Publikováno Leden 7, 200916 r Mám podozrenie, že krátko žhaví a tým aj akoby ani mi za studena nedvýhalo otáčky. Dnes bolo u nás -15 stupňov a mne auto žhavilo tak max. 2-3 sekundy.
Leden 7, 200916 r Jakýkoli TDI už žhaví při odemčení auta a otevření dveří...otočením klíčku v zapalování už jen dožhavuje.....tak proto to je tak krátce i při větších mrazech. Tady u těch motorů to už neni jako u starších nafťáků,kdy jsem např.u Venta 1.9D(1993) ráno otočil klíčkem a mohl jsem si jít dát ještě pomalu kafe než nažhavil.....
Leden 7, 200916 r Autor Vie mi niekto povedať na koľko otáčok by mala taká to octavia bežať hneď po naštartovaní pri mrazoch pod -5 stupňov.
Leden 7, 200916 r Mám Passata 2,0 TDi.Otevřu,sednu,zapnu klíč,žhaví cca do 5 sek.(při -8) a startne nadrc(neudělá snad ani otáčku)
Leden 7, 200916 r jak se dostane signál od dveří do motorové jednotky u OI do roku 2000 ??? není tam nic kudy by mohlo něco projít do motorové jednotky na sepnutí relé žhavení
Leden 7, 200916 r z Vašou souhlas mám takové tušení,že TDi po otevření nežhaví-ani nové auta.Si dovedu představit,že jdu 2-3× denně do auta abych něco vzal a pokaždé to žhavilo.nejsem si jist,ale můžu to jednou změřit.Otevřu kapotu a dám místo jednoho žhaviče zkoušečku.potom zamknu,počkám pár minut,znova odemknu a otevřu a uvidím.U benziňáku se sice čerpadlo někdy spustí,ale myslím TDI žhavit nebude. TDi dožhavuje,to ano-tzv po nastartování při jízdě ještě žhaví.
Leden 7, 200916 r celkem často měřím odběry aut (po bouračkách atd) kdyby to žhavilo tak mi po každým otevření dveří praskne pojistka v měřáku, protože na 40A rozhodně není
Leden 7, 200916 r jen jestli měříš odběry za studena?Možná to třebas žhaví po otevření dveří při nějaké teplotě(třebas -5) a jinak odběry se většinou měří v klidovém stavu v "spícím režimu" Jinak osobně si myslím,že TDI po otevření dveří nežhaví
Leden 7, 200916 r zkoušel jsem to předevčírem na své A4 96kW TDi PD , - 10 stC a nic, i jsem odpojil čidlo na motoru a taky nic
Leden 7, 200916 r Je to tak....dával mi to číst kluk z Jarova přímo z manuálu.......odemčením(nebo otevř.dveří) se spustí tzv.předžhavení...otočením klíčku dojde k samotnému žhavení které je právě díky komfort.funkci předžhavení velmi krátké.....po nastartování ještě pak dochází(dle teploty)k dožhavování,které v zimním období může trvat i několik minut po studeném startu.....Tak takto to tam stálo...
Leden 8, 200916 r Jakýkoli TDI už žhaví při odemčení auta a otevření dveří...otočením klíčku v zapalování už jen dožhavuje.....tak proto to je tak krátce i při větších mrazech.Tady u těch motorů to už neni jako u starších nafťáků,kdy jsem např.u Venta 1.9D(1993) ráno otočil klíčkem a mohl jsem si jít dát ještě pomalu kafe než nažhavil..... taky sem to nékde čet
Leden 10, 200916 r Tak to jsem zvědavej jak to dopadne - logický by to bylo....studenej motor - odemčení a otevření dveří - předžhavit....ale nevim...určitě by to muselo bejt vázaný na teplotu motoru...při teplým motoru je asi předžhavení zbytečný...ne?
Leden 10, 200916 r Je to samozřejmě v závislosti na teplotě motoru a venkovní teplotě........samozřejmě když bude zahřátej motor,tak to žhavit při otevření dveří nebo odemčení nebude.
Leden 10, 200916 r Hlavně to neni vůbec žádná novinka,TDI-PD už maj tuto komfort.funkci předžhavení a dožhavování od počátku(konec 1999) a mám za to že už to měla i poslední generace klasických TDI....
Leden 10, 200916 r Každopádně asi na tom něco bude protože i v těch dnešních mrazech to naskakuje ihned!
Leden 10, 200916 r Stačí když to porovnám ze starýma TDI(do 1997) a o starých D nebo TD nemluvě....To by v tomhle mrazu žhavilo min.2.minuty a né jako dnešní diesely 2-3sekundy.
Leden 11, 200916 r Řekl bych že to žhaví tak krátce proto ,že od dob D nebo TD jsou dnes daleko rychlejší žhavící svičky,jiná konstrukce spalovacího prostoru a taky proto že dnešní motoryTdi PD pracují s tak velkým vstřikovacím tlakem že snadněji dochází ke vznícení paliva. Dokazuje to i spousta případů kdy motor normalně chytá i když svíčky žhaví špatně nebo některé vůbec. Pokud to opravdu existuje,tak bych rád viděl nějaký manuál kde je to popsáno jak a kdy a co to žhahení sepne,co se děje pokud si jen otevřu dveře a nechystám se startovat atd.
Leden 11, 200916 r tak já třeba od jara do podzimu nežhavim vůbec, startuju jak benzíňáka, protože i v servisu mi řikali, že nad 5°C už to snad nežhaví vůbec
Leden 11, 200916 r abych vám řek pravdu, mě je úplně jedno, kdy a jak to žhaví, pro mně je hlavní, jestli to vůbec nastartuje.
Leden 11, 200916 r čemu se směješ, je to vážný ! Poslední dobou mám už ale i vážný podezření, že by s tím mohla trochu svižnějc zatočit baterka. No 4 roky jsou 4 roky.
Leden 11, 200916 r takže dneska testováno GIV 1,9 TDi PD 110kW r.v. 2003 budík ukazoval -9stC VAG v motorovce -6stC auto zamčeno kapota otevřená se zacvaklym zámkem odběr 0,030A, odemčeno DO skočí tam 8-9 A (podle mě motorky centrálu) hned se ustálí na 0,170A, otvýrám dveře a odběr se změní na 0,9A komfortka se probrala a vítio světílko ve dveřích. takže (podle někdo něco četl) žhaví všechny TDi kromě tohoto GIV a mojí A4 (1,9 TDi PD 96kW r.v.2002) Upraveno Leden 11, 200916 r od Vaša
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.