Leden 2, 200916 r Nepises kolko mas kilometrou??? jak mas staru baterku??? O baterku sa treba obcas aj postarat doliat destilku + nabit na nabijacke u DIESLU HLAVNE. NA SDI IDE 70AH BATERKA. :) :) Auto bolo kupované nové, má najezdené 41217km a baterka menená nebola
Leden 2, 200916 r Nepises kolko mas kilometrou??? jak mas staru baterku??? O baterku sa treba obcas aj postarat doliat destilku + nabit na nabijacke u DIESLU HLAVNE. NA SDI IDE 70AH BATERKA. :) :) auto je kupovane nové má 41217km a baterka neni menená
Leden 2, 200916 r Auto bolo kupované nové, má najezdené 41217km a baterka menená nebola :palec2: Este si zabudol to najhlavnejsie ROK VYROBY Lebo tieto kilometre co udavas moze mat aj 3mesacne AUTO ale aj 10 rocne. ;)
Leden 2, 200916 r Odmeraj si baterku Voltmetrom,12V A viac tak JE O.K. ked je pod tak doliat +nabit .Potom pozri na naftu aka je(cira alebo kalna) -volnym okom uvidis priesvitna hadicka ktora vedie z naft.filtra do cerpadla. pozri poistku ktora je na baterke co mas na zhavice .Skontroluj zhavice.
Leden 2, 200916 r 45000 6 let stare auto? nemas to z kupskodu? tak 6 roku to este nemá bolo to kupované priamo z výroby na vlastné požiadavky ziačiatkom leta 2003
Leden 3, 200916 r Tak jsem vcera objevil tento prispevek vypadalo to presne na ten samy problem co to dela me. Kdyz je pod nulou tak pomalu chyta starter se podle me toci normalne a pak to naskoci jako by ty valce startovali po jednom vcetne vizualniho efektu zamnou. POkud je uz autiko aspon trosku zahrate tak bez problemu. Baterii mam novou Yuasa. Pojistky jsem diky tomuto prispevku zkontroloval. Relatko nevim jak zkontrolovat ale pri pootoceni klicku relatko cvaka. po zhaveni necvakne nic ale asi 5s po zhasnuti zhavici kontrolky zas neco cvakne. Jinak mam nalitano 87tis km. TDi 66kW 2003/2004 (ALH). Auto je od zacatku me. Nafta z filtru pohledem ok je tam takova bublina ale to by snad vadit nemelo ne? Filtr je meneny tusim v 60 za orig Skoda. Zkusim vymenit zhavice mam puvodni a uvidim co dal. Nechci to trapit. Kazdopadne dik za prispevek, je fajn ze takove forum zde je. Bart
Leden 3, 200916 r Tak jsem vcera objevil tento prispevek vypadalo to presne na ten samy problem co to dela me. Kdyz je pod nulou tak pomalu chyta starter se podle me toci normalne a pak to naskoci jako by ty valce startovali po jednom vcetne vizualniho efektu zamnou. POkud je uz autiko aspon trosku zahrate tak bez problemu. Baterii mam novou Yuasa. Pojistky jsem diky tomuto prispevku zkontroloval. Relatko nevim jak zkontrolovat ale pri pootoceni klicku relatko cvaka. po zhaveni necvakne nic ale asi 5s po zhasnuti zhavici kontrolky zas neco cvakne. Jinak mam nalitano 87tis km. TDi 66kW 2003/2004 (ALH). Auto je od zacatku me. Nafta z filtru pohledem ok je tam takova bublina ale to by snad vadit nemelo ne? Filtr je meneny tusim v 60 za orig Skoda. Zkusim vymenit zhavice mam puvodni a uvidim co dal. Nechci to trapit. Kazdopadne dik za prispevek, je fajn ze takove forum zde je. Bart Najprv skontroluj zhavice ci ti DOBRE ZHAVIA vymontuj ich a az potom kupuj Nove!!!
Leden 3, 200916 r Tu je navod od COSBYHO podla toho si prekontroluj zhavice jak Zhavia http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=4575
Leden 3, 200916 r Díky ale ja bohuzel nemam ani poradne kde a nemam naradi musim s tim zajet ke kamaradovi...a mrknout na to. Zhavice jsem uz objednal BERU GN855.
