v cerpadle jako zpenene mleko , od te doby davam na jednu nadrz nafty 1/2 L oleje M2T aby byla nafta mastnejsi a nepridrela mi vstrikya cerpadlo Tak snad se Vam tento problem vyhne a nebudete to muset resit jako ja. Editováno: 8. Prosinec 2008, autor: bruno128 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buff Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 No, tak to Ti nezávidím. To asi není jednorázově špatná nafta. Tankoval si nějakou pofiderní naftu delší dobu, nebo si bral normálně u pumpy? Je to maras. Když dáš pistol do hrdla, tak stejně houby víš co tam teče za svinstvo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 25. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2008 No prave ze ja nikde od nikoho naftu neberu jen na pumpach. Tam co jsem tehdy natankoval to byla nejaka malinka pumpa v arealu nejakeho podniku. Ale to je tezky jak rias, nikdo nevi co tam tece za humus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buff Vloženo 25. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2008 Čert ví, z jaké pumpy to mohlo být. Prý docela nekvalitní je Slovnaft. Z jaké pumpy si bral? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 27. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2008 No to ja netusim jak se to jmenovalo. Psal jsem ze to bylo v nejakem firemnim arealu. U nas je taky jedna pumpa co ma jeden autodopravce , ma celkem dobrou cenu a nekdy tam tankuji taky ale co jsem od jeho znamich zaslechl tak se zasobuje dobrou naftou jelikoz ma nakoupene nove kamiony a sam tam tankuje svuj osobak. Tak si myslim ze by si to do vlastnich aut nenalival kdyby to bylo spatne.To jsem klidne mohl mit uz nejakej mensi naznak a tou naftou jsem mu uz treba jen pomohl do hrobu. Tezko rict. Ted radeji pridavam do nafty ten olej at neni tak sucha. Nicemu to neskodi ba naopak a ani to vic nekouri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buff Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Já si třeba myslím, že kvalitní je OMW a Shell. Tam bych neměl strach brát. A ten cenový rozdíl nebude tak markantní. Zkus a uvidíš. U těch malých pump a v areálech bych měl strach krom ČSAD. O těch vím, že berou od ČEPRA a Ti mají dobrou naftu. Samozřejmě dodávají taky na mnoho jiných pump. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Ahoj chlapove mam O1 TDi 81kw 370tis najeto rv. 98 a jediny tema ohledne ventilu N108 je tady tak jestli muzu se na neco zeptam, kdyz ho dam testovat v akcnich clenech motoru tak co presne by to melo delat kdyz je zrovna v akci?? Me ten motor zacne menit zvuk v pravidelnych intervalech takovy vrr, normal, vrrr, normal, vrrr, normal atd.... diky za odpoved a este se zeptam co muze zpusobit brutalni padani nafty ze to uplne vyprazdni privodni hadicku?? dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.