LUK87 Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Zdravím všechny Octaváky, potřeboval bych vědět kolik máte nebo kolik by měla být u motoru 1,6 74kW AKL aktuální spotřeba na volnoběžné otáčky při zahřátém motoru. Já mám 0,9 l/h a to prý je docela dost říkal kámoš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 myslim ze u AKL je to uplne normalni !!! me to dela nekdy 0.8 a nekdy 1.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epicop Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Myslím si že to tak nějak odpovídá, rozhodně to není hodně, neřeš to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUK87 Vloženo 23. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Díky za odpověď. Řešit to nebudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 0,8-0,9 l/hodina u 1,8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 0,8-0,9 l/hodina u 1,8T mas to nejak cipovane? moja seriova 110 kW AGU si taha 1,0-1,1 v zime niekedy aj 1,2 litra/hod. 0,9 som na PP videl asi iba 5 krat a to v lete,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 (editace) Néé je to seriových 110kw AUM el plyn ... ukazovalo mi to takhle vždycky... Jenom ted když jsem měl prdlou tu hadici tak se to pohybovalo od 0,8 do 2,5 L za hodinu podle otáček 800 -1200 Po tý hadici to jede zase jak dráha.... Editováno: 23. Únor 2009, autor: 1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Néé je to seriových 110kw AUM el plyn ... ukazovalo mi to takhle vždycky...Jenom ted když jsem měl prdlou tu hadici tak se to pohybovalo od 0,8 do 2,5 L za hodinu podle otáček 800 -1200 Po tý hadici to jede zase jak dráha.... mne to slape pekne a spotreba tiez OK (dlhodoby priemer tych 7,5-8) takze to bude asi normal, asi tym ze mam lankovy plyn,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Já mám z posledního roku výroby O1 - coby aktuálního modelu (ještě nebyla O2)... a oni dělali různé úpravy pro snižování emisí (a tím taky asi spotřeby) během let výroby. Emisní norma se po dobu výroby O1 1,8T posunula myslím z EU3 na EU4 nebo snad 5 nevím přesně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Já mám z posledního roku výroby O1 - coby aktuálního modelu (ještě nebyla O2)... a oni dělali různé úpravy pro snižování emisí (a tím taky asi spotřeby) během let výroby. Emisní norma se po dobu výroby O1 1,8T posunula myslím z EU3 na EU4 nebo snad 5 nevím přesně... Aky mas rocnik? ja mam 2002,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anthony Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Do zahřátí 1,1 l/h s rozsvícenými světly, pak 0,9 l/h. Motor 1.8T AUM, při zhasnutí světel to stejně pod 0,9 nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 (editace) jaro 2003 a mám EU 4 teda já tam fakt mám 0,8-0,9 ani to nemusí být moc zahřátý moc (jako zvýšený otáčky nepočítám...) jak to točí 750-800 tak 0,8 0,9... Teď to stálo to dvě hodiny venku a pak jsem ujel cca 1,5km za cca 3-4 minuty a venku jsou 3 stupně... koukal jsem na to než se mi otevřela garáž.... 0,8 Asi je to jedno, mě těší jak to jezdí a tohle neřeším.... když chceš mít opičku, musíš i na banánky Editováno: 23. Únor 2009, autor: 1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Nejak ma to extra netrapi celkova spotreba je uplne v pohode, dokonca o dost nizsie ako tu uvadzaju iny kolegovia, takze to bude asi najskor tou rozdielnou skrtiacou klapkou,... do zahriatia mi to lieta o dost vyssie hned po starte niekedy aj vyse 2,0 l/hod, ked sa vypne sytic (alebo co to tam mame) a klesnu otacky na normal tak za studena okolo 1,2-1,3 ale akonahle sa pohne rucicka teploty pada to na 1,1 pripadne 1,0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 1,8 RS 0,7 litra/h po zahriati. Za studena neviem, tam to chodi. Viem ze som tam videl raz 1,7 litra/h. Tuto hodnotu vobec nesledujem. Nema pre mna vypovednu hodnotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tapo Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Spotreba na počitači auta sa da upravovat (doladit) VAGOM.Je to len info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 a akým spôsobom ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Spotreba na počitači auta sa da upravovat (doladit) VAGOM.Je to len info. Ale len predface... bobocop: na pristrojovke si prisposobis. Bolo tu o tom popisane aj s kanalom. Ale je to len na tie predface. