Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jak často doléváte olej? Mám Octávii 1.9 TDi PD 2006 najeto asi 50000km, asi před měsícem jsem doléval půl litru oleje a dnes ráno jsem už ani nestartoval, pravděpodobně je tam nějaké čidlo, které zabrání nastartování, pokud tam není dostatečná hladina oleje, tudíž jsem opět musel dolít asi 0,5l. Je to normální? Má někdo stejný problém? Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám najeto 29 tis.km,auto jsem kupoval s najetými 16 tis.km a do této doby jsem doléval jednou cca 0,25l cca v 18 tis.km-signalizovaná nízká hladina čidlem a nedávno jsem doléval preventivně,jelikož se hladina blížila ke spodní risce,před cestou do Chorvatska cca 0,2l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jak často doléváte olej? Mám Octávii 1.9 TDi PD 2006 najeto asi 50000km, asi před měsícem jsem doléval půl litru oleje a dnes ráno jsem už ani nestartoval, pravděpodobně je tam nějaké čidlo, které zabrání nastartování, pokud tam není dostatečná hladina oleje, tudíž jsem opět musel dolít asi 0,5l. Je to normální? Má někdo stejný problém? Díky za rady.

Co vím ze zkušeností se služebními auty s motorem 1,9TDi PD tak skoro každé potřebuje mezi výměnama trochu oleje dolít (0,2-0,5l). Ten motor to trochu sežere. Kdežto u motorů 1,9TDi s common railem tohle neznám. To je taky jeden z důvodů, proč zase se vracejí ke common railu a od PD se upouští.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vie mi niekto poradiť? Mám OII 1,9TDI DSG. Ako novú som ju dal načipovať. Všetko funguje super, až nato, že pri 90tis. km začalo niečo pískať ako sirena na sanitke. Auto je ešte v záruke, tak som ho dal pozrieť v servise. Povedali, že to robí turbo. Dal som nové turbo, ale pískanie je stále rovnaké. Výkon je v poriadku, len to píska. Keď som aj nové turbo reklamoval, že píska, začali merať hodnoty. Prišli nato, že motor má chip, a prestali skúmať príčinu. Údajne sa im nezdá, že niekedy je v hadici k turbu, kde má byť pretlak, mne tam vraj niekedy vzniká podtlak, a to vraj môže byť dôvod na to pískanie. Čo mám vymeniť, aby to prestalo pískať? Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny octavány:), na roomster foru jsem neměl na níže uvedené žádnou reakci, tak mě napadlo to dát sem, protože stejný motor je i v O2. Budete-li někdo něco vědět, jsem jedno velké ucho:)

Zdravím všechny, dnes, jak jsem otevřel motor, abych dolil kapalinu do ostřikovačů, tak jsem se zděsil, plastový kryt byl od oleje, tak jsem jej sdělal a zjistil, že olej jde od hadice, která jde vlevo od turba. Nevíte někdo, jestli to může být špatné turbo? Nebo spíše kam vede ta hadice?

V pondělí jdu totiž na první servisní prohlídku, tak ať tam ze mě neudělají blbce...najeto 16 000 km, 1.9TDi

Díky

post-6123-1221310263_thumb.jpg

post-6123-1221310287_thumb.jpg

post-6123-1221310343_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

, že olej jde od hadice, která jde vlevo od turba. Nevíte někdo, jestli to může být špatné turbo? Nebo spíše kam vede ta hadice?

Díky

Ta hadice vede od chladiče stlačeného vzduchu nahoru a dozadu k hrdlu sání.U hrdla sání je ventil zpětného vedení výfukových plynů a servomotor klaky sání.Dle mého-tam by olej být rozhodně neměl.Také bych řekl, že je to od nějaká netěsnost od ložisek turba.Rozhosně doporučuji konzultaci v servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta hadice vede od chladiče stlačeného vzduchu nahoru a dozadu k hrdlu sání.U hrdla sání je ventil zpětného vedení výfukových plynů a servomotor klaky sání.Dle mého-tam by olej být rozhodně neměl.Také bych řekl, že je to od nějaká netěsnost od ložisek turba.Rozhosně doporučuji konzultaci v servisu.

O tom oleji si to právě myslím také, díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak u Roomstera je tato hadice řešena jinak,tak je ten únik vidět hned na první pohled,protože u OII je ta hadice(trubka)vcelku bez tohoto spojení,ale ten olej takto protéká všude u 1.9TDI-PD....na tvym obrázku jsem zakreslil kde je to oblité u OII a ostatních modelů z motorem 1.9TDI-PD,ale tam to zakrývá kryt motoru tak to neni při prvním pohledu vidět,ale kdyby si sundal kryt u jakékoli OII 1.9TDI-PD,tak to samé tam uvidíš taky.......upřímně řečeno....neznám 1.9TDI-PD aby ten olej takto od turba nepronikal.....Vždy když mi měnily rozvoďák třeba ještě na Passatech nebo na OII a odpojily se ty spodní hadice od chladiče stlač.vzduchu,tak z nich ten olej vždy až kapal.........Vůbec bych to neřešil.......Dělá to fakt u každé 1.9TDI-PD i u starých dobrých klasik 1.9TDI...

Je to tak ani né rok mi právě kvůli tomuto samému volal známej co měl ani né půl roku starou OII 1.9TDI-PD...ze zvědavosti si totiž odcvaknul ten horní kryt motoru a když viděl jak má oblité ventil.víko od oleje tak se hned lekl že je problém.........Vysvětlil jsem mu to a i tak mu to nedalo a zajel s tim do Škodovky....tam mu auto stálo půl dne a pak mu jen řekli že DOTÁHNULI SPOJE a jinak je vše o.k. .....bylo prý vidět jak to má to místo omyté wapem.....no po dalších pár týdnech to měl zasrané od oleje opět......... ;)

post-12679-1221328655_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...