Publikováno Březen 17, 200916 r Máte s tím někdo zkušenost pls ?? Co všechno to obnáší a jak k tomu přistupují na dopravce/ na STK? Bude mi stačit vyměnit motor z přovodovkou,nebo musím i brzdy kvůli většímu výkonu? Hledal jsem v tématech, ale nikde jsem to nenašel. Díky všem za odpovědi
Březen 17, 200916 r Máte s tím někdo zkušenost pls ??Co všechno to obnáší a jak k tomu přistupují na dopravce/ na STK? Bude mi stačit vyměnit motor z přovodovkou,nebo musím i brzdy kvůli většímu výkonu? Hledal jsem v tématech, ale nikde jsem to nenašel. Díky všem za odpovědi Rozhodne by som menil i brzdy ked uz rs tak se vsim vsudy
Březen 17, 200916 r Nechápu nic, vždyť ti stačí současný motor chipnout a máš tam tu RS a hlavně ušetříš prachy na jiný vychytávky.....
Březen 17, 200916 r Autor Asi máš pravdu,spíš přemýšlím nad koupí celýho RSa http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6976600
Březen 17, 200916 r Nechápu nic, vždyť ti stačí současný motor chipnout a máš tam tu RS a hlavně ušetříš prachy na jiný vychytávky..... No to jo cipom to mas na 132kw
Březen 17, 200916 r Proč měnit motor? Motor je stejný.... musel bys vyměnit minimálně turbo a taky vstřiky...nevím kde dál jsou rozdíly... větší brzdy se taky rozhodně hodí (bezpečnost především, ne?) ... ale podle mě je nejlepší to prodat a koupit RS Investice je to moc veliká (zvlášť to turbo asi)
Březen 18, 200916 r Asi máš pravdu,spíš přemýšlím nad koupí celýho RSa http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6976600 Jo tak do té bych šel taky, ale po zkušenostech se spotřebou už bych pro svoje potřeby volil spíše Diesel!
Březen 18, 200916 r Asi máš pravdu,spíš přemýšlím nad koupí celýho RSa http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6976600 Hmm, kombajn... krásnej
Březen 19, 200916 r Teda nechci rejpat, ale ten co chce prejit z benzinu na naftu asi nema moc velkyho sportovniho ducha. Nerikam, ze by diesel ( s Chipem ) jel spatne, ale co k tomu nekoho vede to nechapu. To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ? Jinak zpatky k tematu.. Na tu vymenu motoru bych se taky vykaslal jak psal '' nosal '' kdyz si to nechas chipnout u solidni firmy tak budes nadmiru spokojenej ( mluvim z vlastni zkusenosti ) Budes to mit bez prace a starosti s buhvi cim a zbydou ti love na brzdy a ostatni veci.
Březen 19, 200916 r Diesel s chipem fak neni sportovni vec :)musis vymenit vice veci pak uz to je rekl bych na stejno zvuk ma taky svoje kouzlo v urcitem pasmu, a kdyz si vemes o tretinu nizsi spotrebu ve spickach je to prijemny bonus .)ja mam vsecky varianty jak ty " sportovni " tak pseudo " sportovni " a stejne nejradsi jezdim dieslem.
Březen 19, 200916 r Právě že toho najezdím hodně! A ta 1.8T když se opravdu jezdí sportovně papá dost!
Březen 20, 200916 r Právě že toho najezdím hodně! A ta 1.8T když se opravdu jezdí sportovně papá dost! To je kolik dost?co asi spapa taka 1.8 t nebo 1.8 trs? 7-8l no a ?! moje 1.6 to same a 7-8 l.a jede to ...no vime jak ,sportovni jizda neco stoji,lepsi nez diesel do kteryho musis nacpat prachy aby to jelo jako 1.8 t
Březen 20, 200916 r No těch 35 tis. km najedu, měl jsem týden půjčenou 1.9 TDi 81 kW a jezdila za 5l. a to jsem jí dával co proto, to já se poslední dobou nedostanu pod 8 a to to šimrám! Mám políčeno na O II s Common Railem!
