Malta Vloženo 29. Červen 2015 Sdílet Vloženo 29. Červen 2015 tak to jsem fakt zvědavý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadySssS Vloženo 29. Červen 2015 Sdílet Vloženo 29. Červen 2015 To nejsi sám. Každopádně až budu něco vědět tak se ozvu. Jinak díky všem za rady. Budu si to pamatovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2015 Jo když tankuješ plnou doufám že ne až do hrdla, myslím tím takový ten systém našlapat tam co tam vleze až po víčko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadySssS Vloženo 4. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2015 Ne, až do hrdla ne. Tak blbý nejsem. Tak auto jsem si dovezl včera a jede. Vzal si za to 2000,- Prý vyměnil těsnění u regulátoru tlaku paliva a seřídil ventily a motor naskočil. Tak aspoň že tak, taková banalita mě fakt nenapadla. Každopádně všem, kteří mi poradili děkuju za rady.Doufám že už žádný příště nebude a felda bude jezdit ještě dobrých pár let. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2015 tak ať jezdí bez problémů ... aspoň tady bude zase jeden další tip (než co jsme uváděli my), čím to ještě může být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 (editace) Ahoj všem, potřeboval bych poradit, Felicie 1.3 MPI (se zapalovací lištou), točí ale nechytne. Měl jsem vytažené svíčky a když byly venku tak jiskru dávají, jsou tam navíc velmi krátce cca 3 měsíce a jezdilo to s nimi bez problému, nyní už ale nechytne. Zkoušel jsem i vytáhnout lištu se vstřiky a vstřiky benzin rozprašují (nevím teda jak moc velký proud z toho vstřiku má jít, ale myslím, že ten rozstřik co z toho leze by na 1.3ku měl stačit, navíc nechytá ani na start sprej) po vytažení svíček z motoru jsou samozřejmě mokré, ale to už je uchlastané častým pokusem o start, ani na start sprej to nechytá. Náznak startu tam byl po vyčištění svíček a osušení, ale stejně to nakonec nenaskočilo, zapalovací lišta je nová. Na diagnostice bez závad, sice při prvotním připojení byla uložená závada lamda sondy a taky blokace motoru, ale po výmazu ani jedna chyba už nenaskočila a imobilizer píše, že je odblokovaný, takže myslím, že immo to nebude... Netuší někdo když dává jiskru i palivo proč to nejde? Čidlo otáček jsem zkoušel taky nové a nic. Skočené rozvody na tomto motoru téměř nemožné ne? PS: ještě dodám, že při pokusu to roztlačit z kopce to na chvíli chytlo, ale po přidání plynu umřela, pak už zase nestartovala Tlaky ve válcích: I- 11.9 II- 11.5 III- 11.9 IV- 11,2 Pojistky pod palubní deskou u spolujezdce - OK Editováno: 8. Duben 2016, autor: mot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 Jen nápad, jestli to dává jiskru ve správný okamžik. Nad setrvačníkem je snímač otáček, zkusit vyčistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 a svíčky jsou tam takové, co by tam dle motoru měly být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 (editace) snímač nad setrvákem jsem zkoušel nový a nic svíčky tam jsou Champion RC9YC zapalovací lišta nová, jiskru venku dává Editováno: 8. Duben 2016, autor: mot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 Snímač teploty chladicí kapaliny - první jistota. A jako druhou bych vyhodil ty "šampyjóny" a dal tam táborský Brisky NY15 C (s mědiniklovou střední elektrodou, jednopackový). U fáčka i feliny se mi šampyjóni nikdy neosvědčili. Na fáčku byly i po 20 000km jako nový, měnil jsem je vždycky spíš pro sichr a klidný svědomí zhruba po 2 letech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 ty Brisky nikde nemají, nespletl sis označení? zkusil jsem svíčky Bosch FLR8LDCU+ +9 a žádná změna, čidlo jsem zkusil z jiného auta (sice modré, v autě je žluté) ale taky žádná změna, už nevím, co ty rozvody, může to tady skočit? jak by se projevila špatná ECU? co ta lambda, kdyby byla špatná na start to mít vliv nebude ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 (editace) mám to na diagnostice Delphi a když jsem chtěl udělat základní nastavení klapky tak namísto toho aby šla 2x od min do max otevření, tak v ní chvíli hrká, pak se kousíček pohne tak o 5 mm se otevře a pak zavře, to by mohlo být ten problém ne? nebo je to tou diagnostikou, že se chová jina než VAG? ještě to zkusím přes VAGa asi PS: tak po připojení na VAG úplně stejné, klapka jde jen pár mm, myslím, že by měla jít od plného otevření do úplného zavření je to tak ne? Editováno: 8. Duben 2016, autor: mot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 u MPI klapku přes VAG nenastavíš ... dělá se základní nastavení přes soft motordiag (tedy že se