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tapo Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Je to len vypočet a ide tam viacero hodnot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucas3211 Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 Ahoj, Mám takový dotaz. Něco málo jsem zde našel, ale myslím že tady takové téma není. Octavia ukazuje při stáni např na červené velkou spotřebu. Např.. Pokud třeba jedu za nějakých 6l a vyřadím, tak na palubním PC zustane těch 6 litru i při stání. Není problém aby auto ukazovalo při stání třeba spotřebu 13 litrů. Většinou ukazuje okolo těch 5 litrů, což vím že je hodně podle ostatních aut. Jenom by mě zajimalo, kde muže bý problém ? Nemá s tím někdo zkušenost ? Mužu jet např 20km se spotřebou 5.5 litru s lehkou nohou, ale jakmile se dostanu někde do kolony kde se stoji třeba 5 minut a auto ukazuje aktualni spotřebu na 8 litrech, tak po 5 minutách odjíždím třeba s pruměrnou spotřebou 7 litru. Pokud by někoho něco napadlo, tak předem děkuji A pokud už tady nějaké takové téma je, tak mi prosím napište odkaz, ale ja ho nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 31. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2012 Mně to přijde úplně normální. Když stojíš, nebo se pohybuješ velmi malou rychlostí ale s "nějakou" spotřebou tak logicky, kdyby tento stav trval nadále, tak těch 100 km prostě s takovou spotřebou ujedeš (jestli vůbec, když budeš stát a benzín se pálí pořád). Spočítej si z tankování jakou máš průměrnou dlouhodobou spotřebu a PP neřeš. PS: Novější budíky proto ukazují okamžitou spotřebu, když auto stojí, v l/h. Nicméně stání nebo pomalé pojíždějí v koloně se na průměrné spotřebě vždy projeví. Negativně. Je to logické. Nejdeš a palivo pálíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucas3211 Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 Aha Jenom mi to bylo prostě divné. že třeba z ničeho nic se zvedne spotřeba při stání až o jeden litr a u fabie mi to nedělalo Tak jsem se zeptal. Díky za odpoveď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josefino Vloženo 10. Únor 2021 Sdílet Vloženo 10. Únor 2021 Zdravím, potřebuji poradit, sice mám 2.0 85kw, ale jedná se o problém aktuální spotřeby. Když nastartuji, tak mám aktuální spotřebu ihned po nastartování cca 2,5-3l, postupně klesá se zahřívajícím se motorem, ale zastaví se na cca 1,2l a pořád poskakuje (1,2-1,3-1,5), někdy ukazuje i 1,7l a pořád takto poskakuje nahoru a dolů. Vždy jsem měl spotřebu po zahřátí cca 0,8-0,9l v zimě cca 1,1l ale ted tady toto... Zvýšila se mi i celkově průměrná spotřeba. Nesetkal se s tím někdo, případně nevíte, čím by to mohlo být? dík za každou odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 10. Únor 2021 Sdílet Vloženo 10. Únor 2021 Volnobeh ovplyvnuje plno veci.Takze podla spotrieb sa tazko urcuje.Stav egr,kompresia valcov,stav skrtiacej klapky,tesnost sania,spotreba oleja,zataz alternatora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josefino Vloženo 11. Únor 2021 Sdílet Vloženo 11. Únor 2021 Dík za odpověď. dvoulitr egr nemá, škrtící klapku jsem čistil před zimou při jednom, kdy jsem měnil těsnění u sání, tj. u škrtící klapky, vrchního dílu sání a spodního dílu sání a hlavy motoru (u parohů). U těch parohů jsem nemohl se mi stala nemilá věc, když jsem utahoval zpět šrouby u spodního sání (ty spodní šrouby, kde je třeba mít nadvakrát zlomenou ruku, aby se k tomu člověk dostal 🙂 tak při dotahování momentovým klíčem se mi sjela hlava šroubu (asi stářím) a šroub nešel ani utáhnout na požadovaný moment a ani povolit, tak jsem to nechal tak... Myslíš, že by to mohlo dělat ono, že např. přes jeden nedotažený šroub to tahá falešný vzduch? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 11. Únor 2021 Sdílet Vloženo 11. Únor 2021 Ano samozrejme.Kazdy motor ma od vyroby nastavene sanie na urcity podtlak a ak sa casom tesnenie zmrsti alebo vznikne netesnost prejavuje sa zvysenym volnobehom.Na volnobeh nepotrebujes krutak takze prisavanie vzduchu zvysuje otacky.Zerie ti olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.