Březen 22, 200916 r no nevím tak udělejte z obyč 1,8T rs motor, dejte jiné turbo, vztřiky a ostatní věco co se liší od obyč 1,8T a máte to bez problému
Březen 22, 200916 r Turbo je defakto stejný a jeho výměna podle mě nepřinese nárust v řádu koní, ale spíš v jednotkách myší, a to se za ty prachy nevyplatí měnit. A vstřiky je taky zbytečný měnit u týhle úpravy....
Březen 30, 200916 r Máte s tím někdo zkušenost pls ??Co všechno to obnáší a jak k tomu přistupují na dopravce/ na STK? Bude mi stačit vyměnit motor z přovodovkou,nebo musím i brzdy kvůli většímu výkonu? Hledal jsem v tématech, ale nikde jsem to nenašel. Díky všem za odpovědi stačí dat jednotku a budíky z eresa a mas ereso
Duben 4, 200916 r presne tak motory AUM A AUQ jsou uplne stejny jedinej rozdil ohledne vykonu 110 a 132 kw pro tyto kody motoru je rozdil v rj motoru-jde jen pouze o zmenu sw motoru.turbo a vstriky jsou stejny.
Duben 15, 200916 r Autor presne tak motory AUM A AUQ jsou uplne stejny jedinej rozdil ohledne vykonu 110 a 132 kw pro tyto kody motoru je rozdil v rj motoru-jde jen pouze o zmenu sw motoru.turbo a vstriky jsou stejny. Jenže já mám AGU,máte někdo teda zkušenosti s chipováním benzínu?
Duben 16, 200916 r Jenže já mám AGU,máte někdo teda zkušenosti s chipováním benzínu? AUQ dát místo AGU je trochu problém - komplet jiná elektrika a mechanickej versus elektronickej pedál. Jinak motory jsou stejný - jestli mohu doporučit, tak tam jen šoupni turbo z RSka - padne přesně kus za kus ( i když jak psal brácha bude to jen nepatrnej rozdíl ) a nech to čipnout - nejlépe sportmotor. Vstřiky máš 280 ccm a RSko AUQ i AUM maj 310 ( nebo 315 nevim přesně ) - tak ty neměň ( oni sou stejně konstrukčně jiný ). U AGU - Rs turbo + čip = pojede to líp jak RSko.
Duben 16, 200916 r To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ? mohu se zeptat co je na údržbě dražší ? olej ? filtr ? voda do ostřikovačů ? commonrail po záruce to bude kasička asi máš s CR zkušenosti že ? a 2,0 TDi DPF po záruce ti přijde OK ???
Duben 16, 200916 r Jinak já loni s mojím Škodíkem AGU něco málo přes 50 tis km a letos už s ním mám 27 tis km. A do nafty já nikdy nepudu - pouze benzín v turbu. Prostě mi sedne. To jen tak pro zajímavost - V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ TÍM NECHCI ROZPOUTAT DISKUZI BENZÍN VS DIESEL.
Duben 17, 200916 r Teda nechci rejpat, ale ten co chce prejit z benzinu na naftu asi nema moc velkyho sportovniho ducha. Nerikam, ze by diesel ( s Chipem ) jel spatne, ale co k tomu nekoho vede to nechapu. To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ? Jinak zpatky k tematu.. Na tu vymenu motoru bych se taky vykaslal jak psal '' nosal '' kdyz si to nechas chipnout u solidni firmy tak budes nadmiru spokojenej ( mluvim z vlastni zkusenosti ) Budes to mit bez prace a starosti s buhvi cim a zbydou ti love na brzdy a ostatni veci. Svez se nekdy v Leonu 4x4 TDi Cupre nebo G4 GTi TDi 4x4 110Kw ... a jeste rad vymenis svoji 1,8T 4x4... cipem na tom budou stejne akorat nafta ti pojede s o 1/3 mensi spotrebou a s lepsi pruznosti.. Upraveno Duben 17, 200916 r od JasteR
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.