Přejít na obsah

Aktuální spotřeba na volnoběh


LUK87

Doporučené příspěvky

Néé je to seriových 110kw AUM el plyn ... ukazovalo mi to takhle vždycky...

Jenom ted když jsem měl prdlou tu hadici tak se to pohybovalo od 0,8 do 2,5 L za hodinu podle otáček 800 -1200

Po tý hadici to jede zase jak dráha....

Editováno: , autor: 1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Néé je to seriových 110kw AUM el plyn ... ukazovalo mi to takhle vždycky...

Jenom ted když jsem měl prdlou tu hadici tak se to pohybovalo od 0,8 do 2,5 L za hodinu podle otáček 800 -1200

Po tý hadici to jede zase jak dráha....

mne to slape pekne a spotreba tiez OK (dlhodoby priemer tych 7,5-8) takze to bude asi normal, asi tym ze mam lankovy plyn,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám z posledního roku výroby O1 - coby aktuálního modelu (ještě nebyla O2)... a oni dělali různé úpravy pro snižování emisí (a tím taky asi spotřeby) během let výroby. Emisní norma se po dobu výroby O1 1,8T posunula myslím z EU3 na EU4 nebo snad 5 nevím přesně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám z posledního roku výroby O1 - coby aktuálního modelu (ještě nebyla O2)... a oni dělali různé úpravy pro snižování emisí (a tím taky asi spotřeby) během let výroby. Emisní norma se po dobu výroby O1 1,8T posunula myslím z EU3 na EU4 nebo snad 5 nevím přesně...

Aky mas rocnik? ja mam 2002,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jaro 2003 a mám EU 4

teda já tam fakt mám 0,8-0,9 ani to nemusí být moc zahřátý moc (jako zvýšený otáčky nepočítám...)

jak to točí 750-800 tak 0,8 0,9...

Teď to stálo to dvě hodiny venku a pak jsem ujel cca 1,5km za cca 3-4 minuty a venku jsou 3 stupně... koukal jsem na to než se mi otevřela garáž.... 0,8

Asi je to jedno, mě těší jak to jezdí a tohle neřeším.... když chceš mít opičku, musíš i na banánky lol

Editováno: , autor: 1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejak ma to extra netrapi celkova spotreba je uplne v pohode, dokonca o dost nizsie ako tu uvadzaju iny kolegovia, takze to bude asi najskor tou rozdielnou skrtiacou klapkou,...

do zahriatia mi to lieta o dost vyssie hned po starte niekedy aj vyse 2,0 l/hod, ked sa vypne sytic (alebo co to tam mame) a klesnu otacky na normal tak za studena okolo 1,2-1,3 ale akonahle sa pohne rucicka teploty pada to na 1,1 pripadne 1,0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Ahoj,

Mám takový dotaz. Něco málo jsem zde našel, ale myslím že tady takové téma není. Octavia ukazuje při stáni např na červené velkou spotřebu. Např.. Pokud třeba jedu za nějakých 6l a vyřadím, tak na palubním PC zustane těch 6 litru i při stání. Není problém aby auto ukazovalo při stání třeba spotřebu 13 litrů. Většinou ukazuje okolo těch 5 litrů, což vím že je hodně podle ostatních aut. Jenom by mě zajimalo, kde muže bý problém ? Nemá s tím někdo zkušenost ?

Mužu jet např 20km se spotřebou 5.5 litru s lehkou nohou, ale jakmile se dostanu někde do kolony kde se stoji třeba 5 minut a auto ukazuje aktualni spotřebu na 8 litrech, tak po 5 minutách odjíždím třeba s pruměrnou spotřebou 7 litru.

Pokud by někoho něco napadlo, tak předem děkuji :) A pokud už tady nějaké takové téma je, tak mi prosím napište odkaz, ale ja ho nenašel :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně to přijde úplně normální. Když stojíš, nebo se pohybuješ velmi malou rychlostí ale s "nějakou" spotřebou tak logicky, kdyby tento stav trval nadále, tak těch 100 km prostě s takovou spotřebou ujedeš (jestli vůbec, když budeš stát a benzín se pálí pořád).

Spočítej si z tankování jakou máš průměrnou dlouhodobou spotřebu a PP neřeš.

PS:

Novější budíky proto ukazují okamžitou spotřebu, když auto stojí, v l/h.

Nicméně stání nebo pomalé pojíždějí v koloně se na průměrné spotřebě vždy projeví. Negativně. Je to logické. Nejdeš a palivo pálíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím, 

potřebuji poradit, sice mám 2.0 85kw, ale jedná se o problém aktuální spotřeby. Když nastartuji, tak mám aktuální spotřebu ihned po nastartování cca 2,5-3l, postupně klesá se zahřívajícím se motorem, ale zastaví se na cca 1,2l a pořád poskakuje (1,2-1,3-1,5), někdy ukazuje i 1,7l a pořád takto poskakuje nahoru a dolů. Vždy jsem měl spotřebu po zahřátí cca 0,8-0,9l v zimě cca 1,1l ale ted tady toto...

Zvýšila se mi i celkově průměrná spotřeba.

 

Nesetkal se s tím někdo, případně nevíte, čím by to mohlo být?

dík za každou odpověď

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za odpověď. dvoulitr egr nemá, škrtící klapku jsem čistil před zimou při jednom, kdy jsem měnil těsnění u sání, tj. u škrtící klapky, vrchního dílu sání a spodního dílu sání a hlavy motoru (u parohů). U těch parohů jsem nemohl  se mi stala nemilá věc, když jsem utahoval zpět šrouby u spodního sání (ty spodní šrouby, kde je třeba mít nadvakrát zlomenou ruku, aby se k tomu člověk dostal 🙂 tak při dotahování momentovým klíčem se mi sjela hlava šroubu (asi stářím) a šroub nešel ani utáhnout na požadovaný moment a ani povolit, tak jsem to nechal tak... 

Myslíš, že by to mohlo dělat ono, že např. přes jeden nedotažený šroub to tahá falešný vzduch? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...