Duben 3, 200916 r Autor Tak mě se zdálo, že je obložení v háji, protože to holt v zimě dělá bordel, ale letos zvlášť - asi zvláštní vlhkost či co, a ještě jsem si myslel, že 120 nemůže vydržet a ono jo ... po vyčištění bez problému. Co se týče bzdění, nevim jak nastavit, jestli u ručky nebo pružiny, ale spíš obojí, zkontrolovat zdvih ručky a pak výměna pružin, přestože by měly vydržet životnost čelistí, jsou to jen pružiny a ty se opotřebují ... Zatim brzdí dobře, holt renault to nebude nikdy ... Díky za informaci. Po Velikonocích to zkusím otevřít a uvidíme.
Duben 4, 200916 r Tenhle problem uz mam co jsem octavku koupil 66kw 03. Dela mi to hlavne kdyz je teplo. vse meneno. bubny pakny ATE, super brzdovka. Trochu se to zlepsi kdyz mi to sestelujou samostavy. Jinak odvzdusneno VAG,ale nic . V praci jezdim s VW r.v. 96 a super pak sednu do moji a nekdy myslim ze to auto nezabrzdi. Na stk vse ok. Ted jeste brzd.valec,ale mam tam asr ,abs takze financne dost narocny. uz nevim pedal zabira dole a je gumovej. Kdyz nekdo poradi budu rad. MENIL JSTE UZ NEKDO HL: BRZD:VALEC???? Upraveno Duben 4, 200916 r od italik
Duben 5, 200916 r Autor Tenhle problem uz mam co jsem octavku koupil 66kw 03. Dela mi to hlavne kdyz je teplo. vse meneno. bubny pakny ATE, super brzdovka. Trochu se to zlepsi kdyz mi to sestelujou samostavy. Jinak odvzdusneno VAG,ale nic . V praci jezdim s VW r.v. 96 a super pak sednu do moji a nekdy myslim ze to auto nezabrzdi. Na stk vse ok. Ted jeste brzd.valec,ale mam tam asr ,abs takze financne dost narocny. uz nevim pedal zabira dole a je gumovej. Kdyz nekdo poradi budu rad. MENIL JSTE UZ NEKDO HL: BRZD:VALEC???? Ahoj, no koukám, že se tohle týká dost aut. Zatím se tu někdo kdo měnil hlavní brzdový válec neobjevil, ale taky jsem to už zvažoval, ale zatím se mi do toho nechce dokud nebudu mít jistotu, že je to opravdu tím. Takže výměna destiček a paken nepomohla říkáš? Tak to kouknu kolik mám vzadu obložení a kdyžtak to jen vyčistím. Díky
Duben 5, 200916 r Vymena bubnu a paken asi pri 130000km pomohlo v tom , ze auto prestalo pri brzdeni piskat.Byla to hruza. A S PEDALEM BYL TAKY CHVILY POKOJ. Kdyz byl pedal zas dole tak seridily samostavy a zas byl chvily klid. ted je ale zase dole. musim tam zase zajed at se na to kouknout. do toho valce se mi taky nechce .na dilnu jsem se jeste nedostal a dnes jsem jel se zatazenou ručkou na prvni zub. jinak bych asi už nezabrzdil. pedal byl uplne dole Upraveno Duben 8, 200916 r od italik
Duben 10, 200916 r dneska jsem byl v servisu. vycistili bubny seridili samostavy a je to zas super Upraveno Duben 10, 200916 r od italik
Duben 11, 200916 r nejde o nic sloziteho jenom se pritahnou pakny k bubnu,kdyz nepotrebujes vycistit bubny ,tak se ani nemusi sundavat kola
Duben 11, 200916 r A ako je to u kotucov? Mne brzdy zaberaju tiez az za polovicou a nastup brzdneho ucinku je zozaciatku dost slaby, proste ked chcem rychlo zastavit musim na to poriadne skocit
Duben 12, 200916 r nejde o nic sloziteho jenom se pritahnou pakny k bubnu,kdyz nepotrebujes vycistit bubny ,tak se ani nemusi sundavat kola Ale ved toto je hlavna uloha automatickeho vymedzenia vole pakni-to sa deje ked zoslapnes brzdu a strunka potiahne klin medzi vydlicku a paknu. Ako sa k tomu dostanete,ked nerozoberate bubon. Zozadu cez stit brzdy?
Duben 12, 200916 r Hej, cez ten jeden srob sa da dostat ku klinku co vymedzuje volu. Jedine,ze by ho uvolnili a opetovne naslapali brzdu. Upraveno Duben 12, 200916 r od juro sdi
Duben 12, 200916 r Ja opravdu nevim. pred rokem mi vymenili bubny a pakny ATE. Po ujeti asi 1000km prvne pak kazdych 15OOO km coz je u me pul roku tam zajedu a oni mi neco sestelujou pres tu diru , kdyz vyndaj sroub. ja sedim v aute a hlasim jak mi ten pedal vyhovuje.
