George Couser Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Ty new volanty včetně RS jsou děs běs Kde jsi viděl tu RS? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rooster Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Doplnění k barvám - Platin by měla nahradit Satin Gray. Dále doplnění výbavy v základu o signalizaci nezapnutého pásu řidiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Kde jsi viděl tu RS? ..asi myslel "nove volanty" v aktualni ORS.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Doplnění k barvám - Platin by měla nahradit Satin Gray. Dále doplnění výbavy v základu o signalizaci nezapnutého pásu řidiče. To je docela zajimavy, protoze u SII jsou tyhle dve barvy vedle sebe.. ja mam docela treba poznat ktera z tech dvou je tady na tomhle kusu: http://www.vyzkouseno.cz/foto/49b0d96beb58e.jpg http://www.vyzkouseno.cz/foto/49b0d97a3ddb9.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rooster Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Je tam špatné světlo, ale vypadá to na Platin. Shodně i na přiloženém snímku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Od 22KT/09 sa pre každé prevedenie a všetky modely zavádza príplatok za rezervu na oceľovom disku - štandardne sa totiž budú dodávať sady na opravu pneu vrátane kompresora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 (editace) To si delaj srandu ne ? Kdyz jsem videl v lete jaky "usporny reseni" se delaji na FII/Room tak me z toho sla hlava kolem, a ted nedaj ani blbou ocelovou rezervu kdyz dnes je bez ni slava tusim -700,- ..staci ze ma FII/RM vetsinu plastu pomalu jak papir oproti O1 nebo OII tam je to o jinym.. Editováno: 10. Březen 2009, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 No ja tu sadu vitam. Je sice pravda, ze to neopravi treba vyzute kolo, ale asi lepsi, nez s sebou porad vozit tezkou rezervu. Jastere, ktere ty usporne upravy probehly? Zatim se prislo jenom na jinou predni napravu a nikdo to pri rizeni nepoznal. Co se tyce papirovych plastu, kterou vetsinu mas na mysli? V OI jsou tvrde uplne vsechny plasty s vyjimkou horniho dilu pristrojove desky a loketni operky. Ta je potazena zespodu a zboku gumou. Mame doma obe dve auta a rozdil jaksi nevidim. Co se teda v lete zmenilo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 Pořád nikdo nic neví? Je půlka 15KT, za 7 týdnů má být nový MR10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 a co ten bezovy kozeny paket (volant, paka, rucna brzda) do S2? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stal Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Pokud já mám informace, tak F2 RS bude až s faceliftem. (moc pěkný můžete se těšit) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Motory EU5: Fabia a Fabia Combi – 1,2 CR – 55kW – 111g – od března 2010 1,6CR – 66kW – 119g – od března 2010 1,6CR – 77 kW – 119g – od března 2010 Octavia – 1,6 CR – 77kW – od července 2009 1,6 CR – 77kW Green Line – 119g - od července 2010 2,0CR – 125kW – od června 2010 Superb – 2,0CR – 125 kW – od června 2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Zdrazeni barev o 400Kc a 4000Kc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Motory EU5:1,6 CR – 77kW Green Line – 119g - od července 2010 Octavia Greenline až od července příštího roku? To je nějak dlouho, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Václav Š.: to je EU5, do té doby EU4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rooster Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Volba mezi rezervou a soupravou na opravu (lepení a kompresor) - doplatek při volbě pouze rezervy 1.000,- Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Václav Š.: to je EU5, do té doby EU4. Tak to potom jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 K tomu doplatku 1 000,- v tom predpokladam neni zapocitan hever a klic na kola, ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 To je hruza kdyz uz k auto ani nebude plnohodnotna rezerva... ted je bez rezervy sleva.. a za ten litr by to melo byt aspon komplet.