Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Nedávno sem to taky řešil a byla to samozřejmě spojka, respektive Gufero -> Zadní těsnicí příruba začala trošičku propouštět olej a auto dělalo to co popisuješ. Nechal už sem rovnou vyměnit i tu spojku protože už měla něco za sebou. Samozřejmě netvrdím že budeš mít to samý, může to bejt jen ta spojka která pomalu ale jistě odchází.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 MAXIMUS25 : Tady jsou vždy všichni klidný. :smich: Že jsi nový to jsme poznali, ale téma " Zkušenosti s čipováním " je dosti probírané a jako nováček by jsi se jistě mohl trochu popídit po fóru,

jestli se to tu již neprobíralo. Nakonec každý chlap co má svého mazlíka chce zvýšit výkon. :palec2:

Ovšem nic proti tobě. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj,občas mám problém při startování motoru BKC.V motoru to silně zaklepe,má snahu ale nenastartuje.Při dalším startu vše OK.Co to může dělat,je to problém nebo ne?Nemůže se poškodit?Díky za rady.

Tak problém je zřejmě vyřešen.Diagnostika nic neukázala,jen vadné 3 žhavící svíčky.Ale dostal jsem radu a to vyčistit EGR a klapku a zatím OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

A to je součást spojkové sady? Dvouhmotový setrvačník - s tím teda zatím žádnou zkušenost nemám. A pokud se nevymění hned může být nějaký problém?

Ahoj,

no mám stejný problém jak píšeš jde o to že v tom setrvačníku jsou vytahaný nějaký pružiny a mlátí to o sebe výsledek randál kovovej na volnoběh při sešlápnutí spojky klid, já zatím jezdím a dobrý kraválu to nadělá dost hlavně za studena při řazení třeba dvojky z vytočené jedničky vybrace ve volantu v pedálu a taková rezonance kopírující vibrace ve spojkovým pedálu (při ubírání plynu vyšlapování spojky) občas při rozjezdu to dokáže i párkrát zakopat musí se jemně. Není dobrý to tam nechat ty vybrace určitě nejsou to nejlepší pro převodovku a další díly jednoduše všechno tim trpí. Otázka je jak dlouho setrvák vydrží takhle až ti na volnoběh bude rachtat od převodovky a neutichne to ani po vyšlápnutí pedálu tak to doslova volá po výměně já se na to už chystám ale nechce se mi do toho :-) spojková sada obsahuje jak setrvačník tak přítlačný talíř lamelu ložisko atd (když budeš měnit setrvačník rozhodně i spojku) cenově se sada pohybuje od 10 tis do 20 záleží na koho kde narazíš, výrobci SASCH, LUK, VALEO. jinak výměna je hotová asi za den teda takhle sem se domlouval v servisu práce 3-4 tisíce plus ještě olej do převodovky a máš to komplet :-) Setrvák odejde každýmu někomu dýl někomu dřív záleží jak se s autem zachází a kdo řiká že nikdy nic neměnil kecá :-)todle je problém napříč koncernem VW stejně jako turba ale to je jedno investice do auta není jen při nákupu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau, projíždím fórum a chci se tě zeptat jesli jsi to už vyřešil? Moje OII to také dělá. Díky

nene, prave ze i auto cukne, a vzdycky pravidelne 3x. uz sem z toho na prasky, protoze umele to vyvolat neumim, tak nevim, jak jim to v servisu vysvetlim.

me treba napadlo, jestli to nemuze byt silentblokama nebo nevim jestli na to muze mit vliv homokinetickej kloub(ale to uz moc teoretizuju, protoze ani nevim, co ten homokinetak je a jakou ma fci)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

krab321

Součást spojkové sady to není, alespoň si to myslím jelikož spojková sada se skládá- spojka,ložisko,lamela. Dvouhmotový setrvačník je sada sama o sobě. ale mohu se také mýlit. Ale pokud je dvouhmota špatná tak spousta lidí při tom mění i spojku. Protože když už je to všechno venku, tak aby to bylo při jednom a ekonomicky to vyjde také lépe. ;)

