Stasek Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Zdravim vsechny ! Mam Octavii Combi 1.8 T 4x4 r.v. 2002 (chip 150 KW) ale chtel bych jeste trochu zvysit vykon. Co jsem se docetl, tak maximalni vykon motoru, ktery dokaze Haldex prenest je cca 250 koni . Tudiz se pres tuto hodnotu nechci dostat. Mam moznost koupit Turbo kit + CHIP prave na cca 240-250 koni, ale nevim jestli bych nemusel menit i vnitrnosti motoru ( kovany pisty atd. ) Vymenu spojkoveho oblozeni beru jako samozrejmost. Nema nekdo z vas zkusenosti s podobnou upravou motoru ? Prosim odpovedi jen k tematu Odpovedi typu ' to uz se tu jednou resilo ' mi prosim neposilejte. Jsem pracujici clovek a nemam cas tu pul dne hledat jestli se to nekdy pred rokem resilo. Dekuji za pochopeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 o upravě 1,8T jsem toho slyšel moc, sám mám taky tenhle motor, dokonce 4x4a chci tak nějak 220koní, no vnitřnosti by měly být do nějakých 280 koní v naprostém klidu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stasek Vloženo 20. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Fakt ? no to by bylo dobry... A jak se chces na ten tvuj pozadovanej vykon dostat ty ? CHIP, nebo taky naka hardwareova uprava ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 no tak mám to nachipovaný na +-195 koní, mám výfuk s větším potrubím a ted bude i větší potrubí od turba bez katalizátoru, dál větší intercooler, kdyžtak turbo z RSa a uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Chip na 150kW ? Která firma to dělá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stasek Vloženo 21. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2009 CHIP na 150 KW dela firma Sportmotor v Praze. ( www.sportmotor.cz ) Za dve hodinky to maj hotovy. Pred a po vymene ridici jednotky provedou testy, jestli je vse v poradku. Spolecne s Cimbu jsou to u nas v CR rekl bych nejpreferovanejsi firmy zabivajici se CHIP tuningem. ( podle meho nazoru samozrejme, nikomu to nenutim ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Taky mám chip od sport motoru mohu vřele doporučit perfektní jednání profi přístup mám sice TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 v tom případě jsem si nemuel kupovat RS a mohl jsem koupit 1.8T a načipovat od sportomtoru a byl bych mnohem rychlejší lol má někdo grafy z brzdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lajdaczek Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Zdravim mam taky 1.8T 20V a ceka me vymena turba. Jde tam turbo z RS bez nejakých úprav? protože když jsem se scháněl po novém chtěli po mě i VIN nebo cislo turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 (editace) Luko tady mas graf z brzdy.... na strance nize http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...50462&st=25 Editováno: 21. leden 2009, autor: Octavius84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 o tom vím,ale mě by zajímalo u 1.8T 110kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 ach tak...tak to sorry jinak kde a za kolik kupujes pancerky a dashe??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 většinou u křenka,mám to blízko... ceny z hlavy nevím.. isa-racing.de - tam jsou ceny v eurech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia rrs Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Stasek napsal: Zdravim vsechny ! Mam Octavii Combi 1.8 T 4x4 r.v. 2002 (chip 150 KW) ale chtel bych jeste trochu zvysit vykon. Co jsem se docetl, tak maximalni vykon motoru, ktery dokaze Haldex prenest je cca 250 koni . Tudiz se pres tuto hodnotu nechci dostat. Mam moznost koupit Turbo kit + CHIP prave na cca 240-250 koni, ale nevim jestli bych nemusel menit i vnitrnosti motoru ( kovany pisty atd. ) Vymenu spojkoveho oblozeni beru jako samozrejmost. Nema nekdo z vas zkusenosti s podobnou upravou motoru ? Prosim odpovedi jen k tematu Odpovedi typu ' to uz se tu jednou resilo ' mi prosim neposilejte. Jsem pracujici clovek a nemam cas tu pul dne hledat jestli se to nekdy pred rokem resilo. Dekuji za pochopeni O jaky turbokit se jedná a co je k tomu za software?Případně odkaz...dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stasek Vloženo 22. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2009 octavia rrs napsal: O jaky turbokit se jedná a co je k tomu za software?Případně odkaz...dík no melo by se jednat o turbo kit od znacky Garrett a melo by to byt puvodne z Golfa IV. Vic bohuzel zatim nevim, jsem porad mimo CR , tak jsem nemel moznost se na to kouknout nazivo. Teprve ted o vikendu se na to pojedu podivat. Ale chtel jsem se prave dozvedet, zda ten motor by tokovouhle upravu vydrzel a jestli jo, tak jak moc se to projevi na spotrebe a na jeho zivotnosti . Nechci ho poslat do vecnych lovist za kazdou cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 to sa da? len tak cipom ist o 40kW hore? