Publikováno Únor 11, 200916 r Ahojte, potrebujem radu... mam octaviu 1,6 55kW benzin r.v. 1999... po nastartovani auta a po prejdeni asi 5 az 8 km mi zacne vynechavat motor. Robi to hlavne ked je vonku vlhko, prsi, snezi. Bol som aj na diagnostike, ziadnu chybu nenaslo. Vymenil som sviecky, kable, rozdelovac, cievku a robi to stale. Neviem ci to s tym suvisi, ale takisto neviem nastartovat motor na prvykrat. Palivom to nebude - tankoval som na viacerych benzinkach aj rozne druhy paliva, ale robi to stale... Poradte mi prosim co by to mohlo byt... dakujem
Únor 12, 200916 r Ahojte, potrebujem radu... mam octaviu 1,6 55kW benzin r.v. 1999... po nastartovani auta a po prejdeni asi 5 az 8 km mi zacne vynechavat motor. Robi to hlavne ked je vonku vlhko, prsi, snezi. Bol som aj na diagnostike, ziadnu chybu nenaslo. Vymenil som sviecky, kable, rozdelovac, cievku a robi to stale. Neviem ci to s tym suvisi, ale takisto neviem nastartovat motor na prvykrat. Palivom to nebude - tankoval som na viacerych benzinkach aj rozne druhy paliva, ale robi to stale... Poradte mi prosim co by to mohlo byt... dakujem Vítej do klubu 1,6 55kW,mně zase auto,když je opravdu veliká vlhkost,zdechne a cca 1 hod nejde nastartovat pak chytne normálně a zase jezdí bez problémů.tentokrát to udělalo po 8 měsících. Vag nevykazuje žádnou chybu.Včera jsem našel prasklouizolaci na modulu zapalování tak jsem jej vyměnil,ale budu jezdit s obavou,že někde zase zůstanu stát. Jo ještě jsem podezříval vlhkost v řídící jednotce tak jsem ji taky kontroloval, vevnitř bylo sucho. Tak hodně zdaru při hledání závady. Ahoj Honza
Únor 12, 200916 r Ahojte, potrebujem radu... mam octaviu 1,6 55kW benzin r.v. 1999... po nastartovani auta a po prejdeni asi 5 az 8 km mi zacne vynechavat motor. Robi to hlavne ked je vonku vlhko, prsi, snezi. Bol som aj na diagnostike, ziadnu chybu nenaslo. Vymenil som sviecky, kable, rozdelovac, cievku a robi to stale. Neviem ci to s tym suvisi, ale takisto neviem nastartovat motor na prvykrat. Palivom to nebude - tankoval som na viacerych benzinkach aj rozne druhy paliva, ale robi to stale... Poradte mi prosim co by to mohlo byt... dakujem Váha vzduchu....měl jsem stejný problém, po výměně vše v pořádku
Únor 12, 200916 r Váha vzduchu....měl jsem stejný problém, po výměně vše v pořádku 1,6 55kw benzín nemá váhu.
Únor 12, 200916 r 1,6 55kw benzín nemá váhu. Ops...chybička se vloudí :-) Upraveno Únor 12, 200916 r od jiander67
Únor 12, 200916 r Vysoka vlhkost vzduchu ma najvecsi vplyv na vysokonapetovu cast zapalovania- sustredil by som sa hlavne na tuto cast. Skratka vysokonapetovy impuls na vytvorenie iskry na sviecke si najde cestu na kostru a strati svoj napetovy potencial.
Únor 15, 200916 r Tak to jsme na tom stejně a bohužel jsem do dneška nepřišel na nic, snad jen to, že škrtící klapka při vypnutém motoru vykazuje 4,7° otevření a to by prý nemělo být.
Únor 19, 200916 r Mam stejny problem (opet), ale ja mam na Vagu lambdu v haji (opet), takze vymenim a snad budu zase jezdit
Únor 19, 200916 r Ahojte, potrebujem radu... mam octaviu 1,6 55kW benzin r.v. 1999... po nastartovani auta a po prejdeni asi 5 az 8 km mi zacne vynechavat motor. Robi to hlavne ked je vonku vlhko, prsi, snezi. Bol som aj na diagnostike, ziadnu chybu nenaslo. Vymenil som sviecky, kable, rozdelovac, cievku a robi to stale. Neviem ci to s tym suvisi, ale takisto neviem nastartovat motor na prvykrat. Palivom to nebude - tankoval som na viacerych benzinkach aj rozne druhy paliva, ale robi to stale... Poradte mi prosim co by to mohlo byt... dakujem Jestli máš vysokonapěťovou část OK, tak ještě zkus lambdasondu a čidlo teploty. Nebo že by kabelový svazek v motoru? Nebylo auto havarované? Poslední věc která mě napadá - škrtící klapka? - ta spíš proto, že ti to nechytá na poprvé. Moje chytá vždycky na první ťuk. Upraveno Únor 19, 200916 r od TomášT
Únor 20, 200916 r Tak lambda by to mohla být taky. Do zahřátí motoru ji ŘJ nebere v potaz, ale po zahřátí motoru-to je těch 6-7Km-na provozní teplotu se začne řídit signály, které posílá a pak už je problém. Tedy že asi posílá lambda blbosti. Takže abychom to nějak konkretizovali: Prvně bych se mrknul na lambdu, pak na čidlo teploty a na závěr ještě vyčistil škrtící klapku a udělal základní nastavení.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.