Leden 3, 200916 r Díky ale ja bohuzel nemam ani poradne kde a nemam naradi musim s tim zajet ke kamaradovi...a mrknout na to. Zhavice jsem uz objednal BERU GN855. Najprv si mal spravit TEST ZHAVICOU a az potom objednat+vymenit P.S. Kontrolu si spravis aj vonku na parkovisku a naradie urcite mas niake nepotrebujes nic specialneho. Upraveno Leden 3, 200916 r od PROCHY603
Leden 3, 200916 r No ja myslim ze to bude stejne necim jinym ale zhavice mam puvodni a radeji je vymenim. Kdyby to bylo zhavicema tka mi kamarad rikal ze by treba pomohlo 2x zhavit a pak by to startovalo lepe... Zkusim to cidlo teploty zkontrolovat na VAGu jak tu nekdo psal, pak jeste relatko ale to nevim jak zkontrolovat. Doufam ze to nebude nic vazneho ted ma byt hodne pod nulou ....
Leden 3, 200916 r zdravim ja mam podobny problem teraz ked je vonku v noci okolo - 10 tak rano nazhavy okolo 30sekund ale nenaskoci na druhy az treti krat zacne chytat ale zhruba na stvrty az piaty raz naskoci s poriadnou davkou dymu a po nastartovani par sekund zapipa vystraha a asi na minutu sa rozblika kontrolka teploty vody.potom uz startuje v pohode aj po pol dni v mraze ale od vecera do rana to iste znovu. podla mna by to malo byt tiez cidlo teploty ale nemam VAG.aj spotreba sa mi nezda je kusok vyzsia ako by mala byt mam to teraz kupene z druhej ruky tak neviem kolko to zerie ale pod 5 litrou sa velmi tazko viem dostat. 66kW 98 rok Upraveno Leden 3, 200916 r od Papek
Leden 3, 200916 r nazdárek lidi včera jsem dal octavii 1.9tdi do garáže rano jsem ji nenastartoval žhavení mám po servisu vyměnil jsem filtr paliva a nic. Co by to mohlo ještě být? Mám najeto 300000 Upraveno Leden 3, 200916 r od pneu.blaha
Leden 4, 200916 r baterku mám v pořádku dal jsem to do tepla a uvidím když jsem vyndal filtr tak byl zamrzlý tak to skusím rozmrazit a uvidí se .
Leden 4, 200916 r to Bart: mam stejny motor co ty...take v zime dlouhy starty,v lete odesla baterka koupil jsem novou a pote bylo zjisteno ze zhavice vsechny jsem mel KO , ale v -5 jsem nastartoval coz me dost zaskocilo.starty strasne dlouhy.letos jsem to poradne ozkousel,je to lepsi ale jako by jsem tam taky slysel ze ny chytly 3valce a za chvili jeden...ale je to strasne malo slyset.to kdyz jsem mel zhavice KO to bylo jak pises,jako by naskakoval jedn valec po druhym.
Leden 4, 200916 r Tak studený start je mizerný u většiny dieslovejch octavii, moje 1,9 TDi startuje taky mizerně teď když je -15°C...... nažhavim, startér točí taky ztuha protože tam mám 5let starou baterku, a zdá se mi že mi to startuje tak po válcích ale nestalo se mi že bych na poprvé nenastartoval třeba točim startérem až 3 vteřiny ale to mu podle mýho zas tak extra nevadí.... no a když se to ohřeje nebo je teplejc tak není problém se startováním a ani to tolik nekouří a necvaká to se mi zdá že tátova Oct II 2,0 PD kouří í cvaká víc když je studená a to má naježděno sotva 40tkm a já 130tkm takže to zatim neřešim ale když to bude příští zimu ještě horší tak s tim něco budu muset dělat
Leden 4, 200916 r Tak pojistka na žhavení je OK. žhaviče mám nové, paliv.filtr taky nový ale stejně se mi zdá že startuje nějak ztuha a docela dost kouří. Ještě jsem nezkoušel jestli funguje tak jak má to relátko pro žhavení. Mohu porosit o radu jak ho otestovat?? Ale nejspíš moje závada bude asi v tom teplotním čidle. Protože když jdu poprvé nastartova tak to žhavý tak 10s nechám tak 30s běžet motor, vypnu motor a jdu znova nastartovat kontrolka jen problikne a nastartuju bez sebemenším problémů a méně to kouří. Nejste někdo z okolí Kutné Hory nebo Kolína a máte možnost připojení na VAG abych mohl zkontrolovat to teplotní čidlo?? Díky moc
Leden 5, 200916 r A základní předvstřik? To se asi zjisti jen pomoci VAG ze ? Je na to nejaky navod? Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.