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Kluci co vim tak 1.8T vydrzi jako prd i 350Ps Jde o to ze Rs ma trosku jiny blok motoru pokud se nepletu urcite Me nekdo opravi Na tech 250Ps staci dat dle meho dat toto software, jine sani(treba prelestene audi TT), velky IC, napr.4barovy palivovy ventil,kompletni vyfuk treba Remus nebo SuperSprint Jinak na klasickou 1.8T by melo jit naprosto v poradku turbo z 1.8T Nicmene TurboKit od Garetu bude precizni prace,cemuz bude teda odpovidat i cena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Pri uprave by som postupoval zasa a opat seriou overenymi vecami. Turbo Audi TT verzia 240 HP a 225 HP Vstrekovace Audi TT verzia 240 HP a 225 HP Intercooler Audi TT verizia 240 HP a 225 HP Neviem ci to ma aj ine sanie, to by som klamal. K tomuto vsetkemu by som si nechal spravit chip. Tak by som postupoval. Verzie 1.8T u Audi: 150 HP 163 HP len zmena elektriky resp. RJ - mapy oproti 150 180 HP 190 HP zmena turba, spodku motora /ojnice, piesty, a este neviem co/ elektriky resp. vstrekovacov a RJ, zhodne s ORS 224 HP 240 HP zmena turba, intercoolerov, elektriky resp. RJ a vstrekovacov oproti verzii 190 HP BRZDY su u vsetkych okrem 150 a 163 zhodne a to: 312 mm ako ma RS. Este aj 3,2 TT s 250 HP ich ma. Myslim, ze by to mohlo takto fungovat. Ked, tak ma opravte, rad o tom podiskutujem s niekym co ma skusenosti. P.S. chalani, kamarat meral svoju RS, ktoru kupil od znameho a cely cas mu ju servisoval, na aute neboli robene ziadne upravy, cize seria........ No nema kat, lebo sa roz.....tkal..... Odmerane na brzde 198 HP a kat by tolko nespravil. Takze papierove vykony su podla mna len papierove. Hlavne u motorov ktore maju 6 vykonovych verzii. A merali sme to len zo srandy a pre zvedavost.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Zkratka nejjednodusi je tam dat komponenty z TT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 som čítal ze to turbo z 240 tam len tak lahko nevojde ze výmena kus za kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MildaTuning Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 a nema TT jeste vetsi sani a otocene ho na druhou stranu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 MildaTuning napsal: a nema TT jeste vetsi sani a otocene ho na druhou stranu? nevím jestli větší,ale na druhou stranu je.. a má jiný vstřiky (stejně jako S3) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Je vetsi a je otoceny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Petřik napsal: Kluci co vim tak 1.8T vydrzi jako prd i 350Ps Jde o to ze Rs ma trosku jiny blok motoru pokud se nepletu urcite Me nekdo opravi Na tech 250Ps staci dat dle meho dat toto software, jine sani(treba prelestene audi TT), velky IC, napr.4barovy palivovy ventil,kompletni vyfuk treba Remus nebo SuperSprint Jinak na klasickou 1.8T by melo jit naprosto v poradku turbo z 1.8T Nicmene TurboKit od Garetu bude precizni prace,cemuz bude teda odpovidat i cena Musim ti to říct... to co víš, tak víš špatně. Bohužel uplně všechno špatně 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Eresto napsal: Pri uprave by som postupoval zasa a opat seriou overenymi vecami.Turbo Audi TT verzia 240 HP a 225 HP Vstrekovace Audi TT verzia 240 HP a 225 HP Intercooler Audi TT verizia 240 HP a 225 HP Neviem ci to ma aj ine sanie, to by som klamal. K tomuto vsetkemu by som si nechal spravit chip. Tak by som postupoval. Verzie 1.8T u Audi: 150 HP 163 HP len zmena elektriky resp. RJ - mapy oproti 150 180 HP 190 HP zmena turba, spodku motora /ojnice, piesty, a este neviem co/ elektriky resp. vstrekovacov a RJ, zhodne s ORS 224 HP 240 HP zmena turba, intercoolerov, elektriky resp. RJ a vstrekovacov oproti verzii 190 HP BRZDY su u vsetkych okrem 150 a 163 zhodne a to: 312 mm ako ma RS. Este aj 3,2 TT s 250 HP ich ma. Myslim, ze by to mohlo takto fungovat. Ked, tak ma opravte, rad o tom podiskutujem s niekym co ma skusenosti. P.S. chalani, kamarat meral svoju RS, ktoru kupil od znameho a cely cas mu ju servisoval, na aute neboli robene ziadne upravy, cize seria........ No nema kat, lebo sa roz.....tkal..... Odmerane na brzde 198 HP a kat by tolko nespravil. Takze papierove vykony su podla mna len papierove. Hlavne u motorov ktore maju 6 vykonovych verzii. A merali sme to len zo srandy a pre zvedavost.... Myslim, že 3,2 má jiný brzdy. 334mm ve předu. Vzadu snad stejný, ale o tom bude asi vědět víc FCS. Jiný ojnice a písty s menšim kompresnim poměrem měla až verze 154, 165 a 177kw. Sání je stejný, jen je zrcadlově otočený. To na to nebude mít nějakej extra vliv. Co sem tak zjistil, tak se seriovym turbem ze 110 nebo 132kw verze se horko těžko někdo dostane přes 220koní a to s upravama jako je vyfuk, filtr, intercooler, chip... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.