Březen 13, 201411 r jasne, kupuj druhovýrobu, najlepšie čínu. ale kúp si tých hadíc aspoň 10, lebo ich budeš menit každý víkend. keď náhradné diely, tak originál!. ..a prečo jazdím s prasknutou hadicou? lebo sa mi neoplatí kupovať hadicu za 20€ keď ju ajtak budem vyhadzovať. chcem spraviť Oil Catch Tank.. ;-)
Březen 13, 201411 r Oil Catch Tank super věc Hlavně v zimě. 5z5 kluků to mělo teď v zimě plné nakondenzované vody....Včetně mě Přemýšlím, že ho vyrobím ze silonu. Tam by voda pak tak kondenzovat neměla.
Březen 24, 201411 r Děkuji autorovi 1. příspěvku za super návod, hadice vyměněny (vč. ventilu) na ARX motoru, co tam bylo asi nejlépe popíší přiložené fotky. Kromě toho jsem měla zpuchřelé i to téčko, do kterého leze odvětrávací ventil...volnoběh mnohem lepší
Březen 24, 201411 r tak na rok máš pokoj najlepšie je spraviť Oil Catch tank, a kto to chce mať bezúdržbové tak tam dať silikónové hadice. cena je približne rovnaká.
Březen 24, 201411 r přemýšlím o tom, ale to se uvidí, u mě každé auto zůstalo max 3/4 roku :-D Upraveno Březen 24, 201411 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Duben 20, 201411 r Taky řeším problém s chybou 17705, otáčky kolísají jak kdy, ale horší je že auto občas padá do nouze. Všechny hadice už mám povyměňované, ale beze změny. Měl sem vyndaný ventil regulátoru tlaku. 06a129101D http://www.cc-autodily.cz/ventil-regulat-tlaku-1 A z něj sem vyklepal nějakej bordel, takový cucky, může být špatná membrána? Nebo jak má tento ventil vlastně fungovat, zkoušel sem ho pusou profouknout a je průchozí v obou směrech i na podtlak, nevím tedy jestli dokážu pusou vyvinout takový podtlak aby se ventil zavřel. Nebo zeptám se jinak, může tento ventil způsovbovat chybu 17705 a občasný nouzový stav??? Jinak taky sem zkoušel jezdit s odpojenou vahou a to šlape vše OK. Ale váhu sem měnil a beze změny. Díky
Duben 21, 201411 r Tenhle ventil je mezi odvětráním motoru a sáním. Nemá nic společného s přeplňováním.
Duben 21, 201411 r Ano vím kde se nachází, ale vede do něj hadice, která když praskne tak se objevuje chyba 17705...
Duben 21, 201411 r Vlastně máš pravdu, že odvětrání je spojené hadicí se sáním..... Já to bral ze svého pohledu, páč mám všechno předělané na oil catch tank. A všechno na svodech zadělaný.
Duben 25, 201411 r Tak tím ventilem regulace tlaku turba to bohužel nebylo, škoda 450 kč. Je ale zajímavý, že to tu chybu 17705 vyhodí pouze za studena, respektive pouze když se pustí sekundární čerpadlo vzduchu, jakmile se vypne a chybu smažu, tak už se to neobjeví i když tomu naložím co to dá a nouzák se nekoná. Někdo ještě nějaký nápad co má společnýho sekundární čerpadlo vzduchu s chybou 17705 a nouzovým stavem?
Duben 25, 201411 r Klapka kontrolovaná, čištěná a nastavená, bohužel to jí není. Ale jak říkám, udělá to pouze jen když se pustí sekundární vzduchový čerpadlo.