to hodí do továrního nastavení) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 tak čidlo teploty to taky není, vyzkoušeno nové a nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 A kdy byl měněn palivový filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 Palivo tam jde. Takže kdyby byl přicpaný, motor by šel, maximálně by neměl výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 Je otázka, jestli má správný tlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 no ten palivák mě taky napad na zkouškul, je to určitě levnější jak jiná klapka z vrakáče a nebo jiná ECU, asi ho zkusím vyměnit, určitě to nikdo dlouho nedělal tak na škodu to nebude, s těmi vstřiky jak už jsem psal palivo rozstřikují, ale nevím jak moc mají dávat, potřeboval bych vidět na jiné Felde, která jede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot Vloženo 9. Duben 2016 Sdílet Vloženo 9. Duben 2016 (editace) takže palivový filtr dnes nový, čerpadlo jsem měl venku, vyčistil jsem sítko, ale nebylo nijak extra potřeba... nový poznatek, dnes vstřiky nejdou, čerpadlo tlačí (měl jsem odpojené u lišty po výměně paliváku a tlak není moc velký, nevím kolik to má dávat, jsem zvyklý na větší průtok z jiných aut, během otočení klíčkem nateče do petky cca 0,3-0,4 l nevím přesně, je to moc nebo málo?) jinak ty vstřiky dávali palivo a teď nedávají, mohla by to dělat jednotka? že někdy dává a někdy ne? měl jsem odpojené kontakty na jednotce a prostříknul jsem je kontaktolem, tak možná drát někde mezi jednotkou a vstřiky? co myslíte? PS: tak něco se odehrálo a nejde už ani jiskra ani vstřiky, mám vytažené svíčky s lištou a ani jedna nedává jiskru (kostru na svíčce jsem zkoušel a je OK), palivová lišta vytažená a ani jeden vstřik nedává, přitom palivo tam natlačené je, na konektoru vstřiku je při startování +12V a drát do jednotky mám prozvoněn, je OK, takže jednotka? vypadá to že už umřela úplně když ani jiskra už nejde a ta šla během testování po výměně za novou zapalovací lištu, sice to nechytalo, ale jiskra šla; kostra motoru očištěna a je OK Editováno: 9. Duben 2016, autor: mot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 9. Duben 2016 Sdílet Vloženo 9. Duben 2016 Může být. A jiná kostra tam není? Zkus felicia klub. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Duben 2016 Sdílet Vloženo 9. Duben 2016 ... A jako druhou bych vyhodil ty "šampyjóny" a dal tam táborský Brisky NY15 C (s mědiniklovou střední elektrodou, jednopackový). ... Na fáčku byly i po 20 000km jako nový, měnil jsem je vždycky spíš pro sichr a klidný svědomí zhruba po 2 letech. ty Brisky nikde nemají, nespletl sis označení? ... Nespletl, opisoval jsem to ze starýho zápisníku výměn. Akorát že to bylo v letech 2004 až 2009 a mezitím ty svíce v Táboře přeznačili - dneska je koupíš pod označením DR15YC nebo DR15TC (lepší = dražší provedení). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 5. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2016 Nazdar chlapci, potřeboval bych poradit - když zkouším nastartovat, tak to naskočí, hrozně kouří a po 10s to buchne do výfuku a chcípne. Když vyndam svíčky jsou úplně suché. Do servisu s tím nemůžu (mám to bez značek pouze do lesa a na zahradu). Vndal jsem palivový filtr a čerpadlo, filtr jsem profoukl pusou a vypadá dobrý, ale už mám objednaný nový. Čerpadlo jsem zkouknul, sýtka jsou čistá, konektory v pořádku, plovák taky. Když jsem to poskládal zpátky, tak felda naskočila a blafala si 15minut, potom zase zdechla a zase nic, jen naskočí a chcípne, někdy ještě střelí do výfuku. Ještě jedna věc se děje, když zapnu klíček, tak se ozve bzučení od té skříňky u spolujzdce pod kaslíkem, to rolátko jsem vyměnil, tím to není... Nějaké rady, na co se podívat? Mohlo by to být čerpadlo (koukal jsem, že se dá koupit samotný motůrek). Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peter Vlcek Vloženo 17. Březen 2017 Sdílet Vloženo 17. Březen 2017 V 10. 9. 2006 na 21:39, Pepa007 napsal: Jestli tomu správně rozumím tak netočí starter a na roztkačení to jede? Tak potom hledej závadu přímo ve starteru nebo ve spodku spínací skříňky. Samozřejmě první zkontroluj pojistky. Možná bude vadna civka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Březen 2017 Sdílet Vloženo 17. Březen 2017 řekl bych že už to Pepa po 10,5 letech určitě vyřešil, pokud už Felda není na šrotišti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Březen 2017 Sdílet Vloženo 17. Březen 2017 třeba už ani Pepa nežije... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.