Duben 14, 200916 r Autor Ja opravdu nevim. pred rokem mi vymenili bubny a pakny ATE. Po ujeti asi 1000km prvne pak kazdych 15OOO km coz je u me pul roku tam zajedu a oni mi neco sestelujou pres tu diru , kdyz vyndaj sroub. ja sedim v aute a hlasim jak mi ten pedal vyhovuje. Tak to bude asi jen v těch samostavech, protože nic jiného se ani přes to štelovat na bubnech nedá, nebo se mýlím? Díky za odpověď
Duben 25, 200916 r tak se pridam do klubu kotouce predek i zadek a uz jsem z toho zoufalej, taky to brzdi od pulky pedalu .. draha polovicka ma fabii, taky kotouc predek a zadek a tam je to naprosto o necem jinem .. jak narocna je vymena toho brzdoveho valce? jdu nastudovat DP, jestli to tam dohledam
Duben 27, 200916 r Tak mel sem problemy take jak sem psal. Vymenil sem kotouce,trochu se to zlepsilo. Ted sem dal nove desky a zabira mi to daleko lepe nez predtim,takze sem uz skoro spokojeny,jeste vymenim zadek a je to..
Duben 27, 200916 r Ja som riesil tiez podtlak. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=66151 Upraveno Duben 27, 200916 r od juro sdi
Duben 27, 200916 r Pumpou si myslím nic nevyřešíte.Je to vše v uvolnění pohyblivých častech brzd na kolech+nastavení ruční brzdy a funkčnosti samostavů.Uvolnění plov. čepů př. brzd+destiček.Vzadu pohyblivý válečky,pák ruční brzdy,a volně pohyblivé klínky samostavů.U kot.vzadu(volné destičky+plovoucí čepy brzdičů).A samozřejmě dobře odvzdušněné brzdy.Při výměně destiček a ponechání starších kotoučů jsou bzdy gumové a brzdí níže než si sednou.Jinak těsnost hadice k posilovači+posilovače.
Duben 28, 200916 r To mas pravdu ,ale ja si osobne mylsim ze mam problem bohuzel jeste v brzd. valci,kteri mi ve skodovce zkur...
Květen 1, 200916 r Ahoj, tak ja se take pridam - mam Octu 1.9 TDI 81 kW a vse brzilo uplne v pohode. Ted jsem menil rozvody, tlumice a take kotouce vzadu a brzdove desticky vsude plus vymena brzdovky. Najednou se mi zda ze auto brzdi jinak/hur. Pedal zabira niz, ruzne tvrdne podle toho jak s pedalem pumpuju a co se mi zda uplne divne je ze kdyz stojim a na brzdu poradne slapnu, brzdy zabrzdi, ale pod tlakem nohy jde pomalu pedal dolu az k dorazu. Driv si myslim ze kdyz jsem na pedalu stal tak se ani nehnul. Nevite cim to je? Neni to treba jen nedokonale odvzdusnenim? Menil teda nekdo ty brzdove valce nebo co z duvodu zminovaneho zaneseni bordelem po vymene brzdovky??? Cekal jsem ze s novou brzdovkou to bude brzdit jeste lepe (ta stara pry uz byla hruza) a ne toto (( Ondra
Květen 2, 200916 r Destičky jsi měnil i ve předu a nechal jsi staré kotouče?Jestli jo, tak si to za čas sedne.Když tak zkus dát brzdám trochu zabrat a nech vychladnout a uvidíš že to bude lepší.To že pedál klesá dělá to že si brzdy ještě nesedly.Jinak odvzduš, může být také špatné ale jestli když šlápneš a pedál je dost vysoko tak je to OK.
Květen 3, 200916 r Autor Tak jsem se o víkendu na ty bubny vrhnul, vymenil jsem kompletní obsah - nové pakny, prasátka, pružiny, odvzdušnil jsem to a i pedál šel vejš. Tak jsem si říkal, co takhle to ještě jednou odvzdušnit, kdyby tam zbylo ještě nějaký promile vzduchu, bylo to ale nejspíš tim, že si ty nové pakny si ještě nesedly. A ejhle v tý rychlosti a spěchu jsem ukroutil závit u odvzdušńováku, takže zítra kupuju další prasátko. Takže nemá smysl odvzdušňovací šroub moc utahovat. Všem ostatním sílu a zdar. V úterý snad brzdy prověřím jedu 200 km
Květen 17, 200916 r Autor Tak jsem se o víkendu na ty bubny vrhnul, vymenil jsem kompletní obsah - nové pakny, prasátka, pružiny, odvzdušnil jsem to a i pedál šel vejš. Tak jsem si říkal, co takhle to ještě jednou odvzdušnit, kdyby tam zbylo ještě nějaký promile vzduchu, bylo to ale nejspíš tim, že si ty nové pakny si ještě nesedly. A ejhle v tý rychlosti a spěchu jsem ukroutil závit u odvzdušńováku, takže zítra kupuju další prasátko. Takže nemá smysl odvzdušňovací šroub moc utahovat. Všem ostatním sílu a zdar. V úterý snad brzdy prověřím jedu 200 km Takže brzdy jdou, jako fík. Kotouče v zadu to sice nejsou, ale po tom co jsem to odvzdušnil, tak jsou brzdy na reakci rychlejší. Takže odvzdušnění by mělo v mnoha případech pomoct. Ahoj všem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.