Přejít na obsah

Divný zvuk motoru OI TDI


balvan

Doporučené příspěvky

Pročetl jsem celé téma, ale zatím pokud vím, tak to nikdo nevyřešil. Mám stejný problém, kromě bloku motoru už mám vyměněno skoro vše. Rozvody komplet s pumpou, volnoběžka alternátoru, vstřikovací čerpadlo - kontrola a seřízení v P.A.S. Zábřeh, vstřiky po opravě a seřízení, vičištěný intercooler, výměněno turbo za repas, odzkoušení ventilů turba a EGR z funkční Okty a stav, který popisujete všichni mám pořád totožný. Konzultoval jsem to s mechanikem a ten má podezření na elektromagnetickou spojku na kompresoru klimatizace. Pokud jste někdo tuhle variantu vyzkoušel tak napište. Všem kdo mají tenhle problém "Vyděržaj pijaněr" Ještě k tomu vlnovci to by přece prdělo pořád a hlavně ve vyšších otáčkách by to bylo hodně slyšet. Tento zvuk má spíše charakter přidírajícího ložiska(aspoň u mého vozu)

Editováno: , autor: detailista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám to samé, mechanik ve škodovce řekl, že je to ok, že si prý jen turbína odfukuje. Takže to neřeším a nechávám tak. Pravdou je, že jsem žádné problémy nezaznamenal a ani VAG nic nehlásí. Co se týče toho vlnvce, nakolik příjde výměna, a pokud se nevymění, může to nějak ohrozit motor?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sem zkusil odpojit konektor od rekulacniho ventilu turba ,a prestalo to delat,ale jak tu pisete problem s regulaci-v cem muze byt chyba?vag ok,turbo sem menil za vetsi porad stejny pak me delal chip TDIfun,porad to dela a tak kde jeste muze byt chyba?myslim si ze Fun by veskere problemy s regulaci odhalil,zustava ale faktem ze po odpdojeni konektoru sou zvuky pryc mozna trosku tam jeste neco je ale je to 100a1,jestli to neni spis tim ze se motor tak rychle nevytoci a to co to dela proste nema tocky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurna ten vlnovec neni špatný tip,hned jak bude možnost hodím to na zvedák a budu zkoumat,ale stejně mám pocit nějaké rotace,a taky mám pocit,že je to víc slyšet na řidičově straně,byl tu zmíněn zvuk od klimy,kdysi mě něco po startu párkrát zapištělo,pak byla na vagu sporadická závada,myslím nějakého vantilu,ale kde je ta spojka jsem chtěl vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj Zdenek to přesně vystihl :palec2: byl to vlnovec , pokud ti to odfukuje při přeřazování tak je to vlnovec.Však mě taky pěkně vyděsil. :wallbash: Začalo mi to dělat po výměně turba svépomocí tak jsem měl strach jestli jsem něco neskonil ,ale byl to ten vlnovec to byla úleva :kol-147:

No pokud je to fakt vlnovec, tak parada. Vymenil jsi nebo opravil. Na co to prijde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Predem se omlouvam za sve uplne lajcke nazory! Mam motor ASV a mam stejny problem, jak tu vsichni popisujete. Byl jsem u kamarada a VAG nic neukazal. Potom jsem byl u svyho stejdy mechanika, popsal mu problem. On to napojil na jeho diagnostiku - nevim jakou (byla to asi nejaka "profesionalni", neni jen na koncernovy auta). Ted se jeste jednou omlouvam, asi to bude hodne zkomoleny. Naslo to chybu na nejaky membrane nekde u turba. Rikal, ze se muze protrhnout a pak dela tyhle zvuky a ze tim vic trpi auta s cipem. Prej nova stoji 4 tis. Kc. Rikal, abych to neresil. Az tam priste pojedu, tak zjistim, co to presne hlasilo za chybu. Snad Vam to k necemu bude a neukamenujete me!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, kazda rada dobra :-)

Nicmene jsem vytahl turbo a poslal ho do reklamace. Servisak z SPECIAL TURBO kde to delali presne vedel o cem mluvim a rikal poslat zpet k nim na reklamaci ze to opravi. Udajne udelali jen regulaci lopatek a na tyhle zvuky jsem pry mel upozornit!! Takze snad se rysuje ze je to udajne v nem a ve vuli hridele turbin. JSEM TEDA ZVEDAV !!!

