Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdarec, chlapci! Tak jsem se taky zařadil mezi Vás, kdo bombardujete servis ohledně flešnutí nového softwaru řídící jednotky Octa II. 1,9TDI-PD.Nejprve mé dosavadní poznatky: u nového vozu se "cukání" projevovalo dost často, ale pouze při mírné akceleraci, 1800 až 2000 ot/min. Při prudké akceleraci byl klid, ale já spíš jezdím piánko. S větším počtem km se jev už neprojevoval tak často, ale taky možná tím, že jsem se tomu snažil vyhnout volbou jiného okamžiku řazení... Nakonec jsem tedy zajel do servisu a zítra jedu na přehrání, tak jsem zvědav a pak dám vědět, jak se to projevilo. Jsem z Mostu, auto jsem kupoval v Autoplusu II., a tam mi to taky budou dělat. Činil jsem dotaz i v Mobilparku, ale tam prý zatím ten soft ještě nemají. V Autoplusu mi navíc řekli, že se to týká jen motorů s kódem BXE, což je můj případ (auto kupováno 03/2006). Tak zatím a uvidíme...

Vloženo

Zdar chlapi! Tak software je přehrán - první poznatky (snad si to jen nenamlouvám) jsou tyto: plynulejší zátah, cukání samozřejmě zmizelo, možná trochu tišší chod a taky klidnější volnoběh. Navíc bych řekl, že zátah začíná o 200 až 300 ot/min dřív.

OT - zároveň mi sami od sebe, na základě obecného pokynu z Boleslavi, přehráli SW v rádiu STREAM, údajně kvůli odstranění "lupanců" v repro (což jsem ale nepozoroval) a zároveň vyšší citlivosti přijímače - potvrzuji, v Mostě NYNÍ chytám v pohodě stanice z Ústí nad Labem - cca 45 km. Tak jsem zvědav, jestli se to třeba neprojeví ještě na spotřebě. Celá akce v servisu trvala cca 25 min, za mé přítomnosti.

P.S. Opakuji informaci, že se tato akce týká pouze motorů s kódem BXE (dle slov přejímacího technika). Čus

Vloženo

to Jirka: s tím příjmem na koridoru máš částečně pravdu - ale podle mě se to stává až pod Hněvínem a to už jsi ve stínu Hněvína, vysílač je na Resslu, tedy už na něj nemůžeš vidět!

Vloženo
Přidávám se k vašim posteskům : v pátek 8.9. jsem byl v PV auto a taky o ničem nevědí :-(. Prý se optají u Boleslava Mladého.

Přesně to samé mi říkali.

Vloženo
Přidávám se k vašim posteskům : v pátek 8.9. jsem byl v PV auto a taky o ničem nevědí :-(. Prý se optají u Boleslava Mladého.

Přesně to samé mi říkali.

No tak to jsou teda odborníci :angry: Mě tvrdili, že jsem první od koho slyší, že existuje nějaký update softwaru.

Vloženo
Přidávám se k vašim posteskům : v pátek 8.9. jsem byl v PV auto a taky o ničem nevědí :-(. Prý se optají u Boleslava Mladého.

Přesně to samé mi říkali.

No tak to jsou teda odborníci :angry: Mě tvrdili, že jsem první od koho slyší, že existuje nějaký update softwaru.

To Tomasss: Přijde mi, jako by jsme jezdili do toho samého servisu.To jsou přesně jejich slova.

Vloženo

O2 1,9TDI-PD, provoz od 3/2006, najeto 14.500km, pokles oleje (Shell Helix Ultra Longlife III.) za tu dobu ze 2/3 prolisu na měrce na 1/3, Maxidot se ozval při 14.000km po hodinové "velmi ostré" jízdě po dálnici SRN..., dolito cca 0,25 l, jsem znovu nad 2/3 měrky. Jinak pohoda. Řekl bych, že ostřejší režim motoru natolik ten olej "rozhází" po motoru, že nestačí stékat zpět a čidlo zahlásí nedostatek oleje.

Vloženo

to se mi nejak nezda to s tim rozhazenim oleje, taky tomu motoru dost slapu na krk a vetsinou si to zahlasilo zrovna, kdyz jsem jel v klidu(i kdyz ted uz dlouho nehlasila, takze podezrivam cidlo, ze nefunguje)

Vloženo

O.K., je to možné, ale zároveň, mimo "rozházení" oleje může mít i zvýšená teplota oleje vliv - čidlo totiž nefunguje na principu plováku (jako např. v nádrži paliva) ale na principu svislého elektricky vyhřívaného "kolíku", který je chlazen vrstvou oleje ve vaně a při nižší hladině je ochlazován méně, tím mění elektr.odpor = signál o výšce hladiny.

Vloženo (editace)

taky mám dojem, že mi to zpravidla vždycky zahlásí pokles po delší ostrý jízdě.

Včera se to zrovna ozvalo, tak jsem dolil zbytek, asi 3 deci, ale ta kontrolka nezhasla. Až po delší pauze se už nerozsvítila. Divný, vždycky mi hned zhasla po nalití. Možná ale, že jsem dolil málo.

Editováno: , autor: jirkaK
Vloženo
Na 77 KW opravdu žádné FLESH CD neexistuje.Doposud nic nebylo vydáno.Jsou pouze:1.6 75kw BSE

1.4 55kw BCA

2.0 100kw AZV

2.0 103kw BKD

2.0 85kw AZJ

1.6 75kw BGU

Tak teď jsem z toho trošičku zmatenej. Jakou úpravu potom Romanovi5A9 a Hanymu dělali, když žádný takový update neexistuje?

Vloženo

To Diagnostik: Technická poznámka - pánové si libují jak jim to teď dobře jede.... Češí jsou hold národ simulantů - stačí podat placebo a jsou hned zdraví..... Jinak s těmi FW do jednotek je to sranda. Jinak mě šokuje: typ motoru: AZV a AZJ - jednou 85 kW a druhý 100 kW to snad vůbec do O II v případě, že se jedná o 2.0 nepatří? Podle konfigurátoru takový motor neexistuje.... Prosím aspoň od tebe bych čekal informace, které nám nebudou ještě víc plést hlavu :o. Já jsem žil s tím, že se tam dávají motory: 1.9 - 77 kW a 2.0 103 kW v dieselu a v benzínu: 1,6 75 kW a 85 kW u Fsi a 2.0 Fsi má 110 kW.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...