karlos3 Vloženo 23. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2008 Taky jsem se divil,ale prostě to vůbec nemá a ani žádnou kontrolku....... ..a to má táta druhou nejlepší výbavu jakou lze v té době bylo možno koupit......Ono jak platilo dřív že japonci byli vždy natřísklí elektronikou,tak to už dnes podle mě dávno tak neni......když porovnám např.jeho Mazdu6 z OII,tak je po této stránce na daleko vyšší úrovni OII...i takovej PC....to ten Mazdovskéj nesahá Maxíku v OII ani po kotníky....táta má v PC(což je jen mini okénko nad rádiem):aktuál.spotřebu,průmer.spotřebu,teplotu,průměr.rychlost a tím to končí ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 (editace) takový PC měly už Felicie Ještě k tomu servisu. TeĎ jsem si uvědomil, že interval není závislý jen na čidlu, ale je tam nějaký algoritmus, který bere v úvahu ještě počet startování motoru, otevření dveří a další hodntoty, takže to není tak jednoduché. Editováno: 24. Prosinec 2008, autor: j0ska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 Jj,to vim.......Jeden Pražskej taxikář mi to řikal,ten jak pořád startuje,celý dny je někde u auta ze kterýho denně stokrát vystoupí a nastoupí,tak tomu se to rozsvítilo nejdéle po 22.000km..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 ďakujem za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 Vyhodnocování je jiné pro vznětové a pro zážehové motory Pro zážehové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 pro vznětové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 mě to třeba honí do servisu až cca 1000km po 30tis intervalu, ale kamarádovo 2.0TDI PD pravidelně o 5tis km míň, takže na prohlídku po 90tis km jde v cca 74tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 Tak to jsem ještě neslyšel, že by to někoho nechalo déle. Jezdíš asi delší trasy, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 (editace) jj, poslední dobou 2x tejdně Č.Bud.- Praha a zbytek tejdne stojí v garáži (práci mam tak blízko, že zatim chodim pěšky) nebo maximálně pár km po Praze, ale to je řádově max 30km za tejden... Editováno: 24. Prosinec 2008, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 v tom to bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
avus Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 Ahoj, máte někdo zkušenosti s vyřešením problému se špatným startem teplého motoru TDI77kw? Zpravidla se jedná o start v krátkém časovém úseku po vypnutí motoru (cca do 10 minut). Studený startuje bez problému i v mrazu. Zahřátý jen po dleší pauze než těch cca 10 minut. Bez chybových kódů na Vagu. Díky předem za vaše info. V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drapek Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 Ano máme, řešíme to úpravou SW řj, poté jsou starty na otočení klíčem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 Ahoj, máte někdo zkušenosti s vyřešením problému se špatným startem teplého motoru TDI77kw? Zpravidla se jedná o start v krátkém časovém úseku po vypnutí motoru (cca do 10 minut). Studený startuje bez problému i v mrazu. Zahřátý jen po dleší pauze než těch cca 10 minut. Bez chybových kódů na Vagu. Díky předem za vaše info. V. nejdrive hledej a potom zaklaadej nove tema....je tady o tom problemu uz napsane dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 Ahoj, máte někdo zkušenosti s vyřešením problému se špatným startem teplého motoru TDI77kw? Zpravidla se jedná o start v krátkém časovém úseku po vypnutí motoru (cca do 10 minut). Studený startuje bez problému i v mrazu. Zahřátý jen po dleší pauze než těch cca 10 minut. Bez chybových kódů na Vagu. Díky předem za vaše info. V. Koukni tady http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=51832 Klienti jsou spokojení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 nebo sežeň nový startér a budeš mít taky po problému,jak jsem to vyřešil já.Potom na drc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
avus Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 dík za tipy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Někde od Boleslavi se šíří,že stačí vyměnit pouze pastorek startéru.Nevím,co je na tom pravdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcz Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 (editace) 107t km najeto 1,9 77kW PD kolik muze byt spotreba pri 90, 100, 130 na petku pri tempomatě mate nekdo nejaké vlastní hodnoty kazdémuto jezdí za jinak :-( btw: hledal jsme asi na 30-ti strankach pod motor-1,9 a nenaseljsem nic . Editováno: 4. leden 2009, autor: mcz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Koukam ze od Boleslavy se siri same kraviny,propusteni zamestnani se asi hodne nudi doma a nejake kacky za praci na vymene by se hodily.. Muzes mi jen trosku logicky vysvetlit proc??? Aspon naznak ze by to tak bylo.. To je asi jako zarucena informace z vyvoje ze jednotka flaschovat nejde nekolikrat za sebou, dokazal jsme ze jde.Tak to ze EDC16 jde zvedat start davaka diagnostikou.Dalsi zarucena informace... Hadate se do krve a pak nic.Dukaz neni, neexistuje..Delate z lidi blbce !!!!!!!!!! A to co rikam si muzu dovolit rict, jelikoz to vse mam podlozeno, odzkouseno a mam zde na foru i svedky ze jim to funguje... :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Tak dnes po necelých dvoch mesiacoch používania a 9500km si motor už vypýtal olej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z-e-v-l Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Zdravím, chtěl bych se zeptat o kolik větší jste měli spotřebu u novýho motoru a po kolika km klesla a sedla si? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 u té mé během prvních 8t km spadla o litr dolů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 Zdravím, chtěl bych se zeptat o kolik větší jste měli spotřebu u novýho motoru a po kolika km klesla a sedla si? Díky Od začátku jezdím za 7 litrů. Pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 7litrov s DSG??to myslis dlhodobu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Tak tých 7 litrov je myslím hoodne aj keď je DSG.... U nového som mal spotrebu okolo 6,5 a po asi 5t km sa ustálila okolo 5,6. Teraz som natankoval druhú nádrž EVO Diesel od Slovnaftu a palubák mi píše priemer 5,2 tak som zvedavý čo to povie znovu po dotankovaní do plna, ale to už je trochu o inom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.