Koncem tydne snad bude zpet a pak dam vedet jak to dopadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je zde rec stale kolem dvou veci - Trubo a Vlnovec.

Spousta vas pise, ze Tubro meli venku a zkouseli s jinym, ale zvuk stale pretrvaval, takze Turbo bych logicky vyloucil.

Vlnovec je podle me zatim sampion na reseni problemu, protoze nekdo zkusil vymenit a zvuk se vytratil.

Mozna, ze kdyz nekdo dalsi (treba ja :) ) zkusi vymenit ten vlnovec, tak se muze porovnat zda je problem odhalen.

Zkousel uz nekdo dalsi krome me ;) ten vlnovec?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukám, že tyhle zvuky jsou výsadou 81kW verzí, a musim říct, že mě to dělá taky tak. Při jízdě to neni slyšet, ale při neutrálu a vytočení motoru a následnym ubrání plynu se ozývá jakoby "podtlakový nasávání vzduchu"...........

pokoušel jsem se to identifikovat, a nejzřetelnější to bylo právě na neutrál při otevřených dveří řidiče a vycházelo to jakoby z postranního otvoru na přístrojový desce (ten co neni vidět při zavřenejch dveřích......)

takže kdyby někdo něco tak dejte prosim vědět, už mě to taky pomalu ale jistě začíná pěkně sr.t

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám tiež ASV, naj. 30 kkm, a riešim po zime podobné zvuky.

Akurát mne to robí pri pridávaní ( hlavne keď je studený motor ) v rozmedzí 1600 - 2200 ot/min.

Pri pridávaní tam čosi zachrčí ( akoby sa niekto zhlboka nadýchol ), po ubratí OK.

Tak isto počujem akési cvrlikanie, ktoré ihneď po ubratí prestane, po pridaní opäť začne. Toto robí vždy.

Tiež mi to vŕta v hlave, nemáte niekto podobnú skúsenosť?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem byl v origo servisu na kompletni prohlidce a na tento problem jsem se pri teto prilezitosti specialne ptal! Dostal jsem odpoved, ze tento zvuk vychazi nekde ze spojkoveho valce a pry je to OK. Neni to pry zadna zavada. U nekteryho valecku to zvuky delat nemusi, takze to mozna vysvetluje proc nekomu zvuk vychazi a nekomu ne.

Tolik vysvetleni primo od servisaka z origio Skoda, tak si z toho muzete vzit co chcete :feve:

Jeste dodam, ze podle servisaka to nema absolutne zadnou sovislost s turbem, vlnovcem a vsem o cem se zde pise.

Editováno: , autor: robzab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to nevím ,že by přidání nebo ubrání plynu mělo nějakou souvislst se spojkovým válečkem? Asi odborník přes elektriku lol

No mozna se zde resi dve veci. Me osobne to dela pri mezirazeni, takze v tomto pripade me prijde, ze spojkovy valecek neni blbost... Tezko rict, pretlumocil jsem pouze vyrok technika, takze asi tak a at si s toho vezme kazdy co uzna za vhodny :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,mám stejny problém. Kromě občasného vypnutí turba a přepnuti do nouzovaho režimu se mi při studenem motoru,tak kolem 1500 až 2000 ot. ozyvá štěkaní z motoru a cuká to z autem. Po zahřatí motoru ten problém nepozoruju. Tak nevím,prý mám zkusit vyměnit regulatory. Ještě mi říkali,že to může byt váha vzduchu,ale to se mi nezdá. Mechanik mi tam ještě coci čistil a měnil palivový filtr,jenže je to slyšet furt. Tak že zase nic. Mam 81kw,r. 2002, 124t.km

Auto mám od května minulého roku a začalo mi to delat tak 2měsíce zpátky

Editováno: , autor: STANA81
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby jste věděli jak to v tom motoru funguje, tak některé věty by jste tu ani nenapsali.

Pokud motor "štěká" je problém s prouděním vzduchu buď v sání, nebo ve výfuku.

Tomu spojkovému válečku nevěřím.

Nejsem mechanik, takze jsem pouze napsal odpoved na muj dotaz od origio mechanika ve Skodovce...

Ale pokud je to jak pises, tak mozna, ze ten vlnovec ma vetsi sanci nez spojkovy valecek?

Prijde mi, ze ve skodovce zamestnavaji ne mechacniky, ale tipovace, protoze tipuji co to muze byt a nakonec reknou uplnou blbost.... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...