pechy Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jak často doléváte olej? Mám Octávii 1.9 TDi PD 2006 najeto asi 50000km, asi před měsícem jsem doléval půl litru oleje a dnes ráno jsem už ani nestartoval, pravděpodobně je tam nějaké čidlo, které zabrání nastartování, pokud tam není dostatečná hladina oleje, tudíž jsem opět musel dolít asi 0,5l. Je to normální? Má někdo stejný problém? Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 každých cca 7-8tis km dolejvám 0,5l, než jsem překročil 100K km bylo to každých 5-6tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 Já mám najeto 29 tis.km,auto jsem kupoval s najetými 16 tis.km a do této doby jsem doléval jednou cca 0,25l cca v 18 tis.km-signalizovaná nízká hladina čidlem a nedávno jsem doléval preventivně,jelikož se hladina blížila ke spodní risce,před cestou do Chorvatska cca 0,2l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 Ja mám takýto stav,ale musím povedať,že do 10000km som jazdil v priemere,tak do 3000ot a od 1500km,krátkodobo 4500ot a teraz ako bežná jazda s dieslom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jak často doléváte olej? Mám Octávii 1.9 TDi PD 2006 najeto asi 50000km, asi před měsícem jsem doléval půl litru oleje a dnes ráno jsem už ani nestartoval, pravděpodobně je tam nějaké čidlo, které zabrání nastartování, pokud tam není dostatečná hladina oleje, tudíž jsem opět musel dolít asi 0,5l. Je to normální? Má někdo stejný problém? Díky za rady. Co vím ze zkušeností se služebními auty s motorem 1,9TDi PD tak skoro každé potřebuje mezi výměnama trochu oleje dolít (0,2-0,5l). Ten motor to trochu sežere. Kdežto u motorů 1,9TDi s common railem tohle neznám. To je taky jeden z důvodů, proč zase se vracejí ke common railu a od PD se upouští. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 (editace) Ja síce neviem,aký je motor 1,9TDi CR,ale 1,6HDi s CR v 307 olej žerie a v kamarátovom 3r Sceniku c CR žral tiež Editováno: 28. Srpen 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lbubo Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 Dobry den.Kto mi vie poradit co to asi je ked diesel 1.9 TDI ma dlhy start? myslim obcas nastartuje hned a niekedy mu to trva aj raz tolko.A to dokonca aj v lete! !su to zhavice? mozno baterka? nemate skusenost?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 Mám 2.0 TDI a dolévám méně než 0,5l oleje po 15tis. km, což pokládám za docela normální. Co jsem se ptal kolegů v práci jsou na tom stejně, např Toyota Avensis D-Cat, nebo Fiat Stilo 1,9CR atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Triplseven Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 1l jsem dolil a mám najeto 24 600km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 nedolejvam olej, pouze menim jendou za dva roky za kompletne novej. Olej motor vubec nezere -> to co se tam nalije se za dva roky ve stejnem mnozstvi vylije Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 ty vole Marios, ty máš fakt zázračný auto... předpokládám, že ani voda do ostřikovačů ti neubývá, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 6. Září 2008 Sdílet Vloženo 6. Září 2008 Vie mi niekto poradiť? Mám OII 1,9TDI DSG. Ako novú som ju dal načipovať. Všetko funguje super, až nato, že pri 90tis. km začalo niečo pískať ako sirena na sanitke. Auto je ešte v záruke, tak som ho dal pozrieť v servise. Povedali, že to robí turbo. Dal som nové turbo, ale pískanie je stále rovnaké. Výkon je v poriadku, len to píska. Keď som aj nové turbo reklamoval, že píska, začali merať hodnoty. Prišli nato, že motor má chip, a prestali skúmať príčinu. Údajne sa im nezdá, že niekedy je v hadici k turbu, kde má byť pretlak, mne tam vraj niekedy vzniká podtlak, a to vraj môže byť dôvod na to pískanie. Čo mám vymeniť, aby to prestalo pískať? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denika Vloženo 7. Září 2008 Sdílet Vloženo 7. Září 2008 Mam takýto istý problém s pískaním, malo by to svišťať a nie pískať, lenže moja 1,9 TDI- DSG ma asi 190.000 km, je už odčipovana ale problém s pískaním ostal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 7. Září 2008 Sdílet Vloženo 7. Září 2008 Ja idem tiež skúsiť odstrániť chip a som zvedavý, čo sa stane. Možno ešte nejaký RG ventil by to mohol byť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 7. Září 2008 Sdílet Vloženo 7. Září 2008 Tak mal by to byť typický zvuk turba,ktoré sa chystá do večných lovíšť a nepomôže tomu ani odstránenie chipu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 7. Září 2008 Sdílet Vloženo 7. Září 2008 To isté si mysleli v servise a preto mi dali nové turbo, ale auto píska rovnako. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 7. Září 2008 Sdílet Vloženo 7. Září 2008 Že by bolo chytené aj nové turbo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelote Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 Zdravím všechny octavány:), na roomster foru jsem neměl na níže uvedené žádnou reakci, tak mě napadlo to dát sem, protože stejný motor je i v O2. Budete-li někdo něco vědět, jsem jedno velké ucho:) Zdravím všechny, dnes, jak jsem otevřel motor, abych dolil kapalinu do ostřikovačů, tak jsem se zděsil, plastový kryt byl od oleje, tak jsem jej sdělal a zjistil, že olej jde od hadice, která jde vlevo od turba. Nevíte někdo, jestli to může být špatné turbo? Nebo spíše kam vede ta hadice? V pondělí jdu totiž na první servisní prohlídku, tak ať tam ze mě neudělají blbce...najeto 16 000 km, 1.9TDi Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 , že olej jde od hadice, která jde vlevo od turba. Nevíte někdo, jestli to může být špatné turbo? Nebo spíše kam vede ta hadice?Díky Ta hadice vede od chladiče stlačeného vzduchu nahoru a dozadu k hrdlu sání.U hrdla sání je ventil zpětného vedení výfukových plynů a servomotor klaky sání.Dle mého-tam by olej být rozhodně neměl.Také bych řekl, že je to od nějaká netěsnost od ložisek turba.Rozhosně doporučuji konzultaci v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelote Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 Ta hadice vede od chladiče stlačeného vzduchu nahoru a dozadu k hrdlu sání.U hrdla sání je ventil zpětného vedení výfukových plynů a servomotor klaky sání.Dle mého-tam by olej být rozhodně neměl.Také bych řekl, že je to od nějaká netěsnost od ložisek turba.Rozhosně doporučuji konzultaci v servisu. O tom oleji si to právě myslím také, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 zdraviicko..vie mi nekdo poradit nejaky sportovy filter k tomuto motoru?neco co je vykonne a priblizuje sa cenou k seriovemu filtru?dakujem moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 KN, Green, nicméně podle mě sportovní vložka na tenhle motor nemá smysl a někdo mi tu kdysi psal, že by s tím mohla mít problém nějaká elektronika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 Tak u Roomstera je tato hadice řešena jinak,tak je ten únik vidět hned na první pohled,protože u OII je ta hadice(trubka)vcelku bez tohoto spojení,ale ten olej takto protéká všude u 1.9TDI-PD....na tvym obrázku jsem zakreslil kde je to oblité u OII a ostatních modelů z motorem 1.9TDI-PD,ale tam to zakrývá kryt motoru tak to neni při prvním pohledu vidět,ale kdyby si sundal kryt u jakékoli OII 1.9TDI-PD,tak to samé tam uvidíš taky.......upřímně řečeno....neznám 1.9TDI-PD aby ten olej takto od turba nepronikal.....Vždy když mi měnily rozvoďák třeba ještě na Passatech nebo na OII a odpojily se ty spodní hadice od chladiče stlač.vzduchu,tak z nich ten olej vždy až kapal.........Vůbec bych to neřešil.......Dělá to fakt u každé 1.9TDI-PD i u starých dobrých klasik 1.9TDI... Je to tak ani né rok mi právě kvůli tomuto samému volal známej co měl ani né půl roku starou OII 1.9TDI-PD...ze zvědavosti si totiž odcvaknul ten horní kryt motoru a když viděl jak má oblité ventil.víko od oleje tak se hned lekl že je problém.........Vysvětlil jsem mu to a i tak mu to nedalo a zajel s tim do Škodovky....tam mu auto stálo půl dne a pak mu jen řekli že DOTÁHNULI SPOJE a jinak je vše o.k. .....bylo prý vidět jak to má to místo omyté wapem.....no po dalších pár týdnech to měl zasrané od oleje opět......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 jak se ten kryt odcvakne? už jsem to zkoušel, ale mám strach, že něco utrhnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 cize zbytocne ju tam davat?nebude to mat ziaden vplyv?aa preco prave elektronika?troska nechapem...keby s tym mal problem motor ako taky tak este beriem ale elektronika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.