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak zamozřejmě že se dá setrvák koupit zvlášť ale prodávají se spojkové sady i se setrvákem které vyjdou mnohdy levněji než kupovat zvlášť setrvák a spojku. A jak píše Krab 321 když se to rozdělává vyměnit všechno tudiž kup si spojkovou sadu tuším že to označují jako čtyřdílná spojková sada setrvák lamela ložiskko přítlačák a vždycky se ptát zdali jsou součástí šrouby u některých sad jsou u některých ne při výměně setrváku vždy nové. a nebo jsou třídílné sady lamela přítlačík ložisko :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak zamozřejmě že se dá setrvák koupit zvlášť ale prodávají se spojkové sady i se setrvákem které vyjdou mnohdy levněji než kupovat zvlášť setrvák a spojku. A jak píše Krab 321 když se to rozdělává vyměnit všechno tudiž kup si spojkovou sadu tuším že to označují jako čtyřdílná spojková sada setrvák lamela ložiskko přítlačák a vždycky se ptát zdali jsou součástí šrouby u některých sad jsou u některých ne při výměně setrváku vždy nové. a nebo jsou třídílné sady lamela přítlačík ložisko :palec2:

Tak jsem koupil celou spojkovou sadu i se setrvákem. Vyšla kolem 11 tis. V pondělí se jde na to, práce cca 4 hodinky. Prý se dá dvouhmota vyměnit za jednohmotu, ale někdo doporučuje, někdo ne. Ta dvouhmota obecně vydrží tak 120 tis. km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem koupil celou spojkovou sadu i se setrvákem. Vyšla kolem 11 tis. V pondělí se jde na to, práce cca 4 hodinky. Prý se dá dvouhmota vyměnit za jednohmotu, ale někdo doporučuje, někdo ne. Ta dvouhmota obecně vydrží tak 120 tis. km.

Jenom teda ty šrouby mě zarazily, ty nemám :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja taky budu muset menit spojku. Na 4. a 5. pri 2000 ot když pridam, tak mi vystreli otacky nahoru a nic se nedeje, az pak to zacne pridavat.

Tak se ptam, dvojhmotu, nebo ne ?

MR 2005, 1,9TDi.

Podle toho co píšeš, to setrvák není. Prostě prokluzuje spojka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a neni potreba menit i setrvak ?

Presne to dela takhle:

Pri jazde na 4-5 ale pri 2000-2500 otáčach pri pridaní plynu mi vyskočia otáčky skoro o 500, potom padnú zase naspat a až potom auto začne zrýchlovať. Pri inych rychlostiach to nepozorujem.

co pak treba menit? jenom spojku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jaydoo:Můžeš vyměnit komplet i se setrvákem. Měnil sem nedávno ale jen spojku, setrvák je ještě moc dobrej a i spojka by ještě pár desítek tisíc vydržela ale měl sem za dobrej peníz tak se vyměnila. Prokluzovala mi úplně stejně jak popisuješ ty ale bylo to tím že Zadní těsnicí příruba propouštěla olej.

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem koupil celou spojkovou sadu i se setrvákem. Vyšla kolem 11 tis. V pondělí se jde na to, práce cca 4 hodinky. Prý se dá dvouhmota vyměnit za jednohmotu, ale někdo doporučuje, někdo ne. Ta dvouhmota obecně vydrží tak 120 tis. km.

4 hodiny práce? no panejo to asi bude nějakej kouzelník :-D nevim no ptal sem se v několika servisech a vždy mě řekli že určitě den práce jednou mě řekli že jim to tam budu muset nechat dva dny. Výměnu jsem zajistil ve VW servisu na Kladně kde mi řekli počítejte den práce a je možné že to bude dřív ale mám počítat den tak sem si s nima dohodl termín aby na to měli dost času tak nevim noo :-) jsem spíš rád že jsem našel někoho komu se do toho chce a kdo tomu rozumí protože když sem se poptával jinde ani nechápali co po nich vlastně chci :-D no profesionalita hadr :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...