Přejít na obsah

Nestartuje


...GeOrGe...

Doporučené příspěvky

Ne, až do hrdla ne. Tak blbý nejsem. Tak auto jsem si dovezl včera a jede. Vzal si za to 2000,- Prý vyměnil těsnění u regulátoru tlaku paliva a seřídil ventily a motor naskočil. Tak aspoň že tak, taková banalita mě fakt nenapadla. Každopádně všem, kteří mi poradili děkuju za rady.Doufám že už žádný příště nebude a felda bude jezdit ještě dobrých pár let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Ahoj všem, potřeboval bych poradit, Felicie 1.3 MPI (se zapalovací lištou), točí ale nechytne. Měl jsem vytažené svíčky a když byly venku tak jiskru dávají, jsou tam navíc velmi krátce cca 3 měsíce a jezdilo to s nimi bez problému, nyní už ale nechytne. Zkoušel jsem i vytáhnout lištu se vstřiky a vstřiky benzin rozprašují (nevím teda jak moc velký proud z toho vstřiku má jít, ale myslím, že ten rozstřik co z toho leze by na 1.3ku měl stačit, navíc nechytá ani na start sprej) po vytažení svíček z motoru jsou samozřejmě mokré, ale to už je uchlastané častým pokusem o start, ani na start sprej to nechytá. Náznak startu tam byl po vyčištění svíček a osušení, ale stejně to nakonec nenaskočilo, zapalovací lišta je nová. Na diagnostice bez závad, sice při prvotním připojení byla uložená závada lamda sondy a taky blokace motoru, ale po výmazu ani jedna chyba už nenaskočila a imobilizer píše, že je odblokovaný, takže myslím, že immo to nebude... Netuší někdo když dává jiskru i palivo proč to nejde? Čidlo otáček jsem zkoušel taky nové a nic. Skočené rozvody na tomto motoru téměř nemožné ne? 

PS: ještě dodám, že při pokusu to roztlačit z kopce to na chvíli chytlo, ale po přidání plynu umřela, pak už zase nestartovala

 

Tlaky ve válcích:

I- 11.9

II- 11.5

III- 11.9

IV- 11,2

 

Pojistky pod palubní deskou u spolujezdce - OK

Editováno: , autor: mot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snímač teploty chladicí kapaliny - první jistota.

A jako druhou bych vyhodil ty "šampyjóny" a dal tam táborský Brisky NY15 C (s mědiniklovou střední elektrodou, jednopackový). U fáčka i feliny se mi šampyjóni nikdy neosvědčili. Na fáčku byly i po 20 000km jako nový, měnil jsem je vždycky spíš pro sichr a klidný svědomí zhruba po 2 letech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty Brisky nikde nemají, nespletl sis označení? zkusil jsem svíčky Bosch FLR8LDCU+ +9 a žádná změna, čidlo jsem zkusil z jiného auta (sice modré, v autě je žluté) ale taky žádná změna, už nevím, co ty rozvody, může to tady skočit? jak by se projevila špatná ECU? co ta lambda, kdyby byla špatná na start to mít vliv nebude ne? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám to na diagnostice Delphi a když jsem chtěl udělat základní nastavení klapky tak namísto toho aby šla 2x od min do max otevření, tak v ní chvíli hrká, pak se kousíček pohne tak o 5 mm se otevře a pak zavře, to by mohlo být ten problém ne? nebo je to tou diagnostikou, že se chová jina než VAG? ještě to zkusím přes VAGa asi

 

PS: tak po připojení na VAG úplně stejné, klapka jde jen pár mm, myslím, že by měla jít od plného otevření do úplného zavření je to tak ne? 

Editováno: , autor: mot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ten palivák mě taky napad na zkouškul, je to určitě levnější jak jiná klapka z vrakáče a nebo jiná ECU, asi ho zkusím vyměnit, určitě to nikdo dlouho nedělal tak na škodu to nebude, s těmi vstřiky jak už jsem psal palivo rozstřikují, ale nevím jak moc mají dávat, potřeboval bych vidět na jiné Felde, která jede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže palivový filtr dnes nový, čerpadlo jsem měl venku, vyčistil jsem sítko, ale nebylo nijak extra potřeba...

 

nový poznatek, dnes vstřiky nejdou, čerpadlo tlačí (měl jsem odpojené u lišty po výměně paliváku a tlak není moc velký, nevím kolik to má dávat, jsem zvyklý na větší průtok z jiných aut, během otočení klíčkem nateče do petky cca 0,3-0,4 l nevím přesně, je to moc nebo málo?) jinak ty vstřiky dávali palivo a teď nedávají, mohla by to dělat jednotka? že někdy dává a někdy ne? měl jsem odpojené kontakty na jednotce a prostříknul jsem je kontaktolem, tak možná drát někde mezi jednotkou a vstřiky? co myslíte? 

 

PS: tak něco se odehrálo a nejde už ani jiskra ani vstřiky, mám vytažené svíčky s lištou a ani jedna nedává jiskru (kostru na svíčce jsem zkoušel a je OK), palivová lišta vytažená a ani jeden vstřik nedává, přitom palivo tam natlačené je, na konektoru vstřiku je při startování +12V a drát do jednotky mám prozvoněn, je OK, takže jednotka? vypadá to že už umřela úplně když ani jiskra už nejde a ta šla během testování po výměně za novou zapalovací lištu, sice to nechytalo, ale jiskra šla;

 

kostra motoru očištěna a je OK

Editováno: , autor: mot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...

A jako druhou bych vyhodil ty "šampyjóny" a dal tam táborský Brisky NY15 C (s mědiniklovou střední elektrodou, jednopackový). ... Na fáčku byly i po 20 000km jako nový, měnil jsem je vždycky spíš pro sichr a klidný svědomí zhruba po 2 letech.

 

ty Brisky nikde nemají, nespletl sis označení? ...

Nespletl, opisoval jsem to ze starýho zápisníku výměn. Akorát že to bylo v letech 2004 až 2009 a mezitím ty svíce v Táboře přeznačili - dneska je koupíš pod označením DR15YC nebo DR15TC (lepší = dražší provedení). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Nazdar chlapci,

potřeboval bych poradit - když zkouším nastartovat, tak to naskočí, hrozně kouří a po 10s to buchne do výfuku a chcípne. Když vyndam svíčky jsou úplně suché. Do servisu s tím nemůžu (mám to bez značek pouze do lesa a na zahradu). Vndal jsem palivový filtr a čerpadlo, filtr jsem profoukl pusou a vypadá dobrý, ale už mám objednaný nový. Čerpadlo jsem zkouknul, sýtka jsou čistá, konektory v pořádku, plovák taky. Když jsem to poskládal zpátky, tak felda naskočila a blafala si 15minut, potom zase zdechla a zase nic, jen naskočí a chcípne, někdy ještě střelí do výfuku.

Ještě jedna věc se děje, když zapnu klíček, tak se ozve bzučení od té skříňky u spolujzdce pod kaslíkem, to rolátko jsem vyměnil, tím to není...

 

Nějaké rady, na co se podívat? Mohlo by to být čerpadlo (koukal jsem, že se dá koupit samotný motůrek).

 

Díky za rady ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...