Prosinec 9, 201410 r Ahoj kluci, potřebuji poradit. Od úterý se mi vždy po studenem startu automaticky nezvýší otáčky, které byly zvýšeny snad cca 40 sekund a poté klesly na 800-900, ale po nastartování otáčky jsou hned na těch 800-900, motor má snahu chcípnout, pokud nechcípne...tak jde zvukově jako na 3 válce a prská z výfuku.po napojení na VAG se ukázala tato chyba:17956 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75) PreruseniP1548 - 004 - zadny signal/komunikaceMuze to byt chyba spojena s tímto problémem? Dnes kdyz rano uz bylo -4 stupne motor nenaskocil vubec...resp. asi az na 10. pokus kdy se chytil a pak jsem ho pod plynym musel chvili drzet.
Leden 20, 201510 r Asi máme podobný problém Když bylo teplo tak starty bez potíží Když začalo chladno a mrzne, tak na první start nechytá Zdechne Když chytne , tak kolísají otáčky Pomůže rychle přišlápnout plyn Už jsem do toho vrazil snad 10tkč :-( Nové origo čerpadlo Škoda, svíčky, teplotní čidlo ... stále to není dobré Mám podezření na hadice Ikdyž všichni mechoši (už to bylo u 3 lidí) mi tvrdí že hadice budou dobré Mám ale podezření, že je nikdo pečlivě nezkontroloval, ikdyž jsem jim o tom problému říkal
Leden 20, 201510 r Presne tohle, co pisete, mi delaly vadne zapalovaci civky. Za tepla ok, ale jakmile se teplota blizila k nule, auto po nastartovani cukalo nebo pro jistotu uplne chciplo. Po druhem nastartovani vzdy ok.
Březen 3, 201510 r Zdravim, potřeboval bych poradit. Vyměnil jsem všechny ty odvětrávací hadice i ten decelerační ventil, vyčistil a nastavil klapku a pořád to nejede dobře. Když přidám plyn, tak to zátáhne pěkně,ale hned se to jakoby omezí (neškube) a je slyšet sičení turba. Diagnostika píše chybu 17705 pokles tlaku mezi turbem a klapkou. Octavia 1.8T AUM 2004
Červen 18, 201510 r Zdravím, motor mám AUM a problém se studenými starty. Koupil jsem tuhle hadičku: http://www.skoda-dily.cz/eshop/06a103221af-odvzdusnovaci-hadice.html Kterou by to snad mohlo být. Dnes jsem vše rozdělal podle návodu (úplně první příspěvek) ale pod parohama nemám žádné dvě hadice smotané "duší z kola" je tam pouze jedna hadice a milion spojek, jsem úplně vedle... Snad foto napoví:
Říjen 1, 20159 r Zdravicko.No takze mam 1.8t AUM r.v.2002.tiez som mal problemy s vykonom..raz tahalo raz nie..potom nad 2300 otacok to trhalo..pri studenom starte to vydavalo take zvuky ze sa to neda opisat :)tak som to zacal riesit..najpr som si kupil vahu vzduchu..nepomohlo...potom palivove cerpadlo tiez nic...sviecky ngk..vycistil skrtiacu.vymenil deceleracny ventil za HKS blow off..zapalovacie cievky a nic...asi 6 mesiacov som to riesil..a uz tolko veci som ponakupoval ze ma to prestalo bavit..potom jeden mi poradil aby som kupil original vahu vzduchu,lebo predtim som kupoval niake nemecke..kupil som,vymenil a problem vyrieseny.auto ide bezproblemov.Takze ked mozem poradit tak kupujte original diely.
Prosinec 12, 20159 r Pánové co je tohle za bazmek? za jízdy mi tahle koncovka vystřeluje. Podtlak pak utíká,syčí,auto střílí do výfuku a nedrží volnoběh... Někdy začne syčet aniž by vystřelil,šlápnu tomu a pak přestane syčet... http://postimg.org/image/ftc5s4qqv/
Červen 8, 20223 r Zdravíčko, odpojil jsem váhu vzduchu, protože jsem měl podezření, že nefunguje správně. Po odpojení se auto chová úplně jinak, je tišší, startuje jako po másle a odpověď na plyn je téměř okamžitá. Spotřeba je nižší. Avšak na palubce mi nevyskocila žádná chyba. Jak je to možné? Díky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.