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 (editace) on taky škodovce klesá podíl na trhu, už je pod 25%, já se například se škodovkou nedostal na slušnou cenu (v rámci výbavy) proti konkurenci, takže objednám jinou značku, jinak jsme právě probírali rezervu na dojetí včera s kolegou, a nejvíce jsme se zasmáli u vzpomínky na rezervu v Touaregu, taky dojezdovka, ale splasklá, ta se musí ještě nafoukout, aby z ní byl balón, je to jako s krihem na plavání, pěkně splasklé a složené jinak ta příplatková dojezdová je fakt bez heveru a klíče? Editováno: 17. Duben 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Jestere, mluvis hlouposti. U OII je sice sleva 640Kc, ale zaroven plati povinnost dokoupit lepici sadu, takze to nakonec zadna sleva neni! Lepici sada momentalne stoji 3200Kc a pro toho kdo nechce hlidani tlaku v pneumatikach to znamena jeste dalsich 1800Kc za TPM! Jardo, jaky auto hledas? Ja jenom, ze z relevantnich znacek je Fabia momentalne nejlevnejsi na trhu, oproti ceniku je jeste dale zlevnena momentalni akci. Superb ta stejna situace (snad s vyjimkou Laguny, ktera vubec nejde na odbyt). Jak je to u OII nevim, ale za posledni rok klesla o vic jak 75 000Kc a jsou k ni jeste balicky. Roomster zlevnil taky a ted je momentalne oproti ceniku o 30 000Kc levnejsi. Zkus prosim poslat pozadavky, me by to strasne zajimalo. Ja porad hledam, kde je ta Skoda predrazena a snad s vyjimkou malych hatchbacku v nizsi stredni tride porad nevidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 (editace) je to jednoduchý, hledám auto do kterého bych naložil dvě kola případně lyže s větším kufrem a dobrou výbavou a taky pohodlné a prostorné, abych s ním dojel v pohodě cca 2000 kilometrů na dovču, třeba Kalábrie nebo Francie, Fábia Combi - kufr o.k., ale uvnitř prostoru akorát, ale co za motor, jedině 1,6, takže elegance plus pár doplňků a jsem na 420-430.000, mínus slevy - odhad tak 390.000 roomster - to už je lepší v prostoru uvnitř, ale jen vzadu, podobně vybavené s 1,6 za 470.000, po slevě tak okolo 425.000, OII, vnitřní prostor super, kufr taky, takže 1,4 tsi elegancka plus výbava - 550.000 po slevě nějakých 490.000 a teď můj výběr u konkurence C-max 1,8 92kW Ghia , proti Octě navíc bixeny, zásuvka 230V, vyhřívané přední sklo, 17´´ kola, vyšší posez, 460 litrů kufru (Octa 560), zadní lavice alá roomster s tím, že pro posunutí sedadel k sobě nemusím prostřední nechat doma, střešní nosič montovaný do střechy - cena po slevě taky 490.000,- Editováno: 17. Duben 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Jojo o C-maxu sme doma take premysleli az budem menit domaci vozitko ... jen tedy ne novou ale z nemecka ... necely rok stare auto do 30tis km se da koupit se slusnou vybavou za pekne penize. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 (editace) V R je podelne mista vic i vpredu, uvazujte trochu... dokonce vic jak v OII. A jinak - podivejte se na vnitrni rozmery FII, R a OII budete myslim docela prekvapeni. Jinak ten Cmax vypada docela k svetu. Je to na delku neco mezi R a OII. Ale dost OT Editováno: 17. Duben 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rooster Vloženo 26. Duben 2009 Sdílet Vloženo 26. Duben 2009 Tak další menší várka (možná konečná): napříč modely: - již nebude možná varianta předního skla s horním šedým pruhem - při volbě kol z lehkých slitin již nebude standardně ve výbavě sada bezpečnostních šroubů (pouze za příplatek) - postupně barva Rosso Brunello u všech modelových řad - při volbě koženého paketu manžeta řadící páky pouze koženková - již nelze zvolit kontrolu zapnutí bezp. pásu u spolujezdce (standardně u řidiče) Roomster: - výběh barvy šedá Antracit (celkem tedy tři pryč a tři nové) - náběh modrá Aqua - u R Scout pouze černý koberec přímo na podlaze vozu (přesně nechápu, ale možná již ne textilní vkládané koberce) Nemám písemnou podobu, ale viděl jsem na vlastní oko ofic info ŠA. Snad jsem na nic nezapomněl - i tohle snad stačí !!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.