Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj tak ani u F 2 nesmí  po výměně kotoučů a destiček  jít otáčet kolem ztuha,nebo vydávat nějaký škaredý zvuk. Kotouče i desky si sednou,někdy to trvá i víc než jen 30 km. Záleží na způsobu jízdy.

Vloženo

intelsk  pri výmene hlavne treba zatlačiť piest brzdiča až na doraz ak máš komponenty určené pre daný typ vozidla tak brzdu vložíš úplne ľahko nesmie to ísť nasilu a až po xxkm si brzdy sadnú(platničky s kotúčmi).

  • o 3 roky později...
Vloženo

Na Fabii mám vpředu brzdy FS-III.  Čím se mají správně mazat ty výstupky na těhlici, po kterých chodí brzdové destičky?  V dílenské příručce se o tom nic nepíše.  Když mi v autorizovaném servisu před dvěma lety měnili brzdové třmeny, tak to namazali něčím bílým.  Myslel jsem, že to je "Vysokoteplotní tuhá mazací pasta pro brzdový systém." s označením G 000 650, tak jsem to koupil na e-shopu: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n05210800-mazaci-pasta-skoda-25185.html za asi 1500 Kč.  Přišla mi tuba, kde seděl výrobce i číselné označení, ale vevnitř byla šedá (ne bílá) pasta.  Volal jsem na e-shop a oni na základě toho prý volali do Škodovky, kde jim řekli, že na barvě nezáleží, pokud sedí to číslo.  Je opravu možné, že ta originál mazací pasta má šedou barvu?  Na první pohled to vypadá OK, ale mám strach, aby mi to třeba nezačalo kapat na kotouče, až ty brzdy jednou pořádně zahřeju...

Vloženo

g000650 je normálna vysokotepelná pasta na plochy kde chodia segmenty , pod kotúče , na náboje a pod ...  biela je g052150a2 a je to tuk na vodítka , manžety a iné veci v gume ktoré normálne vazelíny leptajú 

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Zdravím přátelé,

Tak při mé cestě hledání závady (kontrolka brzd) sem okoukával ruční brzdu a objevil sem tuto potíž. Nepřijde mi normální, že to kolo jde tak ztuha, či ano ? Díky za názory, případně řešení. ( Z mé hlavy mě napadlo pouze rozebrat zadní pakny, pročistit a vrátit, ale než se do toho pustím tak bych rád znal Vaše názory. Díky. 

Vloženo (editace)

Normální to určitě není. To kolo musí jít úplně volně jako to pravé. Chce to rozebrat, vyčistit, zkontrolovat, nastavit správně samostav a případně nastavit ruční brzdu. Obě kola by měly při postupném zatahování ruční brzdy klást stejný odpor při otáčení. A rovnou omrknout i ložiska kol, jestli nemají vůli.

Editováno: , autor: mambo

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...