Mirek 835 Vloženo 11. Červenec 2016 Vloženo 11. Červenec 2016 Ahoj tak ani u F 2 nesmí po výměně kotoučů a destiček jít otáčet kolem ztuha,nebo vydávat nějaký škaredý zvuk. Kotouče i desky si sednou,někdy to trvá i víc než jen 30 km. Záleží na způsobu jízdy. Citovat
gtride Vloženo 11. Červenec 2016 Vloženo 11. Červenec 2016 intelsk pri výmene hlavne treba zatlačiť piest brzdiča až na doraz ak máš komponenty určené pre daný typ vozidla tak brzdu vložíš úplne ľahko nesmie to ísť nasilu a až po xxkm si brzdy sadnú(platničky s kotúčmi). Citovat
shrek_85 Vloženo 31. Březen 2020 Vloženo 31. Březen 2020 Na Fabii mám vpředu brzdy FS-III. Čím se mají správně mazat ty výstupky na těhlici, po kterých chodí brzdové destičky? V dílenské příručce se o tom nic nepíše. Když mi v autorizovaném servisu před dvěma lety měnili brzdové třmeny, tak to namazali něčím bílým. Myslel jsem, že to je "Vysokoteplotní tuhá mazací pasta pro brzdový systém." s označením G 000 650, tak jsem to koupil na e-shopu: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n05210800-mazaci-pasta-skoda-25185.html za asi 1500 Kč. Přišla mi tuba, kde seděl výrobce i číselné označení, ale vevnitř byla šedá (ne bílá) pasta. Volal jsem na e-shop a oni na základě toho prý volali do Škodovky, kde jim řekli, že na barvě nezáleží, pokud sedí to číslo. Je opravu možné, že ta originál mazací pasta má šedou barvu? Na první pohled to vypadá OK, ale mám strach, aby mi to třeba nezačalo kapat na kotouče, až ty brzdy jednou pořádně zahřeju... Citovat
suri. Vloženo 31. Březen 2020 Vloženo 31. Březen 2020 g000650 je normálna vysokotepelná pasta na plochy kde chodia segmenty , pod kotúče , na náboje a pod ... biela je g052150a2 a je to tuk na vodítka , manžety a iné veci v gume ktoré normálne vazelíny leptajú Citovat
shrek_85 Vloženo 31. Březen 2020 Vloženo 31. Březen 2020 @suri.aha, to dává smysl. Díky za vysvětlení! Citovat
fabia 1.2htp jezdec Vloženo 1. Prosinec 2020 Vloženo 1. Prosinec 2020 Zdravím přátelé, Tak při mé cestě hledání závady (kontrolka brzd) sem okoukával ruční brzdu a objevil sem tuto potíž. Nepřijde mi normální, že to kolo jde tak ztuha, či ano ? Díky za názory, případně řešení. ( Z mé hlavy mě napadlo pouze rozebrat zadní pakny, pročistit a vrátit, ale než se do toho pustím tak bych rád znal Vaše názory. Díky. v4.mp4 v5.mp4 Citovat
mambo Vloženo 2. Prosinec 2020 Vloženo 2. Prosinec 2020 (editace) Normální to určitě není. To kolo musí jít úplně volně jako to pravé. Chce to rozebrat, vyčistit, zkontrolovat, nastavit správně samostav a případně nastavit ruční brzdu. Obě kola by měly při postupném zatahování ruční brzdy klást stejný odpor při otáčení. A rovnou omrknout i ložiska kol, jestli nemají vůli. Editováno: 2. Prosinec 2020, autor: mambo Citovat
petousek Vloženo včera v 10:21 Vloženo včera v 10:21 Ahoj, potrebuji vymenit prachovku (praskla) na trmenu brzdy 1LQ u fabie 1, brzdovy trmen FS-3 Ate, 54 mm, VW 82, 254/6. Pist jsem ze trmenu vyjmul, ale prachovaka se zda byt nalisovana a nejde vyjmout bez nasili. Mam novou prachovku QUICK BRAKE 114-0003 - Sada pro opravu brzdového třmenu, ktera sedi prumerem, ale jinak se zda byt jina nez puvodni (mensi pri natazeni) a vklada se do drazky. Nikde jsem nenasel zadnou prachovku, ktera by pusobila, ze by se mela do trmenu zalisovat. Setkal jste se nekdos tim, ze by byla u tohoto brzdoveho trmene prachovaka lisovana? Jak ji mohu vymenit? Kde ji mohu sehnat, nebo je to proste jen prirezle a nova prachovka, co jsem uvadel tam bude pasovat. Dekuji moc za rady. Citovat
shrek_85 Vloženo před 15 hodinami Vloženo před 15 hodinami Cvičně jsem rozebíral jeden origo FS-III třmen, který jsem pak vyhazoval. Byla tam gumová prachovka, která se po vytáhnutí pístu dala vytáhnout normálně rukou. Na YouTube jsou videa, kde je vidět, jak se používají ty opravné sady, viz např. Citovat
petousek Vloženo před 3 hodinami Vloženo před 3 hodinami Diky moc Shrek_85, tohle video i x-dalsich jsem videl a nikde nepusobi, ze by prachovku extra pacili. Pistek jsem vytlacil vzduchem. Ale prachovka je bud tak slepena lety nebo prirezla. Nepusobi pritom nijak tvrde. Macolaiden, se na svych videich zminuje, ze takove prachovky existuji, ale netusim, zda se to tyka i trmenu LS-III, proto se ptam, zda se s tim nekdo treba jiz nesetkal. Zkousel jsem to klinem i hackem, ale prachovka se ani nehne, nechci ji znicit, neb nemam aktualne v dosahu zadnou nahradu trmenu a potrebuju odjet. Zatim se mi prachovku podarilo zalepit, urcite to nevydrzi, ale da mi to cas to resit. Pokud by tu byl nekdo kdo by si byl absolutne jistej, ze tam je vzdy jen gumova prachovka, co se vklada do drazky a ze tu puvodni muze treba nejak vyrezat dejte vedet. Tahem nebo pacenim mi to nejde. Citovat
lenovoman Vloženo před 2 hodinami Vloženo před 2 hodinami Ahoj, pracoval som už dávnejšie v Jabloncu a robili sme brzdy na autá , aj škodu no nie tieto presne čo je vyšie na videu. V brzde strmeni sa dávala gumička do toho otvoru kde je piest, potom sa klasicky nasadila prachovka a brzda sa dala do kolotoča, tak sa volal ten stroj kde to šróbovalo dnu piest a nastavilo to tlaky a podobne, takže prachovka je len nasadená a nič ju nedrží. Pri demontáži sme používali špeciálni kľúč ktorým sa piest vyšróboval von, následne sa vybrala prachovka a aj gumička. Nasadili sa nové komponenty a otestovala sa brzda na škúšačke či je ok. Doporučoval by som nasadenie novej gumičky po prečistení kde je piest, aj prachovku novú dať, ona stvrdne časom a nová je pružná. Citovat
shrek_85 Vloženo před 2 hodinami Vloženo před 2 hodinami Píst se šroubuje na zadních brzdových třmenech, kde je samostav ruční brzdy. Na předních brzdových třmemech na pístu žádný závit není. Co se týká různých konstrukcí prachovky, těžko říct. Já jsem měl origo třmeny, kde byla jen guma. Výrobce zadních brzdových třmenů byl Lucas. U těch předních si nejsem jistý, ale ATE podle mě nejsou origo třmeny. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.